پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان

نمایندگی پنل پیامک- پنل پیام کوتاه-پنل پیام کوتاه رایگان و ارسال انبوه پیامک در سایت پیام رسون

پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان

نمایندگی پنل پیامک- پنل پیام کوتاه-پنل پیام کوتاه رایگان و ارسال انبوه پیامک در سایت پیام رسون



نمایندگی پنل پیامک- پنل پیام کوتاه-پنل پیام کوتاه رایگان و ارسال انبوه پیامک در سایت پیام رسون

بایگانی

۶ مطلب در اسفند ۱۴۰۰ ثبت شده است

در سال جاری پس از روی‌کارآمدن مجدد طالبان در افغانستان، نگرانی کشورهای منطقه خاورمیانه، اتحادیه اروپا و دیگر کشورهای توسعه‌یافته از هجوم فزاینده پناهندگان و مهاجران افغانستانی افزایش یافت. ترکیه به‌عنوان یکی از کشورهایی که به‌شدت در سال‌های اخیر درگیر ترددهای غیرمجاز مهاجران افغان بوده است، در راستای مقابله با موج جدید ورود افغان‌ها به کشورش، تدابیر مرزی‌اش را تشدید کرد و اقدام به استقرار ۷۵۰ نیروی نظامی در مرز خود با ایران کرد. اردوغان علت اتخاذ این سیاست جدید را تبدیل‌نشدن ترکیه به «هتل مهاجران» ذکر کرده بود. از طرفی دیگر سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده مرزبانی ناجا، در آذرماه امسال از بازداشت و اخراج 160 هزار نفر از اتباع خارجه در مرزهای کشور در سال جاری خبر داد و بر تقویت پایش مرزی استان سیستان‌و‌بلوچستان، به‌عنوان معبر اصلی ورود مهاجران غیرقانونی به ایران، تأکید کرد.
گرایش به افزایش استفاده از نیروهای نظامی به‌منظور کنترل مهاجران، در کشورهای غربی نیز پررنگ است. در همین راستا لهستان در چند ماه گذشته، در مواجهه با سیل مهاجران در مرزهایش، اقدام به دوبرابرکردن نیروهای نظامی‌اش در مرز بلاروس کرد. ایالات‌ متحده نیز در دوران ترامپ، از ابزارهای نظامی‌ مرزی با هدف مقابله با ورود مهاجران از مرزهای مکزیک استفاده فراوانی برد. از‌این‌رو می‌توان گفت امروزه نظامی‌سازی مرزها تبدیل به یکی از سیاست‌های اصلی کنترلی دولت‌ها در مناطق مرزی شده است.
در چند دهه اخیر عواملی مانند افزایش مهاجرت‌ها از کشورهای جنوب به شمال جهانی، بازنمایی مسئله پناه‌جویان به‌مثابه یک بحران عمیق، تهدید‌شدن مرزهای ملی از جانب جریان‌های تروریستی (به‌ویژه پس از حادثه 11 سپتامبر) و نیز شکل‌گیری پاندمی کرونا سبب اهمیت‌یافتن مجدد مرزها برای دولت‌های جهان شده است. برای دولت‌های کنونی، امنیت مرزی صرفا مبتنی بر صیانت از مردم در مقابل تجاوز نیروهای نظامی بیگانه نیست؛ بلکه با توجه به تحولات صورت‌گرفته در دهه‌های اخیر، تهدیدات مرزی دارای جنبه‌های متنوع سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، زیست‌محیطی و... شده است (جان‌پرور، ۱۳۹۶: ۶۹). در همین راستا شاهد تبدیل‌شدن مسئله مهاجرت و پناهندگی به یک تهدید مرزی و موضوعی امنیتی در گفتمان‌های دولت‌ها هستیم و به تعبیر برخی نویسندگان، کنترل مرزها از حفاظت نظامی از حاکمیت کشور به کنترل و ایمن‌سازی جامعه در برابر جریان جمعیت‌های غیرمنتظره مثل پناهندگان تغییر شکل یافته است 
(pyrou & Christou, 2014: 13). دولت‌های جهان در راستای کنترل مرزهای خود، سیاست‌ها و اقدامات مختلفی اتخاذ کرده‌اند که یکی از مهم‌ترین این سیاست‌ها، نظامی‌سازی مرزها است. نظامی‌سازی مرزها نمودهای مختلفی دارد که یکی از نمودهای آن، افزایش ساخت پایگاه‌های مرزی و افزایش تعداد نیروهای پلیسی در مناطق مرزی است. این مسئله در مناطق مرزنشین ایران بسیار پررنگ‌ است؛ به‌ نحوی که هر‌کسی‌ به نواحی مرزی ایران سفر کند، از حجم بالای پایگاه‌های نظامی و ایست‌ بازرسی‌ها و حضور پرتعداد مأموران در شهرها تعجب خواهد کرد.
علاوه‌بر‌این دولت‌ها برای دفاع از مرزها، معمولا به نهادهای پلیسی این مناطق، قدرت اجرائی و اختیارات وسیعی اعطا می‌کنند و همین امر زمینه‌ساز برخورد فراقانونی و خشن با مهاجران و مترددین مرزی می‌شود؛ درحالی‌که آنها موقعیت و امکانات ضعیفی برای شکایت از این اعمال دارند (Provine & Zatz, 2015: 354). برای مثال در کشور ما به‌ موجب بند 9 ماده 3 قانون نحوه به‌کارگیری سلاح از سوی مأموران نیروهای مسلح در موارد ضروری، به مأموران مرزی برای مقابله با اشخاصی که از مرزهای غیرمجاز قصد ورود به کشور را داشته باشند و به اخطار مأموران مرزبانی توجه نکنند، حق تیراندازی داده شده است. همچنین طرح ساماندهی اتباع خارجی غیرمجاز سال ۹۹ هم مشابه این ماده را درخصوص جواز تیراندازی به خودروهای حامل مهاجران غیرمجاز پیش‌بینی کرده است.
از دیگر سیاست‌های نظامی برجسته دولت‌ها در مرزها، می‌توان به افزایش ساخت دیوارها و موانع مرزی اشاره کرد. اگرچه ساخت دیوارهای مرزی پدیده جدیدی نیست؛ اما به نظر می‌رسد در چند دهه اخیر گرایش دولت‌ها به برپایی مجدد این دیوارها و دیگر موانع مرزی با هدف مقابله با موج ورود مهاجران افزایش چشمگیری یافته است (جان‌پرور، 1396: 104). نیروهای مرزی ایران نیز از اوایل دهه 80 در مرزهای شرقی با افغانستان و پاکستان اقدام به احداث دیوار، حفر کانال و ایجاد موانع فیزیکی کرد تا به‌این‌ترتیب موج ورود مهاجران افغان را کنترل کند. امسال نیز فرمانده مرزبانی از افزایش بودجه برای انسداد مرزها در سیستان‌و‌بلوچستان خبر داد. همچنین در سال‌های اخیر نیروهای نظامی هم‌زمان با گسترش تکنولوژی، به سمت هوشمندسازی مرزها به‌‌منظور کنترل ورود و خروج افراد به کشور رفته‌اند و در این راستا از فناوری‌های نوینی مانند حسگرهای حرارتی و الکترونیکی، دستگاه‌های پیشرفته بیومتریک، دوربین‌های پیشرفته و... بهره برده‌اند (جان‌پرور، 1396: 110). در همین راستا مقامات آمریکایی مدتی پیش از به‌کارگیری سگ‌های روباتیک در مرز با مکزیک خبر دادند. استفاده از فناوری‌های نظامی مرزی در مرزهای شرقی ایران نیز کم‌و‌بیش دیده می‌شود و ظاهرا فرماندهان مرزبانی ایران درصدد تقویت این تجهیزات کنترلی هستند.
امروزه دولت‌هایی که با پدیده مهاجرت درگیر هستند، سعی می‌کنند به‌‌وسیله ابزارها و سیاست‌های نظامی، مسئله مهاجرت را مدیریت و کنترل کنند. به‌این‌منظور همکاری نهادهای پلیسی فراملی دولت‌های مختلف به‌منظور کنترل بهتر مرزها افزایش درخور‌توجهی یافته است. نظامی‌سازی مرزها یک توجیه سیاسی مهم دارد و آن‌هم نمایش اقتدار حاکمیت در امتداد خطوط مرزی‌اش در مقابل پدیده‌هایی مثل مهاجرت، قاچاق و تروریسم است (میخالوفسکی و هاردی، 1399: 173). سیاست‌های کنترل نظامی مرز، تصویری که از مهاجران ارائه می‌دهد، تصویر مردمی عادی که به دنبال کار، امنیت و پیوستن به خانواده اقدام به مهاجرت کرده‌اند، نیست؛ بلکه از آنها به‌مثابه عوامل تهدیدکننده امنیت ملی یاد می‌کند (میخالوفسکی و هاردی، ۱۳۹۹: ۱۸۶). در همین راستا شاهدیم که مسئولان مرزبانی ایران نیز در سخنان خویش از مهاجران غیر‌قانونی به‌جای اصطلاح مهاجر، با عنوان «متجاوزان مرزی» نام می‌برند. در چارچوب این گفتمان نظامی، مهاجر به‌مثابه دیگری خطرناکی برچسب می‌خورد که حریم امنیت مرزی را مورد خدشه قرار داده و در نتیجه باید به هر شکل ممکن با او مقابله کرد تا جامعه را از خطر او در امان داشت.
این نگرش امنیتی زمینه‌ساز توسل به شیوه‌های خشونت‌آمیز  برای مقابله با مهاجران می‌شود و به‌شدت به حقوق آنان آسیب‌ می‌رساند. در سال‌های اخیر بارها اخبار مختلفی درباره خشونت و تحقیر مهاجران از سوی نیروهای پلیس مرزی به گوش رسیده است. برای مثال نیروهای مرزی آمریکا به کتک‌زدن مهاجران غیرقانونی، حمل آنها با وسایل نقلیه حمل حیوانات و نگهداری آنان در کمپ‌های بسیار شلوغ و بدون امکانات مناسب متهم هستند (میخالوفسکی و هاردی، ۱۳۹۹: ۱۸۶). انگلستان، فرانسه، ترکیه، یونان، لهستان و بسیاری از کشورهای دیگر نیز از چنین برخوردهایی در قبال پناه‌جویان استفاده می‌کنند که این امر در برخی موارد به اعتراضات مدنی هم انجامیده است. نیروهای مرزبانی ایران نیز سال‌هاست متهم به برخوردهای خشونت‌آمیز با مهاجران افغان در مرزها هستند و گزارش‌های گوناگونی از تیراندازی به مهاجران غیرمجاز، خشونت فیزیکی یا تحقیر آنان منتشر شده است. 
تشدید فرایندهای نظامی در مرزها نتایج چندان مثبتی به دنبال نداشته است و حتی موجب افزایش مهاجرت‌های پنهانی و غیرمجاز نیز شده است؛ چراکه با سخت‌ترشدن مرزها، مهاجران مجبورند از راه‌های خطرناک‌تر و با کمک‌گرفتن از باندهای قاچاق انسان خود را به کشور مقصد برسانند و همین مسئله امکان آسیب‌دیدن آنها بر اثر حوادث مختلف را افزایش می‌دهد (آس، ۱۳۹۱: ۹۶).
برای مثال نظامی‌سازی مرزها از سوی ایالات‌ متحده که از سال ۱۹۹۴ در سن‌دیگو به‌منظور جلوگیری از ورود مهاجران غیرقانونی شروع شد، تاکنون نه‌تنها اثر مثبت چندانی نداشته‌ بلکه سبب شده الگوهای عبور غیرقانونی به سمت دور‌زدن مناطقی که در آن سیاست‌های سخت‌گیرانه مرزی اعمال می‌شود، حرکت کند. به‌این‌ترتیب کل مناطق مرزی آمریکا، از تگزاس تا کالیفرنیا، به یک منطقه خطرناک برای عبور مهاجران غیرمجاز تبدیل شده است. شواهد این ادعا در آمارهاست. در سال ۱۹۹۴، یعنی سال اول اجرای سیاست جدید مرزی، ۲۴ مورد مرگ مهاجران در مرزهای سن‌دیگو گزارش شد؛ اما در ۱۹۹۸ تعداد تلفات مرزی به ۱۴۷ نفر رسید. این سیاست ضدمهاجرتی بعدها به سایر مرزهای آمریکا-مکزیک هم تسری پیدا کرد. در نتیجه تا سال ۲۰۰۵ با گسترش ارتش مرزی از سن‌دیگو تا ال‌پاسو، تعداد تلفات به ۵۰۰ نفر رسید (میخالوفسکی و هاردی، ۱۳۹۹: ۱۷۹ و ۱۸۰).
در ایران نیز سیاست‌های نظامی سخت‌گیرانه سبب افزایش گرایش مهاجران افغان به ورود به ایران از طریق باندهای افغان‌کشی شده است؛ امری که تاکنون به کشته‌شدن صدها نفر از مهاجران انجامیده است؛ مانند واقعه‌ تصادفی که در آبان 98 در زاهدان به کشته‌شدن 28 تبعه افغان و مجروح‌شدن 21 نفر دیگر انجامید. به تعبیر برخی نویسندگان، مرگ و آسیب مهاجران غیرقانونی، آسیب‌های ناخواسته و غیر‌قابل‌انتظار سیاست‌های مهاجرتی در مرزها نیستند؛ بلکه آنها نتایج مشهود و قابل‌‌پیش‌بینی استراتژی‌های نظامی‌سازی مرزها هستند که برای منصرف‌کردن مهاجران از ورود غیرقانونی طراحی شده‌اند (میخالوفسکی و هاردی، ۱۳۹۹: ۱۸۲). به نظر می‌رسد طراحان این سیاست‌های نظامی در درک میزان ناامیدی یا اشتیاقی که مهاجران را به سمت ورود غیرقانونی به کشورهای دیگر سوق می‌دهد، دچار اشتباهی بزرگ هستند. این سیاست‌ها به‌جای جلوگیری از ورود غیرمجاز از مرز، ریسک آسیب‌دیدگی مهاجران را افزایش داده‌اند (میخالوفسکی و هاردی، ۱۳۹۹: ۱۷۹). از سوی دیگر نظامی‌سازی مرزها زندگی جوامع مرزنشینان را نیز به‌شدت تحت تأثیر قرار داده است و آنها را در معرض شدیدترین نظارت‌ها و بازرسی‌‌ها قرار می‌‌دهد که این امر بر اقتصاد این مناطق تأثیر منفی عمیقی می‌گذارد (سلیمی، ۱۴۰۰).
در مقام جمع‌بندی می‌توان گفت نظامی‌سازی مرزها به‌‌منظور مقابله با پدیده مهاجرت بیش از آنکه سبب کنترل مهاجران شود، سبب ورود آسیب به مهاجران و نقض حقوق بشر آنان شده است و بهتر است دولت‌های مختلف از صرف هزینه‌های گزاف بابت تقویت نظامی‌سازی مرزها اجتناب کنند و به‌جای آن راهکارهای بهتری برای پذیرش قانونی مهاجران اتخاذ کنند.
*منابع در دفتر روزنامه موجود می‌باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ اسفند ۰۰ ، ۲۳:۳۰
sms reson

نمایندگی سامانه پیامک پیام رسون

1400-12-05 23:55:18 1896  0  0

نمایندگی سامانه پیامک یعنی امکان کسب درآمد از طریق فروش پنل های ارسالی پیامک 

 

 

 

بیاید کسب درآمد بالا را با روش های نوین تجربه کنید .بدون هیچ مهارت خاصی و بدون هیچ سرمایه ای . با نمایندگی سامانه پیامک پیام رسون همراه باشید تا تمام امکانات لازم را در اختیار شما قرار دهد ‌.

نحوهٔ کسب درآمد از طریق نمایندگی سامانه پیام کوتاه : 


۱- فروش پنل پیامک 
۲- فروش خط اختصاصی 
۳- پیامک ارسالی کاربران 
۴- فروش سامانه نمایندگی پیامک 

 

امکاناتی که نمایندگی سامانه پیامک پیام رسون با خرید نمایندگی پنل پیامک در اختیار شما قرار می‌دهد: 

۱- طراحی سایت نمایندگی پنل پیامک 


۲- ارائه اپلیکیشن اندروید اختصاصی :از آنجا که استفاده از موبایل روز به روز در حال افزایش است ما نیز  در سامانه پیام کوتاه شیراز در همین راستا اپلیکیشن ارسال پیامک اندروید با لوگو و هر چیز دیگری که مختص نمایندگی پنل پیامک شما را به صورت رایگان و طراحی شده در اختیارتان  قرار می دهیم .

 

۳-قرار دادن نام شما در وب سرویس به عنوان برند اختصاصی


۴- ارائه مشاوره از تیم پشتیبانی سامانه پیامک در خصوص سئو و تبلیغات اینترنتی:  در این آیتم باید به شما بگویم که تمام راهکارهایی که برای سئو سایت پیام‌رسون انجام شده به شما آموزش داده می شود همچنین در هر جلسه آموزش در مورد اقدامات انجام شده درخصوص کار پیگیری می شود .


۵- گارانتی بازگشت وجه به هر دلیلی پس از سی روز کاری


۶- ارائه کمیسیون از طریق فروش خطوط ثابت


۷- اخذ کل درآمد از طریق فروش خطوط اختصاصی و خدماتی

 

 

پیام رسون 

اگر می‌خواهید درآمد بالا داشته باشید و یا اینکه به دنبال شغل دوم هستید ، بهترین پیشنهاد از طرف سامانه پیام کوتاه شیراز ، خرید نمایندگی پنا پیامک می‌باشد،  چراکه شما خیلی راحت و بدون هیچ دردسری می‌توانید یک شغل پر درآمد دیگر را داشته باشید بدون نیاز به حضور و بدون نیاز به مهارت خاص و بدون نیاز به سرمایه اولیه .

 

جهت اخذ نمایندگی سامانه پنل پیامک از سامانه پیام کوتاه شیراز اینجا را کلیک کنید .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ اسفند ۰۰ ، ۲۳:۲۸
sms reson

در چهارمین روز حمله روسیه به خاک اوکراین، مقامات اوکراینی تأیید کرده‌اند که روسیه حملات خود را تشدید کرده و نظامیان روسی در پی درگیری‌های شدید وارد خارکف، دومین شهر بزرگ اوکراین در شمال شرق این کشور و نزدیک مرز با روسیه شده‌اند. این گزارش توسط مشاور وزیر کشور اوکراین نیز تأیید شده و او از ساکنان این شهر خواست در خانه‌های خود بمانند. او در یک پیام فیس‌بوکی گفت: «پناهگاه‌ها را ترک نکنید. نیروهای مسلح اوکراین در ‌حال مقابله با دشمن هستند و از غیرنظامیان خواسته می‌شود به خیابان‌ها نیایند». مقام‌های اوکراین می‌گویند که از روز پنجشنبه تا‌ شنبه، ۱۹۸ شهروند غیرنظامی از جمله سه کودک کشته شده‌اند. دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل نیز کشته‌شدن دست‌کم ۶۴ غیرنظامی را تأیید کرد و گفت که اما ارقام واقعی به‌مراتب بیشتر از این است، چر‌اکه این نهاد هنوز در‌ حال بررسی گزارش‌هاست. مقام‌های اوکراینی همچنین اعلام کرده‌اند که روسیه در ادامه حمله نظامی خود به خاک این کشور، تأسیسات نفت و گاز را در چند نقطه اوکراین هدف گرفته است. بر‌این‌اساس، یک پایانه نفتی در واسیلکیف در جنوب غربی کی‌یف مورد اصابت موشک قرار گرفته و دچار حریق شده است. همچنین ایالات متحده، اتحادیه اروپا و دیگر متحدان غربی اعلام کردند که در تلافی حمله روسیه به اوکراین، بانک‌های روسی خاصی را از سیستم پرداخت‌های بین‌المللی سوییفت حذف کرده و بانک مرکزی روسیه را محدود خواهند کرد. سوییفت، «جامعه ارتباطات مالی بین بانکی در سراسر جهان» توسط بیش از 11هزار مؤسسه مالی در بیش از ۲۰۰ کشور جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد و برای تأمین مالی تجارت بین‌المللی بسیار مهم تلقی می‌شود. این اقدام غرب تضمین می‌کند که این بانک‌ها از سیستم مالی بین‌المللی جدا می‌شوند و به توانایی آنها برای فعالیت در سطح جهانی آسیب می‌رساند. آنها همچنین متعهد می‌شوند که «تدابیر محدودکننده‌ای را اعمال کنند که از استقرار ذخایر بین‌المللی بانک مرکزی روسیه به شیوه‌هایی که تأثیر تحریم‌های ما را تضعیف می‌کند، جلوگیری کند».
تغییر  سیاست نظامی آلمان
در تحول مهم دیگر، دولت آلمان اعلام کرد که با ایجاد یک تغییر مهم در سیاست نظامی خود، اقدام به ارسال مستقیم تسلیحات و تجهیزات نظامی به اوکراین خواهد کرد. اولاف شولتس صدراعظم آلمان اعلام کرد که هزار سلاح ضد‌تانک و ۵۰۰ موشک زمین به هوای استینگر به اوکراین خواهد فرستاد و گفت: «حمله روسیه به اوکراین یک نقطه‌ عطف است. این کار روسیه، کل نظم به وجود آمده پس از جنگ جهانی دوم را تهدید می‌کند؛ این کشور در سمت درست تاریخ ایستاده و ما باید به آنها کمک کنیم تا بتوانند از خود در برابر ارتش متجاوز ولادیمیر پوتین دفاع کنند». وزارت اقتصاد آلمان نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد که به هلند اجازه می‌دهد ۴۰۰ سلاح ضد‌تانک ساخت آلمان را به اوکراین بفرستد. برلین همچنین با فرستادن مهماتی دیگر از جمله ۹ فروند توپخانه هویتزر، ۱۴ خودروی زرهی و حدود ۱۰ هزار تن سوخت به اوکراین موافقت کرده است

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ اسفند ۰۰ ، ۲۳:۳۴
sms reson

سامانه پیامک ویژه منابع انسانی

1400-11-28 23:23:26 4489  0  0

منابع انسانی یکی از مهم‌ترین سرمایه‌ها و دارایی‌های هر سازمانی به حساب می‌آیند به همین دلیل ضروری است تا سازمان‌ها برای رسیدن به اهداف و اجرای استراتژی‌های خودشان این سرمایه‌های ارزشمند را مدیریت کنند.
ایجاد ارتباط با کارمندان و کارکنان یک سازمان، بخش جدایی‌ناپذیر از فعالیت‌های تیم منابع انسانی به شمار می‌آید. هماهنگی در استخدام‌ها، قراردادها، حقوق، دستمزد، پاداش، مناسبت‌های مختلف و همچنین مدیریت کارمندان، همگی منابع انسانی را ملزم به برقراری ارتباط با بخش‌های مختلف سازمان می‌کند.

در این مقاله میخواهیم به چگونگی ارتباط منابع انسانی از طریق سامانه پیامک بپردازیم . پس تا پایان با نمایندگی سامانه پیامک پیام رسون همراه باشید . 

 

 

 

منابع انسانی چیست؟
در هر سازمانی علاوه‌بر منابع مالی و منابع فیزیکی، منابع انسانی هم وجود دارد. منابع انسانی به تمام افرادی که در سطوح مختلف یک سازمان کار می‌کنند تا محصولات یا خدمات آن سازمان را آماده و تولید کنند اشاره دارد. این اصطلاح برای اولین بار در دهه ۱۹۶۰ میلادی مطرح شد و ازآنجایی‌که به ارزش روابط کار و موضوعاتی مانند انگیزه، رفتار سازمانی و ارزیابی عملکرد می‌پرداخت توجه زیادی را به خودش جلب کرد.

 

چرا مدیریت منابع انسانی مهم است؟
معمولاً در کسب‌وکارهای کوچک اهمیت نیروی انسانی کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد و بسیاری از صاحبان کسب‌وکار زمانی به فکر مدیریت منابع انسانی می‌افتند که با کارمندان خود به مشکل رسیده باشند. البته دلیل دیگر آن هم این است که صاحبان کسب‌وکار فکر می‌کنند خودشان می‌توانند کارمندان را مدیریت کنند و تا حدودی درست فکر می‌کنند اما زمانی که تعداد کارکنان شرکت افزایش پیدا می‌کند دیگر نمی‌توان به راحتی اوضاع را کنترل و مدیریت کرد.

مدیریت منابع انسانی علاوه‌بر جذب و استخدام نیرو، اخراج، بررسی و پرداخت حقوق نقش بسزایی در روابط انسانی، تعاملات کاری و ایجاد فرهنگ سازمانی مثبت دارد که نتیجه آن تعامل بهتر و خلاقیت بیشتر در کارکنان است.

 

 

 

ارسال پیامک سازمانی : 
بی‌شک هماهنگی در سازمان‌هایی با تعداد کارکنان بالا، بسیار سخت و پرهزینه خواهد بود؛ از طرفی اگر شما تمامی سختی‌ها را نیز متحمل شوید، در بسیاری از مواقع اطلاع‌رسانی به شخص یا اشخاصی از قلم می‌افتد. به همین دلیل مدیران شرکت‌هایی با تعداد پرسنل بالا، بهترین راه هماهنگی و اطلاع‌رسانی را ارسال پیامک می‌دانند. در این راه می‌توان از ارسال ایمیل‌های سازمانی و انبوه نیز استفاده کرد؛ اما ممکن است شخص دیرتر از زمان موردنظر شما ایمیل را ببیند و یا ایمیل به عنوان اسپم شناخته شود.

در نظر داشته باشید که ارسال پیامک‌های انبوه در سازمان‌های دولتی نیز نقش اساسی در اطلاع‌رسانی را ایفا می‌کنند. البته در طی سال‌های اخیر عده زیادی پیامک‌های انبوه را مزاحم دانسته و در پی انواع کد لغو تبلیغات ایرانسل و همراه اول بوده‌اند. به همین دلیل بهتر است قبل از هرگونه اقدامی، کارکنان را از روند ارسال پیامک سازمان مطلع کرده و به آن‌ها هشدار دهید که به پیامک‌های ارسالی از طرف سازمان توجه کنند.

 

پیام رسون : 

اگر میخواهید برای منابع انسانی خود از پنل پیامک استفاده کنید میتوانید با اطمینان کامل به سامانه پیام کوتاه شیراز اقدام به خرید پنل پیامک کنید 

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید . 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ اسفند ۰۰ ، ۲۳:۳۳
sms reson

مذاکرات وین برای احیای برجام به مرحله پایانی و تعیین‌کننده خود رسیده است. بسیار محتمل است که طی روزهای آتی توافق نهایی حاصل شود. البته احتمال ضعیفی نیز وجود دارد که «دو، سه موضوع باقی مانده» (به قول آقای امیرعبداللهیان) سد راه شود و مذاکرات برای مدتی به حال تعلیق درآید. متن حدودا 20 صفحه‌ای که اکنون مبنای کار است، منعکس‌کننده دو، سه موضوع مورد اختلاف است. ظاهرا طرف غربی با بازگشت به وین در 9 فوریه، «متن نهایی» خود را ارایه کرد و طرف ایرانی متقابلا متنی ارایه کرد که در مواردی با متن غربی متفاوت است. برخی رسانه‌های غربی مدعی شده‌اند که چین و روسیه نیز عمدتا با متن غربی موافقند. ظاهرا موضوعات مورد اختلاف عمدتا به موضوع «ضمانت»، اختلاف در مورد برداشتن برخی تحریم‌ها و نکاتی در مورد ترتیب و توالی برداشتن گام‌ها محدود شده است. 


درمورد «ضمانت» که آقای امیرعبداللهیان در نشست مونیخ آن را «مهم‌ترین چالش» خواند، در مصاحبه با فایننشال تایمز پیشنهاد کرده بود که «حداقل یک بیانیه توسط پارلمان‌ها یا روسای پارلمان‌ها، از جمله کنگره امریکا» به «شکل بیانیه سیاسی» منتشر شود و بر تعهد کشور خود به برجام تاکید کند. این پیشنهاد اگرچه گویای تلاش مثبت ایران برای نشان دادن انعطاف است، اما در مورد عملی بودن آن تردید وجود دارد. در استاندارد کاری کنگره امریکا، علاوه بر قوانین، تنها سندی به نام «قطعنامه غیرالزام‌آور» وجود دارد. اما صدور آن تنها بعد از بحث‌های مفصل و رای‌گیری ممکن است. اما با توجه به ضدیت همیشگی کنگره با ج‌اا، در پیش بودن انتخابات کنگره، ملاحظات سیاسی نمایندگان و مخالفت برخی دموکرات‌ها، معلوم نیست که صدور چنین سندی توسط کنگره ممکن باشد. در مورد صدور بیانیه توسط روسای دو مجلس کنگره نیز، لازم به ذکر است که علاوه بر اینکه مجلس سنا رییس به معنای مصطلح ندارد و رییس مجلس نمایندگان نیز دارای چنین اختیاراتی نیست، صدور بیانیه توسط رییس نه معمول است و نه ارزشی دارد.


 اختلاف دیگر در ارتباط با تحریم‌هایی است که به گفته آقای امیرعبداللهیان در مصاحبه با فایننشال تایمزدر دوره ترامپ «به بهانه برنامه موشکی و مسائل منطقه‌ای و حقوق بشر» علیه «برخی شخصیت‌های حقیقی و حقوقی ایرانی اعمال شده است.» برخی تحریم‌های دوره ترامپ که در حکم اعمال مجدد تحریم‌های برجامی است، مطابق بند 26 برجام در حکم نقض برجام است و باید برداشته شوند. تحریم‌های دیگر به بهانه‌های دیگر اساسا برای دشوار کردن بازگشت به برجام وضع شد. برداشتن این تحریم‌ها برای دولت بایدن به لحاظ سیاست داخلی دشوار است، اما ظاهرا غیرممکن نیست. با توجه به سخنان آقای امیرعبداللهیان در همان مصاحبه و برخی شواهد دیگر، ممکن است امریکا پرداختن به این تحریم‌های غیر برجامی علیه شخصیت‌ها و نهادها را مشروط به مذاکره مستقیم کرده باشد. به گفته آقای امیرعبداللهیان، مذاکره مستقیم دارای «هزینه‌های بسیار سنگین برای دولت ایران» است و انجام آن موکول به «اثبات حسن نیت امریکا از طریق برداشتن برخی گام‌های عملی و ملموس» خواهد بود.  

اختلاف باقی مانده دیگر ظاهرا در ارتباط با ترتیب و توالی برداشتن گام‌های مقرر است. در حالی که با توجه به خروج امریکا از توافق منطقا نخستین گام باید توسط امریکا برداشته شود، با این حال ظاهرا هنوز مشکلاتی در این مورد باقی است. گویا صحبت از این است که طرفین کار را با برخی گام‌های اولیه مانند آزاد کردن بخشی از سپرده‌های ایران توسط امریکا و بعدا یا همزمان توقف غنی‌سازی بالاتر از حد مجاز در برجام توسط ایران و آزادی زندانیان شروع کنند. اینکه ایران به چه ترتیبی و در چه مقاطعی برنامه هسته‌ای خود را مطابق برجام محدود کند و در مقابل امریکا چه گام‌هایی در چه مقاطعی بردارد، ظاهرا هنوز نهایی نشده است. مساله این است که ترتیب و توالی به گونه‌ای باشد که هر دو کشور بتوانند انجام اقدامات را به‌طور متناظر اعلام کنند. از طرفی، از آنجا که شاهد بحثی در مورد نحوه بازگشت برنامه هسته‌ا‌ی ایران به محدوده برجام نیستیم، می‌توان احتمال داد که توافق در این مورد، از جمله در مورد سرنوشت سانتریفیوژهای پیشرفته ایران، حاصل شده و راهی بینابینی برای رفع بن‌بست در این مورد یافته شده است. 


در حوزه سیاست داخلی، یکی از مشغله‌های طرف ایرانی این است که تنها در صورتی می‌تواند توافقی را بپذیرد که بتواند آن را توافقی بهتر در مقایسه با توافق 94 معرفی کند. مشغله طرف امریکایی نیز این است که چگونه از سد موانع سیاسی، از جمله قانون INARA و مطالبه بررسی توافق در کنگره، بگذرد. اگر آن‌طور که جمهوری‌خواهان و معدودی از دموکرات‌ها مدعی‌اند و دولت بایدن مخالف است، توافق نهایی سرانجام به کنگره برود، رد آن توسط کنگره بعید خواهد بود، چون 60 رای برای عبور از سد فیلی‌باستر (نوعی آبستراکسیون) و 67 رای برای عبور از سد وتو رییس‌جمهور لازم است. همزمان تایید توافق نیز به خاطر حضور قوی جمهوری‌خواهان ممکن نخواهد بود. در نتیجه مانند دفعه قبل، توافق با سپری شدن مهلت یک‌ماهه کنگره و عدم امکان انجام اقدامی، قابل اجرا خواهد بود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ اسفند ۰۰ ، ۲۳:۲۲
sms reson

نمایندگی پنل پیامکی

1400-11-18 23:09:53 10842  0  0

نمایندگی پنل پیامکی خود را انتخاب کنید و آینده کاری خود را از همین امروز بسازید .

 

دنیای کسب و کار امروز دنیای تکنولوژی نوین ارتباطی شده که می تواند خیلی راحت و ساده فروشنده را به مخاطب هدف خود معرفی کند . اما اگر در این راه اشتباهاتی را انجام دهید تمام تلاش های شما یک شبه از بین خواهد رفت .

برای مثال کسانی که در اینستاگرام فعالیت می‌کنند و از این روش توانسته اند به فروش خوبی دست پیدا کنند اگر چندین اشتباه را ناخواسته انجام دهند یا از سمت رقبای کاری گزارش منفی دریافت کنند ، خیلی راحت پیج اینستا گرام خود را از دست میدهند و  یک شبه پیج اینستاگرام بلاک میشود  و تمام تلاشی را که در طول این مدت برای جذب مشتری انجام داده بودند ، از بین میرود . 

پس شما به عنوان یک فرد که در دیجیتال مارکتینگ فعالیت می کنید ، باید برای زحمات و تلاش‌های خود یک بیمه یا یک تضمین فراهم کنید که در صورت بروز چنین مشکلاتی باز هم بتوانید با مشتریان سابق خود ارتباط داشته باشید . این تضمین برای دیجیتال مارکتینگ ها همان نمایندگی پنل پیامکی است که زیاد اسم آن را شنیده اید پس بیاید با نمایندگی پنل پیامک بیشتر آشنا شویم .

 

 

 

نمایندگی پنل پیامک چیست ؟:

نمایندگی پنل پیامک یک نرم افزار تحت وب می باشد که در آن متقاضی قادر به ارسال پیامک به تمام شماره موبایل های کشور با سرعت بسیار بالا می باشد و محتوای این پیامک‌ها می تواند تبلیغاتی ، خدماتی و یا اطلاع رسانی باشد . حال اخذ نمایندگی پنل پیامک می تواند از شرکت هایی باشد که خدمات خود را در قالب سامانه پیامک ارائه می‌دهند .

امکانات نمایندگی پنل پیامک فقط به ارسال پیام کوتاه و ارتباط موثر با مشتری ختم نمی‌شود . نمایندگی پنل پیامک علاوه بر این که قادر است ارتباط بین شما و مشتریانتان را حفظ کند می‌تواند به شما این امکان را بدهد که از طریق فروش آن نیز کسب درآمد کنید . بدین صورت که شما با دریافت نمایندگی پنل پیامکی میتوانید به صورت مجزا امکان ایجاد و فروش پنل های کاربری به صورت نامحدود داشته باشید . در واقع شما بدون نیاز به مهارت خاصی و تنها با در اختیار داشتن اینترنت می توانید شروع به فعالیت کنید و اینکه مشتریان شما می تواند از همه اقشار جامعه باشند که نیاز به نمایندگی پنل پیامک دارند و در همین راستا با تقاضای بالای مشاغل برای اخذ نمایندگی پنل پیامک می توانید یک درآمدزایی زایی بالا برای خود ایجاد کنید .

همچنین شخص یا شرکتی که نمایندگی پنل پیامک تهیه می‌کند می‌تواند پنل پیامک را با دسترسی‌های مشابه پنل پیامک خود تعریف کند و همین خاطر است که می‌گویم برای فروش نمایندگی پنل پیامکی به هیچ دانش و مهارت خاصی نیاز ندارید .

پس بیاید با جست و جو بهترین و پیشرفته ترین سامانه پیامک را انتخاب کنید که با اخذ نمایندگی پنل پیامک بتوانید با یک هدف ، چندین نشان را بزنید .

 

 

 

نمایندگی پنل پیامک پیام رسون :

پلتفرم نمایندگی پنل پیامک پیام رسون  بدین صورت است که شما با ایجاد یک اکانت کاربری میتوانید شروع به ارسال تبلیغات پیامکی ، ارسال انبوه پیامک ، ارسال انبوه پیام کوتاه از روی نقشه و خیلی کارهای دیگر که فراتر از یک ارسال پیامک تلفنی است را انجام دهید.

به زبانی ساده تر اگر شخص یا شرکتی  نمایندگی پنل پیامک پیام رسون را تهیه کند ، علاوه بر ارسال پیامک از طرق مختلف می‌تواند پنل نمایندگی با دسترسی های مشابه پنل خود را  تعریف کند و شروع به فروش  پنل پیامک  کند و از فعالیت زیر مجموعه های خود کسب درآمد کند . در این حالت نمایندگان می‌توانند تعرفه ها و خطوط را با توجه به سیاست های فروش و بازاریابی خود تعیین کنند .

ما در پیام رسون به کسانیکه پنل پیامک تهیه کرده باشند و بخواهند برای خود زیر مجموعه تشکیل دهند ، کمک میکنیم تا بتوانند از فروش نمایندگی پیامک خود درآمد کسب کنند و سود ۱۰۰ درصد را نزد خود نگه دارند . این تفاوت منحصر به فرد ما با دیگر سامانه های پیام کوتاه میباشد .

 

جهت اخذ نمایندگی پنل پیام کوتاه به سایت سامانه پیامک شیراز مراجعه کنید . 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ اسفند ۰۰ ، ۲۳:۲۲
sms reson