پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان

نمایندگی پنل پیامک- پنل پیام کوتاه-پنل پیام کوتاه رایگان و ارسال انبوه پیامک در سایت پیام رسون

پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان

نمایندگی پنل پیامک- پنل پیام کوتاه-پنل پیام کوتاه رایگان و ارسال انبوه پیامک در سایت پیام رسون



نمایندگی پنل پیامک- پنل پیام کوتاه-پنل پیام کوتاه رایگان و ارسال انبوه پیامک در سایت پیام رسون

بایگانی

۷ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

با پیشرفت روزافزون فناوری و وسیع‌تر شدن طیف دستگاه‌های هوشمندی که از آن‌ها استفاده می‌کنیم، تعداد گجت‌های مجهز به باتری که در هر خانه وجود دارد، هر روز بیشتر می‌شود. طبیعی است که هر کدام از این دستگاه‌ها با شارژر متفاوت مخصوص به‌خود عرضه شوند. این موضوع درکنار وجود شارژرهای مربوط به دستگاه‌های قدیمی، باعث می‌شود در هر خانه تعداد زیادی شارژر وجود داشته باشد که معمولا از آن‌ها برای شارژ کردن هر دستگاهی استفاده می‌شود.

درواقع این موضوع بسیار مهم است که از کدام شارژر برای تلفن خود استفاده کنید. بسیاری از ما بارها از دوستانی که اهل تکنولوژی هستند یا فروشندگان دستگاه‌های هوشمند، شنیده‌ایم که بهتر است برای شارژ کردن گوشی از شارژر مخصوص آن استفاده کنیم. درواقع دلیل تأکید بر استفاده‌ی شارژر مخصوص خود گوشی این است که هماهنگی ولتاژ و آمپر شارژر و گوشی رعایت شود.

 

به‌صورت خلاصه، استفاده از شارژر یک گوشی برای گوشی دیگر در بیشتر مواقع (مخصوصا در مواردی که شارژر ضعیف‌تر باشد) امن و بی‌خطر است. کافی است کابلی استاندارد به ‌همراه شارژر مطمئن از برندی معتبر پیدا کنید تا بتوانید اکثر گوشی‌های هوشمند را با استفاده از آن شارژ کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ آبان ۹۹ ، ۲۳:۰۴
sms reson

پیام رسون مفتخر است که در این روزهای پاییزی برای سپاس و قدر دانی از همراهی شما طرح پاییز پر از برگ خود را معرفی کند.
در این طرح پنل نمایندگی رایگان اس ام اس پیام رسون به همراه ۵۰۰۰ پیامک و ۱۰۰عدد خط اختصاصی ۱۴ رقمی برای هر نماینده ی جدید فعال می گردد.
همچنین پیام رسون در این طرح تعرفه ی پایه ۹۹ ریالی ارسال پیامک را برای شما همراهان در نظر گرفته است.
از ویژگی های پیام رسون می توان به موارد زیر اشاره کرد:

- خط خدماتی ویژه ی ارسال پیامک به بلک لیست و خطوط ویژه ی تبلیغاتی جهت ارسال انبوه پیامک

- پنل نمایندگی پیامک پیام رسون بدون تاریخ انقضا

- توانایی ایجاد نامحدود کاربر با نامحدود شماره اختصاصی 

- پیام رسون اولین ارائه دهنده ی پیام صوتی در شیراز

کمترین تعرفه ی ارسال پیامک در ایران

- تضمین بهترین کیفیت و سریعترین سرویس ارسال پیامک.

- ارسال نامحدود پیامک آنلاین بدون هزینه به لیست سفید توسط اپلیکیشن پیام رسون

پیام رسون روی تمامی سرویس های خود تضمین بازگشت تمام و کمال وجه پرداختی حتی بعد از گذشت سی روز گذاشته تا شما عزیزان با خیالی آسوده پنل نمایندگی پیام کوتاه خود را راه اندازی و سامانه ی مستقل خود را به کاربران خود ارایه دهید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ آبان ۹۹ ، ۰۶:۱۸
sms reson

محققان امنیتی ۲۱ برنامه تبلیغاتی مخرب را در گوگل پلی (Google Play) یافتند که خود را در قالب برنامه‌های بازی پنهان کرده‌اند. این برنامه‌ها دارای ابزارهای تبلیغاتی مزاحم و مخفی بوده است.
این برنامه ها بیش از ۸ میلیون بار دانلود شده‌اند که تعداد بالا و خطرناکی است  این برنامه‌ها به همراه نرم افزارهای تبلیغاتی می‌آیند که بخشی از خانواده HiddenAds هستند.

با وجود اینکه گوگل تمام تلاش خود را برای محافظت از play store در برابر برنامه‌های مخرب انجام  داده است ، اما برنامه‌های مخرب همچنان راه‌های جدیدی برای پنهان کردن هدف واقعی خود پیدا می‌کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ آبان ۹۹ ، ۰۰:۱۵
sms reson

واتساپ ابزار مدیریت حافظه را برای تمام کاربران منتشر کرده است و برای استفاده از آن باید  اپلیکیشن خود را به آخرین نسخه به‌روز‌رسانی کنید. 
یکی از پرمخاطب‌ترین اپلیکیشن های پیام‌رسان در تمام دنیا واتساپ است زیرا استفاده از ان بسیار راحت میباشد. اکنون شرکت مادر این پیام‌رسان، یعنی شرکت فیس بوک برای اینک از رقبای خود عقب نیفتد مدتی‌ است که در حال اضافه کردن ابزار و قابلیت‌های مختلف به واتساپ است. اکنون نیز  ابزار مدیریت حافظه ذخیره‌سازی به عنوان قابلیت جدیددر دسترس تمام کاربران قرار گرفته است. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ آبان ۹۹ ، ۲۳:۵۰
sms reson

این برنامه اطلاعات زیادی را از شما جمع آوری میکند که شما اصلا متوجه ان نخواهید بود زیرا شبیه اطلاعاتی است که برنامه ها ی دیگر گوشی شما جمع اوری میکند.اما چون واتساپ در حقیقت یکی از برنامه های زیر مجموعه شرکتی است که دو برنامه محبوب دیگر فیس بوک و اینستاگرام را در دست خود دارد لذا می تواند اطلاعات را کنار یکدیگر گزاشته  و به اطلاعات کاملی از شما برسند و رفتار شما را پیش بینی کنند.

طبق سیاست حریم خصوصی واتساپ، شماره تلفن و اطلاعات دستگاهی که استفاده می کنید مثل نوع گوشی و کد کشور و سیستم عامل و بعضی از اطلاعات مخصوص شما در رابطه با ورود و خروج به واتساپ و آخرین باری که از برنامه استفاده کردید و تعداد پیام هایی که ارسال کردید را با فیس بوک و همچنین سرویس هایی مانند گوگل درایو و آی کلود که برای بکاپ گیری استفاده می شوند، به اشتراک می گذارند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ آبان ۹۹ ، ۱۹:۱۶
sms reson

وقتی تیم کوک و ساندار پیچای، مدیر عاملان دو کمپانی اپل و گوگل طی سال ۲۰۱۷، در حال صرف شام در یک رستوران ویتنامی به نام تامارین رویت شدند، تصویر این ملاقات به ایجاد بحث‌های فراوان در اینترنت منجر شد؛ بحث‌هایی عمدتا متمرکز بر رابطه میان این دو کمپانی بسیار قدرتمند در سیلیکون ولی.

درحالی که این دو پشت میزی در کنار پنجره رستوران مشغول گفتگو بودند، کمپانی‌های تحت نظارتشان سخت مشغول مذاکره بودند تا یکی از سودمندترین قراردادهای تجاری تاریخ را تمدید کنند: قراردادی در راستای استفاده از موتور جستجوی گوگل به عنوان گزینه پیش‌فرض در آیفون‌ها و دیگر دیوایس‌های اپل. قرارداد به‌روزرسانی شده میلیاردها دلار برای هر دو کمپانی می‌ارزید و باعث می‌شد هم گوگل و هم اپل در صدر سلسله مراتب صنعت تکنولوژی قرار بگیرند.

شرکت‌ها در ظاهر با هم می‌جنگند اما مدیرانشان به صرف شام درباره یکی از سودآورترین قراردادهای تاریخ برای هر دو طرف گفتگو می‌کنند
حالا این همکاری به خطر افتاده است. سه‌شنبه هفته گذشته وزارت دادگستری آمریکا پرونده‌ای علیه گوگل تشکیل داد و به همکاری گوگل با اپل به عنوان یک مثال برجسته از تلاش این کمپانی برای به‌کارگیری تاکتیک‌های تجاری غیر قانونی، ایجاد مونوپلی و در نطفه خفه کردن رقابت اشاره کرد.

موشکافی این قرارداد که برای اولین بار ۱۵ سال پیش امضا شد و دو کمپانی به ندرت به صحبت راجع به آن پرداخته‌اند، باعث شده که ارتباط خاص میان دو تا از ارزشمندترین کمپانی‌های حاضر در سیلیکون ولی حالا بیشتر از هر زمان دیگر مورد توجه قرار بگیرد. مقامات می‌گویند این همکاری نامتعارف به شکلی غیرمنصفانه از شکوفا شدن کمپانی‌های کوچک‌تر جلوگیری کرده است. بروس سوئل، یکی از مشاورین اپل در سال‌های ۲۰۰۹ الی ۲۰۱۷ به نیویورک تایمز گفته است: «ما یک عبارت عجیب در سیلیکون ولی داریم: هم‌رقابتی [یا Co-Opetition که از ترکیب دو کلمه Cooperation و Competition به دست آمده]. شما با رقابتی مرگبار روبه‌رو هستید، اما در عین حال نیاز به همکاری دارید.»

اپل و گوگل اکنون وارد چنین دنیایی شده‌اند. حتی با اینکه تیم کوک پیشتر گفته بود تبلیغات اینترنتی گوگل شامل «نظارت همگانی» مصرف‌کنندگان می‌شوند و هم‌موسس اپل، استیو جایز فقید نیز زمانی نه‌چندان دور وعده «نبرد گرماهسته‌ای» با همسایه خود در سیلیکون ولی که ظاهرا داشت روی رقیبی برای آیفون کار می‌کرد را داده بود.

اپل و گوگل با هم رقابت می‌کنند؛ اما وقتی صحبت از منافع باشد همه چیز فرق می‌کند
اپل و کمپانی مادر گوگل، آلفابت، که مجموعا ارزشی بیشتر از ۳ تریلیون دلار دارند، در حوزه‌های مختلفی نظیر اسمارت‌فون‌ها، نقشه‌های دیجیتال و لپ‌تاپ‌ها رقابت می‌کنند. اما وقتی صحبت از منافع باشد، هر دو کمپانی به خوبی می‌دانند چطور باید آن روی خوب خود را به نمایش درآورند. و معدود قراردادهایی در طول تاریخ به اندازه قرارداد جستجوگر آیفون برای هر دو طرف سودآور بوده.

وزارت دادگستری آمریکا: نیمی از ترافیک جستجوگر گوگل روی دستگاه‌های اپل به دست می‌آید
به گفته وزارت دادگستری آمریکا، اکنون تقریبا نیمی از ترافیک جستجوگر گوگل روی دیوایس‌های اپل به دست می‌آید و ظاهرا چشم‌انداز از دست رفتن قرارداد اپل درون کمپانی گوگل به عنوان «کد قرمز» شناخته می‌شود. وقتی کاربران آیفون روی گوگل جستجو می‌کنند، شاهد تبلیغاتی هستند که کسب‌وکار گوگل را پیش می‌رانند. آن‌ها ضمنا با جستجوگر گوگل به دیگر محصولات این کمپانی مانند یوتیوب نیز دسترسی می‌یابند.

منبع آگاه: از دست دادن ترافیک دستگاه‌های اپل، برای گوگل «وحشتناک» است
یکی از مدیران پیشین گوگل که به خاطر ممنوعیت صحبت راجع به قرارداد خواسته نامش فاش نشود می‌گوید چشم‌انداز از دست دادن ترافیک دیوایس‌های اپل، برای گوگل «وحشتناک» بوده‌ است. وزارت دادگستری که اکنون می‌خواهد از ورود گوگل به قراردادهای مشابه به قرارداد اپل جلوگیری کند، این بحث را پیش می‌کشد که توافق با کمپانی ساکن کوپرتینو به شکلی غیر منصفانه به گوگل کمک کرده تا سهمی ۹۲ درصدی از جستجوهای اینترنتی در سراسر جهان داشته باشد و به قلب زندگی آنلاین مصرف‌کنندگان تبدیل شود.

کسب‌وکارهای آنلاین مانند Yelp و Expedia و همینطور انبوهی از کمپانی‌های دیگر که در هر حوزه‌ای، از فروش نودل گرفته تا انتشار اخبار فعالیت دارند، از این شکایت می‌کنند که تسلط گوگل بر بازار تبلیغات آنلاین باعث شده که این کمپانی حتی هنگام جستجوی نام یک کمپانی نیز از آن کمپانی طلب پول کند. از سوی دیگر، مصرف‌کنندگان به سمت محصولات گوگل مانند گوگل مپس سوق داده می‌شوند. مایکروسافت که خود دو دهه پیش درگیر یک نبرد قانونی با دولت آمریکا بوده به رگولاتورهای بریتانیایی گفته که اگر بینگ گزینه پیش‌فرض در آیفون‌ها و آیپدها بود، به ازای هر سرچ پول بیشتری نسبت به دیگر موتورهای جستجوگر کسب می‌کرد.

از سوی دیگر، رقبایی مانند DuckDuckGo (موتور جستجوگر کوچکی که خودش را جایگزینی برای گوگل با تمرکز بیشتر بر حفاظت از حریم شخصی معرفی می‌کند) نیز هیچوقت شانسی برای برقراری چنین ارتباطی با اپل نداشته و نخواهد داشت.

اپل سالانه حدود ۸ الی ۱۲ میلیارد دلار از گوگل می‌گیرد تا گوگل موتور جستجوی پیش‌فرض دستگاه‌هایش باشد
اپل اکنون در ازای تعبیه موتور جستجوی گوگل به صورت پیش‌فرض در محصولاتش، سالانه حدود ۸ الی ۱۲ میلیارد دلار دریافت می‌کند و این یعنی رقم دریافتی نسبت به هزینه ۱ میلیارد دلاری در سال ۲۰۱۴، به شکل چشمگیری افزایش داشته. این احتمالا بزرگ‌ترین پولی باشد که گوگل در تاریخچه خود به هرکسی پرداخته و جالب‌تر اینکه ۱۴ الی ۲۱ درصد از سود سالانه اپل، از همین قرارداد به دست می‌آید. این پولی نیست که اپل به راحتی از آن چشم‌پوشی کند.

در واقع آقای کوک و آقای پیچای مجددا در سال ۲۰۱۸ ملاقات کردند تا به صحبت راجع به چگونگی افزایش درآمد حاصل از جستجوها بپردازند. بعد از این ملاقات، یکی از کارمندان ارشد اپل در پیامی به همتای خود در گوگل نوشت که «بینش ما اینست که طوری کار کنیم که انگار یک کمپانی هستیم».

«بیایید طوری کار کنیم که انگار یک کمپانی هستیم!»
اجبار به انفصال قرارداد به معنای از دست دادن پولی بسیار زیاد برای اپل خواهد بود. اما خطر حتی از این هم برای گوگل بزرگ‌تر است که هیچ راه جایگزینی برای جبران ترافیک از دست رفته نخواهد داشت. علاوه بر این، اپل مجبور به ساخت موتور جستجوی مخصوص خودش خواهد شد. درون گوگل، کارمندان عقیده دارند اپل یکی از معدود کمپانی‌هایی است که می‌تواند جایگزینی قابل قبول برای جستجوگر گوگل ارائه کند. این را یکی از مدیران پیشین کمپانی می‌گوید. گوگل ضمنا نگران است که با از دست رفتن قرارداد، اپل دسترسی به موتور جستجویش را برای کاربران آیفون دشوارتر کند.

یکی از سخنگویان اپل از صحبت درباره همکاری سر باز زده و سخنگوی گوگل نیز به یک بلاگ پست اشاره می‌کند که در آن از ارتباط میان دو کمپانی دفاع شده است.

گوگل: به بازار تسلط داریم چون مصرف‌کنندگان گوگل را به هر چیز دیگر ترجیح می‌دهند
اگرچه قرارداد با اپل همچنان به قوت خود باقیست، گوگل بارها و بارها گفته که تسلطش بر بازار جستجو در اینترنت صرفا بدان خاطر است که مصرف‌کنندگان گوگل را به هر چیز دیگر ترجیح می‌دهند، نه اینکه مجبور به استفاده از خدمات آن شده‌اند. این کمپانی می‌گوید وزارت دادگستری در حال ترسیم تصویری ناقص است و همکاری با اپل، هیچ تفاوتی با این ندارد که کوکا کولا به فروشگاه‌ها پول می‌دهد تا بهترین قفسه را برای نوشابه‌هایش تدارک ببینند.

گوگل در دفاع از خود می‌گوید سایر موتورهای جستجو مانند بینگ مایکروسافت هم قراردادهایی با اپل امضا کرده‌اند تا به عنوان جستجوگر ثانویه روی آیفون‌ها ظاهر شوند. این کمپانی اضافه می‌کند که اپل به مردم اجازه داده موتور جستجوی پیش‌فرض را تغییر دهند. البته که این اتفاق به ندرت می‌افتد و مردم معمولا چنین تنظیماتی را دستکاری نمی‌کنند، گروهی دیگر هم در هر صورت گوگل را ترجیح می‌دهند.

اپل به ندرت به صحبت راجع به قراردادش با گوگل پرداخته و بنابر اطلاعات موسسه Bernstein Research، برای نخستین بار در جریان ملاقات با سهام‌داران طی سال جاری میلادی بوده که به آنچه خودش «درآمد لایسنس» می‌نامد اشاره داشته.

آنطور که مدیران ارشد پیشین (البته بدون ذکر نام) می‌گویند، رهبران اپل همان نقطه نظری را نسبت به همکاری با گوگل داشته‌اند که عموم مردم نیز دارند: کارایی این موتور جستجو، ارزش پرداختن بهای رویکردهای تهاجمی را دارد. تیم کوک اواخر سال ۲۰۱۸ در جریان یک مصاحبه گفت: «موتور جستجوی آن‌ها بهترین است». او البته افزود که اپل توانسته راه‌هایی برای کاهش جمع‌آوری اطلاعات از سوی گوگل تدارک ببیند، مانند حالت مرورگر خصوصی روی سافاری.

اما قرارداد تنها محدود به جستجوهای انجام شده روی مرورگر سافاری اپل نیست و مجازا تمام سرچ‌های انجام شده روی دیوایس‌های اپل را در بر می‌گیرد، این یعنی دستیار مجازی سیری، اپلیکیشن گوگل روی آیفون و مرورگر کروم نیز به صورت پیش‌فرض از این موتور استفاده می‌کنند.

گوگل و اپل ارتباطی پر فراز و نشیب داشته‌اند. این دو کمپانی ابتدا روابطی دوستانه داشتند، بعد به شکلی متخاصمانه با یکدیگر رقابت کردند و حالا دوران «هم‌رقابتی» از راه رسیده. در نخستین سال‌های فعالیت گوگل، هم‌موسس این شرکت یعنی لری پیج و سرگئی برین، استیو جابز را استاد خود به حساب می‌آوردند و با او صحبت‌هایی طولانی راجع به آینده دنیای تکنولوژی داشتند.

در سال ۲۰۰۵، اپل و گوگل چیزی را امضا کردند که به نظر یک قرارداد متوسط می‌رسید: گوگل تبدیل به موتور جستجوی پیش‌فرض مرورگر سافاری روی کامپیوترهای مک می‌شد. به گفته یکی دیگر از مدیران ارشد پیشین اپل که خواسته نامش فاش نشود، تیم کوک که آن موقع هنوز زیر نظر جابز فعالیت می‌کرد متوجه پتانسیل‌های بالقوه این قرارداد شد. پرداختی‌های گوگل سود خالص بودند و تنها کاری که اپل باید می‌کرد، پر و بال دادن به موتور جستجویی بود که مشتریان از پیش به آن علاقه داشتند.

به این ترتیب اپل قرارداد را گسترش داد و حالا محصول جدیدش را نیز در بر می‌گرفت. هنگامی که استیو جابز در سال ۲۰۰۷ از نخستین آیفون رونمایی کرد، از اریک اشمیت، مدیر عامل وقت گوگل نیز دعوت کرد تا روی صحنه مراسم معرفی حاضر شود.

اشمیت همان موقع به شوخی گفت: «اگر یک‌جورهایی این دو کمپانی را ادغام کنیم، می‌توانیم نتیجه نهایی را AppleGoo بنامیم». اشمیت یکی از اعضای هیئت مدیره اپل هم بود. او افزود که با تعبیه جستجوگر گوگل روی آیفون «می‌توانید بدون ادغام، این دو را ادغام کنید».

سپس ارتباط میان دو کمپانی روی زشتش را نشان داد. گوگل به صورت مخفیانه مشغول توسعه یک رقیب برای آیفون بود: نرم‌افزاری به نام اندروید که هر تولیدکننده موبایلی می‌توانست از آن استفاده کند. استیو جابز خشمگین شده بود. در سال ۲۰۱۰، اپل از یک تولیدکننده که از اندروید استفاده کرده بود شکایت کرد. جابز سپس به والتر آیزاکسان، کسی که کتاب بیوگرافی‌اش را نوشت گفت: «من اندروید را نابود می‌کنم. اگر لازم باشد، آخرین نفسم را قبل از مرگ صرف این کار خواهم کرد».

یک سال بعد، اپل سیری را معرفی کرد و به جای گوگل، موتور بینگ مایکروسافت را به عنوان جستجوگر پیش‌فرض آن برگزید.

با این حال همکاری دو کمپانی در دیوایس‌های آیفون ادامه یافت - این همکاری سودمند‌تر از آن بود که به راحتی از بین برود. اپل گفته بود که این قرارداد نیازمند مذاکرات دوباره در برهه‌های مشخص است و هر بار خواستار دریافت پول بیشتری از گوگل می‌شد.

سوئل، مشاور پیشین اپل که از صحبت راجع به جزییات قرارداد سر باز زده می‌گوید: «شما باید قادر به حفظ این روابط باشید و پل‌ها را پشت سرتان خراب نکنید. در عین حال، وقتی شما مشغول مذاکره به جای کمپانی‌تان هستید و می‌خواهید بهترین قرارداد ممکن حاصل شود، به صورت جدی مشغول نبرد و مباحثه می‌شوید.»

حوالی سال ۲۰۱۷ میلادی، قرارداد باید دوباره تمدید می‌شد. گوگل با یک چالش مواجه بود و کلیک‌ها روی تبلیغات موبایل با سرعت کافی رشد نمی‌کردند. اپل هم از عملکرد بینگ روی دستیار سیری راضی نبود. تیم کوک هم همان موقع اعلام کرده بود که اپل می‌خواهد درآمد سرویس‌هایش را تا سال ۲۰۲۰ دو برابر کرده و به ۵۰ میلیارد دلار برساند، هدفی جاه‌طلبانه که تنها با پرداخت‌های گوگل امکان‌پذیر می‌شد. وقتی پاییز ۲۰۱۷ از راه رسید، اپل اعلام کرد که گوگل حالا به سیری در یافتن پاسخ سوالات کمک می‌کند و گوگل هم گفت که ترافیک جستجوها با رشد قابل توجه همراه بوده است

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ آبان ۹۹ ، ۰۴:۴۳
sms reson

با توجه به تورم های شدید به وجود آمده در کشور پیام رسون در نظر دارد جهت جلوگیری از ایجاد چندگانگی در تعرفه پیامک و همچنین افزایش رضایت مشتریان تعرفه ی رقابتی با ضریب ۱ ارائه نماید با این وجود پیام رسون ارزان ترین سامانه ارائه دهنده ی خدمات پیام کوتاه در کشور و با کیفیت ترین سامانه دقیقا شبیه به گذشته ی خود خواهد بود.

با توجه به پنل مورد خرید شما کاربران عزیز تعرفه ی پایه ی شما از این پس همان تعرفه ی ارسال پیام کوتاه خواهد بود. برای مثال شخصی که پنل  پیامک رایگان  پیام رسون را انتخاب کرده باشد از کلاس تعرفه ی D با تعرفه ی پایه 120 ریال بهره مند خواهد شد در نتیجه این کاربر می تواند پیام های خود را با این تعرفه ارسال نماید و همچنین شخصی که دارای نمایندگی ویژه است میتواند پیام های خود را با تعرفه ۹۵ ریالی ارسال نماید.

این طرح تنها برای ارسال های بالک و بیش از ۱۰۰۰ مورد می باشد بدیهی است در صورتی که ارسال های شما کمتر از این تعداد باشد  ارسال شما با خطا مواجه خواهد شد.

ارزان ترین سامانه و تعرفه ی پیام کوتاه و با کیفیت ترین ارسال پیامک را با ما تجربه کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ آبان ۹۹ ، ۰۵:۴۲
sms reson