پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان

نمایندگی پنل پیامک- پنل پیام کوتاه-پنل پیام کوتاه رایگان و ارسال انبوه پیامک در سایت پیام رسون

پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان

نمایندگی پنل پیامک- پنل پیام کوتاه-پنل پیام کوتاه رایگان و ارسال انبوه پیامک در سایت پیام رسون



نمایندگی پنل پیامک- پنل پیام کوتاه-پنل پیام کوتاه رایگان و ارسال انبوه پیامک در سایت پیام رسون

بایگانی

۶ مطلب در شهریور ۱۴۰۱ ثبت شده است

پنل پیامک پیام رسون ویژه سینماها

1401-06-27 03:16:19 11  0  0

خیلی از افراد هستند که دوست دارند اوقات فراغت خودشان را با دیدن یک فیلم سپری کنند چرا که دیدن فیلم باعث می‌شود شما با طرز فکر و دیدگاه های افراد دیگر آشنا شوید . همین موضوع باعث شده که افراد برای دیدن فیلم های جدید و به روز به سمت سینما بروند چرا که بهترین مکان برای دیدن و لذت بردن از فیلم سینماست .

همچنین در فرهنگ ما نیز سینما جزو یکی از هنرهای بزرگ محسوب می‌شود به همین دلیل است که در سال ۱۳۷۹ در چهارمین جشن بزرگ سینمای ایران و همزمان با جشن صدمین سالگرد ورود سینما به ایران ،۲۱ شهریور ماه را به عنوان روز ملی سینما نامگذاری کردند و به عنوان یک روز نمادین  وارد تقویم ملی ایران شد و این ها نشان دهنده ارزش سینما در جامعه و فرهنگ ماست .

پس لازم است که سینماداران نیز برای این هنر تبلیغات انجام دهند و روش های موثری را در بازاریابی پیش بگیرند که باز هم مثل همیشه پنل پیامکی و تبلیغات پیامکی می تواند یکی از بهترین روش تبلیغ برای سینماداران به حساب بیاید . 

پیشنهاد می کنم تا پایان این مقاله با نمایندگی پنل پیامکی پیام رسون همراه باشید تا شما را با مزایا و کاربردهای پنل پیامکی ویژه سینما بیشتر آشنا کنیم .

 

 

بازاریابی پیامکی ویژه سینماداران: 

تبلیغات پیامکی می تواند کمک بسیار موثری برای جذب تماشاچی داشته باشد و طبیعتا هرچه تعداد تماشاچیان بیشتر باشد سود و درآمد سالن سینما نیز بیشتر خواهد بود پس  جذب مشتری بیشتر در صورتی امکان‌پذیر است که سینماداران علاوه بر ارائه خدمات بهتر نسبت به دیگر سینما ها ، باید اطلاع رسانی و اخبار به موقع نیز به مشتریان خود داشته باشند .

این اطلاع رسانی باید به روز باشد مثلاً اگر یک فیلم جدید به اکران رسیده و بر روی پرده سینما می باشد باید مشتریان قدیمی و جدید را مطلع کرد از تاریخی که فیلم جدید روی پرده است تا پایان آن . همچنین می شود مشتریان را از فیلم هایی که قرار است در آینده روی پرده بیاید نیز مطلع کرد .

این اطلاع رسانی ها از عهده سامانه پیامک برمی‌آید که با ارائه پنل پیامک به سینماداران به آنها این امکان را می‌دهد که با کمترین هزینه و با بالاترین سرعت به بیشترین مخاطب اطلاع‌رسانی کنند . 

 

 

 

 

 

مقرون به صرفه بودن پنل پیامک برای سینما :

یکی از ویژگی های منحصر بفرد بازاریابی پیامکی، مقرون به صرفه بودن آن می باشد. اگر شما بازاریابی پیامکی را با دیگر ابزارهای تبلیغاتی مقایسه کنید، متوجه خواهید شد که ارزان ترین نوع تبلیغات است اما تاثیر گذارترین نوع آن نیز می باشد. از آنجایی که با استفاده از بازاریابی پیامکی مخارج و هزینه های تبلیغات کم می شود، می توانید با استفاده از مبلغ باقیمانده برای بهبود بخشیدن و ارتقای کیفی سینما استفاده کرد.

 

 

الگو های پیامکی برای سینماداران :

الگوی ارسال پیامک برای سینماداران می‌تواند کمی متفاوت تر از بقیه کسب و کارها باشد که در زیر به چند نمونه از این تبلیغات و الگوهای پیامکی اشاره کرده ایم .

 

1- تبلیغات فیلم
“فیلم عنوان فیلم * با بازی * نام بازیگر از تاریخ * تاریخ * در سینما * نام سینما * اکران میشود. با استفاده از کد  Xدر 72 ساعت آینده بلیط خود را رزرو کنید و 20٪ تخفیف بگیرید.”

 

2- برنامه سینما
” نام دو فیلم پرطرفدار و فیلم های بیشتری که به سینما * نام سینما * می آیند. برای اطلاع از برنامه کامل اکران فیلم های این ماه MOVIES را به شماره 83482 ارسال کنید. * نام سینما * “

 

3- به روز رسانی های سرگرم کننده
“آیا می دانید برای ساخت لوکیشن فیلم حضرت محمد n میلیارد هزینه شده است؟ پشت صحنه  این فیلم راهمین الان در * لینک کوتاه*  تماشا کنید. * نام سینما * “

 

4- تأیید رزرو
“رزرو شما برای صندلی های * صندلی 1 * و * صندلی 2 * در * تاریخ * در * زمان * برای فیلم * نام فیلم * تایید شده است. شماره رزرو: 78332. * نام سینما * “

 

5- متن تخفیف
“کد تخفیف شما: F8A23

این پیامک را هنگام خرید بلیط خود نشان دهید و بلیط دوم را به صورت رایگان از ما دریافت کنید. از انتخاب  سینما * نام سینما * توسط شما متشکریم! “

 

6- یادآوری رزرو
“لطفا بلیط خود را 30 دقیقه قبل از شروع فیلم از پذیرش دریافت کنید. شماره رزرو شما 838842 است. * نام سینما * “

 

7- پاداش وفاداری
”بلیط های خود را با * نام سینما * به مدت سه هفته پشت سر هم بصورت آنلاین رزرو کنید و چهارمین فیلم را رایگان ببینید. برای تخفیف کامل، این متن را همراه با رسیدهای خود به پذیرش ارائه دهید. * نام سینما * “

 

 

پیام رسون :

از اجرای اولین کمپین های تبلیغاتی که در آن از استراتژی پیامکی استفاده شده سالهاست که می‌گذرد و این بدان معناست که این روش بسیار موثر عمل کرده و همواره مشاغل جدید با خلاقیت و کاربردهای متفاوت از تبلیغات پیامکی استفاده می کند و همواره توانسته اند نتیجه بسیار خوبی از پنل پیامکی داشته باشند .

سامانه پیام کوتاه شیراز با فعالیت در همین حوزه و کسب موفقیت های روزافزون یکی از معتمد ترین و پیشرفته ترین سامانه پیام کوتاه در ایران شناخته شده است که برای خرید پنل پیامک از آن فقط کافیست وارد سایت سامانه پیام کوتاه شوید و از آنجا خرید خود را تکمیل کنید .

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس‌ام‌اس همین حالا اقدام کنید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ شهریور ۰۱ ، ۰۷:۱۹
sms reson

رد و بدل شدن نامه ها و متن گفت و گو ها برای رسیدن به احیای برجام بین ایران و امریکا، در هفته های گذشته این مسئله را در اذهان متبادر کرد که توافق قریب الوقوع است. اما برخی مواضع ضد و نقیض از سوی مقامات امریکا و اروپایی و مخصوصا جوزف بورل باعث شد برخی بدبینی ها به احیای برجام در زمانی کوتاه کم رنگ تر شود. دلیل طولانی شدن احیای برجام چیست؟ آیا دو طرف نفعی از عقب افتادن احیای برجام می برند؟

در این باره با امیرعلی ابوالفتح کارشناس مسائل آمریکا گفت و گو کرده ایم که در زیر می خوانید:

نظرتان در مورد عقب ماندن احیای برجام چیست؟ آیا دلیلی خاصی برای این موضوع وجود دارد و طرفین نفعی از این مسئله می برند؟

هم به این موضوع هم بدبین هستم هم خوشبین. خوشبینی من از این طرف است که نگاه توطئه آمیز به مواضع هیچ کدام از طرفین ندارم. یعنی فرض را بر این می گذارم که هر دو طرف دوست دارند هر چه زودتر برجام احیا شود. گذشت زمان نه برای ایران مفید فایده است و نه برای امریکا. ایرانی ها بخاطر تحریم و امریکا هم به این خاطر که روز به روز منابع غنی شده اورانیوم و توانمندی هسته ای ایران بیشتر می شود.

بنابراین ما فرض را بر این می گذاریم که هم ایران هم امریکا به دنبال این هستند که توافق هر چه زودتر حاصل شود اما مشکل این است فاصله بین خواسته ها و مطالبات ایران از یک طرف و خواسته های امریکا از طرف دیگر بسیار زیاد است. انواع و اقسام مباحث هست که هنوز حل و فصل نشده است. از مباحث مربوط به پادمان و عدم اشاعه تا مباحث مربوط به رفع تحریمها و آینده توافق وجود دارد.

همه این مسائل مطرح بوده و در ضمن فعالیت های مستمر مخالفین برجام را نیز باید در نظر داشت. مانند لابی های صهیونیستی و مجموعه مخالفان قدرتمند در آمریکا که برای جلوگیری از حصول توافق زمین و زمان را به هم میزنند. همه این عوامل باعث شده که زمان طولانی شود. شاید نیت طرفین این نبوده ولی حل و فصل چنین پرونده‌ای زمان‌بر است. به همین خاطر باید انتظار داشته باشیم موضوع احیای برجام خیلی زود به نتیجه نرسد. به همین خاطر به موضوع بدبین هستم که برجام به این زودی به نتیجه نمی رسد و این مسئله به خاطر اتفاقات چند هفته اخیر نیست. بلکه از روز به قدرت رسیدن بایدن این نگرانی را داشتم که توافق قریب الوقوع نباشد. این مسئله را در مواضع بورل هم می‌توان دید که گاهی بر ناامیدی از رسیدن به توافق می گوید. همه این چیزها حکایت بر این دارد که رسیدن به توافق مشکل است و بعد از این موضوع و رسیدن به نتیجه تعیین آن در کنگره هم وجود دارد که آیا جمهوری خواهان آن را تایید خواهند کرد یا نه. باید این موضوع را در نظر گرفت که احتمالاً بعد از انتخابات سال ۲۰۲۴ و آمدن جمهوریخواهان آنها قوانین سخت تری در این باره بگیرند. از این جهت من به شخصه خیلی خوشبین نیستم و آنهایی که می گویند توافق قریب الوقوع است بیشتر تمایلات و خواست ها و آرزوهای خود را مطرح می کنند تا این که مبتنی بر واقعیت باشد.

انتخابات کنگره و آمدن احتمالی جمهوری خواهان می تواند تصمیمات طرفین مخصوصاً بایدن را تحت الشعاع قرار دهد؟ مخصوصا که طرف ایرانی، دادن تضمین از سوی امریکا را شرطی برای توافق می داند؟

مذاکرات در حال جریان است و ظرف دو ماه مانده به انتخابات کنگره نیز مذاکرات بدون توقف و مشکل خاصی ادامه می یابد. مذاکرات به این شکل است که متن گفت و گوها دست به دست می شوند گاهی در ایران بررسی می‌شود گاهی در آمریکا و به احتمال زیاد تا انتخابات این روند ادامه خواهد داشت و باید توجه داشت که اگر طرفین اشتراک نظر داشته باشند توافق به دست خواهد آمد، چه قبل از انتخابات چه بعد از انتخابات. از این رو مشکلِ طرفین، انتخابات کنگره نیست بلکه باید دانست که در مورد برخی موضوعات هنوز نقاط اشتراکی وجود ندارد. بنابراین خود انتخابات عامل بازدارنده نیست ضمن اینکه هر اتفاقی هم در کنگره بیفتد خیلی فرقی نمی کند. در حال حاضر نزدیک دو سال است که حاکمیت در امریکا یعنی قوه مجریه و قوه قانونگذاری یکدست شده است. هر دو مجلس کنگره و کاخ سفید در دست دموکرات‌ها است. ولی باز هم توافق به دست نیامده است، به همین خاطر اگر کنگره دست جمهوری‌خواهان هم بیفتد نباید انتظار تغییرات آنچنانی داشته باشیم. فضا از آنچه الان هست خیلی بدتر نخواهد شد. البته جمهوری خواهان احتمالا میتوانند برخی قوانین خاص تصویب کنند ولی در گذشته هم دیده ایم که تغییر احزاب چه در کنگره و حتی در دولت نمی تواند وضعیت را به آن شکل که برخی انتظار دارند تغییرات بنیادی بوجود بیاورد. ترکیب سیاسی در پایتخت ها عامل بازدارنده یا عامل سرعت دهنده نیست.

برخی گروههای سیاسی در ایران می گویند اگر برای مثال ایران توافق را دو ماه عقب بیندازد طرف مقابل هر امتیازی که ایران بخواهد می دهد. این دو ماه از کجا می آید. آیا این تفکر عقب انداختن توافق برای گرفتن امتیاز واقعا در گروه مذاکره کننده ایران وجود دارد؟

البته نمی توان در مورد تفکر رسانه ها و گروهها حرف زد اما آنچه که ما می بینیم در ظاهر رخ نداده است. همین الان تیم مذاکره بر روی متن ها کار می کنند. متن ها دست به دست می شود و طرفین جواب همدیگر را می دهند. اما اینکه برخی رسانه ها و حتی برخی کارشناسان زمان دوماه را مطرح می کنند باید گفت دو ماه که هیچ حتی برای ۴ ماه آینده هم توافق را در دسترس نمی بینم. زیرا که هنوز توافقی وجود ندارد نه اینکه توصیه به توافق نکردن کنند. امکان رسیدن به توافق را محتمل نمی دانند.

ما چه بخواهیم دو ماه صبر کنیم و چه نکنیم این زمان خواهد گذشت چون بر سر برخی مباحث اختلاف اساسی وجود دارد. زیرا که حل و فصل چنین اختلافاتی زمان بر خواهد بود. مشخص نیست صبر دو و یا سه ماه بر چه مبنا و استدلالی مطرح می شود اما چیزی که روشن بوده این است که انتظار رسیدن به توافق در دو ماه آینده خوشبینانه است و شاید ۴ و ۵ ماه نیز بگذرد ولی باز هم توافقی حاصل نشود. باید به وضوح بیان شود که انتظار دو یا سه ماهه چه اتفاقاتی را می تواند رقم بزند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ شهریور ۰۱ ، ۰۷:۱۸
sms reson

خبرها حکایت از پایان کار لوان جاگاریان، سفیر جنجالی و پرحاشیه روسیه در ایران دارد. آن‌گونه که سه‌شنبه کاظم جلالی در توییتی گفته قرار است که به‌زودی سفیر جدید روسیه عازم تهران شود. در این راستا سفیر ایران در مسکو می‌نویسد: «با الکسی ددوف دیدار داشتم. او به‌زودی به‌عنوان سفیر جدید روسیه در ایران شروع به کار خواهد کرد. هر دو طرف تأکید کردیم که روابط ایران و روسیه در یکی از بهترین دوران تاریخی خود به سر می‌برد. از تلاش‌های لوان جاگاریان، سفیر قبلی روسیه سپاسگزارم و برای الکسی ددوف آرزوی توفیق دارم».

او که خواهد رفت و او که خواهد آمد
سفیر جدید روسیه در تهران، الکسی یوریویچ ددوف متولد ۱۹۶۰ است و در سال ۱۹۸۲ از مؤسسه دولتی روابط بین‌الملل مسکو فارغ‌التحصیل شده و از همان سال در وزارت خارجه شوروی مشغول به کار شده است. ددوف چندین مأموریت در وزارت خارجه روسیه و همچنین نمایندگی‌های این کشور در خارج از کشور روسیه داشته است. این دیپلمات روس با ایران بیگانه نیست؛ چرا‌که او به مدت پنج سال از سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۹ معاون سفیر روسیه در ایران بوده است. او سپس در وزارت خارجه روسیه در بخش آسیا مشغول به کار شد و تا سال ۲۰۱۳ در وزارت خارجه روسیه مشغول به فعالیت بود.

ددوف سپس به‌عنوان سفیر روسیه در پاکستان فعالیت‌های دیپلماتیک خود را در اسلام‌آباد آغاز کرد و از سال ۲۰۱۳ به مدت شش سال در پاکستان به‌عنوان رئیس نمایندگی این کشور مشغول به فعالیت شد. او در سال ۲۰۱۵ به مرتبه درجه یک سفیر تام‌الاختیار ارتقا پیدا کرد.

لوان سیمونی جاگاریان 65‌ساله که در دانشگاه دولتی روابط بین‌الملل روسیه تحصیل کرده، نزدیک به ۱۱ سال است به‌عنوان سفیر فوق‌العاده و تام‌الاختیار فدراسیون روسیه در تهران حضور دارد. او ۲۲ آذر ۱۳۹۰ استوارنامه خود را تسلیم محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهوری اسبق کرد. طبق شنیده‌ها جاگاریان علاوه بر آنکه مسلط به زبان فارسی است، به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، ارمنی و گرجی هم سخن می‌گوید. این دیپلمات روس پیش از ایران در کشور‌های فارسی‌زبان دیگری مانند افغانستان و تاجیکستان فعالیت کرده است. این دومین باری بود که جاگاریان در تهران حضور داشت و قبلا هم به‌عنوان دبیر اول سفارت روسیه در ایران حضور داشته است.

جاگاریان و عملکردش
جاگاریان در مدت حضورش در تهران چندان بی‌حاشیه نبود. سفیر فدراسیون روسیه در تهران بارها با اقدامات تحریک‌آمیز خود شائبه مداخله مسکو در امور داخلی و سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران را تقویت می‌کرد تا جایی که بیم خدشه‌دارشدن استقلال سیاسی و دیپلماتیک کشور وجود داشت. آخرین مورد آن به مصاحبه جاگاریان با روزنامه «شرق» بازمی‌گردد. مواضع او در آن گفت‌وگو با واکنش‌های مختلف داخلی و خارجی همراه بود. از بدهی ایران به روسیه درباره نیروگاه اتمی بوشهر گرفته تا تلاش غرب برای ترویج فرهنگ همجنس‌گرایی و... .

در ادامه همین گفته‌های جنجالی جاگاریان با روزنامه «شرق»، در نشست هفتگی ۲۹ تیرماه سخنگوی وزارت خارجه، ناصر کنعانی در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه سفیر روسیه در تهران به‌تازگی در مصاحبه با روزنامه «شرق» مدعی شده که غرب می‌خواهد همجنس‌گرایی را در ایران ترغیب کند و آیا این‌گونه اظهارنظرها از سوی سفرای برخی از کشورها از‌جمله سفیر روسیه در ایران با توجه به اظهارنظرهای پیشین او نوعی مداخله در امور داخلی ایران نیست، با توجه به اینکه این روزها شاهد برخورد گشت ارشاد با زنان در ایران هستیم و آیا برخوردهای این‌چنینی براساس این‌گونه دخالت‌ها و اظهارنظرها صورت می‌گیرد، تصریح کرد: «ما قطعا انتظار نداریم که سفرای محترم خارجی مقیم در تهران در موضوعات و مسائل داخلی ایران اظهار‌نظر کنند یا مداخله‌ای داشته باشند. وزارت خارجه حتما نسبت به این‌گونه موضوعات و مسائل حساسیت دارد و بر مبنای مسئولیت‌ها و وظایف ذاتی خود عمل می‌کند».

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: «ما باید تلاش کنیم که از دامن‌زدن به موضوعاتی که می‌تواند موجب بروز حواشی غیرضروری در مناسبات ما با همسایگان و کشورهای منطقه شود، خودداری کنیم و تلاش کنیم که با نگاه واقع‌بینانه به قضایا نگاه کنیم». سخنگوی وزارت خارجه خطاب به خبرنگار پرسش‌کننده گفت: «من باید اظهارات آقای جاگاریان را دقیق بخوانم و ببینم نظر ایشان چه میزان با آنچه شما مطرح کردید، انطباق دارد و اجازه می‌خواهم که فضای جلسه را تبدیل به قرائت بیانیه سیاسی علیه دیگر کشورها نکنید».

پیش از این مصاحبه جارگایان با روزنامه «شرق» و آن گفته‌های جنجالی‌اش، او با اقدامات دیگری حساسیت افکار عمومی در ایران را علیه خود و روسیه به‌شدت افزایش داده بود؛ حضور بر سر قبر آلکساندر گریبایدوف و ادای احترام به او در بهمن 1400، گرفتن عکس یادگاری معنادار با سایمون شرکلیف، سفیر انگلستان در بالکن سفارت روسیه، در مرداد 1400 که با آن حالت نشستن این دو و مکان عکس به نوعی یادآور عکس یادگاری معروف رهبران شوروی، بریتانیا و آمریکا (استالین، چرچیل و روزولت) به‌عنوان اشغالگران ایران در اوج جنگ جهانی دوم در همان بالکن بود، توصیه اسفندماه سال گذشته به خبرنگاران ایرانی برای به‌کار‌بردن واژه «عملیات ویژه نظامی» روسیه در اوکراین به جای استفاده از عباراتی مانند جنگ، حمله، تجاوز و...، همگی حکایت از آن دارد که جارگایان اگر‌چه در راستای منافع روسیه در ایران به‌درستی عمل کرده است؛ اما عملکردش در تهران در یک دهه گذشته برای ایران و ایرانی‌ها قابل قبول نیست. حال باید دید که ددوف هم پا جا پای جاگاریان خواهد گذاشت یا خیر؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ شهریور ۰۱ ، ۲۳:۵۱
sms reson

پنل اس ام اس پیام رسون ویژه دانشگاه ها

1401-06-15 17:52:59 15  0  0

مراکز دانشگاهی یکی از نهادهای مورد توجه و اصلی کشور است و نحوه ارائه خدمات در این مراکز از اهمیت بالایی برخوردار است. ارائه خدمات از سوی دانشگاه علاوه بر رضایت دانشجو و اساتید باعث می‌شود افراد زیادی جذب تحصیل در این مراکز شوند. علاوه بر آن ارتباط دانشجو و دانشگاه ارتباطی مداوم است و خدمات مناسب روی عملکرد دو طرف میتواند تاثیر گذارتر باشد ، این ارتباط دو طرفه را می‌توان با پنل اس ام اس تقویت کرد.

در این مقاله قصد داری شما را باکاربردهای پنل پیامکی برای دانشگاه بیشتر مطلع کنیم پس پیشنهاد میکنم تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیامکی پیام رسون همراه باشید .

 

 

 

چرا دانشگاه ها باید از سامانه ارسال پیامک استفاده کنند :

در این روزها که دنیای تبلیغات و بیزنس است برای همگان مهم است که تبلیغات برایشان مقرون به صرفه باشد، پس یکی از مقرون به صرفه ترین روش تبلیغات ارسال اس ام اس است که می‌توانید با خرید سامانه پیامکی ارزان از پیامک های رایگان آن استفاده کنید.

حال دانشگاه ها در طول ترم نیازمند اطلاع رسانی های زیادی هستند از جمله عدم تشکیل کلاس،. کلاس های جبرانی و... که اگر بخواهید این اطلاع رسانی ها را انجام دهید نیاز به یک وب سرویس هوشمند دارید تا هم از ارسال اس ام اس ها آسوده خاطر باشید و هم اینکه در وقت و هزینه های خود صرفه جویی کنید.

همچنین علاوه بر اطلاع رسانی برای دانشجویان لازم است که بسیاری از این اطلاع رسانی ها را به اساتید نیز داشته باشید که می‌توانید با خرید یک سامانه پیام کوتاه تمامی این اطلاع رسانی ها را با خیال راحت و بدون دغدغه انجام دهید.

علاوه بر آن سامانه ارسال پیامک برای دانشگاه ها، قابلیت ارسال پیامک تبلیغاتی برای اطلاع رسانی از شروع پذیرش دانشگاه را دارد. چراکه آن دسته از  نمایندگی  پیامک که بهترین باشد مانند نمایندگی پنل پیامک شیراز، بانک شماره موبایل جامع که به تفکیک شهر و استان و گروه سنی را دارند و می‌توانید به شهر و منطقه مورد نظر ارسال پیامک تبلیغاتی داشته باشید، در اختیارتان قرار میدهد . 

 

 

 

کاربردهای پنل پیامکی برای دانشگاه ها :

کاربرد سامانه پیامک برای تمامی مشاغل و شاخه های آن بسیار انبوه بوده در زیر به صورت آیتمی به یکسری از کاربردهای ضروری پنل پیامک برای دانشگاه ها اشاره کرده ایم .


- اطلاع رسانی های دعوت به همکاری و جذب هیئت علمی
- اعلام نمرات دانشجویان
- اعلام وضعیت انتخاب واحد و ثبت نام دانشجو
- یادآوری کردن روزهای حذف و اضافه به دانشجویان
- اعلام تاریخ و زمان برگزاری امتحانات
- اعلام وضعیت مالی دانشجو
- ارسال اخبار به دانشجویان و اساتید
- اطلاع رسانی همایش ها و کنفرانس ها
- اطلاع رسانی کارگاه ها ی آموزشی و جلسات گروهی
- اطلاع رسانی کتاب های منتشر شده در دانشگاه
- اطلاع رسانی به دانشجویان و اساتید از تشکیل شدن یا نشدن کلاس ها
- اطلاع رسانی در مورد تغییر ساعات کلاس ها
- برگزاری مسابقات علمی و فرهنگی در دانشگاه و انجام قرعه کشی
- ثبت نام متقاضیان برای شرکت در جلسات و همایش ها
- امکان اختصاص خط مجزا به معاونت های مختلف دانشگاه
- اطلاع رسانی جهت نمایشگاه ها و دفاعیه دانشجویان
- اعلام جلسات کاری با همکاران ، پرسنل ، اساتید ، دانشجویان
- دریافت نطرات دانشجویان و اساتید
- ارتباط دانشجویان با مدیریت
- ارائه مشاوره به دانشجویان
- تبریک تولد دانشجویان و اساتید
- مشاوره تحصیلی
- ارسال پیامک های آموزشی برای بالا بردن سطح علمی دانشجویان
- اطلاع رسانی های دعوت به همکاری و جذب هیئت علمی
- اعلام ابلاغیه ، بخشنامه ها ، و مصوبات به صورت ساده و آنی
- یادآوری کردن آخرین مهلت ثبت نام و سایر موارد به دانشجویان

 

 

 

پیام رسون : 

سامانه پیام کوتاه شیراز با دانستن این موضوع که در سال تحصیلی جدید تمامی مدارس و دانشگاه ها پس از 2 سال دوباره میخواهند فعالیت خود را شروع کنند و باید برای نظم و مقررات جدید اقداماتی را در دست اقدام داشته باشند ، تصمیم دارد به سیستم آموزشی کشور کمک کند و در همین راستا یک تخفیف 50 درصدی برای خرید موسسات آموزشی و دانشگاه ها  از پیام رسون در نظر گرفته است .

این تخفیف روی تمامی اپراتورها اعم از اپراتور 9000 ، اپراتور 1000 ، اپراتور 5000 و تمامی پنل های پیامکی اعم از پنل پیامک نقره ای و پنل پیامک طلایی در نظر گرفته شده است . 

این یک فرصت طلایی برای تمامی آموزشگاه ها و دانشگاه ها میباشد . پس اگر میخواهید اطلاع رسانی های خود را با استفاده از پنل اس ام اس انجام دهید این فرصت را از دست ندهید . 

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید . 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ شهریور ۰۱ ، ۲۳:۵۰
sms reson

تحریم‌‌ها زندگی الکساندر ۲۳ساله را که در موزه هنر مسکو کار می‌‌کند، به‌طور قابل توجهی پیچیده کرده است. افزایش قیمت‌‌ها او را مجبور کرده است که هزینه‌های خود را کاهش دهد و به دنبال یافتن شغل جانبی برای کمک به پرداخت صورت‌حساب‌‌ها باشد. در عین حال، یافتن برخی از کالاهایی که او زمانی آنها را بدیهی می‌‌دانست، مانند مبلمان و سایر اقلام خانگی، به فرآیندی بسیار دشوارتر تبدیل شده است. به گزارش الجزیره، با این وجود، الکساندر که از ذکر نام خانوادگی خود خودداری کرد، خوش‌بین است که تحریم‌‌ها در درازمدت مزایای غیرمنتظره‌‌ای برای روسیه به همراه بیاورد. وی گفت: «انگار ما اکنون فرصت‌‌های بیشتری داریم و کشورمان به یاد آورده است که می‌‌تواند کالاهای خود را نیز تولید کند. این به‌طور بالقوه می‌‌تواند در را به روی چیزهای جدید و مثبت باز کند.»


طی ۶ماه گذشته، تحریم‌‌ها روابط اقتصادی روسیه با جهان خارج را به‌‌طرز چشمگیری تغییر داده است. در سه دهه پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی، روسیه به آسانی اصول سرمایه‌‌داری جهانی‌شده را پذیرفت. اگرچه روابط سیاسی بین مسکو و غرب اغلب پرتنش بود، روابط اقتصادی بین این دو همچنان قوی باقی ماند. روس‌‌های طبقه متوسط می‌‌توانستند به راحتی پروازهای اروپا را رزرو کنند یا جدیدترین محصولات مصرفی غربی، از گوشی‌‌های هوشمند گرفته تا شلوار جین را خریداری کنند. عملیات مالی اولیه مانند ارسال یا دریافت پول به خارج از کشور را می‌توانستند در عرض چند دقیقه انجام داد.

حالا ممکن است آن دوران برای همیشه تمام‌شده باشد. پس از تصمیم کرملین برای اعزام نیرو به اوکراین، ایالات متحده و متحدانش در اروپا و آسیا به سرعت تحریم‌‌های بی‌‌سابقه‌‌ای را علیه اقتصاد روسیه اعمال کردند. برخی از اقداماتی که آنها (غربی‌‌ها) اتخاذ کردند، شامل مسدود کردن تقریبا نیمی از ذخایر مالی روسیه، اخراج چندین بانک بزرگ این کشور از سیستم پرداخت سوئیفت، ممنوعیت ورود کشتی‌‌ها و هواپیماهای روسی به بنادر و حریم هوایی آنها، اعمال محدودیت‌‌های صادراتی برای برخی از فناوری‌‌های پیشرفته و قرار دادن نفت و زغال سنگ روسیه در ردیف تحریم‌‌ها بوده است.
   
بر اساس پایگاه داده موسسه رهبری ارشد اجرایی دانشگاه ییل، همزمان، بیش از ۱۲۰۰ شرکت خارجی از زمان آغاز درگیری در اوکراین فعالیت خود را در روسیه به حالت تعلیق درآورده یا کاهش داده‌‌اند. در میان نام‌‌های بزرگ در آن فهرست، برندهایی مانند اپل، مک‌‌دونالد، آی‌‌کیا، ویزا و مسترکارت وجود دارند. تاکنون، رژیم تحریم‌‌های جدید نتایج متفاوتی به همراه داشته است. از یکسو، تولید ناخالص داخلی روسیه در سه ماه دوم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۴درصد کاهش یافت، کاهشی که انتظار می‌‌رود در سه ماه سوم به ۷درصد افزایش یابد. محدودیت‌‌های عرضه جدید نه تنها باعث افزایش تورم به عدد دو رقمی شده است، بلکه تولیدکنندگان روسی را با محروم کردن آنها از قطعات وارداتی که برای مونتاژ محصولات نهایی‌‌شان حیاتی هستند، کاهش داده است.

به‌عنوان مثال، تولید خودرو روسیه در ۶ماه اول سال جاری به میزان خیره‌‌کننده ۸/ ۶۱درصد کاهش یافت. بسیاری از مقامات روسی اعتراف کرده‌‌اند که یافتن جایگزینی برای برخی از قطعات الکترونیکی پیشرفته مانند ریزتراشه‌ها که هنوز هم با استفاده از فناوری‌‌های غربی به‌طور گسترده توسعه می‌‌یابند، چالش برانگیز خواهد بود. با این حال، اقتصاد روسیه تا کنون انعطاف‌‌پذیری بیشتری از آنچه در ابتدا انتظار می‌‌رفت، نشان داده است. با وجود از دست دادن بیش از ۳۰درصد از ارزش خود در اواخر فوریه و اوایل مارس، روبل روسیه از آن زمان به بعد بازگشت کرد و تبدیل به بهترین ارز سال شد. تورم در ماه‌های اخیر به‌‌تدریج شروع به کاهش کرده و از اوج نرخ ۸/ ۱۷درصدی در آوریل به ۹/ ۱۴درصد در ماه اوت کاهش یافته است. در همین حال، مازاد حساب جاری روسیه در فاصله ژانویه تا ژوئیه به رکورد ۱۶۷میلیارد دلار افزایش یافته که بیش از سه برابر نسبت به سال گذشته است.

یک روبل پایدار، تدارکات بهبودیافته
تاکنون، تحریم‌‌ها دست‌‌کم به کاهش زندگی در مسکو کمک زیادی نکرده است. کارگران ساختمانی که در برنامه سالانه نوسازی خیابان‌‌های پایتخت روسیه شرکت می‌‌کنند ظاهرا همه‌جا هستند. رستوران‌‌ها، بارها و کافه‌های مرکز شهر مملو از مشتریان پرهیاهو است. مراکز خرید نیز مملو از مردم هستند؛ اگرچه بسیاری از فروشگاه‌های غربی ماه‌هاست که بسته شده‌‌اند. در طول واکاوی فروشگاه مواد غذایی، مصرف‌‌کننده معمولی با طیف گسترده‌‌ای از محصولات، از جمله خوراکی‌‌های خارجی برخورد می‌‌کند. الکساندر، کارمند موزه هنر مسکو می‌‌گوید: «مردم از اینکه دائما احساس اضطراب می‌‌کنند خسته شده‌‌اند. بنابراین تمام تلاش خود را می‌‌کنند تا به زندگی عادی‌‌تر برگردند. من افراد بسیار کمی را می‌‌بینم که درباره وعده‌های غذایی در رستوران‌‌ها و چیزهایی از این قبیل، خود را محدود کنند.

آنها ممکن است پول کمتری نسبت به قبل داشته باشند، اما هنوز مقداری دارند.» ماه گذشته، صندوق بین‌‌المللی پول چشم‌‌انداز اقتصادی خود را برای روسیه در سال ۲۰۲۲ بهبود بخشید و پیش‌‌بینی کرد که تولید ناخالص داخلی این کشور به جای ۵/ ۸درصد پیش‌بینی اولیه، ۶ درصد کاهش یابد. این هنوز یک کاهش قابل توجه است؛ اما بسیار کمتر از برخی از پیش‌بینی‌‌های اولیه که وحشتناک به‌‌نظر می‌‌رسید. آنتون تاباخ، اقتصاددان ارشد در ارزیاب اعتباری «اکسپرت را» مستقر در مسکو به الجزیره گفت که دو عامل، اقتصاد روسیه را در ۶ماه اول رژیم تحریم‌‌های جدید تقویت کرده است: اولین مورد افزایش شدید صادرات کالا، به‌ویژه انرژی بود. بر اساس یک سند دولتی که توسط خبرگزاری رویترز مشاهده شده است، انتظار می‌رود روسیه در سال جاری بیش از ۳۳۷میلیارد دلار از فروش انرژی خود به‌دست آورد که افزایش ۳۸درصدی نسبت به سال۲۰۲۱ است.

عامل دوم افزایش هزینه‌های دولت است. تاباخ گفت که رونق صادرات روسیه احتمالا به‌دلیل کاهش تقاضای جهانی و اعمال محدودیت‌‌های جدید تحریم به اوج خود رسیده است. وی در عین حال خاطرنشان کرد که واردات روسیه پس از کاهش شدید در اوایل سال جاری به تدریج شروع به بهبود کرده است. نیروهای محرکه اصلی این بازگشت، تثبیت روبل و بهبود لجستیک بوده است. تاباخ گفت: «سوال کلیدی اکنون این است که اقتصاد روسیه چگونه تحت آن چیزی قرار خواهد گرفت که بانک مرکزی روسیه آن را فرآیند تحول ساختاری می‌‌نامد. ما درباره روی آوردن مصرف‌‌کنندگان به محصولات جدید، ظهور زنجیره‌های تامین جدید و واسطه‌های مالی و شرکت‌هایی که با محدودیت‌‌های جدید سازگار شده‌‌اند، صحبت می‌‌کنیم. بر اساس برآوردهای من و بانک مرکزی، ما در حال حاضر در سخت‌‌ترین مرحله این فرآیند هستیم که می‌تواند بین ۹ ماه تا یک سال به‌‌طول انجامد.»

برای برخی از کارآفرینان روسی، تحریم‌‌ها به یک منبع غیرمنتظره فرصت تبدیل شده است. نیکلای دونایف، معاون رئیس اوپورای روسیه، یک انجمن ملی صاحبان مشاغل کوچک و متوسط گفت که مهاجرت گسترده غول‌‌های چند ملیتی از روسیه فرصتی را برای شرکت‌های داخلی ایجاد کرده است تا سهم بازار خود را گسترش دهند؛ به‌ویژه در زمینه‌هایی مانند محصولات غذایی، لوازم آرایشی، پوشاک، گردشگری و ساخت‌وساز. او گفت: «کاهش کلی تقاضا در میان مصرف‌‌کنندگان وجود دارد؛ اما این امر در روسیه به‌شدت احساس نمی‌‌شود؛ زیرا بیشتر تقاضای باقی‌‌مانده به سمت تولیدکنندگان داخلی تغییر کرده است.» اقتصادهای غیر غربی نیز نقش مهمی را در استراتژی واکنش روسیه به تحریم‌ها ایفا می‌‌کنند. تاباخ خاطرنشان کرد: «به‌عنوان مثال، رشد تولید در آسیا و خاورمیانه در دهه‌های اخیر، یافتن جایگزینی برای اکثر کالاهای غربی را برای روسیه آسان‌‌تر کرده است.»

همزمان، مسکو از طریق طرح‌های واردات موازی اقدام به پر کردن شکاف‌‌های اقتصادی خود کرده است که بر اساس آن شرکت‌های روسی کالاهای مارک غربی شامل گوشی‌‌های هوشمند، خودروها و لباس‌‌ها را از کشورهای شخص ثالث وارد می‌‌کنند و سپس آنها را در بازار روسیه مجددا بدون مجوز از صاحبان تجاری‌‌شان می‌‌فروشند. تاباخ گفت: «این نوع گزینه‌ها همیشه گران‌‌تر هستند؛ اما در نهایت به کاهش ضربه تحریم‌‌ها کمک می‌‌کنند. این واقعیت که ما حتی چنین گزینه‌هایی را داریم، نشان می‌‌دهد که جهان چقدر نسبت به ۳۰سال پیش، زمانی که غرب کاملا تسلط داشت، تغییر کرده است.» با این حال، سوال بزرگ‌تر این است که اقتصاد روسیه تا چه حد می‌‌تواند در درازمدت تحت تحول ساختاری خود قرار گیرد. آیا روسیه می‌‌تواند با موفقیت اقتصاد خود را بر پایه‌‌ای جدید بازسازی کند یا محکوم به سال‌ها انحطاط اقتصادی و فناوری است؟

به گفته کریس دوونشایر-الیس، بنیان‌گذار «دِزن‌‌شیرا» یک شرکت مشاوره سرمایه‌گذاری پان‌‌آسیایی، دو عامل مهم به‌طور بالقوه می‌‌تواند به نفع روسیه عمل کند. اولین مورد این است که مسکو دارای بسیاری از منابع طبیعی است که برای کل اقتصاد جهانی حیاتی هستند. او گفت: «وقتی به روسیه نگاه می‌‌کنید، این کشور تقریبا از همه چیز دارای ذخایر اول، دوم و سوم در سطح جهان است. از انرژی گرفته تا الماس، آب شیرین، خاک‌‌های کمیاب و سایر مواد معدنی، این کشور بسیار غنی است.» دوونشایر-الیس تصریح کرد: «با وجود بیگانگی کنونی آن با غرب، کرملین از انزوای ژئوپلیتیک فاصله زیادی دارد.» او گفت: «روسیه دوستان قدرتمندی مانند چین، هند و ایران و برخی آشنایان قدرتمند مانند عربستان سعودی، ترکیه، برزیل و بسیاری از آفریقا دارد، بنابراین در حالت تعادل، من شک دارم که روسیه آسیب چندانی ببیند.»

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ شهریور ۰۱ ، ۱۹:۱۱
sms reson

آشنایی با تبلیغات محیطی با پیام رسون

1401-06-07 23:39:03 11  0  0

اگر از شما بپرسند که کدام یک از تبلیغات محیطی باعث شده بیشتر مجذوب آن شوید شاید نتوانید پاسخ دهید زیرا حتی نمی دانی که تبلیغات محیطی چیست اما در طول روز بارها و بارها با آن مواجه شده اید بدون آن که خودتان متوجه شده باشید .

در این مقاله قصد داریم شما را با تبلیغات محیطی آشنا کنید و به نقش مهم آن در پیشبرد اهداف کاری  بپردازیم s پیشنهاد می کنم تا پایان این مقاله همراه نمایندگی سامانه پیامکی پیام رسون همراه باشید .

 

 

تبلیغات محیطی چیست؟:

به هر نوع تبلیغ خارج از خانه یا نقطه نهایی خرید مشتری تبلیغات محیطی می گویند که نام دیگر آن تبلیغات خارج از خانه نامیده می شود . در واقع هر رسانه ای که خارج از خانه با مشتری در ارتباط باشد را تبلیغات محیطی می گویند .

 

 

 

چرا تبلیغات محیطی؟: 

مهمترین مساله برای هر شرکت  قطعا معرفی محصولات و یا خدماتش  می باشد که بوسیله آن بتوانند فروش محصولاتشان را بالا ببرند.چون هر چه افراد بیشتری درمورد محصولات و یا خدماتتان بدانند  احتمال فروش محصولاتتان بالاتر میرود. 

خب اکنون که به این نتیجه رسیدیم هیچ چیزی مهمتر از معرفی هرچه بیشتر محصولات و یا خدمات نیست..یک سوال ایجاد میشود که چگونه شرکت ها می توانند به این هدف مهم برسند؟

همانطور که میدانید از زمان تبلیغات روزنامه ای تا امروز که دوران تبلیغات دیجیتال میباشد.. اصل تبلیغات بخش مهمی از زندگی مردم را فرا گرفته است.تبلیغات محیطی یکی از راههای موثر تبلیغات برای معرفی برند و یا انتقال یک پیام و یا حتی یک  کمپین تبلیغاتی همه جانبه مناسب می باشد.

 

 

انواع تبلیغات محیطی:

 

 

تبلیغات محیطی به دو دسته تقسیم می شود :

1- بخش درونی : در بخش درونی به نوعی از تبلیغات اشاره دارد که در فضاهای بسته مانند مراکز خرید رستوران ها و کافه ها و غیره انجام میشود .

 

2- بخش بیرونی : در بخش بیرونی به تبلیغاتی اشاره دارد که در فضاهای عمومی و باز مانند بزرگراه ها و جاده ها انجام می شود که در زیر به چند نمونه از بخش بیرونی اشاره می کنیم .

 

- بیلبورد تبلیغاتی : سازه های غول پیکر هستند که نمایانگر پوسترهای بزرگ از محصولات یا خدمات کمپانی ها و شرکت ها می باشد

 

- تبلیغات محیطی متحرک : لزوما در یک نقطه نیست مانند تبلیغات روی اتوبوس ها و وسایل حمل و نقل عمومی

 

- تبلیغات محیطی ترانزیتی : با توجه به مخاطب هدف در محلی مانند ایستگاه مترو و پایانه‌های مسافربری قرار می گیرد

 

- تبلیغات محیطی بر روی پل ها : مانند بیلبورد ها بر روی پل های عابر پیاده قرار می گیرد

 

- تبلیغات محیطی دیجیتال : بیلبورد های دیجیتالی هستند که می‌توانند تبلیغات متحرک و انیمه ای را به نمایش بگذارند که قطعاً اگر محتوای جذابی داشته باشد ، تاثیرگذاری بیشتری خواهد داشت .

 

 

مزایا و معایب :

تبلیغات محیطی همانند تمام کانال‌­ها و ابزارهای تبلیغاتی مزایا و معایب خاص خود را دارند که هنگام برنامه‌­ریزی رسانه باید به آن‌­ها توجه کرد. برخی از مزایای  تبلیغات محیطی عبارتند از پوشش گسترده بازارهای محلی، فرکانس بالا، انعطاف پذیری جغرافیایی و… .هم­چنین برخی از معایب تبلیغات محیطی عبارتند از هزینه نسبی بالا، مشکلات اندازه گیری اثربخشی‌ و خسته کننده بودن به دلیل احتمال تکرار مشاهده.

 

 

تبلیغات محیطی خلاقانه :
تبلیغات موفق و اثربخش عمدتا به شکل خلاقانه اجرا می‌­شوند. البته اثربخشی تبلیغات باید با اهداف و ویژگی­‌های خاص برند نیز بستگی داشته باشد  اما خلاقیت همواره عضو جدا نشدنی تبلیغات بوده است.  تبلیغات خلاقانه دارای سه ویژگی مشترک هستند: 

 

1- ارتباط : بر اساس این ویژگی پیام تبلیغاتی خلاقانه باید با نیازها و خواسته­‌های مخاطبان هدف ارتباط برقرار کرده و آن‌­ها را تحت تاثیر قرار دهد.

 

2- تناسب : تبلیغ خلاقانه باید با برند و مشخصات محصول تناسب داشته باشد.

 

3- تازگی و نوظهوری : تبلیغات تازه و نوظهور که برای مخاطبان جدید هستند خلاقانه‌­تر به نظر می‌‌‌­رسند.

 

 

 

نکات مهم در تبلیغات محیطی:
گسترش روز افزون رسانه­‌های دیجیتال باعث شده است مخاطبان با حجم زیادی از اطلاعات و تبلیغات متنوع و متعد روبه‌­رو شوند و بنابراین سطح توجه آن­ها به تبلیغات کاهش یابد. علاوه بر این امروزه با پیشرفت تکنولوژی، مخاطبان به صفحه نمایش تلفن همراهشان بیشتر از بیلبوردهای بزرگ در اتوبا‌ن­‌ها توجه می‌­کنند. بنابراین داشتن استراتژی درست در کمپین تبلیغات محیطی بیشتر از قبل اهمیت یافته است. در زیر به چند نمونه از نکات مهم در تبلیغات محیطی که در طی سال ها تجربه در سامانه پیامکی پیام رسون به دست آمده است اشاره کرده ایم : 

- انتشار تصاویر کمپین تبلیغات محیطی در فضای مجازی
- انتخاب نقاط پرترافیک و پرتردد برای نمایش تبلیغات
- تبلیغ بهتر و بیشتر از رقبا
- استفاده از المان­‌ها و محتوای تبلیغاتی اندک
- استفاده از تصاویر گرافیکی و خلاقانه جذاب

-استفاده از پنل پیامکی برای اطلاع از کمپین تبلیغات محیطی

در نهایت لازم به ذکر است که تبلیغات محیطی به عنوان یکی از مهم‌­ترین کانال­‌های تبلیغاتی باید در کنار دیگر کانال­‌ها و ابزارهای تبلیغاتی استفاده شود تا اثربخشی کسب و کار را افزایش دهد.

 

 

پیام رسون : 

شرکت­‌ های تبلیغاتی مانند سامانه پیامکی میتوانند خدمات متنوعی را در زمینه رسانه­‌های محیطی ارائه دهند. این خدمات سطوح مختلفی را شامل می‌­شوند. در پایین‌­ترین سطح،( مانند سامانه پیامکی تازه تاسیس شده ) صرفا تامین­ کننده رسانه­‌های محیطی مورد نیاز برندها هستند. البته تعداد محدودی از نمایندگی های سامانه پیامکی تبلیغات محیطی خدماتشان فراتر برده و علاوه بر برنامه­‌ریزی، تامین و مانیتورینگ رسانه‌­های محیطی در حوزه ارائه پنل پیامکی و تدوین استراتژی رسانه نیز به برندها خدمات ارائه می‌­دهند که در این مورد این نمایندگی های پیامکی به واسطه تجربه در استفاده از رسانه­‌های محیطی، دسترسی به ارتباطات گسترده با رسانه­‌داران و دسترسی به مخاطبین هدف را دارند و تنها هدف آنها افزایش اثربخشی تبلیغات محیطی میباشد . 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ شهریور ۰۱ ، ۱۹:۱۰
sms reson