پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان

نمایندگی پنل پیامک- پنل پیام کوتاه-پنل پیام کوتاه رایگان و ارسال انبوه پیامک در سایت پیام رسون

پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان

نمایندگی پنل پیامک- پنل پیام کوتاه-پنل پیام کوتاه رایگان و ارسال انبوه پیامک در سایت پیام رسون



نمایندگی پنل پیامک- پنل پیام کوتاه-پنل پیام کوتاه رایگان و ارسال انبوه پیامک در سایت پیام رسون

بایگانی

کارت ویزیت الکترونیک

پنجشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۷، ۰۱:۰۳ ب.ظ

کارت ویزیت الکترونیک

 

پنل اس ام اس شیراز

 

هر کسب و کاری متناسب با نوع خدماتی که ارائه میدهد مشتریان هدف خود را جلب می نماید و کارت ویزیت الکترونیک یکی از راه های جذب و نگهداری مشتریان می باشد . شما با استفاده از کارت ویزیت الکترونیک می توانید از پنل اس ام اس در جهتی مناسب و افزایش بازدهی روز افزون ناشی از هزینه تبلیغات پیامکی خود استفاده نمایید.

در زیر تعدادی از راه هایی که بازاریابی پیامکی در سامانه اس ام اس به روش کارت ویزیت الکترونیک در اختیار شما قرار میدهد اورده شده است:

 

کارت ویزیت الکترونیک پنل اس ام اس شیراز

  1. جمع آوری و استفاده از داده های مشترک شما

با مجموعه داده های مبتنی بر کلمه کلیدی، شما می توانید اطلاعات بیشتری از مشترکین خود جمع آوری نمایید و در موقعیت های متفاوت از آن استفاده نمایید.

این برنامه را می توانید بر اساس کلمات کلیدی خود ، برای جمع آوری یک یا چند فیلد سفارشی پیش فرض زیر فعال کنید: تماس با نام، نام خانوادگی مخاطب، ایمیل تماس و غیره.

اگر تصمیم به ایجاد زمینه های سفارشی اضافی در حساب کاربری خود داشته باشید، هنگام تنظیم مجموعه داده، به عنوان گزینه هایی زیر فیلدهای پیشفرض نمایش داده می شود.

هنگامی که مشترکین به درخواست داده های مجموعه داده ها از طریق اس ام اس پاسخ می دهند، ورودی آنها با شماره تلفن همراه آنها مرتبط است و در پایگاه داده ایمن ذخیره می شود. شما می توانید این اطلاعات را در هر زمان دسترسی و صادرات کنید و همچنین از آن برای شخصی سازی / سفارشی کردن پیام هایی که به طور جداگانه با نام هر یک از مشترکین آدرس داده می شود استفاده کنید.

  1. حداقل کردن هزینه تبلیغات پیامکی و حداکثر نمودن بازدهی

شما با این روش نه تنها مشتریان خود را با ارسال های بلک لیست که از طریق ارسال انبوه سیمکارت توسطاپراتور های ارسال سیمکارت یا روش های دیگر انجام می گیرد آزار نمیدهید بلکه با هزینه کمتر و در جهت مناسب تر خدمات خود را به نحوی رضایت پسندانه به مشتریان خود ارائه میدهید.

  1. امکان ویرایش مشخصات خود و اطلاع رسانی سریع

شما در هر زمان قادر خواهید بود مشخصات کارت ویزیت خود را تغییر نمایید و در طی چند ثانیه مشتریان خود را از آدرس یا شماره تلفن جدید خود آگاه نمایید و سریعا اطلاع رسانی نمایید.

و همچنین قادر خواهید بود که اطلاع رسانی فروش ویژه و یا محصولات جدید خود را به سرعت انجام دهید.

  1. ارسال نامحدود بلک لیست به مشتریان

شما می توانید به صورت نامحدود به مشتریان خود ارسال به بلک لیست انجام دهید چرا که رضایت آن ها را جلب نموده و خدمات خود را به صورت مستقیم به آن ها ارائه می دهید.

و دیگر مزایای کارت ویزیت الکترونیک:

  • مشتریان شما دیگر هیچگاه کارت ویزیت شما را گم نخواهند کرد.
  • در صورت تغییر آدرس ، شماره تماس و یا حتی کارت کسب و کارتان دیگر نیاز به هزینه مجدد جهت چاپ کارت ویزیت جدید نیاز نخواهید داشت.
  • شما مشخصات تمام مشتریان خود را نزد خود همواره دارید.
  • بالا رفتن پرستیژ کاری شما
  • تبلیغاتی کم هزینه و موثر
  • حفظ محیط زیست
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۲۸
sms reson

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی