پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان

نمایندگی پنل پیامک- پنل پیام کوتاه-پنل پیام کوتاه رایگان و ارسال انبوه پیامک در سایت پیام رسون

پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان

نمایندگی پنل پیامک- پنل پیام کوتاه-پنل پیام کوتاه رایگان و ارسال انبوه پیامک در سایت پیام رسون



نمایندگی پنل پیامک- پنل پیام کوتاه-پنل پیام کوتاه رایگان و ارسال انبوه پیامک در سایت پیام رسون

بایگانی

۲ مطلب در خرداد ۱۴۰۴ ثبت شده است

تاثیر باشگاه مشتریان بر تبلیغات و بازاریابی

1404-03-06 21:20:01 21  0  0

شما در شرایط فعلی بازار باید هوشمندانه تر کار کنید نه سخت تر!

بهترین و مقرون به صرفه ترین روش برای انجام این کار ، تمرکز بر مشتری موجود خود با یک برنامه پاداش مشتری است که در ایران به باشگاه مشتریان معروف شده است.

شما برای راه اندازی باشگاه مشتریان چه هدفی را دنبال می کنید؟ آیا کسب و کار شما قابلیت پیاده سازی باشگاه مشتریان را دارد؟ آیا نمونه باشگاه مشتریان خوب را سراغ دارید؟ هزینه باشگاه مشتریان چقدر است؟

اینها نمونه ای از سوال هایی است که قبل از راه اندازی باشگاه مشتریان برایتان به وجود میاید و باید قبل از تهیه باشگاه مشتریان جواب قانع کننده ای برای آنها پیدا کنید . شما باید بدانید هدف از ایجاد باشگاه مشتریان چیست . آیا این اقدام در راستای اهداف شما  قرار دارد یا خیر؟

اگر میخواهید به جواب تمامی سوال های بالا برسید تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیام کوتاه شیراز همراه باشید .

 

 

 

باشگاه مشتریان چیست ؟ 

باشگاه مشتریان یک کسب و کار هوشمند است که در اثر گرد آوردن مشتریان یک مجموعه در کنار هم و ثبت اطلاعات آنها به وجود می آید . این اطلاعات در یک بانک اطلاعاتی ذخیره می شود و می توان برای آنها برنامه‌ریزی کرد . در واقع با راه اندازی نرم افزار باشگاه مشتری با استفاده از هوش تجاری علاوه بر جذب مشتری جدید می توان مشتریان فعلی خود را به مشتری وفادار تبدیل کنیم .  با راه اندازی باشگاه مشتریان ، خریداران  ترغیب میشوند که به وب سایت هایی که قبلا از آنها خرید کرده اند مراجعه کنند و  مجددا خرید انجام دهند .

 

 

هدف از راه اندازی باشگاه مشتریان : 

در فضای بسیار رقابتی امروز مدل کسب و کار بسیار دچار تحول شده است. شما ممکن است یک ایده بسیار نوآورانه داشته باشید که بازار منتظر آن است. ولی رقبا بیشتر از ۶ ماه به شما زمان تنفس نخواهند داد.

شما با کسب و کارهای زیادی روبرو شده اید که توسط رقیب بزرگتر بلعیده شده اند. یا اینکه با تغییر کوچک یا بزرگ در فضای عمومی کسب و کار بحران های زیادی را تحمل کرده اند.

یکی از مهمترین اهداف از راه اندازی باشگاه مشتریان ، حفظ و نگهداری مشتریانی است که شما برای جذب آنها بسیار هزینه کرده اید. رفتار مشتری بسیار وابسته به رفتاری است که شما با او انجام داده اید. در زیر به صورت ایتمی به اهدافی که میتوان از راه اندازی باشگاه مشتریان داشته باشیم اشاره شده است . 

 

- حفظ مشتریان سابق
- ایجاد مزیت نسبی کسب و کار نسبت به رقبا
- افزایش دایره مشتریان جدید به واسطه باشگاه مشتریان
- کمک به برند سازی
- افزایش فروش در روز ها و ساعت های خلوت
- ایجاد کیف پول هوشمند برای جلوگیری از تخفیف نقدی
- کاهش تخفیف واقعی به واسطه کیف پول
- تسهیم سهم بازاریاب های مختلف و افراد منتفع به صورت خودکار

 

 

 

باشگاه مشتریان پیام رسون :

باشگاه مشتریان پیام رسون ، یک سامانه وفاداری مشتریان ابری رایگان است که به کسب و کارها و فروشگاه ها کمک میکند تا باشگاه مشتریان اختصاصی خود را راه اندازی کنند.

در باشگاه مشتریان رایگان پیام رسون سناریوها و طرح های تخفیفی به صورت کاملا منعطف در اختیار شماست تا با آن بتوانید انواع سناریوهای وفاداری مشتریان را پیاده سازی کنید. از جمله این طرح ها می توان به طرح های امتیاز و پاداش ، طرح های تخفیفی ، بازگشت درصدی از مبلغ خرید به حساب مشتری ، تخفیف های پلکانی و دیگر طرح های وفاداری اشاره کرد

همچنین میتوانید پس از راه اندازی  باشگاه مشتریان رایگان خود ، انواع هدیه ها را تعریف کنید. هدیه و تبریک روز تولد که به صورت اتوماتیک تنظیم می شود و برای مشتریان شما ارسال می شود. . به طور مثال شما می توانید هدیه ای تعریف کنید و مشتری با استفاده از امتیازات کسب شده در باشگاه مشتریان ، آن هدیه را بخرد و یا امتیازاتش را به اعتبار خرید تبدیل کند.

 

 

 

اپلیکیشن باشگاه مشتریان رایگان پیام رسون :

اپلیکیشن باشگاه مشتریان رایگان پیام رسون  به صورت اختصاصی در اختیار شما قرار می گیرد.یعنی لوگو و نام شما در اپلیکیشن درج میگردد و کاملا اختصاصی عمل میکند.مشتریان شما با نصب این اپلیکیشن بر روی تلفن همراهشان ، می توانند امتیاز ، اعتبار و هدایای خود را مشاهده کنند. همچنین می توانند با استفاده امتیازات کسب شده ، از هدایای تعریف شده استفاده نمایند.

اگر تصمیم دارید که باشگاه مشتریان برای کسب و کارتان راه اندازی کنید میتوانید با مراجعه به نمایندگی پنل پیامک شیراز اقدام به خرید باشگاه مشتریان کنید تا باشگاه مشتریان را به صورت رایگان برایتان راه اندازی کنیم چراکه پیام رسون در حال حاضر باشگاه مشتریان را به صورت رایگان به مشتریان خود ارائه میدهد 

 

 

 

پیام رسون : 

حرف سامانه پیامکی پیام رسون این است که جذب مشتری جدید بسیار هزینه دار تر میباشد تا حفظ مشتری موجود ،پس برای حفظ مشتری خود باشگاه مشتری رایگان پیام رسون را تهیه کنید . 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ خرداد ۰۴ ، ۲۳:۳۸
sms reson

 بر اساس قوانین کشورمان گرفتن مرخصی یک حق قانونی برای کارگران و کارمندان است که در شرایط ضروری و با هدف ایجاد تعادل بین زندگی کاری و شخصی و به دلایلی همچون بیماری و رسیدگی به امور شخصی داده می‌شود.

 


دریافت مرخصی یک حق قانونی برای کارگران و کارمندان است که در قانون پیش‌بینی شده و به آنها اجازه می‌دهد در روزهای غیرتعطیل و در شرایط ضروری بدون حضور در محل و به منظور انجام کار شخصی و پیش‌آمده از مرخصی استفاده کنند.
مرخصی انواع مختلفی دارد که از جمله آنها می‌توان به مرخصی استحقاقی، استعلاجی، ساعتی و بدون حقوق اشاره کرد. برابر قانون کار، مرخصی به عنوان یکی از حقوق اساسی کارگران تعریف شده تا رفاه و حفظ سلامت آنها در محیط کار تضمین شود و در صورت نیاز از آن استفاده کنند.
مرخصی استحقاقی
مرخصی استحقاقی، نوعی مرخصی با حقوق است که تمام کارگران و کارمندان بر اساس قانون به ازای هر سال کاری از آن برخوردار می‌شوند.این مرخصی سالانه ۳۰ روز معادل یک ماه کاری به اضافه ۴ روز جمعه است و هر کارگر به طور متوسط ۲.۵ روز مرخصی استحقاقی در هر ماه دریافت می‌کند.
مرخصی استعلاجی 
مرخصی استعلاجی، نوعی مرخصی با حقوق است که به کارگر و کارمند اجازه می‌دهد در صورت بیماری و یا نیاز به درمان و مراقبت پزشکی آن را دریافت کند.این مرخصی به منظور حفظ سلامت فرد و اجازه استراحت و درمان برای بهبود بیماری در قوانین کار و تامین اجتماعی دیده شده است.
مرخصی شیردهی زنان (پاس‌ شیر)
طبق ماده ۷۸ قانون کار این مرخصی در ایران به مادران شیرده داده می‌شود و کارگران زن در طول دوران شیردهی، حق دارند از مرخصی شیردهی استفاده کنند.این مرخصی به ازای هر ۳ ساعت کار، نیم ساعت مرخصی و استراحت شیردهی است و تا پایان دو سالگی کودک و تا زمانی که ۲۴ ماهه می‌شود ادامه دارد.
مرخصی ازدواج و فوت
در قانون کار برای مرخصی فوت بستگان درجه یک و مرخصی ازدواج، ۳ روز مرخصی با حقوق در نظر گرفته شده است. این مرخصی‌ها جدا از مرخصی استحقاقی سالانه هستند و قابل انتقال به زمان دیگری نیستند.
طبق ماده ۷۳ قانون کار، در صورت فوت همسر، پدر، مادر و فرزند، کارگر می‌تواند از ۳ روز مرخصی با حقوق استفاده کند. این مرخصی برای شرکت در مراسم خاکسپاری و عزاداری و رسیدگی به امور مرتبط با فوت فرد متوفی در نظر گرفته شده و مستقل از مرخصی استحقاقی سالانه است و امتیاز آن را از بین نمی‌برد. 
طبق ماده ۷۳ قانون کار کارگر می‌تواند در صورت ازدواج از ۳ روز مرخصی با حقوق و دستمزد استفاده کند. این مرخصی جهت آماده‌سازی و انجام مراسم ازدواج و رسیدگی به امور شخصی مرتبط با آن در نظر گرفته شده و مستقل از مرخصی استحقاقی سالانه است.

مرخصی زایمان
مرخصی زایمان در ایران به مدت ۹ ماه برای زنان شاغل تعیین شده است. در صورت تولد دوقلو یا چند قلو، این مدت ممکن است به یک سال افزایش یابد. در طول این مدت، زنان حق دریافت کمک هزینه بارداری و بیمه را دارند و سازمان تأمین اجتماعی موظف است این مدت را تحت پوشش بیمه‌ای قرار دهد.
بر اساس ماده ۱۷ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، مدت مرخصی زایمان با پرداخت تمام حقوق و فوق العاده‌های مرتبط به ۹ ماه تمام افزایش یافته است. در صورت درخواست مادر تا ۲ ماه از این مرخصی در ماه‌های پایانی بارداری قابل استفاده است و مرخصی مذکور برای تولد فرزندان دوقلو و بیشتر ۱۲ ماه پیش‌بینی شده است.
مردانی که همسرشان شاغل هستند در زمان زایمان همسرشان می‌توانند از مرخصی زایمان استفاده کنند. مدت این مرخصی دو هفته است و برای شاغلان بخش خصوصی نیز قابل اعمال است.این مرخصی در قانون اصلاح قوانین تنظیم خانواده و جمعیت مصوب ۱۳۹۲ پیش‌بینی شده است. 
مرخصی حج
مرخصی حج واجب تمتع، یک مرخصی با حقوق است که در اختیار کارگران و کارمندان مشمول قانون کار به منظور ادای فریضه حج تمتع (حج واجب) قرار می‌گیرد. این مرخصی یک ماهه و ۳۰ روزه است و افراد می‌توانند از یک ماه مرخصی استحقاقی یا مرخصی بدون حقوق برای انجام فریضه حج واجب استفاده کند.اگر کارگر ذخیره مرخصی استحقاقی لازم را نداشته باشد، می‌تواند از ۳۰ روز مرخصی بدون حقوق استفاده کند.این مرخصی تنها یک بار در طول مدت خدمت فرد قابل استفاده است و در طول مدت مرخصی استحقاقی،حقوق فرد پرداخت می‌شود.
مرخصی بدون حقوق
کارگر و کارفرما می‌توانند با توافق یکدیگر نحوه استفاده از مرخصی بدون حقوق را تعیین کنند.مدت این مرخصی و شرایط برگشت به کار پس از استفاده از مرخصی بدون حقوق، باید در قرارداد کار بین کارگر و کارفرما مشخص شود.
مرخصی کارگران مشاغل سخت و زیان آور
در مشاغل سخت و زیان‌ آور، مرخصی استحقاقی سالانه ۵ هفته معادل ۳۰ روز است. ماده ۶۵ قانون کار به صراحت مرخصی سالانه کارگران شاغل در مشاغل سخت و زیان‌آور را ۵ هفته اغلام کرده است.این مرخصی بیشتر از مخرصی استحقاقی در مشاغل عادی است و به کارگران مشاغل سخت و زیان‌آور کمک می‌کند تا برای بازیابی انرژی و بهبود وضعیت جسمی و روحی خود زمان بیشتری داشته باشند. 
مرخصی‌های استفاده نشده
در ایران، حق مرخصی‌های استفاده نشده و مانده کارکنان تحت شرایط خاصی قابل پرداخت و یا انتقال به سال آینده است. در صورت عدم استفاده از مرخصی استحقاقی، افراد می‌توانند مرخصی‌های استفاده نشده خود را ذخیره و از آنها برای سالهای بعد استفاده کنند. مابقی مرخصی‌های استفاده نشده به صورت ریالی و در قالب بازخرید مرخصی در پایان سال قابل دریافت است.
مرخصی بین تعطیلی
برای روزهای بین تعطیلی، مرخصی خاصی وجود ندارد و در قانون کار چیزی برای این حالت پیش بینی نشده است اما افراد می‌توانند از مرخصی استحقاقی برای عدم حضور در کار و در روزهای بین تعطیلی استفاده کنند.
مرخصی ساعتی
مرخصی ساعتی، بخشی از مرخصی استحقاقی است که کارمندان می‌توانند برای انجام کارهای ضروری در ساعات اداری،با موافقت کارفرما از آن استفاده کنند. این نوع مرخصی از میزان مرخصی استحقاقی کسر می‌شود و در صورتی که به ۸ ساعت برسد، یک روز مرخصی محسوب می‌شود. 
مرخصی ساعتی، استفاده از بخش کوچکی از مرخصی استحقاقی برای انجام کارهای ضروری یا اداری است که نیازمند حضور در خارج از محیط کار است.برابر ماده ۷۰ قانون کار، مرخصی کمتر از یک روز کار جزو مرخصی استحقاقی به شمار می‌رود.
برخی نکات مهم در خصوص دریافت مرخصی
زمان و مدت استفاده از مرخصی استحقاقی و بدون حقوق، باید به تایید کارفرما برسد. 
کارگران مشاغل سخت و زیان‌آور از مزایای بیشتری در زمینه مرخصی برخوردار هستند. 
در صورت عدم توافق کارگر و کارفرما در مورد زمان مرخصی، نظر اداره کار لازم الاجراست. 
در صورت بازنشستگی، از کار افتادگی کلی، تعطیلی کارگاه یا فوت کارگر، مطالبات بابت مرخصی‌های استفاده نشده به کارگر یا ورثه پرداخت می‌شود. 
در قانون کار، پیش‌بینی مرخصی برای روزهای جمعه و تعطیلات رسمی وجود دارد و کارگران کارمزد برای این روزها دریافت می‌کنند. 
گرفتن مرخصی یکی از دغدغه‌های اصلی کارگران و کارمندان به شمار می‌رود که جهت رسیدگی به امور شخصی یا نیاز ضروری و دلایلی همچون بیماری به آنها اعطا می‌شود. مرخصی با هدف حفظ سلامت جسمی و روانی، ایجاد تعادل بین زندگی کاری و شخصی و همچنین رسیدگی به امور شخصی و خانوادگی به افراد داده می‌شود که نه تنها در قوانین ایران بلکه در سایر کشورها نیز مورد تاکید قرار گرفته است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ خرداد ۰۴ ، ۲۳:۳۸
sms reson