پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان

نمایندگی پنل پیامک- پنل پیام کوتاه-پنل پیام کوتاه رایگان و ارسال انبوه پیامک در سایت پیام رسون

پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان

نمایندگی پنل پیامک- پنل پیام کوتاه-پنل پیام کوتاه رایگان و ارسال انبوه پیامک در سایت پیام رسون



نمایندگی پنل پیامک- پنل پیام کوتاه-پنل پیام کوتاه رایگان و ارسال انبوه پیامک در سایت پیام رسون

بایگانی

۶ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۲ ثبت شده است

تخفیف پنل پیامکی پیام رسون ویژه روز دختر

1402-02-28 17:33:57 15  0  0

برخلاف بسیاری از مناسبت های دیگر، روز دختر در بسیاری از کشورهای جهان در تاریخ های مختلف جشن گرفته می شودو در واقع جهانی است . روز دختر جشنی است که میتواند برای دخترهای سرزمینمان بسیار با ارزش باشد چراکه از سوی عزیزانشان ، هدیه دریافت میکنند .

یکی از راه‌هایی که کسب‌وکارها می‌توانند در این زمینه سرمایه‌گذاری کنند، استفاده از بازاریابی پیامکی با استفاده از ارسال پیامک تبلیغاتی  برای تعامل با مشتریان به بهانه ارسال پیامک تبریک روز دختر و افزایش فروش بالقوه است.

شایان ذکر است که روز دختر می تواند زمان حساسی برای برخی از مشتریان باشد. در نتیجه، آنها ممکن است تمایلی به دریافت محتوای مرتبط با بازاریابی در ساخت رویداد را نداشته باشند.

پیشنهاد میکنم تا پایان این مقاله همراه نمایندگی سامانه پیام کوتاه پیام رسون باشید تا هم با بازاریابی غیر مستقیم پیامکی آشنا شوید و هم از  تخفیف های شگفت انگیز پنل پیامکی پیام رسون ویژه روز دختر بهره مند شوید .

 

 

 

ارسال پیامک تبریک روز دختر برای یادآوری :
ساده ترین راه برای تعامل با مشتریان و ارسال پیامک تبریک روز دختر این است که به سادگی یک یادآوری متنی برای آنها ارسال کنید که بیان می کند روز دختر نزدیک است.

مطالعات اخیر نشان می دهد که مردان به احتمال زیاد خریدهای روز دختررا به صورت ناگهانی انجام می دهند، به این معنی که یادآوری متنی شما می تواند گیرنده را وادار به خرید از وب سایت شما کند.

پس حتما در پایین متن پیامک تبلیغاتی لینک وب سایت خود را قرار دهید تا مشتری بتواند خیل سریع و آسان وارد سایت شما شود . 

 

 

پیشنهادهای فروش را برجسته کنید : 
روش دیگری که در آن می توانید از تبلیغات اس ام اسی برای بازاریابی پیامکی ویژه پیامک تبریک روز دختر استفاده کنید این است که مشتریان خود را از فروش یا تخفیف های تبلیغاتی که برای روز دختر دارید مطلع کنید.

شما می توانید این کار را با ارائه کد تخفیف به مشتریان و یا هدایت آنها به صفحه فروش وب سایت خود انجام دهید. مزیت بازاریابی متنی این است که تضمین می کند که مشتریان شما از پیشنهادات شما بدون نیاز به بازدید از وب سایت یا خرید شما مطلع می شوند.

 

 

ارسال رایگان به مناسبت روز دختر :
یک راه عالی برای تشویق مشتریان به خرید محصولات شما، تمرکز بر تحویل است. یکی از راه‌هایی که می‌توانید این کار را انجام دهید، ارسال پیامک به مشتریان است تا به آنها اطلاع دهید که در صورت سفارش قبل از زمان مشخص، تحویل را رایگان دریافت خواهید کرد. این موضوع اغلب منجر به افزایش فروش می‌شود و یافته‌های اخیر نشان می‌دهد که 88 درصد از مصرف‌کنندگان در صورت وعده تحویل رایگان، احتمالاً از یک سایت آنلاین خرید می‌کنند. 

 

 

 

پیام رسون : 

این روزهایی که داریم به روز دختر می‌رسیم زمان تخفیف و تب و تاب جذب مشتری زیاد شده است و شما هم به عنوان صاحبین کسب و کار این زمان را از دست ندهید. با ارسال پیامک تبریک روز دختر می‌توانید برند خود را برای مشتری یادآوری کرده و اگر کمی هوشمندانه عمل کنید فروش کسب‌وکار خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید.

اگر هم نگران یادگیری پنل و نحوه ارسال پیامک تبریک روز دختر هستید، باید بگوییم خیلی راحت به سایت سامانه پیام کوتاه پیام رسون بروید و آموزش های صفرتا صد پنل و ماژول ها را ببینید و در روند تبلیغات خود سرعت داشته باشید . 

همچنین سامانه پیامکی پیام رسون در نظر دارد به مناسبت روز دختر به تمامی کسب و کارهایی که میخواهند از پنل پیامکی برای تبلیغات خود استفاده کنند ، تخفیف 30 درصدی را به آنها بدهد تا با مراجعه به سایت سامانه پیامکی پیام رسون هر کدام از پنل های پیامکی را که خواستند انتخاب کنند . 

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید . 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ ارديبهشت ۰۲ ، ۲۰:۱۲
sms reson

احتمالاً مهم‌ترین مساله کنونی اقتصادی در کشور ما مهار تورم باشد؛ با این حال تورم درازمدت ساختاری و تورم جهش‌یافته چند سال اخیر نشان داده که سیاستگذار تمایل یا توان کافی برای مهار تورم را ندارد. رضا بخشی‌آنی، اقتصاددان، در این باره می‌گوید رشد ارزش دارایی شرکت‌های دولتی و عمومی باعث می‌شود این بازیگران عمده اقتصاد که معمولاً نفوذ بالایی هم دارند مانع از ایجاد انگیزه در سیاستگذار برای کنترل تورم شوند. از طرفی اتخاذ سیاست‌های نادرست اقتصادی یا اجرای سیاست‌های درست با زمان‌بندی نادرست باعث شده تورم به بزرگ‌ترین مشکل اقتصاد ما تبدیل شود. او معتقد است مهار تورم، راه‌حل ساده‌ای ندارد و راه‌حل‌های پیچیده فنی و تکنیکی باید برای کنترل تورم در نظر گرفته شود.

♦♦♦

‌ تردیدی نداریم که مهم‌ترین مساله کشور در حال حاضر «اقتصاد» و بزرگ‌ترین چالش ما در اقتصاد «تورم» است و از این منظر اولویت اصلی سیاستگذاری در کشور باید معطوف به مهار و کنترل تورم باشد. به نظر شما چرا با وجود آثار مخرب و ویرانگر تورم بر کل اقتصاد، سیاستگذاران ما ناتوان از مهار آن بوده‌اند؟ به‌ویژه در چهار سال گذشته که سطح متوسط تورم دو برابر شده و از 40 درصد فراتر رفته است.
 

از منظر اقتصاد سیاسی، تورم ذی‌نفعانی دارد که در برابر سیاست‌های اصلاحی به‌طور طبیعی مقاومت می‌کنند. یکی از این ذی‌نفعان شرکت‌های دولتی و عمومی هستند که بخش مهمی از فعالیت‌های اقتصادی به آنها اختصاص دارد. تورم سبب رشد ارزش دارایی‌های این شرکت‌ها می‌شود و بخشی از زیان انباشته این شرکت‌ها و عملکرد منفی مدیرانش را پوشش می‌دهد. همین امر در مورد بانک‌ها و شرکت‌های وابسته نیز صادق است. بنابراین الزاماً تورم برای همه گروه‌های اجتماعی یا اقتصادی پدیده منفی تعریف نمی‌شود. این گروه‌ها به دلیل قدرت لابی سیاسی و اقتصادی بالاتر، دسترسی بیشتری به منابع خلق پول اعم از نظام بانکی یا منابع بانک مرکزی در پوشش اضافه‌برداشت، خط اعتباری، استقراض و... داشته و از این جهت، منافع بیشتری از محل انتشار پول و شکل‌گیری تورم می‌برند. این وضعیت به ویژه زمانی که نرخ تورم از نرخ بهره بالاتر است، تشدید می‌شود و اعتبارات بانکی و دولتی با نرخ بهره پایین‌تر ماهیت رانتی پیدا می‌کند. در این حالت، بانک مرکزی، دولت و بانک‌ها به منبع توزیع رانت تبدیل شده و میزان دسترسی به این رانت نیز به میزان قدرت سیاسی وابسته است. در یک چرخه منفی، توزیع رانت بیشتر به تشدید انحصار سیاسی و اقتصادی منجر می‌شود و برعکس. این روند کلی چند دهه اخیر کشور بوده است.

اما در مورد چهار سال گذشته باید گفت که ما با یک پدیده جدید مواجه هستیم که عبارت است از شوک‌های تورمی از سمت عرضه به ویژه نرخ ارز که سبب افزایش نرخ تورم و صعود آن به کانال‌های بالاتر شد. این افزایش قاعدتاً باید با واکنش سریع سیاستگذار پولی و ارزی و استفاده از ابزارهای متناسب مواجه می‌شد اما همان‌طور که گفته شد سیاستگذار پولی و ارزی در کشور ما یک بازیگر منفعل است و ابزارهای لازم را برای مدیریت بازار پول و بازار ارز در اختیار ندارد. در بازار ارز، بانک مرکزی در نقش یک بانک تجاری عمل می‌کند و صرفاً به فروش ارزهای دولت می‌پردازد. به دلیل شرایط تحریم و فقدان سیستم پرداخت رسمی در مبادلات تجاری، نقش سیاستگذاری ارزی بانک مرکزی هم منفعلانه است. پس در مواجهه با شوک‌های تورمی در سمت عرضه دست سیاستگذار برای مدیریت این شوک‌ها در ایران بسته‌تر از سایر کشورهاست. این وضعیت پیچیده سبب می‌شود سیاستگذار دچار نوعی سردرگمی شود و ضریب خطایش بالاتر برود. استفاده از روش‌های پمپاژ فروش اسکناس ارز، سکه و طلا طی یک دهه اخیر نوعی واکنش منفعلانه مدیریت کشور در مواجهه با این شوک‌ها بوده است.

‌ اگر فرض کنیم سیاستگذار بخواهد در سال جاری تمام تلاشش را برای مهار تورم به کار گیرد، با چه مشکلات و موانعی روبه‌رو است؟ آیا این موانع ساختاری است یا در سیاستگذاری دولت‌های مختلف، متفاوت است؟

چهار شوک مبتنی بر سمت عرضه اقتصاد در بازه زمانی 1397 تا 1401 وارد شده است. شوک خروج ترامپ از برجام در اردیبهشت 1397، شوک بنزین در آبان 1398، شوک کرونا در اسفند 1398 و شوک حذف ارز 4200تومانی در اردیبهشت 1401. از این چهار شوک، شوک‌های اول و سوم غیرانتخابی و شوک‌های دوم و چهارم انتخاب سیاستگذار بوده است. هر کدام از این شوک‌ها سبب اثرگذاری بر متغیرهای پولی و ارزی شده است. در شوک اردیبهشت 1397، سیاستگذار به صورت منفعلانه اقدام به تعیین نرخ دستوری و ثابت برای ارز با نرخ 4200 تومان کرد. در اشتباه بعدی، این ارز با نرخ تثبیتی را برای همه گروه‌های کالایی اعم از لوازم آرایشی، موبایل و... تخصیص داد. با توجه به تشدید تحریم‌ها این سیاست ذخایر ارزی کشور را به شدت کاهش داد. شوک بنزین در آبان 98 نیز در یک زمان اشتباه اعمال شد. یعنی زمانی که اثر شوک ارزی سال 97 تخلیه شده و نرخ ارز از 18 هزار تومان در فروردین 98 به 11 هزار تومان در مهر 98 کاهش یافته بود. در همین زمان که روند نرخ ارز برای مدت شش ماه نزولی شده بود اعمال سیاست شوک بنزینی در آبان 98 همراه با اثرات اجتماعی آن سبب به‌هم‌ریختگی متغیرهای ارزی و پولی شد. شوک کرونا در اسفند 98 هم به انسداد تجاری و ارزی منجر شده و روند قبلی را تشدید کرد. اثر این سه شوک تقریباً تا اوایل 1400 تخلیه شده و به ویژه در نیمه دوم سال 1400 روند نرخ تورم با شیب مناسبی نزولی شد. نزولی شدن نرخ تورم و کاهش آن به زیر 30 درصد یکی از نقاط زمانی مهم برای کنترل روند نرخ تورم در کشور بود که به دلیل زمان‌بندی نامناسب در حذف ارز 4200 تومانی این روند مختل شده و نرخ تورم مجدداً به دلیل تغییرات رخ‌داده در متغیرهای پولی و ارزی بر اثر حذف ارز 4200 تومانی صعودی شد. به ویژه روش اشتباه در حذف ارز 4200تومانی موجب تغییر ساختار ارزی کشور و شکل‌گیری شوک ارزی تا پایان سال گذشته شده و نرخ ارز وارد کانال‌های بالاتر 40 و 50 هزار تومان شد. باید توجه کنیم حذف ارز 4200 تومانی صرفاً حذف یا تغییر ساده یک نرخ ارز دستوری نبود بلکه به تغییر ساختار بازار ارز کشور منجر شد. اعمال سیاست اشتباه تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی به همه کالاها در نیمه اول سال ۱۳۹۷ سبب شد یک الگوی اصلاحی برای کنترل این سیاست اشتباه اعمال شود. این الگو بر پایه یک تفکیک دوبعدی (نوع ارز - نوع کالا) ارزهای نامرغوب با نرخ ۴۲۰۰ را برای کالای اساسی (غذا و دارو) و ارزهای مرغوب با نرخ بالاتر نزدیک به بازار را برای کالای غیراساسی تخصیص می‌داد. این تفکیک دوبعدی ضمن در نظر گرفتن هزینه تبدیل ارزهای نامرغوب -تخصیص با نرخ پایین‌تر- بازار ارز اقلام اساسی با واردکنندگان کلان را از اقلام غیراساسی با واردکنندگان خرد جدا می‌کرد. نتیجه اینکه رقابت بر سر ارزهای مرغوب به واردکنندگان با حجم‌های خرید کمتر محدود شده و در مقابل؛ با تخصیص منظم ارزهای نامرغوب با نرخ ۴۲۰۰، امکان برنامه‌ریزی تجاری به واردکنندگان کلان اقلام غذایی داده می‌شد.

همچنین تخصیص با نرخ ۴۲۰۰ برای اقلام اساسی؛ یارانه (غذایی و دارویی) و یک لنگر تورمی موقت در آن دوره محسوب می‌شد. هرگونه هدف‌گذاری برای تغییر این الگو مستلزم طراحی یک برنامه چهارضلعی رفاهی، تورمی، تولیدی و ارزی با لحاظ اصل زمان‌بندی بود. ضلع رفاهی نیازمند یک برنامه حمایتی برای دهک‌های پایین بود تا اثر حذف یارانه غذایی و دارویی به‌طور کامل برای این دهک‌ها جبران شود. اما پرداخت یارانه نقدی سبب شد با کاهش قدرت خرید این یارانه بر اثر تورم نارضایتی اجتماعی تشدید شود. ضلع تورمی نیازمند سیاست پولی موثر همزمان با حذف ارز ۴۲۰۰ بود تا اثر انتظارات تورمی حداقل شود. تامین این حجم نقدینگی علاوه بر هزینه بالا در شرایط کنترل رشد نقدینگی بسیار دشوار است. در نتیجه زنجیره تولید آسیب دیده و کاهش تولید به تنش بیشتر در بازار منجر شد. کمبود اقلام دارویی در پاییز سال گذشته نتیجه طبیعی این به‌هم‌ریختگی در زنجیره تولید است. ضلع ارزی نیازمند حفظ مزایای الگوی قبلی -تفکیک نوع کالا و تفکیک کیفیت ارز- و رفع نقایص از جمله اصلاح نرخ پایه بود. اما با یکسان‌سازی بازار ارز اقلام اساسی و غیراساسی و تشدید رقابت بر سر ارزهای مرغوب نرخ حواله درهم صعودی شد. اصل زمان‌بندی شامل دو قاعده است: اول، همان‌طور که اشاره شد نرخ تورم تا اسفند ۱۴۰۰ نزولی بوده و تورم از دامنه ۶۵ درصد به کمتر از ۳۰ درصد رسیده بود. استمرار این روند می‌توانست موجب کاهش انتظارات تورمی در جامعه شود. بنابراین بهتر بود زمان اجرای طرح به دوره‌ای که نرخ تورم به کانال ۲۰ درصد وارد می‌شد موکول می‌شد. دوم، اعمال روش حذف تدریجی و گام‌به‌گام به جای حذف یکباره که این فرصت را به دولت و بخش خصوصی می‌داد تا با اخذ بازخورد و رفع خطاهای اجرایی بتوانند آثار جانبی ناشی از حذف ارز ۴۲۰۰ را بهتر مدیریت کنند. اما شوک حذف یکباره سبب شد تا دولت در مدیریت هم‌زمان حجم بالای تنش ارزی، اصلاح قیمت‌های دستوری و به‌هم‌ریختگی بازار اقلام غذایی و دارویی گرفتار شود.

موارد فوق در کنار مجموعه گسترده‌ای از اشتباهات فنی و تکنیکی در نوع مداخله ارزی بانک مرکزی در بازار حواله، بازار اسکناس و بازار آتی در فاصله اردیبهشت تا اسفند ۱۴۰۱ وضعیت امروز بازار ارز را رقم زده به گونه‌ای که بازار ارز در معرض یک شوک ارزی قرار گرفته است. بنابراین سیاستگذار اگر در گذشته صرفاً با چالش‌های سمت تقاضا مواجه بود امروز در سمت عرضه نیز دچار چالش شده و وضعیت پیچیده‌تر از گذشته شده است. همان‌طور که اشاره شد، این پیچیدگی باعث افزایش ضریب خطای سیاستگذار، تغییر مستمر بخشنامه‌ها و مقررات، هدرروی ذخایر ارزی و کاهش افق زمانی سیاستگذار از سال به ماه و از ماه به روز شده است. سیاست‌ها روزانه وضع شده و روزانه نیز تغییر می‌کند. مجموع موارد فوق در حالت حدی خود موجب بی‌اعتباری سیاستگذار و کاهش سرمایه اجتماعی می‌شود.

‌آیا تلاش برای مهار تورم در شرایط کنونی راهی جز سیاست‌های انقباضی پولی دارد؟ چون اتخاذ این سیاست‌ها احتمالاً تولید را با کاهش همراه خواهد کرد و این خود به فشار سمت عرضه و افزایش قیمت‌ها کمک می‌کند. مگر در استثنا‌هایی مانند دو سال بعد از برجام که هم تورم کاسته شد هم رشد افزایش یافت.

به دلیل مشکلات سمت عرضه و تولید، سیاست انبساطی پولی الزاماً به افزایش سمت عرضه اقتصاد منجر نخواهد شد. ما در اوج رشدهای پولی هم رشد تولید کمی داشته‌ایم و زمانی که تولید به دلیل مشکلات سمت عرضه مانند محدودیت‌های تکنولوژی، سرمایه‌گذاری، دسترسی به بازارهای خارجی، پیچیدگی قوانین و مقررات بانکی، تجاری، مالیاتی و... دچار چالش است سیاست‌های انبساط پولی اثربخشی لازم را ندارد. بنابراین، در سال جاری برای کنترل نرخ تورم لازم است تمرکز سیاستگذار بر سیاست‌های سمت عرضه باشد که به‌طور طبیعی می‌تواند هم به کاهش نرخ تورم منجر شود و هم تا حدی افزایش تولید را دربر داشته باشد. اگر سیاست‌های تسهیلگری در سمت عرضه به خوبی جلو برود، آنگاه به‌طور متناسب می‌توان سیاست انبساط پولی را هم دنبال کرد؛ منتها بین این دو بخش باید هماهنگی کامل وجود داشته باشد.

‌ چه توصیه‌های عملی می‌توان به سیاستگذار در راستای مهار و کنترل نرخ فزاینده تورم داشت که در سال جاری اقتصاد ایران رکوردهای تازه‌ای از تورم را تجربه نکند؟

من در بحث‌های اخیرم روی زمان‌بندی سیاست‌ها تاکید کرده‌ام: اینکه سیاستگذاری همواره شامل دو بعد است، یکی بعد اجرایی سیاست و دیگری بعد زمان‌بندی؛ و مهم است که چه سیاستی را در چه زمانی و چگونه اجرا می‌کنیم. برای مثال، سیاست حذف ارز 4200 دو مشکل داشت و مشکل مهم‌تر آن انتخاب زمان اشتباه برای اجرا بود. مشکل دوم هم روش اشتباه بود. هر دو مشکل به صورت توامان اقتصاد ایران را در معرض یک شوک سنگین قرار داد. خاطرتان هست که گفته می‌شد حذف ارز 4200 فقط 7 تا 10 درصد تورم خواهد داشت. درواقع سیاستگذار پویایی اثر حذف ارز 4200 بر متغیرهای پولی و ارزی را در نظر نگرفته بود و درست زمانی که نرخ تورم روند نزولی طی کرده و در حال ورود به کانال 30 و 20 درصد بود با اعمال شوک، نرخ تورم را صعودی کرد. در سال جاری هم بحث زمان‌بندی اجرای سیاست‌ها بسیار اهمیت دارد. از یک طرف نیمه اول سال 1402 به‌طور طبیعی زمان تخلیه آثار تورمی شوک ارزی نیمه دوم سال 1401 خواهد بود که همین کار سیاستگذار را سخت خواهد کرد. از طرف دیگر برخی ناترازی‌ها مانند ناترازی حوزه انرژی -مصرف بنزین، برق و گاز- امسال تشدید خواهد شد. بسیار مهم است که سیاستگذار در مواجهه با این چالش‌ها رویکردهای مبتنی بر شوک را کنار بگذارد و تلاش کند تا به صورت تدریجی مسائل را حل‌وفصل کند. مثلاً برای مساله بنزین سیاستگذار باید به سمت سیاست‌هایی برود که بر بستر کارت سوخت بتواند ضمن تعریف دقیق پله‌های مصرفی جدید، خانوار را در منافع افزایش قیمت سوخت در پله بالاتر شریک کند. این روش‌ها گرچه از جهت فنی و اجرایی دشواری و پیچیدگی بیشتری دارد و معمولاً دستگاه‌ها دنبال راه‌حل‌های ساده‌تر می‌روند، اما در شرایط فعلی باید راه‌حل‌های پیچیده‌تر که عنصر تدریج را در ذات خود دارد بر راه‌حل‌های ساده که عنصر شوک در آن مستتر است، ترجیح داده شود. 
 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ ارديبهشت ۰۲ ، ۲۰:۱۲
sms reson

تبدیل رسانه‌های داخلی به تریبونی برای تکرار مواضع آمریکا در عرصه سیاست خارجی یک الگوی آشنا در میان اصلاح‌طلبان است. 


به گزارش «وطن امروز» 5 سال از خروج یک‌جانبه دولت آمریکا از برجام می‌گذرد؛ خروجی که عملا به جوانمرگ شدن مهم‌ترین توافق میان تهران و واشنگتن منتهی شد. روایت‌های متعددی از این خروج و علل عدم برگشت آمریکا به آن به رغم روی کار آمدن دولت دموکرات بایدن منتشر شده است. با این حال آنچه در این 5 سال بارها به اثبات رسیده، بی‌اعتباری گزاره‌های سیاسی غرب‌گرایان درباره تعامل یا آنچنان که خود می‌گویند، تنش‌زدایی با آمریکا بود؛ چه روزی که در تابستان94 ظریف خروج آمریکا از برجام را غیرممکن و در صورت وقوع بی‌اثر خواند، چه بهار 97 پس از خروج آمریکا که روحانی مدعی عدم همراهی اروپا با خروج آمریکا شد و در نهایت روایت‌هایی که در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا طرح می‌شد، از جمله اینکه دموکرات‌ها بابت تعهد اخلاقی به برجام بازمی‌گردند. در این فضا اصلاح‌طلبان که همواره سفیدشویی آمریکا را به عنوان یک دستور کار سیاسی در صدر سیاست‌های رسانه‌ای‌شان قرار داده‌اند، در تمام این ایام مبلغ روایتی بودند که در آن ایران را مقصر خروج آمریکا از برجام تعریف کند؛ اصلی که حسن روحانی حتی در ایام حضور آمریکا در برجام نیز مدعی آن بود، تا جایی که در مناظره انتخاباتی سال96 عدم حصول نفع اقتصادی کلان برای ایران را معلول شعارهای ضداسرائیلی نوشته شده روی موشک‌های ایران خواند(!)، نزدیکان دولت نیز عدم سرمایه‌گذاری آمریکا در ایران را عامل خروج واشنگتن از برجام می‌خواندند، آن هم در حالی که آمریکا در توافق هسته‌ای سال 2005 تنها به تعلیق تحریم‌های ثانویه (که شامل روابط دیگر کشورها با ایران می‌شد) چراغ سبز نشان داده بود. جریان اصلاحات در یک دهه گذشته در 3 مقطع مذاکرات هسته‌ای در دولت روحانی (حدفاصل 92 تا 94)، توافق هسته‌ای (94 تا 97) و در نهایت دوره خروج آمریکا از این توافق (از سال 97 تاکنون) همواره به عنوان تریبونی در جهت منافع امنیتی آمریکا، روند مذاکرات و سیاست خارجی ایران را تحلیل می‌کرد. 
برای نمونه تیتر مشهور روزنامه «شرق» با عنوان «امضای کری تضمین است» را می‌توان یک شاهد مثال از این رویه دانست؛ تیتری که بعدها مدیر مسؤول این روزنامه اصلاح‌طلب به اغراق‌آمیز بودن آن برای تغییر فضا به نفع توافق اقرار کرد.


* آرزوهای آمریکایی هم‌میهن
تبدیل رسانه‌های داخلی به تریبونی برای تکرار مواضع آمریکا در عرصه سیاست خارجی یک الگوی آشنا در میان اصلاح‌طلبان است. در جدیدترین این موارد اما روزنامه اصلاح‌طلب «هم‌میهن» در شماره روز سه‌شنبه خود عملا یک گام جلوتر رفته و آرزوهای برآورده نشده آمریکا در سال‌های اخیر را به عنوان یک نسخه نجات‌بخش تجویز کرده است. این روزنامه در گزارشی با تیتر «توافق جامع منطقه‏‌ای به‌ جای برجام» که به صورت مشترک از سوی مشاور ارشد سابق وزارت خارجه آمریکا و معاون سابق نماینده ویژه دولت بایدن برای امور ایران نوشته شده است، با اشاره به نامطلوب بودن توافق هسته‌ای سال2015 برای آمریکا و لزوم اخذ تعهدات گسترده‌تر و طولانی‌مدت‌تر از ایران، نسخه «توافق جامع منطقه‌ای» را روی میز گذاشته است.
ناکافی بودن برجام، اسم رمز آشنای دموکرات‌ها پس از پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2020 بود. بر این مبنا دولت جدید آمریکا ضمن محکوم کردن لفظی خروج دولت ترامپ از برجام، گزینه ایده‌آل‌ برای حصول امتیازات مدنظر واشنگتن را در یک توافق دیگر جست‌وجو می‌کرد؛ توافقی که ضمن تمدید و افزایش محدودیت‌های هسته‌ای ایران، محدودیت‌های جدیدی به کشورمان در حوزه موشکی و منطقه‌ای نیز تحمیل می‌کند. در این میان پیش‌دستی ایران با گسترش سطح غنی‌سازی‌هایش در چارچوب قانون «اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران» باعث شد آمریکا با عقب‌نشینی از این طرح، وارد مذاکره برای بازگشت به تعهدات سال 2015 شود؛ قانونی که در عمل باب مذاکره و عقب‌نشینی طرف آمریکایی را باز کرد.

عدم همراهی طرف خارج شده از برجام با مطالبات ایران برای تضمین عدم خروج مجدد از این قانون و سیاست زیاده‌خواهانه آمریکا سرانجام مذاکرات میان ایران و 1+4 را در وین به بن‌بست رساند. با این حال نویسندگان آمریکایی مقاله «توافق جامع منطقه‏‌ای به‌ جای برجام» مطالبات بحق ایران را «لجبازی ایرانی‌ها» که باعث «شکست احیای برجام» شد خواندند. انتشار ترجمه این مقاله به عنوان تیتر یک روزنامه «هم‌میهن» نشان از مشترک بودن قرائت این روزنامه اصلاح‌طلب با این روایت آمریکایی دارد.
در ادامه این مقاله با اشاره به اینکه «برنامه هسته‌ای ایران پیشرفته‌تر از آن است که محدودیت‌های موقت و اقدامات شفاف بتواند نگرانی‌های غرب و اسرائیل را کاهش دهد»، توافق موفق مستلزم اخذ «تضمین‌هایی از ایران درباره چشم‌انداز قدرت منطقه‌ای‌اش» و تحمیل مقررات دائمی علیه فعالیت‌های هسته‌ای ایران دانسته شده است. به عبارت دیگر مجموعه عوامل محدودکننده جدیدی در حوزه هسته‌ای و منطقه‌ای به ایران تحمیل می‌شود.


* انشای استعماری اصلاح‌طلبان
هرچند جراید اصلاح‌طلب کارنامه طویلی در تکرار ایده‌های آمریکا به عنوان نسخه نجات‌بخش دارند اما این گزارش را می‌توان یک انشانویسی صریح در چارچوب غالب کردن نسخه واشنگتن بر ایران دانست. سوای ضدملی بودن چنین رویه‌ای که البته مسبوق به سابقه است، همراهی با چنین نسخه‌ای در شرایطی که آمریکا قدرت اجماع‌سازی سابق خود علیه ایران را از دست داده است، نشان از سطح بیگانگی غرب‌گرایان داخلی از واقعیات صحنه بین‌الملل دارد. 
اصلاح‌طلبان در یک دهه اخیر حیات سیاسی خود را وابسته به روشن ماندن چراغ تعامل با آمریکا تنظیم کرده‌اند و به همین خاطر حتی در برهه‌هایی که آمریکا نیز حاضر به نشستن پای میز مذاکره نبوده، نظام را به خاطر عدم مذاکره مورد حمله قرار داده‌اند. در چنین فضایی استیلا پیدا کردن مشی ضدملی در فهم مناسبات بین‌المللی همواره امری جاری بوده اما در مورد اخیر اصلاح‌طلبان عملا تبدیل به توجیه‌کنندگان زیاده‌خواهی آمریکا شده‌اند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۶:۲۲
sms reson

تاثیر تورم بر روی پنل پیامکی

1402-02-19 20:54:31 12  0  0

اینکه این روزها تورم در کشور بیداد می‌کند بر هیچ کس پنهان نیست و معضلی شده که پیر و جوان ، مجرد و متاهل ، زن و مرد را درگیر خود کرده و هر خانواده ای که تمام تلاش خود را می‌کند که بتواند از پس این تورم ها بر بیاید .

حال در این بین افرادی که با وجدان باشند و بخواهند به هم وطنان خود کمک کند سعی می کند که با حداقل سود به مشتریان خود ، ارائه خدمت داشته باشند تا بتوانند در این روزهای سخت و طاقت فرسا کمکی به هم نوع خود کرده باشند .

 

 

 

از آن جایی که سامانه پیام کوتاه شیراز همیشه به عنوان ارزانترین پنل پیام کوتاه ایران شناخته شده است باز هم قصد دارد که با وجود تورم های پیش آمده و برای جلوگیری از چندگانگی در تعرفه پیامک و برای افزایش رضایت مشتریان خود این بار نیز پنل پیامک خود را با ضریب 1/2 دهم درصد ارائه دهد و مثل همیشه شمایی که می خواهید برای کسب و کارتان از پنل پیامکی بهره ببرید و تبلیغات پیامکی داشته باشید می توانید خرید پنل پیامک ارزان را از نمایندگی سامانه پیام کوتاه پیام رسون داشته باشید .

اما باید به یک نکته توجه داشته باشید و آن هم این است که این تعرفه برای ارسال های بالک و بیش از هزار مورد می باشد و بدیهی است در صورتی که ارسال پیامک شما کمتر از این تعداد باشد ارسال پیام کوتاه شما با خطا مواجه خواهد شد .

 

 

پیام رسون 

سامانه پیام کوتاه پیام رسون در نظر دارد جهت جلوگیری از ایجاد چندگانگی در تعرفه پیامک و همچنین افزایش رضایت مشتریان تعرفه ی رقابتی با ضریب 1/2 ارائه نماید با این وجود پیام رسون ارزان ترین سامانه پیامکی ارائه دهنده ی خدمات پیام کوتاه در کشور و با کیفیت ترین سامانه دقیقا شبیه به گذشته مسیر خود را ادامه میدهد . 

با توجه به پنل مورد خرید شما کاربران عزیز تعرفه ی پایه ی شما از این پس همان تعرفه ی ارسال پیام کوتاه خواهد بود. برای مثال شخصی که پنل  پیامک رایگان  پیام رسون را انتخاب کرده باشد از کلاس تعرفه ی D با تعرفه ی پایه 140 ریال بهره مند خواهد شد در نتیجه این کاربر می تواند پیام های خود را با این تعرفه ارسال نماید و همچنین شخصی که دارای نمایندگی پنل پیامکی ویژه است میتواند پیام های خود را با تعرفه 100 ریالی ارسال نماید.

 

ارزان ترین سامانه و تعرفه ی پیام کوتاه و با کیفیت ترین ارسال پیامک را با ما تجربه کنید.

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید . 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۶:۲۱
sms reson

عضو هیات مدیره انجمن انبوه سازان مسکن تهران گفت: پیش بینی تورم ۴۰ درصدی بخش مسکن در سال جاری به حدی می‌رسد که سکونت برای عده زیادی از مردم در تهران غیر ممکن خواهد شد.

در حالی که متوسط قیمت مسکن در شهر تهران به بیش از متری ۵۰ میلیون تومان رسیده و قدرت خرید با وام مسکن نیز فقط برای چند متر شده است؛ باز هم هشدار تورم در بخش مسکن برای نیمه اول سال ۱۴۰۲ باعث نگرانی جستجوگران خانه شده است.

به اعتقاد کارشناسان، وضعیت تورم در بازار مسکن، عدم توجه به صنعت خانه‌سازی و کمبود عرضه در این بازار نشانه بی برنامگی دولت در جهت دهی پول‌های سرگردان است که در نهایت تشکیل موج‌های تورم در هرماه از سال آن هم به بهانه‌های بی اساس است.
در همین رابطه حسن محتشم، عضو هیات مدیره انجمن انبوه سازان مسکن تهران در گفتگو با اقتصاد ۲۴ گفت: با توجه به بودجه‌ای که دولت برای ۱۴۰۲ پیش بینی کرده است سیگنال ۴۰ درصدی تورم ناشی از همین بودجه ایجاد می‌شود و معمولاً وقتی دولت با صراحت موضوعی را اعلام می‌کند قاعدتاً پیش بینی به ویژه در بخش تورم با افزایش چشمگیری روبرو می‌شود.
وی تصریح کرد: شرایط اقتصادی کشور به گونه‌ای است که اگر کالا یا محصولی گران می‌شود به دنبال آن تولید کننده، توزیع کننده و خدمات دهنده به آن دامن می‌زنند و بیشتر از آن چیزی که دولت در نظر گرفته، محقق می‌شود.
محتشم ادامه داد: همواره پیش بینی دولت در برابر تعیین یکسری درآمد‌ها و هزینه‌های جاری است، اما طبق تجربه سال‌های گذشته معمولاً در آمد‌های دولت کمتر محقق شده، اما هزینه‌ها بیشتر از حد برنامه ریزی شده بوده است و این باعث ایجاد تورم بالاتر از رقم پیش بینی دولت بیشتر می شود.

هدایت نقدینگی به بازار مسکن راه سختی نیست

عضو هیات مدیره انجمن انبوه سازان مسکن تهران با طرح این سوال که چقدر می‌توان در بخش مسکن تورم را پیش بینی کرد؟ گفت: این به سیاست اقتصادی دولت برمی‌گردد. اگر دولت نتواند حجم نقدینگی بیش از اندازه در جامعه را به سمت تولید هدایت کند، بالاخره این سرمایه باید جایی را برای خود انتخاب کند.
به گفته محتشم، در حال حاضر چند بازار برای سرمایه گذاری در کشور وجود دارد. بازار ارز و طلا یکی از همین بازارهاست که معمولاً بیشتر امتیاز این بازار‌ها در اختیار دولت است در واقع کنترل و مهار قیمت‌ها در این بازار را در دست دارد.
این فعال در بخش صنعت مسکن تأکید کرد: بازار بورس و خودرو هم از این قضیه مثتثنی نبوده، اما در کنار این بازارها، بخش مسکن به عنوان شاکله اصلی جذب سرمایه مطرح است.
وی تصریح کرد: دولت تاکنون نتوانسته نقدینگی‌های سرگردان را به سمت تولید مسکن هدایت کند همین موضوع باعث شده که حجم زیادی از پول به سمت بازار‌های موازی بازار مسکن برود و بخش تولید در این بازار را دچار اختلال کنند.

عدم تمایل به ورود سرمایه‌های واقعی به بازار مسکن
به اعتقاد محتشم، دولت برای تولید مسکن سازوکار شفاف ندارد از این رو سرمایه گذار تمایلی برای سپردن سرمایه به این بازار ندارد. اگر تولید در تمامی سطوح روند رشد را بگیرد می‌توان تورم را مهار کرد؛ حتی در بخش مسکن نیز همین‌طور است چراکه از طریق افزایش ساخت و ساز، نوسانات بازار ملک قابل کنترل خواهد بود.
عضو هیات مدیره انجمن انبوه سازان مسکن تهران با اشاره به وعده ساخت ۴ میلیون مسکن در دولت سیزدهم گفت: با توجه به اینکه دولت تاکنون نتوانسته وعده ساخت یک میلیون مسکن در سال را محقق کند، همین عدم تحقق برنامه دولت باعث تورم چشمگیر در قیمت ملک و اجاره بهای مسکن شد که جذابیت کاذب سرمایه گذاری در این بخش را به وجود آورد.
این کارشناس صنعت مسکن به غیر از بی توجهی‌ها، به موضوع افزایش ساخت و کنترل قیمت در این بخش به دلایل دیگر تورم‌زا اشاره کرد وگفت: با توجه به افزایش قیمت نهاده‌های ساختمانی، دستمزد کارگر و در کل هزینه‌های ساخت و ساز موضوع گرانی زمین نیز دلیل دیگری بر جهش قیمت‌ها در این بازار شده است.

محتشم گفت: با کاهش ارز پول ملی وضعیت قیمت گذاری در این بخش با تورم جدی روبرو شده و انگیزه مالکان زمین برای حفظ و ارتقای سرمایه خود به ارزش گذاری بیش از انتظار قیمت زمین شد تا جایی که دیگر برای هیچ یک از مالکان مهم نیست خریدار باشد یا نباشد چراکه می‌دانند اگر خانه هایشان فروش و یا اجاره نرود از ارزش ملکشان کم نمی‌شود.

گرانی مسکن تا کجا ادامه دارد؟
عضو هیات مدیره انجمن انبوه سازان مسکن تهران با بیان اینکه متأسفانه قدرت خرید موثر در بازار وجود ندارد، تأکید کرد:  هم‌اکنون قدرت خرید بازار، کاذب بوده و ناشی از وارد شدن پول‌های سرگردان سرمایه گذاران است. همین دلیلی بر گرانی مسکن شده است و این دور از منطق نیست که مسکن امسال بیش از ۴۰ درصد گران شود.

این کارشناس صنعت مسکن، در خصوص راه نجات بازار مسکن از معضل تورم گفت: ارتباط با دنیا، کاهش تورم در اقتصاد و در نهایت مشارکت بخش خصوصی در تحقق وعده‌های ساخت و ساز مسکن دولتی شاید بتواند پس از گذشت مدتی مسیر حرکت بازار مسکن را به سمت تثبیت قیمت‌ها تغییر اساسی دهد در غیر این صورت ادامه روند صعودی در بازار خرید و فروش و اجاره مسکن در تهران به حدی می‌رسد که سکونت برای عده زیادی از مردم در تهران غیر ممکن خواهد شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ ارديبهشت ۰۲ ، ۲۰:۴۱
sms reson

آشنایی با بازاریابی B2B با پیام رسون

1402-02-17 22:11:15 12  0  0

از زمانی که بحث بازاریابی B2B بین المللی در سال 1990 مطرح شد، مهم ترین چالش بازاریابان شرح تفاوت این نوع بازاریابی با بازاریابی مصرف کنندگان بوده است. در واقع فعالیت هایی که برای بازاریابی B2B یا Business to business صورت می گیرد از تحقیقات بازار گرفته تا اجرا و پیاده سازی با بازاریابی B2C متفاوت است.

در طی 20 سال گذشته، بازاریابی B2B، نظم و ترتیب خود را حفظ کرده است و به عنوان یکی از حوزه های عملی در بازاریابی مورد توجه قرار گرفته است. با توجه به اهمیت این موضوع، تیم تحریره پیام رسون تصمیم گرفت تا با پرداختن به تفاوت های دو روش بازاریابی فوق،به شما کمک کند تا این نوع از بازاریابی را بهتر بشناسید چراکه بررسی این مباحث کمک می کند که در هنگام استفاده از آن ها به ویژه در هنگام پیاده سازی استراتژی بازاریابی کسب و کارها دچار مشکل و سر درگمی نشوید.

پس پیشنهاد میکنم حتما تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیامکی پیام رسون همراه باشید . 

 

بازاریابی B2B چیست ؟ : 

با یک تعریف ساده باید گفت که بازاریابی تجارت به تجارت همانطور که از نامش پیداست، به تعاملات تجاری بین دو بیزینس و کسب‌وکار مختلف با یکدیگر گفته می‌شود. در این حالت یعنی یک کسب‌وکار تجاری محصولات یا سرویس‌های خود را به یک کسب‌وکار تجاری دیگر می‌فروشد و یا در ازای ارائه آن‌ها، مبادلات کالا به کالا و موارد مشابه صورت می‌گیرد. توجه به این مسئله برای هر تجارتی حائز اهمیت است. اگرچه مشتریان معمول و رایج همواره عواملی موفقیت‌آمیز برای کسب‌وکار شما هستند، اما اگر بتوانید با یک تجارت دیگر وارد همکاری و معاملات تجاری شوید، می‌توانید در حجم گسترده‌ای اقدام به توزیع و فروش محصولات و سرویس‌هایتان کنید. درواقع فروش عادی به مشتریان ساده یک بخش خیلی مهم برای شماست اما همکاری دو یا چندجانبه با دیگر کسب‌وکارها می‌تواند سکوی پرتاب شما به سمت موفقیت زودهنگام باشد!

 

 

روش های هدفمند سازی بازاریابی B2B و معرفی به خریداران : 

در این نوع بازاریابی باید محصول یا سرویسی ارائه دهید که بدون نیاز به تبلیغ و فقط با کیفیت خوب، خریداران را مجاب کند که دنبال شما باشند. به همین منظور باید یک سایت مناسب داشته باشید تا از طریق بهینه‌سازی‌های آن، در دسترس مشتریان و تجارت‌های دیگر قرار بگیرید. برای رسیدن به این هدف، باید از بازاریابی اینترنتی به ویژه مواردی همچون “بازاریابی شبکه‌های اجتماعی” و "بازاریابی پیامکی " و" پنل پیامکی " و موارد مشابه استفاده کنید. درضمن هرگز توانایی‌های سئو را دست کم نگیرید( میتوانید مقاله های آموزش سئو را در سایت سامانه پیام کوتاه شیراز به صورت کامل مطالعه کنید ) . با پیاده‌سازی کمپین‌های موفقیت‌آمیز سئو، سایت خود را در موتورهای جستجو معرفی کرده و به صفحات اول نتایج جستجو ببرید. با این کار درصد دیده شدن خود برای مشتریان بالقوه را به شدت افزایش می‌دهید.

اما در زیر به صورت آیتمی به یکسری راه های اثبات شده اشاره میکنیم . 

• برگزاری وبینارهای اطلاعاتی

• راه‌اندازی غرفه در نمایشگاه‌های تجاری

• استفاده از سیستم خبرنامه

• بهره‌مندی از قابلیت‌های رسانه‌های اجتماعی

• استفاده از بازاریابی محتوا

• شرکت در رخدادهای صنعتی و مراودات تجاری

• معرفی محصولات و سرویس‌های خود را با نگرشی جدید 

• تعیین بازار هدف

• قیمت‌گذاری‌های رقابتی 

 

 

 

مزایا و معایب بازاریابی B2B :

در بازاریابی تجارت به تجارت انقدر که میتوان از مزایای آن صحبت کرد نمیتوان به این فکر کرد که شاید از معایبی نیز برخوردار باشد اما باید این را قبول کرد که هر روشی هرچند ناچیز اما معایبی دارد . 

اما ابتدا به مزایای بازاریابی تجارت به تجارت میپردازیم . 

 

مزایا بازاریابی تجارت به تجارت  : 

1. حجم فروش بسیار بیشتر به نسبت تجارت با مشتریان عادی

2. امکان همکاری و معاملات بلندمدت و دریافت سفارشات ثابت

3. با بازاریابی B2B بیشتر از حالت معمول در معرض دید قرار می‌گیرید

4. بازاریابی B2B در زمان کمتری با ابعاد خیلی بیشتری پیاده‌سازی می‌شود

5. کاهش مخارج بی‌رویه در بازاریابی B2B

6. در بازاریابی B2B می‌توان از فیدبک‌های اصولی افراد حرفه‌ای استفاده کرد

7. بازاریابی تجارت به تجارت به شما در پیدا کردن بازارهای جدید کمک می‌کند

8. بازاریابی Business to Business برای شما امکان پیش‌بینی وضعیت بازار را فراهم می‌کند

9. بازاریابی تجارت به تجارت باعث داشتن یک روند کاری ثابت می‌شود

10. بازاریابی B2B به شما اعتماد به نفس می‌دهد

 

معایب بازاریابی تجارت به تجارت  : 

1. محدود بودن طیف انتخاب‌ها

2. اجبار برای اعمال تخفیف روی قیمت‌ها

3. زمان‌بندی‌های خرید و فروش

 

 

پیام رسون : 

در این مقاله تیم تحریره پیام رسون شما را با یکی دیگر از بازاریابی های مدرن آشنا کرد تا بتوانید در صورت نیاز از آن بهره ببرید و کسب و کار خود را رونق بخشید . 

اما همین طور که میدانید یکی از بهترین و جذاب ترین بازاریابی ها ،  بازاریابی اس ام اسی و تبلیغات اس ام اسی است که از طریق خرید پنل پیامکی و ارسال پیامک انجام میشود . 

اگر میخواهید از بازاریابی اس ام اسی استفاده کنید میتوانید به سایت سامانه پنل پیامکی شیراز مراجعه کنید و از آنجا پنل پیام کوتاه خود را خریداری کنید . 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید . 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ ارديبهشت ۰۲ ، ۲۰:۴۱
sms reson