پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان

نمایندگی پنل پیامک- پنل پیام کوتاه-پنل پیام کوتاه رایگان و ارسال انبوه پیامک در سایت پیام رسون

پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان

نمایندگی پنل پیامک- پنل پیام کوتاه-پنل پیام کوتاه رایگان و ارسال انبوه پیامک در سایت پیام رسون



نمایندگی پنل پیامک- پنل پیام کوتاه-پنل پیام کوتاه رایگان و ارسال انبوه پیامک در سایت پیام رسون

بایگانی

۹ مطلب در فروردين ۱۴۰۰ ثبت شده است

آگهی استخدام با پیام رسون

29 فروردین 1400 568  0  0

اگر می خواهید آگهی استخدام دهید یا از آگهی استخدام باخبر شوید تا پایان این مقاله با پیام‌رسون همراه باشید.

 

 

 

بسیاری از افراد هستند که تحصیل کرده‌اند اما شغل متناسب با  تخصص خود پیدا نمی‌کند . این افراد روزها و ماه‌ها به شرکت‌های مختلف مراجعه می‌کند و دست آخر بدون نتیجه از این شرکت خارج می شود و فقط عمر خود را تلف می‌کند همچنین انگیزه خود را نیز از دست می‌دهند .

در گذشته ای نه چندان دور آنهایی که دنبال کار بودند اکثراً در جلوی دکه ها ایستاده بودند و آگهی های استخدامی که در روزنامه ها نوشته شده بود را مطالعه می کردند و بعد از نوت برداری در مورد مشاغل مورد نظرشان ، به آن مراکز رجوع می‌کردند حال بستگی به شانس افراد یا دست پر خارج می شدند یا باز فردای آن را جلوی دکه دیگر بودند و بازهم روزنامه‌های روز را مطالعه میکردند . 

 

 

 

این مشکل فقط مختص افرادی که به دنبال کار بودن وجود نداشت بلکه کسانی هم که شرکت و سازمانی داشتند و به دنبال نیروی کار متخصص می‌گشتند با این مشکل مواجه بودند، و شاید ماه‌ها طول می‌کشید تا نیروی کار مدنظرشان را پیدا می‌کردند .

اما  تکنولوژی به کمک ما آمده است و باعث شده با طی کردن مسیری همواره به خواسته هایمان برسیم فقط کافیست انتخاب ما را درست انجام دهیم . برای مثال آن دسته از مدیرانی که به دنبال نیروی کار می گردندو برای  قسمت خاصی از شرکت  کمبود نیرو دارند ، کافیست به  پیشرفته ترین سامانه پیامک مراجعه کنند و با خرید یک پنل پیامک رایگان آگهی استخدام خود را به صورت ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه به مردم اطلاع دهند .

علت اینکه می‌گویم باید به پیشرفته ترین سامانه پیامک مراجعه  کنید،  این است که شما برای مخاطب هدف خود پیامک ارسال کنید .به عنوان مثال اگر به دنبال فردی می گردید که فوق لیسانس مکانیک داشته باشد باید متن پیامک خود را به تمامی افرادی که در رشته مکانیک تحصیل کرده‌اند بفرستید والا ماه‌ها طول میکشد تا نیروی مد نظرتان را پیدا کنید.

 

حال نمایندگی سامانه پیام کوتاه با دارا بودن بانک شماره موبایل جامع و با داشتن خصوصیات مهم هر فرد مانند سن،جنس ،  محل سکونت ، تحصیلات و غیره می‌تواند برای پیدا کردن نیروی کار به شما کمک شایانی بکند. 

همچنین نمایندگی سامانه پیامک با دارا بودن کمترین تعرفه پیامک و انتخاب شده از طرف سازمان تبلیغات  به عنوان یکی از ارزان ترین تعرفه پیامک در ایران و پیشرفته ترین سامانه پیام کوتاه ،  آماده است تا با ارائه خدمات ،  شما را به هدفتان برساند .

شما عزیزان می توانید با تماس با مشاورین پیام رسون هر سوالی را داشتید بپرسید و از پیشنهادات و استراتژی در تبلیغات هم باخبر شوید .

 

همچنین نمایندگی سامانه پیام کوتاه این مژده را به کسانی که به دنبال کار هستند می دهد که شما عزیزان میتوانید با ثبت شماره همراه خود و ثبت مشخصات فردی خود در  سامانه پیام رسون نه‌تنها ازسامانه پیامک شیراز هدیه نقدی دریافت  کنید ،  بلکه در صورت پیدا شدن شغل متناسب برای شما به صورت ویژه با آن کسب و کار معرفی خواهید شد.

جهت خرید پنل پیامکی ارزان از پیشرفته ترین سامانه پیام کوتاه اینجا را کلیک کنید. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۰۰ ، ۲۳:۲۸
sms reson

وحید شمسایی کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال بعد از چند سال دوری از میادین فوتسال امشب با بازگشت خود شب بیادماندنی برای گیتی پسند رقم زد.
وحید شمسایی کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال که امسال به بعنوان مربی بازیکن در تیم گیتی پسند اصفهان حضور دارد، برای دیدار مقابل مس سونگون به میدان بازگشت.
شمسایی امشب در اولین بازی بعداز 3.5 سال دوری از میادین فوتسال، مجددا در ترکیب اصلی گیتی پسند مقابل مس قرار گرفت و توانست با حضورش شب رویایی را برای گیتی پسند رقم بزند.
در نتیجه گیتی پسند توانست در یک دیدار پرگل 4 بر صفر مس رقیب سنتی خود  را شکست دهد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ فروردين ۰۰ ، ۲۳:۲۹
sms reson

ماه رمضان با پیام رسون

24 فروردین 1400 390  0  0

 

 

 

ضمن عرض تبریک به مناسب فرا رسیدن ماه پر برکت رمضان خدمت شما همراهان همیشگی نمایندگی سامانه پیامک شیراز ، مفتخریم به شما عزیزانی که در ماه خدا خدماتی را برای ارائه به مردم عزیز در نظر گرفته اید و میخواهید این خدمات را از طریق ارسال پیامک اطلاع رسانی کنید و از تخفیفات نمایندگی سامانه پیام کوتاه شیراز هم  استفاده کنید، بهتر است همین حالا برای ثبت سفارش خود و خرید پنل اس ام اس اقدام کنید . 

برای اطلاع از نوع خدمات پیام رسون در ماه مبارک رمضان ، پیشنهاد میکنم مقاله جشنواره رمضان با پیام رسون را مطالعه کنید . 

ما در پیام رسون برای شما عزیزان امیدواریم با غروب خورشید ماه شعبان هر آنچه قلب نازنین شما را می آزارد غروب کند و شادی رمضان بر شما طلوع کند و هرگز پایانی بر آن نباشد .

جهت خرید پنل پیام کوتاه از نمایندگی سامانه اس ام اس شیراز اینجا را کلیک کنید . 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ فروردين ۰۰ ، ۲۳:۱۴
sms reson

تعامل سازنده ایران با آژانس در موضوعات مختلف و ایجاد زمینه برای دست‌یابی به موفقیت برای مدیرکل و آژانس، تحت تاثیر اظهارات تحریک‌آمیز مدیرکل و عدم واکنش مناسب او به تروریسم هسته‌ای علیه کشورمان می‌تواند محدود شود به ویژه آن که تهران بارها به صراحت بر ایستادگی در برابر هرگونه فشار تاکید کرده است.

روز یکشنبه ۲۲ فروردین، طی اقدامی خراب‌کارانه فعالیت مجتمع غنی‌سازی شهید احمدی‌روشن نطنز به دلیل اختلال ایجاد شده در شبکه برق متوقف شد.
بلافاصله پس از انتشار خبر این رخداد، رسانه‌های صهیونیستی و غربی در حجمی گسترده این اقدام را عملیاتی سایبری از سوی تل‌آویو اعلام کردند.
آمریکا و رژیم صهیونیستی پیش از این نیز در عملیات‌های مشترکی از جمله ترور دانشمندان و خراب‌کاری در تاسیسات ایران تلاش کرده بودند که در فعالیت هسته‌ای کشورمان اخلال ایجاد کنند.
نکته حائز اهمیت در این مورد و تمام موارد پیشین به ویژه درباره ترور دانشمندان هسته‌ای، رفتار کاملا خنثی و مشکوک آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و به ویژه مدیرکل آن است که در بهترین حالت به اظهار مواضع دیپلماتیک بسنده کرده و به هیچ وجه حتی حاضر به محکومیت این اقدامات تروریستی نشده است.
این در حالی است که مطابق اساس‌نامه آژانس، این نهاد بین‌المللی علاوه بر وظیفه نظارتی خود، موظف است از ظرفیت‌های خود برای صیانت از داشته‌های هسته ای اعضاء صیانت کرده و خدشه به آنها را پیگیری کند.
از آنجا که دلایل فراوانی درباره مشارکت تل‌آویو و واشینگتن در این دست اقدامات تروریستی علیه ملت ایران وجود دارد و از سویی مشخصا مدیرکل فعلی آژانس یعنی «رافائل گروسی» گرایش‌های  غیر قابل انکاری به آمریکا دارد به نظر می‌رسد که اتخاذ چنین مواضعی ریشه در این گرایش‌ها داشته باشد.
علاوه بر این؛ «رافائل گروسی» طی هفته‌های منتهی به آغاز دور جدید نشست‌های کمیسیون مشترک برجام، اظهارات تحریک‌آمیزی علیه جمهوری اسلامی ایران داشت و بر طبل حمایت از زیاده‌خواهی‌ غربی‌ها در پرونده هسته‌ای ایران کوبید.
این در حالی است که گروسی طی دو سفری که با فاصله زمانی اندک در زمستان گذشته به تهران داشت با اذعان به همکاری و حسن نیت ایران، تاکید کرده بود که به ساز و کار مناسبی با تهران بر سر حل‌ وفصل اختلافات رسیده است.
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که در فاصله چند روز مانده به پایان ضرب‌الاجل پنجم اسفند در مورد ایران به پیشنهاد خود به تهران سفر کرد تا با منصرف کردن کشورمان از اجرای مصوبه مجلس شورای اسلامی خود را مهره‌ای موثر در جایگاه مدیرکلی آژانس معرفی کند، پس از بازگشت به وین بر خلاف آنچه در تهران بر آن تاکید کرده بود عمل کرده است.
این رفتار گروسی که بیش از هر چیز زیر فشار غربی‌ها به ویژه ایالات متحده صورت می‌گیرد، نشان‌گر آن است که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بر خلاف ذات فنی و حقوقی خود توان حفظ بی‌طرفی و فاصله گرفتن از اقدامات سیاسی را نداشته و قادر به حفاظت از جایگاه حقوقی خود در برابر خواست و اراده قدرت‌های زورگو نیست.
نکته آنکه؛ تعامل سازنده ایران با آژانس در موضوعات مختلف و ایجاد زمینه برای دست‌یابی به موفقیت برای مدیرکل و آژانس، تحت تاثیر اظهارات تحریک‌آمیز مدیرکل می‌تواند محدود شود به ویژه آن که تهران بارها به صراحت بر ایستادگی در برابر هرگونه فشار تاکید کرده است.
سابقه روابط ایران با غربی‌ها و سازمان‌هایی چون آژانس نیز به روشنی گویای این مطلب است که هرگاه آنها در فضایی غیر تحمیلی وارد تعامل شده‌اند، تهران نیز بر اساس مسئولیت حقوقی و بین‌المللی خود بیشترین همکاری را با آنها داشته است، چنانچه در موضوع برجام نیز گزارش‌های متعدد مدیرکل قبلی این گزاره را تایید می‌کند.
بر همین اساس؛ روشن است که ایفای نقش وکیل مدافع یک طرف دعوا از سوی مدیرکل سازمانی که باید بی‌طرفانه رفتار و قضاوت کند، طبعا او و سازمان متبوعش را دست کم در مورد ایران به نتیجه دل‌خواه نخواهد رساند و فضا را پیچیده‌تر از قبل خواهد کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ فروردين ۰۰ ، ۲۲:۲۰
sms reson

دفتر کار مجازی

16 فروردین 1400 375  0  0

 

 

دفتر کار مجازی چیست؟

هر کسب و کاری به یک دفتر کار نیاز دارد تا کارکنان بتوانند، هم با مشتریان و هم با کارکنان دیگر در ارتباط باشد  اما این دفتر کار برای برای بغضی مشاغل دغدغه محسوب می‌شود. علاوه بر آن در این  روزهای کرونایی که برای تمامی مردم مشکلاتی را به وجود آورده، داشتن یک دفتر کار که بتوانیم به صورت مجازی با هم در ارتباط باشیم بسیار حائز اهمیت است.

 طبق معمول تکنولوژی باز هم به کمک ما آمده و توانسته در شرایط کنونی با استفاده از ارتباط راه دور، کارهای خود را انجام دهیم و به قولی  یک دفتر کار مجازی برای کسب و کارمان  راه اندازی کنیم.

اما مانند همیشه هیچ  چیز بدون مشکل و عیب نبوده و این دفتر کار مجازی نیز دارای معایب و مشکل های مختص خود میباشد.

 

امروز می‌خواهیم بررسی کنیم و ببینیم مزایای دفتر مجازی چه چیزهایی است و معایب آن چیست. پس پیشنهاد می کنم تا پایان این مقاله با پیام‌رسون همراه باشید.

 

مزایا و معایب دفتر کار مجازی :

همانطور که از اسم دفتر کار مجازی پیداست، دفتری است که در آن نیاز به آدرس فیزیکی و یا خرید و اجاره آن نیست  اما در آن کارکنان میتواند از هرجای با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

از طرف دیگر تمامی خدماتی که در یک دفتر کار فیزیکی ارائه شده اعم از پاسخگویی تلفنی، اتاق جلسات، کنفرانس ها و غیره را دفتر کار مجازی در خود جای داده است.

از دیگر مزایای  دفتر کار مجازی می‌توان به کاهش هزینه دفترکار اشاره کرد چرا که علاوه بر اینکه دیگر پرداخت ماهانه وجود ندارد، نگرانی‌های از قبیل جابجایی یا افزایش اجاره نیز حذف می شود.

از طرف دیگر آنهایی که کسب و کارهای کوچک دارند می‌توانند برای اعتبار بخشیدن به کارشان از یک دفتر کار مجازی استفاده کنند و خود را جلوی مشتریان، بزرگ تر از آن چیزی که هستند  نشان دهند.

سامانه پیام کوتاه شیراز پیشنهاد می‌دهد آن عزیزانی که کسب و کارهای کوچک دارند و در اول راه هستند علاوه بر استفاده از پنل پیامک برای ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه، از دفتر کار مجازی هم استفاده کنند.

اما بهتر است با معایب و محدودیت‌های دفتر کار مجازی هم  آشنا شویم.

یکی از مهمترین معایب آن کاهش سطح نظارت بر کارکنان  و کاهش بهره‌وری روی کارمندان است که این بیشتر به فرهنگ کاری کارکنان مرتبط است چرا که کارکنان هنوز با دورکاری آشنایی کامل ندارند و حواسپرتی هایی که ممکن است درخانه باشد باعث کاهش بهره وری کارکنان شود. اما این مشکل توسط سرویس های جانبی قابل حل است. برای نمونه اگر از خدمات پنل پیام کوتاه شیراز استفاده می‌کنید می‌توانید همواره گزارش‌های شفافی از عملکرد خود تهیه کنید.

 

پیام‌رسون در این مقاله سعی داشت شما همراهان همیشگی را با مفهوم دفتر کار مجازی و دورکاری بیشتر آشنا کند اما اگر شما به دنبال راه اندازی کسب و کار جدید هستید و می خواهید در این راه موفق باشید پیشنهاد می کنم علاوه بر خرید پنل پیامک ارزان از پیشرفته ترین سامانه پیام کوتاه، یک دفتر کار مجازی هم تشکیل دهید.

پیام‌رسون همراه شما عزیزان است تا شما را با موفقیت و مسیر دلخواهتان  برساند.

 

 جهت کسب اطلاعات بیشتر به سامانه پیام کوتاه شیراز مراجعه کنید و جهت خرید پنل پیام کوتاه شیراز از نمایندگی پیامک شیراز اینجا را کلیک کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ فروردين ۰۰ ، ۲۰:۳۵
sms reson

تب آموزش مجازی و آنلاین در کشور داغ شده است. روی کاغذ ایده ای عالی است که بتوانید بدون خروج از خانه یا در مسیر محل کار تا خانه، در کلاس تعاملی درس شرکت کنید و برای عبور از شرایط خاص موجود، آموزش ببینید.

اما خیلی زود روی دوم سکه نمایان شد و موج گسترده ای از نارضایتی، مخاطبان آموزش آنلاین را فرا گرفت. قطع و وصل مکرر صدا، بسته شدن گاه و بیگاه کلاس آنلاین و از همه بدتر ناتوانی مدرسین در انتقال مناسب محتوا و ایجاد تعامل در کلاس آنلاین، از شایعترین مشکلات به شمار می روند.

دوره هایی مثل MBA به لحاظ جایگاه شغلی شرکت کنندگان، سطح علمی دوره و همچنین هزینه ای که دانشجویان پرداخت می کنند، در سطح بالاتری از سایر آموزشها قرار دارند. لذا در چنین شرایطی میزان نارضایتی از عملکرد اساتید و سیستم کلاس آنلاین بسیار بالاست. شرایط ویژه اقتصادی کشور به شدت مدیران کسب و کار را نیازمند آموزشهای موثر و سطح بالا نموده است. اما مجالی هم برای حضور در کلاسهای ضعیف آنلاین نیست.

برخلاف تصور، آموزش آنلاینِ سطح بالا، همان آموزش حضوری نیست که بر روی بستر اینترنت برگزار می شود. چون:

  • استاد، علاوه بر دانش تخصصی باید مهارت انتقال مطلب و ایجاد بحث و تعامل را در تدریس آنلاین داشته باشد.
  • نرم افزاری که برای کلاس آنلاین استفاده می شود باید بتواند در مقابل وضعیت اینترنت ایران، بالاترین راندمان را از خود نشان دهد.
  • مرکز آموزش آنلاین باید دارای تخصص و تجربه موثر باشد تا با درکی درست از شرایط موجود، توانایی ارائه راه مناسب را داشته باشد.

 

ما در آکادمی مجازی ایرانیان با 13 سال تجربه در برگزاری 36 دوره آنلاین MBA برای فارسی زبانان در کشورهای مختلف، با همکاری مرکز EBS سوئد، 37مین دوره آنلاین MBA را با پیشنهادی ویژه معرفی می نماییم.

- حضور مجربترین اساتید کلاس آنلاین کشور با دانش و تجربه تدریس در حداقل 20 دوره آنلاین در کشورهای مختلف.

- استفاده از بهترین سیستم مدیریت کلاس آنلاین جهان با قدرت عملکرد در اینترنت ضعیف کشور.

- وجود اکوسیستم آنلاین آموزشی ویژه، جهت موفقیت مدیران شرکت کننده در دوره.

- 280 ساعت آمورش آنلاین واقعی و گارانتی بی قید و شرط 15 روزه.

- ارائه گواهینامه مورد تایید وزارت علوم، گواهینامه سازمان فنی و حرفه ای و گواهینامه مرکز EBS سوئد در پایان دوره.

پیشنهاد ویژه: این دوره از اردیبهشت ماه آغاز می شود. با ثبت نام اولیه رایگان در دوره 37 آنلاین MBA، علاوه بر دریافت یک تخفیف مالی یک میلیون تومانی و امکان پرداخت اقساطی بلند مدت، فرصت حضور آزمایشی در کلاسهای در حال برگزاری را به دست آورید. موارد بیشتری هم هست که دانش آموختگان دوره به شما خواهند گفت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ فروردين ۰۰ ، ۲۳:۲۳
sms reson

ضرورت نرم افزارهای انبارداری به سامانه پیامک

9 فروردین 1400 22  0  0

 

 

 

چرا نرم افزارهای انبارداری به سامانه پیام کوتاه نیاز دارند؟

انبارداری بخش مهمی در لجستیک کالاست که هزینه تقریباً بالایی هم دارد. برای مدیریت دقیق این هزینه‌ها و کنترل محصولات، شرکت‌ها و انبارداران از نرم افزارهای انبارداری استفاده می‌کنند.

نرم‌افزارهای انبارداری برای کاهش هزینه‌های مجموعه استفاده می‌شوند. نقش مهمی در تامین کالا در زمان مناسب دارند که همین مورد تاثیر مستقیم روی درآمد شرکت دارد. برای همین هر کسب‌وکاری که شرکت گسترده و انبار وسیعی داشته باشد، به این نرم افزارها نیاز دارد.

 

پیام رسون برای اطلاعات بیشتر به خوانندگان، این مقاله را تهیه کرده، که در راستای آن باید با خدمات پیامکی سامانه پیام کوتاه شیراز  هم آشنا شوید چون می‌خواهیم دربارۀ مزایای اتصال نرم افزارهای انبارداری به پنل پیامکی صحبت کنم. با این روش هم هزینه‌های انبارداری کمتر می‌شود، هم سرعت کار بالا می‌رود.

 

نرم افزارهای انبارداری:

اول از همه می‌خواهیم با مهم‌ترین نرم افزارهای انبارداری آشنا شویم که احتمالاً از آن‌ها استفاده می‌کنید. اگر هم هنوز اهل انبارداری سنتی هستید، بد نیست که با برنامه‌های زیر آشنا شوید تا در ادامه دربارۀ مزایایشان صحبت کنیم:

 

1_ نرم‌افزار انبارداری میزان

 

2_ نرم‌افزار انبارداری پرگام موعود

 

3_ نرم‌افزار انبارداری فرداد

 

4_نرم‌افزار تحت ویندوز و تحت وب (دور کاری) انبارداری مالیران

 

5_ نرم‌افزار انبار منطق

 

 6_ نرم‌افزار مدیریت درخواست انبار و انبارگردانی

 

7_ نرم‌افزار انبارداری آسان

 

8_ نرم‌افزار انبارداری سرمایه

 

9_ نرم‌افزار انبار اخوان

 

10_ نرم‌افزار انبارش و نگهداری نیلرام

 

11_ نرم‌افزار انبارداری قیاس، نرم افزار انبارداری انبارآنلاین

 

12_ نرم‌افزار انبار و حسابداری انبار مهفا

 

13_ نرم‌افزار انبارداری جامع کاکتوس

 

14_ نرم‌افزار انبارداری پیشرفته رویال

 

15_ نرم‌افزار انبارداری قیاس

 

16_ نرم‌افزار حسابداری انبار ماهان

 

 

 

مزایای نرم افزارهای انبارداری:

 این برنامه‌‌ها برای محاسبات مالی، برنامه‌ریزی اجناس و کالاهای داخل انبار استفاده می‌شوند. روند تولید تا فروش محصولات، دسته‌بندی اجناس و کالاهای مختلف و نمایش را آسان‌تر می‌کنند. در ادامه به دیگر مزایای این نرم افزارها اشاره می‌کنیم:

 

 - معرفی کالا براساس تعداد همراه با مشخصات کد کالا، نوع و واحد اندازه گیری

 

- مشخص کردن آدرس کالا برای جستجو و دسترسی سریع‌تر

 

- تعریف کد عددی و حروفی برای کالا به صورت عددی و حروفی

 

- کدگذاری اتوماتیک برای کالاهای جدید

 

- معرفی انبار کالاها به صورت نامحدود

 

- مشخص کردن و استعلام موجودی

 

- تعریف واحدهای اندازه‌گیری

 

- فهرست‌بندی کالا و تهیه اکسل همراه بارکد

 

- مشاهده پیش نمایش چاپ کالاها و موجودی‌ها توسط کاربر

 

- تعریف کاربران متعدد با دسترسی‌های متفاوت به امکانات نرم‌ افزار

 

- کارکرد کاربران به صورت همزمان در محیط برنامه

 

- یادداشت‌برداری کاربر برای هر محصول

 

- معرفی گروهی اشخاص مثل تحویل‌دهندگان و تحویل‌گیرندگان

 

 - محاسبه تخفیف روی قیمت نهایی

 

- تعریف شناسۀ محصولات برای بررسی موجودی و سهولت در خروج از انبار

 

چگونه کار آسان می‌شود؟:

 

حالا شاید بگویید موارد بالا به شیوه سنتی هم انجام می‌شود و خیلی نیازی به استفاده از نرم افزارهای انبارداری نیست. هدف اصلی نرم افزارهای انبارداری، ثبت دقیق و رسمی گردش کالا و موجودی‌ها آن‌هاست. دسترسی آسان به گزارش، کنترل و نظارت دقیق بر روی گردش کالا با این روش به راحتی امکان‌پذیرست.

 

انبار هر شرکت یا کارخانه تاثیر مستقیمی در تولید و توزیع، خرید و فروش محصولات مجموعه دارد. انتخاب نرم‌ افزار مناسب هم نه تنها محاسبات و انبارگردانی را آسان می‌کند، بلکه تاثیر چشمگیری در سود شرکت دارد.نرم افزار‌های انبارداری فقط برای ثبت ورود و خروج کالاها نیست، بلکه انبارداری را کنترل هم می‌کند. در نتیجه با نصب و استفاده از آن، انبار کارخانه، شرکت یا سازمان از دقت، سرعت عمل و کیفیت بیشتری برخوردار می‌شود. در گزارش‌دهی و ثبت اطلاعات خطاهای کمتری خواهد داشت.

 

از جمله عملیات زمانبر در بخش انبارداری،انبارگردانی است. با نرم ‌افزارهایی که در ادامه معرفی خواهیم کرد، نه فقط انبارگردانی بلکه دیگر فرایندها هم ساده و اتوماتیک انجام می‌شود.

 

یکپارچگی اطلاعات انبار:

مزیت دیگر نرم افزارهای انبارداری یکپارچگی اطلاعات است. تمامی موجودی انبار در این نرم افزارها ثبت می شود و اطلاعات جدید هم به مرور توسط مسئول مربوطه در آن بارگذاری می‌شود.

با این روش، موجودی کالاها به خوبی کنترل می‌شوند. در صورت عدم تامین کالا، هشدارهای لازم به صورت نوتیفیکیشن برای مسئول ارسال می‌شود و همین مورد مانع سفارش گیری مجدد و مازاد بر نیاز است.

به کمک نرم افزارها ثبت و صورت‌برداری انبارداری  آسان‌تر است. انبارگردانی دیگر فقط متکی به فرد و نیروی انسانی نیست. برای مدیران مربوطه اطلاعات انبار به سرعت تدوین و آماده می‌شود. موجودی ، دسته‌بندی کالاها و اطلاعات مربوطه به سرعت و بدون کاغذبازی در اختیار سازمان قرار می‌گیرد. در انتها و از همه مهم‌تر گزارشگیری مالی با دقت بالایی انجام می‌شود.

 

حالا که با  مزایای انبارداری آشنا شدیم وقت آن است که ضرورت آن به پنل پیامک را بررسی کنیم. پس همچنان با پیام رسون همراه باشید.

 

پنل پیامکی چیست؟

 

اول از همه بیایید با سامانه پیام کوتاه شیراز بیشتر   آشنا شویم.

 

پنل یا سامانه ارسال اس ام اس، نرم افزاری آنلاین و تحت وب است که برای مدیریت پیامک‌ها استفاده می‌شود. حالا اگر از پنل استفاده کنید، تمامی محاسبات نرم افزار و موارد بالا را می‌توانید برای کاربران، مدیران، کارمندان و پرسنل پیامک کنید.

 

اتصال نرم‌افزار انبارداری به سامانه پیامک:

1 _ ارسال سررسید

سررسید یکی از کاربردی‌ترین ابزارهای پنل پیامکی برای انبارداران است. اگر یادتان باشد گفتیم که گزارشات مالی، انبارگردانی، موجودی انبار و تامین کالا بخشی از کاربردهای نرم افزارهای انبارداری است. در مدیریت انبار بسیاری از محاسبات زمانبندی مخصوصش را دارد، مثلاً پایان سال مالی یا پایان فصل زمان انجام برخی محاسبات است. برای همین است که ماژول سررسید که برای ارسال زماندار استفاده می‌شود، یکی از مزایای مثبت اتصال نرم افزار انبارداری به سامانه پیامک است.

با ماژول سررسید یادآوری‌های لازم در زمان خودش انجام می‌شود. برای این کار فقط کافیست تا پنل پیامکی را برای زمانی که مدنظرتان است، تنظیم کنید. بعد از تنظیمات پنل هر پیامی که در زمان مناسب باید ارسال شود، به صورت خودکار برای مخاطبانی که مشخص کرده باشید، فرستاده می‌شود.

 

2_ ارسال لینک محاسبات:

گفتیم که نرم افزارهای انبارداری محاسبات مالی مهم را انجام میدهند. اگر از مزایای اتصال به سامانه پیامک استفاده کنید، این محاسبات و گردش‌‎های مالی را به راحتی می‌توانید برای مدیران مربوطه ارسال کنید.

برای این مزیت خاص باید در یک پلتفرم مشخص گردش‌های مالی را آپلود کنید و بعد لینکش را از طریق خط 3000 یا 50004 که قابلیت ارسال لینک دارند، برای افراد مرتبط ارسال کنید.حالا اطلاع‌رسانی شما سریع‌تر و بدون اتلاف وقت است و افراد مربوطه به سادگی در جریان این گردش‌های مالی قرار می‌گیرند.

 

3_ ارسال موجودی انبار:

با نرم افزارهای انبارداری می‌توانید موجودی انبار را برای افراد مربوطه ارسال کنید. البته یادتان باشد که پنل شما باید حتماً بانک شماره  مخاطبان خاص را داشته باشد، یعنی افراد مرتبط با هر قسمت در دفترچه تلفن مربوط به خودشان ذخیره شده باشند.

مثلاً می توانید  تلفن حسابداران برای محاسبات مالی،  تلفن مدیران برای پیام های ضروری و حتی  تلفن تامین کنندگان کالای انبار داشته باشید. با این روش هر پیام را به گروهی مربوطه، ارسال کنید.

اتصال نرم افزار انبارداری به سامانه پیامک برای ارسال موجودی انبار تقریباً ضروریست. با این روش تامین‌کنندگان سازمان شما به سرعت در جریان موجودی قرار می گیرند و بدون اتلاف وقت برای تامین محصولات جدید و ضروری با شما هماهنگ می‌شوند.

 

4_  ارتباط آسان:

بخش مهمی از کار انبارداری در ارتباط با مشتریان و مخاطبان مربوطه است. حالا نقش سامانه پیامک چیست؟ بگذارید یا یک مثال ساده توضیح دهم.

فرض کنید کالایی دارید که باید زمان ارسال، نام و آدرس تحویل دهنده، نام گیرنده، شماره فاکتور، شناسه محصول و... را به مسئول مربوطه انبار بدهید تا اطلاعات ضروری به صورت خودکار در سند انبارداری ثبت شود. این اطلاع‌رسانی‌های ضروری را با پنل پیامکی می‌توانید انجام دهید تا همه موارد گفته شده را در قالب اس ام اس برای مسئول انبار یا حتی مشتری ارسال کند

 

5- خدمات وب‌سرویس:

خدمات وب سرویس  همان چیزیست که شما برای تسهیل کار لازم دارید و سامانه پیامک در اختیارتان قرار می‌دهد. چه سایت داشته باشید و چه بخواهید فقط از خدمات نرم افزارهای انبارداری استفاده کنید، به  وب‌سرویس نیاز دارید.

برای همین باید برای پنل پیامکی درخواست دهید. بعد از دریافت سامانه، آن را به نرم افزار مورد استفاده‌تان وصل کنید و ارسال پیامک داشته باشید.

 

 

 پیشنهاد سامانه پیام کوتاه شیراز:

تا اینجا مختصر و مفید درباره مزایای استفاده از نرم افزارهای انبارداری و لزوم اتصال آن به سامانه پیامک صحبت کردیم. اما به عنوان پشنهاد برای استفاده از سامانه، می‌خواهیم سامانه پیامک شیراز  را به شما معرفی کنم.

 

سامانه پیام کوتاه شیراز با نرم‌افزارهای حسابداری و انبارداری سازگار است. شما با خرید پنل پیامکی و فعالسازی آن نرم‌افزار خود را به پنل پیامکی مجهز کردید و می‌توانید از امکانات آن استفاده کنید.

 

همچنین تیم پشتیبانی و مشاوره  پیام رسون هم در تمام روزهای هفته به سوالات شما پاسخ می‌دهند و اگر اختلالی در سیستم  ارسال پیامک داشته  باشد، آن را پیگیری می‌کنند. پس در صفحه اصلی نمایندگی پیام کوتاه شیراز  برای دریافت پنل پیام کوتاه  ثبت‌نام کنید. بعد از ثبت مشخصات همکاران با شما تماس می‌گیرند و به سوال‌های شما در مورد پنل پاسخ می‌دهند تا اگر به این سیستم نیاز دارید، بهتر پیشنهاد را به شما دهند.

 

جهت خرید پنل پیامک شیراز از نمایندگی پیامک شیراز اینجا را کلیک کنید .

09172172039

02128423301

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ فروردين ۰۰ ، ۲۳:۱۰
sms reson

مشاور حقوقی سابق باشگاه پرسپولیس نسبت به گزارش‌های داخلی در محرومیت آل‌کثیر توضیحاتی ارائه داد.
امیرساعد وکیل در پاسخ به این سوال که آیا گزارشی از داخل ایران در محرومیت آل کثیر نقش داشت، اظهار داشت: صادقانه بگویم اصلا چنین چیزی نبود. آن زمان هجمه‌هایی علیه علی خطیر شد و هواداران پرسپولیس می‌گفتند از داخل ایران گزارشی رفته که باعث محرومیت عیسی آل کثیر شده است، اما اگر بخواهم به اخلاق پایبند باشم، باید صادقانه بگویم اصلا چنین چیزی نبود و هیچ گاه در رای کنفدراسیون فوتبال آسیا علیه آل کثیر به گزارشی که از ایران آمده باشد، استناد نشد.
وی ادامه داد: اساس شکل گیری این پرونده، شکایتی بود که از آل کثیر به اتهام حرکت نژاد پرستانه شد و گزارش ناظر بازی و فیلم و عکس‌های موجود از صحنه شادی گل آل کثیر مورد استناد قرار گرفت. ما تلاش کردیم با ارائه مدرک و دفاعیه و گواهی شهود، مهاجم پرسپولیس را از اتهام نژاد پرستی که هنوز هم معتقدم تهمت بود و صحت نداشت، تبرئه کنیم، اما در جریان دادرسی کنفدراسیون فوتبال آسیا از یک سازمان بین المللی که در زمینه نژاد پرستی فعالیت می‌کند، استعلام گرفت و متاسفانه آن‌ها هم اعلام کردند این شادی گل، مصداق حرکت نژاد پرستانه و تحقیر یک نژاد خاص است. در هیچیک از بند‌های حکم محرومیت که علیه آل کثیر صادر شد، به این مضوع اشاره نشده که گزارشی از ایران باعث محرومیت او شده باشد.
وکیل سابق پرسپولیس با اشاره به ماجرای شکایت النصر گفت: در پرونده شکایت باشگاه النصر از پرسپولیس که با پیروزی ما همراه بود، گزارش‌هایی از ایران علیه پرسپولیس رفت که البته ارتباطی به معاون سابق استقلال نداشت، ولی متاسفانه به هرحال تلاش‌هایی از داخل ایران شده بود که پرسپولیس در این دعوای حقوقی مقابل النصر بازنده شود، اما به لطف خدا در این پرونده پیروز شدیم. در ماجرای دستور موقت برای حضور آل کثیر در فینال هم که از سوی دیوان رد شد، باز هم متاسفانه عده‌ای از داخل کارشکنی کردند و گزارش‌هایی از داخل ایران برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کردند، اما در محرومیت این بازیکن گزارشی از ایران دخیل نبود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ فروردين ۰۰ ، ۲۲:۵۸
sms reson

انواع کارت ویزیت الکترونیک

4 فروردین 1400 7  0  0

انواع کارت ویزیت الکترونیک :

 

همانطور که در مقاله قبل در سامانه پیام کوتاه شیراز مطالعه کردید، در مورد مزیت های مهم و ضروری کارت ویزیت الکترونیک صحبت شد.

پیام رسون  در این مقاله سعی دارد که انواع کارت ویزیت الکترونیک را به شما معرفی کند پس با سامانه پیام کوتاه شیراز همراه باشید.

 

 

 

انواع کارت ویزیت الکترونیک:

 

کارت ویزیت الکترونیک به دو دسته crm و ussd تقسیم می شود.

 

نوع اول crm:

این نوع کارت ویزیت در بستر سیستم پیامکی مخابرات است و برای استفاده از آن باید یک پنل پیامکی خریداری کنید. در این نوع از کارت ویزیت اگر فردی کد اختصاصی کسب و کار را به سامانه مورد نظر پیامک کند تمام اطلاعات کاری شامل خدمات، آدرس، تلفن همراه و... را در تلفن همراه خود دریافت خواهد کرد که این اطلاعات هر لحظه به وسیله تلفن همراه صاحب کارت ویزیت قابل ویرایش هستند.

در یک همچین شرایطی اگر کارت ویزیت چاپی باشد حتماً برای تغییر باید چاپ مجدد گرفته شود.

 

نوع دوم ussd :  

این نوع کارت ویزیت در بستر ussd است. در این نوع کارت ویزیت، پنل اختصاصی به کسب و کارها در بستر سرشماره های * یا # فعال سازی می شود و کافیست مشتریان کد مخصوص کسب و کار را از این طریق وارد نماید تا تمامی اطلاعات از جمله تلفن تماس، راه های دسترسی و... برایشان به نمایش در آید.

 

شرکت همراه اول و ایرانسل معمولاً از نوع دوم کارت ویزیت استفاده می کند و برای شما خواننده عزیز نمایندگی پیام کوتاه شیراز نوع دوم کارت ویزیت بسیار آشنا تر است.

 

پیام رسون با در بر داشتن هر دو نوع از کارت ویزیت الکترونیک آماده ارائه انواع خدمات به شما عزیزان است و به دلیل استقبال بی‌شمار شما عزیزان تصمیم داریم که روی پنل پیام کوتاه شیراز خود ۲۰ درصد تخفیف ارائه دهیم تا شما همراهان همیشگی نمایندگی پیامک شیراز بتوانید ار ارزان ترین شیوه تبلیغات برای کسب و کار خود استفاده کنید.

جهت خرید پنل پیام کوتاه به سامانه پیام کوتاه شیراز مراجعه کنید .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ فروردين ۰۰ ، ۲۳:۱۸
sms reson