پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان

نمایندگی پنل پیامک- پنل پیام کوتاه-پنل پیام کوتاه رایگان و ارسال انبوه پیامک در سایت پیام رسون

پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان

نمایندگی پنل پیامک- پنل پیام کوتاه-پنل پیام کوتاه رایگان و ارسال انبوه پیامک در سایت پیام رسون



نمایندگی پنل پیامک- پنل پیام کوتاه-پنل پیام کوتاه رایگان و ارسال انبوه پیامک در سایت پیام رسون

بایگانی

۱۰ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

راه های افزایش بانک شماره موبایل

23 اردیبهشت 1400 1527  0  0

همانطور که در مقالات قبل تر در سایت سامانه پیامک شیراز گفته شده یکی از سریع ترین و تاثیر گذار ترین و یکی از بهترین روش  تبلیغ و ارتباط با مشتریان استفاده از سامانه پیامک و خرید پنل پیامک است. اما یکی از موثرترین گزینه ها در  موفق بودن ارسال پیامک داشتن شماره موبایل مشترکین است.

اگر صاحب کسب و کار  هستید یا میخواهید اقدام به خرید پنل پیامک کنید، باید بدانید و بلد باشید که چگونه شماره موبایل مشتریان را جمع آوری کنید.

امروز در این مقاله می‌خواهیم در مورد جمع آوری شماره موبایل افراد، و چگونگی ارتباط با آن‌ها کمی توضیح دهیم. پیشنهاد میکنم تا پایان این مقاله با سامانه پیام کوتاه شیراز همراه باشید.

 

جمع آوری بانک شماره موبایل :

در زیر چند مورد از موثرترین روش های جمع آوری شماره موبایل مشترکین و مخاطبین هدف اورده شده است.

 

روش اول : دادن فرم چاپی به مشتری برای تکمیل مشخصات

در این فرم ها شما علاوه بر این که در مورد کسب و کار یا حوزه خدماتی خود اطلاعاتی را به مشتری ارائه میدهید از آنها به صورت کاملا اختیاری میتوانید درخواست کنید که شماره ثابت یا همراه خود را در داخل فرم چاپی قید کنند . در صورتی که شماره ثابت یا همراه خود را در داخل برگه نوشته باشند این بدان معنی است که برای ارتباط شما با آنها مشکلی ندارند و رضایت خود را اعلام میکنند .

 

روش دوم : برقراری تماس تلفنی با مشتریان

در روش اول مشتریان در داخل برگه یا فرم های چاپی مشخصات و شماره ثابت یا همراه خود را قید کرده اند در صورتی که شماره ثابت را نوشته بودند شما میتوانید به راحتی با آن شماره تماس بگیرید و از آنها شماره موبایلشان را برای ارسال پیامک های تبلیغاتی یا اطلاع رسانی و … به ایشان با رضایت کامل درخواست کنید و مشتریان نیز وقتی دلیل درخواست شماره آنها و مزایای آن را بدانند بدون شک حتما شماره همراه خود را در اختیار شما قرار میدهند .

 

 

روش سوم : راه اندازی مسابقه و قرعه کشی در بین مشترکین

یکی دیگر ازروش های جمع آوری شماره موبایل افراد ، برقراری یک مسابقه و قرعه کشی در بین آنها میباشد . برای مثال سایت هایی را میبینید یا فروشگاه های زنجیره ای که در پایان مرحله خرید برای شرکت در مسابقه و قرعه کشی در فرمی از شما میخواهد تا مشخصات فردی را تکمیل کنید ، تا شما را در قرعه کشی ماهانه یا سالانه شرکت دهد . و شماره موبایل را برای اطلاع دادن از نتیجه قرعه کشی از شما درخواست میکند . شما هم میتوانید از این روش برای جمع آوری شماره موبایل مشتریان خود اقدام کنید .

 

روش چهارم : عرضه محصول یا ارائه خدمات به صورت رایگان به مشتریان

مشتریان معمولا محصولات و خدماتی را که به طور رایگان در اختیار آنها قرار داده شود را دوست دارند . که میتوان گفت این روش یکی از بهترین و جذاب ترین روش ها برای دریافت شماره موبایل از مشتریان است . اما چطور ؟ به این صورت که شما برای ارائه محصول یا خدمتی که میخواهید به صورت رایگان در اختیار مشتری قرار دهید در قبال آن از مشتری میخواهید که شماره موبایل و اطلاعات تماس خود را برای تحویل دادن محصول در اختیار شما بگذارد به این صورت شما میتوانید شماره مویایل مشتریان خود را از آنها دریافت کنید .

 

روش پنجم : ارائه تخفیف به مشتریان با ارسال کد تخفیف

مشتریان علاوه بر این که محصولات و خدمات رایگان را دوست دارند تخفیف را هم دوست دارند . یک راه دیگر برای دریافت شماره مشتری ارسال کد تخفیف است . اما چگونه ؟ شما با خرید پنل اس ام اس از شرکت های معتبر مانند اهورا اطلس فارس  میتوانید این کار را انجام دهید . شما برای عرضه محصولات یا ارائه خدمات خود به مشتریان از آنها میخواهید که اگر تمایل دارند از تخفیف های ویژه برخوردار شوند مثلا عدد 2 را به سامانه شما ارسال کنند ، به این ترتیب به سادگی شماره موبایل مشتریان را جمع آوری میکنید. 

 

روش ششم : دعوت مشترکین یا مشتریان از طریق وب سایت

یکی از پر رونق ترین راه ها برای جمع‌آوری شماره همراه مشترکین، دعوت کاربر از طریق وب سایت می باشد؛ در صورتی که شما برای کسب و کار خود سایتی راه‌ اندازی کرده اید باید قسمتی را طراحی کنید که کاربر در آن قسمت شماره موبایل خود را وارد کند، تا پیامک های مهم شما و آخرین اطلاعات به روز را در قالب پیامک از طرف شما دریافت کند. در این روش در صورتی که مخاطب علاقه به خدمات شما پیدا کرده باشد این ارتباط تداوم پیدا خواهد کرد و کسب و کار شما رونق پیدا خواهد کرد.

 

روش هفتم : باشگاه مشتریان بهترین راه برای جمع آوری شماره موبایل

راه اندازی باشگاه مشتریان برای جمع آوری شماره موبایل مشتریان بهترین روش از میان روش‌های موجود میباشد، باشگاه مشتریان روش اثبات شده جذب مشتریان می باشد. در این روش با دعوت مخاطبان به عضویت در باشگاه مشتریان، قطعا خدمات بسیار زیاد و محبوبی را به آنها ارائه خواهید داد و علاوه بر آن ، به بانک اطلاعات مشتریان خود دسترسی خواهید داشت.

 

روش هشتم : دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری

بهترین راهکار برای جذب و ارتباط با مشتریان قبلی داشتن شماره موبایل آنهاست. دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری ،  شبیه به دستگاه POS (کارتخوان) می باشد که روی آن صفحه کلید و مانیتور دارد و هر مشتری میتواند شماره موبایل خود را در آن وارد کند و همان لحظه بصورت آنی شماره موبایل مشتری در دفترچه تلفن پنل پیامکی شما ثبت می گردد و همچنین یک پیامک خوش آمد گویی که میتواند شامل اطلاعات تماس و شبکه های اجتماعی شما باشد که  به موبایل مشتری پیامک می شود.

 

 

روش هایی که در بالا ارائه شد روش هایی هستند که جواب گو بوده و توسط پیشرفته ترین سامانه پیامک، این روش ها جواب خود را به خوبی پس داده اند.

اما باید به این نکنه توجه کنید که تمام این روش ها در صورتی به کارتان می‌آید که در ابتدا اقدام به خرید پنل پیامک کرده باشید.

 

شما می‌توانید برای داشتن پنل پیامک خیلی راحت به سایت سامانه پیامک شیراز مراجعه کنید و در آنجا اقدام به خرید پنل پیامک کنید.

 

همچنین با مراجعه به سایت خبری شیراز اس ام اس میتوانید از دیگر روش های بازاریابی نیز مطلع شوید.

 

جهت خرید پنل پیامک شیراز از نمایندگی سامانه ارسال پیامک شیراز  اینجا را کلیک کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ ارديبهشت ۰۰ ، ۲۱:۵۱
sms reson

انتخابات که فرا می‌رسد نامزدها هر کدام با طرح شعار و ایده‌ای برای جلب آرای عمومی پا به عرصه میدان رقابت می‌گذارند. این شعارها البته در بسیاری از مواقع با توجه به این‌که با وعده همراه است، بعضا برای مردم جذاب به نظر می‌رسد و از این رو مشارکت‌کنندگانی که پای صندوق رای می‌آیند براساس امیدی که به‌واسطه تحقق این شعارها دارند، نام نامزد مطلوب خود را به صندوق آرا می‌اندازند. بیان شعار و ایده و فراتر از آن ارائه برنامه و طرح البته با در نظرگرفتن شرایط تحقق آن یکی از ملزومات هر انتخاباتی است. اما آنچه باعث ماندگاری می‌شود، گفتمان‌پردازی است. یعنی پرداختن به وجوه ممتازی که به‌خوبی در سطح جامعه و افکار عمومی تبیین شده و البته ماندگارتر باشد.
 
لزوم گفتمان‌سازی
بررسی ادوار گذشته انتخاباتی نشان می‌دهد برخی طرحواره‌ها در بین عوام و خواص جامعه قابلیت گفتمان‌سازی پیدا کرده‌اند. به عنوان نمونه در دوره خاتمی تاکید بر توسعه سیاسی بود و در دوران احمدی‌نژاد عدالت محوری قابلیت گفتمان‌سازی پیدا کرده و در دوره روحانی تعاملات بین‌المللی مورد اهتمام قرار گرفته بود. در انتخابات فعلی هم هر کدام از نامزدها اگر بتوانند در عرصه گفتمان‌سازی و تبیین درست آن میان مردم توفیق حاصل کنند می‌توانند امیدوار باشند حداقل از سبد آرای خوبی میان مردم برخوردار باشند.تردیدی نیست این گفتمان‌سازی باید متناسب با شرایط جامعه ایران باشد. مسائل و موضوعات اصلی کشور عمدتا شامل بهبود شرایط اقتصادی، افزایش تولید، رفع بیکاری، ساخت مسکن، تسهیل شرایط ازدواج، بهره‌گیری هر چه بیشتر از امکانات درمانی به‌ویژه در شرایط کرونایی، از بعد اداری هم مبارزه با فساد و ناکارآمدی، مقابله با فامیل‌سالاری و تاکید بر شایسته‌سالاری و همچنین در بعد بین‌المللی هم تقویت عرصه سیاست خارجی برای مقابله با تحریم‌ها و بسط و گسترش روابط با همسایگان هستند. بنابراین هر کدام از نامزدها باید در همه این زمینه علاوه برای ارائه طرح و برنامه‌ای مشخص، به گفتمان‌سازی نیز توجه داشته باشند.  این دوره از انتخابات گرچه با تعدد نامزدهای شاخص روبه‌رو هستیم اما فرض قوی این است که به طور مشخص با سه نوع نگاه شامل اصولگرایی، اصلاح‌طلبی و اعتدالگرایی مواجه‌ایم و البته هر کدام از این جریان‌ها از دو یا چند نماینده در قالب نامزد در این عرصه برخوردارند.


در میانه کلید و چکش
در میان نامزدها، علی لاریجانی طی این دو سه روز بعد از ثبت‌نام تلاش کرد حداقل در عرصه رسانه‌ای این‌گونه القا کند که تعاملات خوب او با روحانی مانع آن نبوده که با رویکردهای دولت مستقر مشکلی نداشته باشد و حتی به استناد نطق انتخاباتی وی در روز ثبت‌نام او نه با کلید کاری دارد و نه با چکش. با این وصف، همچنان به نظر می‌رسد برای نشان دادن چهره‌ای مستقل از جریان‌های سیاسی و تشکل‌های موجود او همچنان نیاز به خلق گفتمانی جدید دارد. این گفتمان‌سازی از سوی او البته با چالش‌هایی همراه است. از این نظر که سابقه سیاسی لاریجانی برخاسته از جریان اصولگرایی است و در میانه راه هم با رویکردها و مواضعی که از خود نشان داد در بین هم طیف‌های سابق و همچنین بخش‌های از جامعه به عنوان متحد دولت شناخته شد. بنابراین ساختن گفتمان تازه برای او مسیر دشواری می‌نمایاند. گرچه او حداقل در لفظ و بیان عنوان کرده به صورت مستقل پا به عرصه گذاشته است اما سابقه و پیشینه او در دوران ائتلاف با اصولگرایان و همچنین مواضع و رویکردهای لاریجانی در دوران استقرار دولت تدبیر و امید، گفتمان‌سازی را برای او حداقل در روزهای اولیه شروع ماراتن انتخابات دشوار کرده است. با این وصف، برابر با برخی مسؤولیت‌هایی که به‌ویژه در حوزه روابط ایران و چین به او سپرده شده به نظر می‌رسد در عرصه سیاست خارجی او نگاه به شرق را بیش از گذشته دنبال خواهد کرد. از چالش‌های لاریجانی این است که مثل رئیسی و جهانگیری البته با شدت و ضعف‌هایی از پایگاه رای مشخصی برخوردار نیست و از این رو باید تلاش کند در حوزه گفتمان‌سازی، بر جنبه‌هایی تاکید کند که جزو نیازهای جامعه محسوب می‌شود تا کم‌کم این پایگاه رای برای او از طرف جامعه رای‌دهندگان شکل بگیرد. او از یک‌سو باید به تعاملش با حاکمیت فکر کند و از سویی دیگر، در خصوص گرایش و تمایل اصلاح‌طلبان به خود تدبیری بیندیشد. البته اولین نشانه و نماد رسانه او در عرصه انتخابات تمایل برای نمایاندن دو قطبی در عرصه رقابت بود و به نظر می‌رسد او در ادامه مسیر هم گفتمان خود را بر همین اساس دنبال خواهد کرد.  واقعیت آن است که به‌رغم حضور پرحجم رسانه‌ای لاریجانی و طرح ادعاهایی مبنی بر مستقل بودن این نامزد انتخاباتی، به نظر می‌رسد او با توجه به سابقه و پیشینه‌ای که دارد برای ارائه گفتمانی مستقل با مشکلاتی همراه باشد. او به هر صورت هنوز مواضع به زعم خود انتقادیش را درباره دولت روحانی اعلام نکرده و صرفا با یک جمله کوتاه گفته نگاهش با نگاه دولت همراه متفاوت است. گذشته از این، برخی از اعضای ستاد او معتقدند بخشی از اصولگرایان هم سهمی از سبد آرای این نامزد انتخاباتی دارند. اما با این وصف، حداقل از چهار پنج سال گذشته لاریجانی نسبت خود را با گفتمان اصولگرایی و نیروهای اصولگرا تعریف نکرده و از سوی هم‌طیفان سابق هم البته نوع واکنشی مبنی بر فاصله گرفتن لاریجانی از جریان اصولگرایی است. اصلاح‌طلبان هم گرچه از مواضع این نامزد انتخاباتی در خصوص همراهی او با دولت درمورد برجام راضی و خشنودند اما همچنان خاطره تلخی از او در دوران ریاستش بر صداوسیما دارند. در چنین اوضاع و احوالی هنوز مشخص نیست لاریجانی با چه گفتمانی می‌خواهد حضور انتخاباتی داشته باشد.

اهتمام دوباره بر تنش‌زدایی در سیاست خارجی
اسحاق جهانگیری می‌گوید این بار در قامت حزبی و تشکیلاتی ظاهر شده و به نمایندگی از جبهه اصلاحات پا به عرصه رقابت گذاشته است. او هم البته برای خلق گفتمان جدید باید با واقعیت‌هایی دست و پنجه نرم کند. جهانگیری و البته جریان اصلاح‌طلبی طی سال‌های اخیر حرف‌ها خود را زده‌اند. محوریت توسعه سیاسی، تاکید بر آزادی‌های مدنی، بهبود تعاملات بین‌المللی و دیگر موضوعاتی که از دوم خرداد 76 به این سو از جریان اصلاحات شنیدیم و همچنین تجربه مدیریتی جریان اصلاح‌طلب در دو دوره ریاست‌جمهوری خاتمی و همچنین دو دوره استقرار دولت روحانی هم در بین مردم بروز و ظهور کافی داشته است. با توجه به برخی ناکامی‌های دولت به‌ویژه در عرصه اقتصادی و حتی تعاملات نافرجام بین‌المللی با محوریت برجام به استناد گفته‌ها و نوشته‌های برخی اصلاح‌طلبان هم ناخشنودی بخشی از مردم و حتی هوداران جریان اصلاحات را نیز در پی داشته است. از این رو، به نظر می‌رسد جهانگیری برای این‌که بتواند به گفتمان‌سازی جدیدی در سطح جامعه دست پیدا کند باید حرف تازه و نویی داشته باشد. اما حداقل حضور رسانه‌ای و اظهارات انتخاباتی وی در روز ثبت‌نام نشان از وجود نشانه‌های جدید برای خلق گفتمان تازه نمی‌دهد. در عرصه سیاست خارجی هم بنابر برخی اظهارات وی و همچنین شواهد موجود به نظر می‌رسد جهانگیری و هم‌طیفان او همچنان بر بسط مذاکرات و گفت‌وگوها با غرب برای نجات برجام تاکید دارند و بر این باورند این رویکرد عامل مهمی برای بهبود تعاملات بین‌المللی، رفع تحریم‌ها و تاثیرگذاری آن در کاهش مشکلات اقتصادی کشور خواهد بود و از این رو همچنان بر شعار مذاکره برای رفع تهدید خارجی و تحریم اهتمام دارند. اصلاح‌طلبان و به تبع آن نامزدهای این جریان سیاسی بر گفتمان تنش‌زدایی تاکید دارند و با توجه به خبرهایی ضدونقیضی که درباره مذاکرات وین به نظر می‌رسد در پی آنند که در صورت موفقیت احتمالی این گفت‌وگوها آن را سخاوتمندانه به حساب کامیابی برجام واریز کنند. عرصه اقتصاد نشان داد برنامه‌های اعتدالیون و اصلاحیون چندان تاثیری بر سفره مردم نداشته و در عین حال مشکلات معیشتی فراوانی هم برای جامعه حاصل شده است. بنابراین حداقل در عرصه برنامه‌ریزی و مدیریت چنین به نظر می‌رسد که پروژه‌های مدیران اصلاح‌طلب و اعتدالی با موفقیت همراه نبود و همچنان که در زبان برخی مسؤولان شنیده‌ایم همچنان آنان منتظر خوشه‌چینی از ثمرات برجام و ادامه سیاست تنش‌زدایی هستند. بنابراین می‌توان گفت حضور جهانگیری در صورت ادامه فعالیت انتخاباتی تا زمان شنیدن سوت پایان رقابت‌ها حاوی گفتمان جدیدی در حوزه‌های داخلی، اقتصادی و سیاست خارجی نیست و همچنان بر گفتمان قبلی تاکید دارند. در میان نامزدها، جهانگیری به‌صراحت اعلام کرده متعلق به جریان اصلاح‌طلب است و در مقابل رئیسی و لاریجانی که هر دو بر مستقل بودن تاکید کردند، جهانگیری از وابستگی حزبی خود می‌گوید. در منظومه فکری اصلاح‌طلبان در طول سال‌های فعالیت‌های تشکیلاتی آنچه مهم است موضوع توسعه سیاسی و آزادی‌های فردی و اجتماعی است. به همین علت در بسیاری از موضعگیری‌های خود، به برخی از موضوعات حاشیه‌ای مثل فیلترینگ، آزادی بیان، حضور زنان در ورزشگاه‌ها بیش از مباحث اقتصادی و معضلات اجتماعی توجه نشان می‌دهد. از این رو به نظر می‌رسد گرچه اسحاق جهانگیری مدام از اهتمام به رونق اقتصادی سخن می‌گوید اما در نهایت گفتمان غالب در نگاه انتخاباتی او ترجیح آزادی و توسعه سیاسی بر سایر وجوه اجتماعی و اقتصادی است.

تاکید بیشتر بر فساد ستیزی
ابراهیم رئیسی را باید جدی‌ترین نامزد اصولگرایی در کنار دیگر نامزدهای این جریان سیاسی محسوب کرد. سابقه وی در انتخابات گذشته و طرح گفتمان نو مبنی بر مبارزه با فساد و همچنین عملکرد او از زمان تصدی ریاست قوه‌قضاییه البته در اذهان سطوح مختلف جامعه از او چهره‌ای فسادستیز تصویرکرده است. رویکردهای رسانه‌ای هم البته حاکی از آن است که وی نیز همچنان بر همان گفتمان گذشته تاکید دارد و بنا به اظهاراتی که از او منتشر شده رقیب او نامزدها نیستند، بلکه فساد و ناکارآمدی است. بنابراین به طور مشخص می‌توان گفتمان رئیسی را مبارزه با فساد و ناکارآمدی دانست. در عرصه سیاست خارجی هم به نظر می‌رسد با توجه به رویکردهای غالب اصولگرایان تکیه اصلی بر محور تاکید بر ایستادگی در عرصه داخلی به‌ویژه در حوزه انرژی هسته‌ای و همچنین حمایت از محور مقاومت باشد. در حوزه اقتصادی هم با توجه به سابقه رئیسی در برخورد با فساد به نظر می‌رسد تاکید ویژه بر مبارزه با مفسدان اقتصادی و مقابله با اختلاس، ارتشاء، باندبازی جزو محورهای مورد توجه این نامزد انتخاباتی مبتنی بر همان گفتمان فسادستیزی باشد. در عین حال باید خاطرنشان کرد منظومه فکری این نامزد انتخاباتی و فضای گفتمانی او تاکید بر مبارزه با فساد بیش از دیگر جنبه‌ها موردتوجه است. این نامزد انتخاباتی گفتمان مبارزه با فساد در دستگاه‌های دولتی را نمایندگی می‌کند و همچنین خواهان بازگرداندن دولت میان مردم است. به اعتقاد رئیسی، در این گفتمان فاصله میان حاکمیت و مردم زیاد شده و باید این قطار را دوباره به ریل اصلی بازگرداند. ابراهیم رئیسی، داوطلب انتخابات سیزدهم ریاست‌جمهوری گفت: مهم‌ترین خواسته مردم دغدغه معیشتی آنهاست و بنده نیز به مساله اقتصادی و معیشتی مردم بسیار اهمیت می‌دهم. فکر می‌کنم راه‌های خوبی برای بازکردن گره‌ها از زندگی مردم وجود دارد. او در زمان ثبت‌نام بر این نکته تاکید خواهد کرد که دولت احتمالی وی بر پایه عدالت محوری است. طبعا گفتمان عدالت محوری او با بیان احمدی‌نژاد درباره محوریت عدالت با توجه به نوع نگاه و رویکردهای سیاسی و اجتماعی متفاوت به نظر می‌رسد. به گفته این نامزد انتخاباتی هدف وی این است که مردم طعم شیرین عدالت را احساس کنند. به گفته رئیسی عدالت با سخنرانی، سرودن شعر و نوشتن محقق نمی‌شود، عدالت یک برنامه عملی و میدانی است که مردم احساس عدالت کنند. در میان برنامه‌های و مواضع رئیسی هم مبارزه با فساد و مقابله با مفسدان و برخورد با اخلالگران اقتصادی بیش از سایر وجوه مورد تاکید قرار گرفته است و البته در مقایسه با لاریجانی و جهانگیری این گفتمان‌سازی با رویکردها و مواضع او تطابق بیشتری دارد. این موضعگیری‌های رئیسی البته در انتخابات96 هم سابقه دارد و البته حرف جدیدی نیست. به هر صورت چنین به نظر می‌رسد که به اعتقاد رئیسی، تحقق عدالت در جامعه از مسیر مبارزه با فساد می‌گذرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ ارديبهشت ۰۰ ، ۲۱:۵۰
sms reson

مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه به تشریح جزئیات برگزاری نماز عید سعید فطر در بقاع متبرکه سراسر کشور پرداخت و گفت:نماز عید سعید فطر در بقاع متبرکه‌ای که در مناطق زرد و آبی قرار دارند در شبستانها هم برگزار می‌شود اما در مناطق قرمز و نارنجی فقط در فضاهای باز و صحن‌ها برگزار خواهد شد.

به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت‌الاسلام محمد نوروزپور مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی این سازمان درباره اقامه نماز عید سعید فطر در بقاع متبرکه و امامزادگان سراسر کشور اظهار کرد: یکی از برنامه‌های پیش‌بینی شده هرساله سازمان اوقاف در ماه مبارک رمضان، برگزاری نماز عید سعید فطر در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه است.

وی تاکید کرد: نماز عید سعید فطر امسال با حضور مردم مومن ایران اسلامی براساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بقاع متبرکه سراسر کشور برگزار خواهد شد.

مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف تصریح کرد: نکته مهم در برگزاری نماز عید سعید فطر این است که با توجه به شیوع ویروس کرونا، گستردگی کار را افزایش داده‌ایم؛ به این صورت که اگر در گذشته در یک بقعه متبرکه یک شهرستان، نماز برگزار می‌شد، امسال نماز عید فطر را در چند بقعه متبرکه شهرستان برگزار می‌کنیم تا جمعیت بیشتری بتوانند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از این مراسم بهره‌مند شوند.

حجت‌الاسلام نوروزپور گفت: نماز عید سعید فطر  در بقاع متبرکه‌ای که در مناطق زرد و آبی قرار دارند در شبستانها هم برگزار می‌شود اما در مناطق قرمز و نارنجی فقط در فضاهای باز و صحن‌ها برگزار خواهد شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ ارديبهشت ۰۰ ، ۲۳:۲۹
sms reson

بمب تخفیف پیام رسون

19 اردیبهشت 1400 1374  0  0

مژده مژده : 

سامانه پیامک شیراز به مناسبت عید سعید فطر ، تصمیم دارد روی اپراتور 9000 خود یک تخفیف 20 درصدی برای شما عزیزانی که قصد خرید اپراتور 9000 دارید ، قرار دهد .

اپراتور 9000 با در بر داشتن اپراتور دو منظوره و تعرفه پایین ، یکی از پر طرفدار ترین اپراتورها  در نمایندگی سامانه پیام کوتاه است .

 

 

 

شما عزیزان اگر میخواهید برای کسب و کارتان یک قدم موثر برداشته باشید ، میتوانید با خرید اپراتور 9000 که از تاریخ 19 اردیبهشت تا 25 اردیبهشت ماه در تخفیف 20 درصدی قرار دارد ، یک  رونق ویژه  به کسب و کارتان بدهید . 

 

جهت خرید اپراتور 9000 از سامانه پیام کوتاه شیراز اینجا را کلیک کنید . 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ ارديبهشت ۰۰ ، ۲۳:۲۸
sms reson

فته بیست‌ودوم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با پیروزی خارج از خانه آلومینیوم اراک و تساوی دو تیم ماشین‌سازی و سایپا پیگیری شد.
دو دیدار همزمان از هفته بیست‌ودوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت 21:15 امشب (شنبه) برگزار شد که در پایان آنها نتایج زیر رقم خورد:
ماشین‌سازی‌تبریز 2 - سایپا 2
گل‌ها: مهدی رستمی (3) و منصور باقری (87) برای ماشین‌سازی و محمدامین اسدی (28- گل به خودی) و مجید علیاری (64) برای سایپا
کارت زرد: محمد ابراهیمی، حبیب گردانی و منصور باقری از ماشین‌سازی
کارت قرمز: امیرعلی صادقی از سایپا (دقیقه 85)
صنعت‌نفت آبادان صفر - آلومینیوم‌اراک‌ یک
گل: حامد پاکدل (15)
کارت زرد: محمدحسین زواری از صنعت نفت

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ ارديبهشت ۰۰ ، ۲۳:۱۷
sms reson

اپراتور 9000 پیام رسون

13 اردیبهشت 1400 2912  0  0

 

امروز پیام رسون یک بمب هیجان انگیز برای معرفی دارد و آن هم معرفی یک خط جدید به خطوط پنل پیامک است .اگر میخواهید با این خط جدید بیشتر آشنا شوید تا پایان این مقاله با نمایندگی اس ام اس شیراز همراه باشید .

 

در مقاله های قبل تر که در سامانه پیام کوتاه منتشر شده بود ، در مورد خطوط پیامکی و خطوط عمومی و خطوط اختصاصی به طور کامل توضیح داده شده بود .اما در این مقاله قصد داریم به صورت مختصر به توضیح هریک بپردازیم و معایب و مزایای آنها را شرح دهیم .

 

 

 

خطوط 1000

مزایای خطوط 1000 

  • تعرفه مناسب پیامک و خطوط
  • سرعت بسیار بالا در ارسال
  • قابلیت انتخاب شماره دلخواه بعد از پیش شماره 1000
  • سرعت بالا و خرید سیستمی شماره
  • کیفیت بالای گزارشات پیام
  • به روز نمایی گزارش ها

نکته : خطوط 1000 بازگشت هزینه پیامک های نرسیده به مخابرات و بلک لیست پیام های تبلیغاتی پس از دریافت گزارشات را دارد .

 

معایب خطوط 1000

  • تفاوت شماره های سفارشی با شماره های غیر سفارشی
  • رنج بالای تعداد شماره های بلک لیست پیامک تبلیغاتی
  • قیمت بالای ارسال پیامک به اپراتورهای غیر همراه اول
  • ضریب قیمت 1.2 ارسال نسبت به دیگر اپراتور ها

 

 

خطوط 2000

مزایای خطوط 2000

  • کیفیت بی نظیر ارسال پیامک
  • سرعت ارسال مناسب و قابل قبول
  • قابلیت گزارش دقیق به همراه جزییات ارسال
  • آزاد بودن اکثر شماره دلخواه
  • مناسب بودن قیمت شماره 7 رقمی

 

نکته : خطوط 2000 بازگشت هزینه پیامک های نرسیده به مخابرات و بلک لیست پیام های تبلیغاتی پس از دریافت گزارشات را دارد .

 

معایب خطوط 2000

  • قیمت نسبتا بالا شماره ها و خطوط اختصاصی
  • قیمت نسبتا بالای ارسال به اپراتورهای غیر همراه اول
  • ضریب قیمت 1.2 ارسال به دیگر اپراتور ها
  • واضح نبودن قیمت شماره های رند و غیر رند
  • عدم وجود شماره های اختصاصی 14 ، 13 و 11 رقمی 

 

 

خطوط 3000

مزایای خطوط 3000

  • سرعت بالای ارسال پیامک
  • تعرفه بسیار مناسب برای خطوط 14، 12 و 10 رقمی
  • قیمت یکسان بین شماره های اختصاصی رند و غیر رند
  • کمترین زمان در ثبت نام و خرید شماره اختصاصی
  • فروش شماره 14 رقمی رنج 100 عددی با تعرفه بسیار پایین
  • مقرون به صرفه ترین اپراتور برای یکسان بودن تعرفه ارسال
  • تمام اپراتورهای کشور همراه اول ، ایرانسل ، رایتل ، تالیا

 

معایب خطوط 3000

  • عدم انتخاب شماره بصورت کامل
  • انتخاب شماره بعد از 8 رقم اول
  • قیمت بالا شماره 8 رقمی
  • محدود بودن شماره 8 رقمی موجود
  • عدم فروش شماره 13 و 11 رقمی

 

 

خطوط 5000

مزایای خطوط 5000

  • تعرفه پایین پیامک
  • سرعت ارسال بالای پیامک
  • امکان ارسال تفکیک جنسیت و رده سنی به همراه اول
  • تعرفه بسیار پایین شماره اختصاصی
  • محاسبه یکسان قیمت برای همراه اول و ایرانسل

 

معایب خطوط 5000

  • تعداد شماره های بسیار زیاد بلک لیست تبلیغاتی
  • کیفیت ارسال پایین
  • عدم بازگشت هزینه پیام های تحویل نشده مخابراتی
  • عدم تحویل گزارش دقیق

 

خطوط 9000

در راستای اجرای برنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور و در جهت تحقق ماده ۱۲۴ برنامه مذکور و با هدف توسعه ارتباطات و مخابرات از طریق خصوصی‌سازی و سرمایه‌گذاری شرکت‌های خارجی، وزارت ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات در مهرماه ۱۳۸۲ اقدام به برپایی مقدمات برگزاری مزایده اپراتوری دوم تلفن همراه نمود. این اقدام به منظور حمایت از سرمایه‌گذاری خارجی و مشارکت بخش خصوصی داخلی و در جهت ترویج رقابت، تضمین رقابت سالم، کاهش تصدی‌گری، نظارت بر تعرفه‌ها و کیفیت خدمات و حمایت از مصرف‌کنندگان انجام گردید. پس از انجام تشریفات مزایده و بررسی پیشنهادات شرکت کنندگان، وزارت ارتباطات و فن‌‌‌‌آوری‌‌ اطلاعات در تاریخ ۲۷ بهمن ۱۳۸۲ کنسرسیوم ایرانسل را به عنوان برنده مزایده اپراتوری دوم تلفن همراه اعلام نمود. سرانجام پس از تصویب قانون اجازه موافقتنامه پروانه شبکه و خدمات ارتباطات سیار توسط مجلس شورای اسلامی و شورای محترم نگهبان و واریز مبلغ حق لیسانس از طرف ایرانسل در تاریخ ۳ آبان ۱۳۸۴، شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل در۶ آذر ۱۳۸۴ موفق به دریافت پروانه شبکه خدمات ارتباطات سیار (جی اس ام) از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گردید. شایان ذکر است، این مجوز در سطح ملی و برای پوشش جغرافیایی کل کشور اعطا گردیده است.

حال نمایندگی سامانه اس ام اس که به عنوان یکی از پیشرفته ترین سامانه پیام کوتاه معرفی شده است ، به دلیل داشتن خصوصیات ویژه و منحصر به فرد خط 9000 ، آن را به لیست خطوط خود افزوده تا شما همراهان عزیز نمایندگی سامانه پیامک شیراز بتوانید با خرید این خط بهترین ها را برای کسب و کارتان بدست آورید .

 

مزایای خطوط 9000

  • مکان ارسال به شماره های ایرانسل بر اساس کدپستی ، جنسیت ، رده سنی
  • امکان ارسال به شماره حاضر در محل از طریق انتن بی تی اس
  • امکان ارسال بر اساس روز تولد 
  • داشتن اپراتور دو منظوره که به صورت پیامک متنی و پیام صوتی است 
  • عدم نیاز به خدماتی شدن 
  • تعرفه پایین نسبت به خدمات ویژه 

نکته : با توجه به اینکه این خط خدماتی است و نیازی به خدماتی شدن ندارد ، در نتیجه ارسال پیامک به بلک لیست انجام میشود و به همین خاطر بازگشت وجه پیامک های نرسیده به مخابرات را ندارد .

 

هزینه این اپراتور با توجه با مشخصات و ویژگی های منحصر به فرد خود ، در سامانه پیامک شیراز ، از مبلغ 4 میلیون به بالا شروع میشود .

 

جهت خرید پنل پیامک از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید . 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ ارديبهشت ۰۰ ، ۲۳:۱۶
sms reson

شب های قدر با پیام رسون

12 اردیبهشت 1400 1236  0  0

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ‏
إِنَّا أَنْزَلْناهُ فِی لَیْلَةِ الْقَدْرِ (۱) وَ ما أَدْراکَ ما لَیْلَةُ الْقَدْرِ (۲) لَیْلَةُ الْقَدْرِ خَیْرٌ مِنْ أَلْفِ شَهْرٍ (۳) تَنَزَّلُ الْمَلائِکَةُ وَ الرُّوحُ فِیها بِإِذْنِ رَبِّهِمْ مِنْ کُلِّ أَمْرٍ (۴) سَلامٌ هِیَ حَتَّی مَطْلَعِ الْفَجْرِ (۵)

 

 

 

نمایندگی سامانه پیام کوتاه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما در ایام ماه مبارک رمضان و عرض تسلیت به مناسبت ضربت خوردن و شهادت یار و یاور همیشگی دین و شریعت محمدی، حضرت امیرالمومنین علی(ع)، توفیق بهره مندی از عنایات و الطاف ویژه خداوند متعال در شب های قدر را برای شما همراهان همیشگی سامانه اس ام اس شیراز  را از خداوند منان مسئلت می نمایم. 

برای ارسال پیامک تسلیت شب های قدر میتوانید به شیراز اس ام اس مراجعه کنید و پنل پیامک خود را سفارش دهید .

 

جهت خرید پنل اس ام اس شیراز از نمایندگی سامانه پیامک شیراز اینجا را کلیک کنید .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ ارديبهشت ۰۰ ، ۲۰:۵۳
sms reson

دبیر هیات مدیره اتحادیه طلا تهران گفت: در مقطعی حباب سکه یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بود و حالا حباب سکه ۳۰۰ هزار تومان شده است. در واقع اکنون قیمت واقعی سکه ۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.

امروز در بازار ایران هر گرم طلای ۱۸ عیار نسبت به روز گذشته با دو هزار تومان افزایش به ۹۳۸ هزار تومان رسید.

هر اونس طلا در بازار جهانی با ۱۲ دلار افزایش با قیمت یک هزار و ۷۸۰ دلار معامله شد.

دبیر هیات مدیره اتحادیه طلا تهران گفت: قیمت طلا در بازار ایران براساس قیمت جهانی طلا و قیمت دلار محاسبه می‌شود و با توجه به نبود تقاضا پیش‌بینی می‌شود قیمت طلا دیگر نوسانی نداشته باشد.

نادر بذرافشان معتقد همچنین توضیح داد: در مقطعی حباب سکه یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بود و حالا حباب سکه ۳۰۰ هزار تومان شده است. در واقع اکنون قیمت واقعی سکه ۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.

امروز هر گرم طلا ۱۸ عیار با دو هزار تومان افزایش به ۹۳۸ هزار تومان رسید. سکه طرح جدید با ۷۰ هزار تومان افزایش با قیمت ۹ میلیون و ۵۷۰ هزار تومان معامله شد.

همچنین نیم سکه با ۴۰ هزار تومان کاهش با قیمت پنج میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و ربع سکه با ۵۰ هزار تومان افزایش با قیمت سه میلیون و ۳۰۰ هزار تومان خرید و فروش شد.

قیمت سکه یک گرمی هم با ۵۰ هزار تومان کاهش با بهای یک میلیون و ۸۵۰ هزار تومان معامله شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ ارديبهشت ۰۰ ، ۲۰:۵۲
sms reson

تخفیف با محدودیت پیام رسون

6 اردیبهشت 1400 1047  0  0

شرایط کنونی برای صاحبان کسب و کار بسیار سخت و دشوار شده است شرایطی که در آن مردم نقش اصلی را بازی می‌کند و نبودن آنها در صحنه بازار باعث شده که خیلی از افراد از روال زندگی روزمره خارج شود و ضرر بسیاری کنند.

اما در این بین هستند افرادی که توانسته اند در این شرایط بهترین استفاده ها را بکند و حتی از زمان عادی هم فروش بیشتری داشته باشد. این قشر، افراد خاصی هستند که می‌توانند در بدترین شرایط بهترین‌ها را از آن خود کند. افرادی که با روبرو شدن در چنین شرایطی دست روی دست نگذاشته اند و سعی کرده‌اند راه های تبلیغاتی را در پیش بگیرند.

مثلاً تبلیغات از طریق ارسال پیام کوتاه یا تبلیغات اینستاگرام. این دو روش تبلیغ یعنی ارسال پیام کوتاه و اینستاگرام در حال حاضر حرف اول را در زمینه تبلیغات می‌زند کافیست راه آن را بلد باشید.

برای مثال می توانید از نمایندگی سامانه پیام کوتاه شیراز اقدام به خرید پنل اس ام اس کنید و با ارسال انبوه  پیامک به محله، ارسال پیامک بر اساس کد پستی، ارسال اس ام اس منطقه ای، خودتان را به مردم معرفی کنید و برای بهتر دیده شدن خود می توانید در پایین متن تبلیغاتی خود لینک اینستاگرام را قرار دهید تا با ورود افراد و عضو شدن در پیج شما از عکس‌ها و کیفیت اجناس و قیمت اجناس با خبر شوند.

به همین راحتی می توانید در این شرایط حتی بهتر از قبل فروش داشته باشید.

 

 

 

یک پیشنهاد ویژه که شیراز اس ام اس برای شما دارد این است که شما با قرار دادن تخفیف با محدودیت می‌توانید در فروش خود غوغا به پا کنید. بدین صورت که با خرید پنل پیام کوتاه شیراز از شیراز اس ام اس اقدام به ارسال پیامک کنید و در متن تبلیغاتی خود اعلام می‌کنید که تا پایان محدودیت کرونایی تمامی اجناس با تخفیف ۴۰ درصدی و ارسال رایگان برای شما فرستاده می شود واین کافیست تا شما عزیزان معجزه تبلیغات پیامکی را ببینید.

 

جهت خرید پنل اس ام اس شیراز از سامانه پیام کوتاه شیراز اینجا را کلیک کنید .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ ارديبهشت ۰۰ ، ۲۳:۱۲
sms reson

معاون حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه با اشاره به انتشار فایل صوتی سخنان ظریف گفت: آقای ظریف این سخنان را  بارها و بارها در جلسات خصوصی که بسیاری از مسئولان  حضور داشته بیان کرده است و موانع کارآمدی دیپلماسی را به قصد اصلاح و هماهنگی بیشتر برشمرده است.

 محسن بهاروند در یادداشتی  با عنوان «فرصت سخنان ظریف » نوشت :  این روزها انتشار فایل صوتی دکتر ظریف وزیر امور خارجه جنجالی به پا کرده است. ما کارگزاران دیپلماسی کشور یک اصل اساسی را در نظر داریم و حداقل بخش حرفه ای ما سعی بلیغ دارد که هیچگاه این اصل اساسی را فراموش نکند. آن اصل اجتناب از دخالت در سیاست داخلی است. دخالت در سیاست برای ما عیب و لطمه به اعتبار حرفه ای ما محسوب می شود. 
آنچه چراغ راهنمای ما است و چون فانوس دریایی درخشانی در این دریای طوفانی و تاریک سیاست بین المللی ما راهنمایی می کند منافع ملی است. ما منافع ملی را تبیین نمی کنیم بلکه سعی داریم آن را تامین کنیم. مقام معظم رهبری و نهادهای بالا دستی اصول، اهداف و راه اصلی را برای ما تعیین می کنند و ما بر اساس آموخته ها و تجربیات خود برای تامین و ظهور و بروز این منویات تلاش می کنیم و البته با کمک و یاری خدای تعالی: حسبنا الله و نعم الوکیل، نعم المولا و نعم النصیر.

پس از همه گروهها، سیاسیون و هر کس که قرار است نامزد ریاست جمهوری شود یا خیر باز هم تقاضا می کنیم که ما را به طرف سیاسی شدن و سیاسی کردن نکشانید که زیان آن متوجه منافع ملی است و خسارت آن را مردم مظلوم این کشور باید تحمل نمایند. 
دولت محترم برنامه ای داشت که بنده نیز در مقطعی در انجام وظایف اداری خود در جریان آن قرار گرفتم، که تجربیات و اتفاقات رخ داده در همه جوانب سیاسی، اقتصادی، دیپلماتیک و غیره را گردآوری کرده و برای استفاده دولت بعد حفظ و نگهداری کند. این اسناد پس از گذشت زمان مناسب می تواند در اختیار محققین و دولت پژوهان قرار گیرد. دستگاه دیپلماسی نیز طبیعتا تجربیاتی دارد که همه ما فکر می کنیم باید و لابد در اختیار آیندگان قرار گیرد تا گذشته چراغ راه آینده شود. 

دکتر ظریف در گفتگویی که در راستای دستور دولت بوده، صادقانه و متواضعانه آنچه را که فکر می کرده است نیاز است آیندگان بدانند و ممکن است به درد آنها بخورد بیان نموده است. 
قسمتی از این گفتگو به دلیلی که در آینده روشن خواهد شد به بیرون درز کرده یا درز داده شده است. مطالبه ما این است که مقصرین و قصور کنندگان هر چه سریعتر مشخص گردند تا پاسخگوی عمل ضد منافع ملی خود باشند.

 اما سوال اینجا است در این جریان ظریف مقصر است یا آنان که که اسرار ملی را افشا نموده اند؟ اگر ظریف دغدغه منافع ملی نداشت حتما محافظه کاری می کرد و با خود سانسوری سخن را در هزار لفافه مصنوعی می پیچاند تا در صورت انتشار یا درز این گفتگو انتقادی متوجه او نشود. ولی او آنچه را که گفته است بارها و بارها در جلسات خصوصی که بسیاری از مسئولین حضور داشته بیان کرده است و موانع کارآمدی دیپلماسی را به قصد اصلاح و هماهنگی بیشتر برشمرده است. گاهی هم که بعضی از دوستان از صراحت او انتقاد می کردند یا هشدار می دادند به گفته مولای ما علی (علیه السلام) استناد می کرد که: بدترین خیانت. خیانت به مردم و بدترین فریب، فریب رهبران جامعه است.

بنده در طول خدمت خود در دستگاه دیپلماسی شاهد رفاقت و همفکری دکتر ظریف و شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بودم. هر روز صبح سه شنبه ها شاهد این بودم که حاج قاسم با چهره ای بشاش و مصمم از اتاق ملاقات واقع در ساختمان شهید حاج قاسم وزارت امور خارجه به همراه دکتر ظریف خارج و تا جلوی در ورودی بدرقه می شد. هیچگاه در جلسات خصوصی و عمومی شاهد نبوده ام که دکتر ظریف جز تکریم و تعظیم بر شهید عزیز سلیمانی روا داشته باشد. 

اکنون که در بغداد هستم و در مذاکرات قبل نیز شاهد بودم و هستم که دکتر ظریف ابتدا در محل شهادت حاج قاسم حضور یافته فاتحه خوانده است و در همین سفر و همه سفرها از همه مقامات رسمی و غیر رسمی یکی از مطالبات او همکاری عراق در پیگیری قضایی پرونده ترور حاج قاسم بوده و هست. 

عده ای با هر انگیزه ای سخنان دکتر ظریف را سیاسی کرده و برای منافع خود آن را توهین به شهید عزیز حاج قاسم جلوه می دهند. هرگز چنین نیست و چنین نیز نخواهد بود. در همین فایل صوتی ظریف بارها زبان به تکریم شهید عزیز ما می گشاید.
 آنچه دکتر ظریف می گوید نه سخنی ساده یا گله و شکایت است. او در راستای منافع ملی سخن می گوید. وقتی به میدان و دیپلماسی اشاره می کند

 منظور او دو نهاد حاکمیتی کلان کشور است که تلاش آنها باید بیش از پیش در طول هم باشد تا منافع ملی بصورت حداکثری تامین شود. به نظر او این دو نهاد کشور باید در یک تعادلی حرکت کنند تا دیپلماسی بتواند منافع غلبه میدانی ما را در حوزه دیپلماسی گردآوری کند. بنظر او هرگونه ناهماهنگی به زیان منافع ملی تمام می شود.

از این سخنان نباید برداشت سیاسی کرد. دستگاه دیپلماسی این روزها سخت مشغول تلاش برای رفع تحریمها با امید بهبود وضعیت معیشت مردم آن را تضعیف و سیاسی و جناحی نکنیم.

بجای اینکار چه خوب است سخنان ظریف که محصول چهل سال کار در دیپلماسی در مقاطع حساس است در یک بستر آرام و منطقی بررسی شده و اگر درست است هماهنگی ها برای تامین منافع ملی حداکثری شود. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ ارديبهشت ۰۰ ، ۲۳:۱۲
sms reson