پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان

نمایندگی پنل پیامک- پنل پیام کوتاه-پنل پیام کوتاه رایگان و ارسال انبوه پیامک در سایت پیام رسون

پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان

نمایندگی پنل پیامک- پنل پیام کوتاه-پنل پیام کوتاه رایگان و ارسال انبوه پیامک در سایت پیام رسون



نمایندگی پنل پیامک- پنل پیام کوتاه-پنل پیام کوتاه رایگان و ارسال انبوه پیامک در سایت پیام رسون

بایگانی

۱۲ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

دلایل انتخاب پنل پیامک پیام رسون

23 تیر 1400 2157  0  0

در دنیای دیجیتال امروز که همه افراد از کوچک و بزرگ از گوشی‌های پیشرفته و سایت‌های اینترنتی استفاده می‌کند خیلی راحت میشود بازاریابی کرد و با افراد ارتباط برقرار کرد .

حال اگر بخواهیم از این دنیای دیجیتال بهترین بهره را ببریم و برای کسب و کار خود تبلیغات موثر انجام دهیم راهی سهل و آسان پیش رو داریم.  هستند کسب و کارهایی که برای جذب مشتری و حفظ مشتری فعلی خود از پنل پیامک و تبلیغات پیامکی استفاده می کنند . در همین راستا سرویس های ارائه دهنده پنل پیامک بسیار زیاد شده و کسی که قصد داشته باشد برای کسب و کار از تبلیغات پیامکی استفاده کند برای انتخاب این سرویس کمی با مشکل  روبرو خواهد شد .

اگر شما هم به دنبال سرویس ارائه دهنده پنل پیامک هستید حتما این مقاله را تا پایان مطالعه کنید چرا که می‌خواهیم به اصلی ترین سوال در ذهن شما یعنی چرا پیام رسون شیراز بهترین پنل پیامک است ؟ پاسخ دهیم .

 

 

 

دلایل انتخاب پنل پیامک پیام رسون :

1- اعتبار سامانه پیامکی :

اعتبار هر کسب و کاری به مشتریان وفادار آن کسب و کار است . پیام رسون با بیش از ۱۰ سال سابقه در ارائه پنل پیامک ، توانسته مشتریان وفاداری داشته باشد که بعضاً برخی از نمایندگی ها در طول سالیان دراز نتوانستند این تعداد مشتری را داشته باشد. 


2- تعرفه ارزان پنل پیامک :

تعرفه پایین و ارزان بودن برای همه حائز اهمیت است اما تعرفه پایین در کنار ارائه بهترین کالا یک ویژگی منحصر به فرد است که هر نمایندگی سامانه پیام کوتاه آن را ندارد و به همین علت است که سامانه پیام کوتاه شیراز را یکی از ارزانترین پنل پیامک ایران  و ارزان ترین سامانه پیامک شیراز  نام گرفته است .

 

3- آموزش استفاده از پنل اس ام اس: 

با وجود اینکه کار با سامانه پیامکی و ارسال پیامک از طریق پنل اس ام اس بسیار راحت است اما پیام رسون یک ویدیوی آموزشی کامل و جامع را در سایت سامانه پیامکی خود گذاشته تا کاربرانی که علاقه دارند به صورت تخصصی کار با پنل پیامک را یاد بگیرند ،  مشکلی نداشته باشند.

 

4- امکان استفاده از پنل پیامک قبل از خرید: 

این آیتم یک قابلیت ویژه است  برای مشتریان تا بتوانند  بدون ثبت نام و خرید اعتبار اقدام به ارسال پیامک کنند و پنل پیامک را تست کنند و با محیط سامانه‌پیامک آشنا شوند و تمامی امکانات را مورد بررسی قرار دهند و در صورت رضایت کامل اقدام به خرید پنل پیامک کنند.

 

5- امکان اتصال پنل به سایت و نرم افزار حسابداری :

شما پس از خرید پنل پیام کوتاه می توانید پنل اس ام اس خود را به سایت یا نرم‌افزارهای مختلف متصل کنید .

 

6- تنوع برای انتخاب مخاطب :

یکی از بهترین مزیت های ارسال پیامک برای بازاریابی،  قابلیت تفکیک مخاطب هدف است در واقع با امکاناتی که پیام رسون با بانک شماره موبایل جامعه خود در اختیار شما قرار می دهد می توانید مخاطبین هدف خود را تفکیک کنید و متن یا  زمان یا هر چیز دیگر را بر اساس موقعیت و ویژگی‌های مخاطب خود تنظیم کنید و سپس اقدام به ارسال پیامک کنید .

 

 

 

7- گزارش کامل و دقیق ارسال پیامک: 

پیام رسون این قابلیت را به کاربران می دهد که از منوی گزارشات بتوانند به صورت کلی و جزئی از پیامک‌های ارسال شده در بازه زمانی مختلف مدنظرشان گزارش تهیه کنند .

 

8- ارسال لینک از طریق پیامک :

خیلی راحت لینک سایت یا فضای مجازی خود را با ارسال پیامک به مخاطبین هدف خود ارسال کنید و در فروش آنلاین نیز فعالیت داشته باشید .

 

9- اپراتور ۹۰۰۰ :

یکی از ویژگی های منحصر به فرد در سامانه پیام کوتاه ارائه اپراتور ۹۰۰۰ به مشتریان است . این اپراتور با داشتن ویژگی های خاص از جمله ارسال پیامک به صورت متنی و صوتی توانسته محبوبیت زیادی بین مخاطبین کسب کند علاوه بر آن اپراتور ۹۰۰۰ برای ارسال به بلک لیست نیازی به خدماتی شدن ندارد  و با توجه به تعرفه پایین آن یکی از خطوط محبوب در بین مشتریان وفادار سامانه پیام کوتاه شیراز شده است.

 

شما می توانید برای خرید پنل اس ام اس از نمایندگی اس ام اس اینجا را کلیک کنید . 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ تیر ۰۰ ، ۰۷:۳۷
sms reson

ایب رییس شرکت لوک اویل در اظهاراتی پیش بینی کرد کنترل اوپک روی بازار نفت می تواند دو برابر شده و به ۷۰ تا ۸۰ درصد برسد.

لئونید فدون، نایب رییس امور توسعه استراتژیک لوک اویل گفت: اوپک سهم خود در بازار نفت را می تواند همین طور افزایش دهد. سیاستهای اقلیمی همچنان روی بازارهای نفت تاثیر می گذارد و انتظار می رود بازار نفت کوچک شود و در چنین وضعیتی سهم کشورهای اوپک از بازار جهانی نفت از ۳۰ درصد فعلی به حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد افزایش خواهد یافت.

این مقام لوک اویل زمان وقوع چنین اتفاقی را مشخص نکرد و گفت: فعالیتهای لوک اویل تغییری پیدا نخواهد کرد. در کل هیچ محدودیتی روی فعالیتهای شرکتمان تحت هر گونه سناریویی را پیش بینی نمی کنیم. حتی در سناریوی رادیکال آژانس بین المللی انرژی که بر اساس آن عرضه نفت ۳۰ درصد کاهش پیدا خواهد کرد، اوپک سهم بازار خود را افزایش خواهد کرد و حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد بازار تحت کنترل اوپک خواهد بود.

کرملین پس از نشست روز یکشنبه وزیران اوپک که طی آن مبنای سطح تولید پنج کشور از جمله روسیه بازبینی شد و افزایش یافت، ابراز خوش بینی کرد.

در بیانیه مطبوعاتی اوپک پس از این نشست اعلام شد تحت توافق جدید، سطح تولید نفت روسیه از ماه مه سال ۲۰۲۲ به ۱۱.۵ میلیون بشکه در روز تغییر می کند. با این حال مبنای سطح تولید مستقیما قابل تعبیر به تولید نیست.

با این حال الکساندر نواک، معاون نخست وزیر روسیه خوش بین است که سطح تولید نفت این کشور تا زمان اجرایی شدن مبنای جدید سطح تولید به سطح پیش از شیوع کووید ۱۹ بازخواهد گشت.

بر اساس گزارش اویل پرایس، نواک انتظار دارد تولید نفت روسیه در فاصله اوت امسال تا ماه مه سال آینده به ۱۵۴ میلیون بشکه (۲۱ میلیون تن) برسد. نواک امیدوار است تغییر مبنای سطح تولید جریان سرمایه گذاری در صنعت نفت و گاز روسیه را احیا کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ تیر ۰۰ ، ۰۷:۳۶
sms reson

تخفیف هیجان انگیز ویژه عید تا عید

26 تیر 1400 389  0  0

مژده به تمامی کسانیکه برای تبلیغ  کسب و کارشان از پنل پیامک و سامانه پیامک و ارسال پیامک استفاده میکنند .

نمایندگی سامانه پیام کوتاه شیراز قصد دارد در  مدت معلوم یعنی عید قربان تا عید فطر روی تمامی پنل پیامک ها و تمامی خطوط از جمله اپراتور 9000 یک تخفیف بی سابقه قرار دهد و آن را به مشتریان خود ارائه دهد .

 

اگر از همراهان پیام رسون هستید و مقاله های سامانه پیامک شیراز را میخوانید به نزدیکان و آشنایان خود اطاع دهید تا از این فرصت استثنائی بهترین بهره را ببرند و اقدام به خرید پنل پیام کوتاه کنند .

این جشنواره از 29 تیر ماه شروع خواهد شد و تا 7 مرداد ماه ادامه خواهد داشت . 

با سامانه پیامک شیراز همراه باشید تا با شروع  تخفیف ها  روی پنل پیامک  و تمامی اپراتور ها ، اولین کسی باشید که اقدام به  خرید پنل پیامک میکند .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ تیر ۰۰ ، ۲۲:۰۳
sms reson

بازار سرمایه پس از مدت‌های مدید بالاخره روی خوش به سهام‌داران نشان داده و پس از اعلام نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری به نفع ابراهیم رئیسی صعودی شده است، اما این صعود تا کجا ادامه دارد؟

بورس  پس از روزهای طولانی یکدست قرمزپوش بودن چندی است که اندکی روی خوش به سهامداران نشان داده است. به نظر می‌رسد بزرگ‌ترین دلیل آن اعلام نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری به نفع ابراهیم رئیسی باشد. حال باید دید که پس از سکان‌داری رئیسی نیز این صعود تا جایی ادامه خواهد داشت که جبران ضرر سهام‌داران را در گام اول و رونق گرفتن بازار سرمایه را در گام دوم اجرا نماید؟

پیشنهاد ویژه: دوره تحلیل گری بازار سرمایه(بورس و ارز و ...) ، جهت استفاده از مشاوره رایگان همین الان عدد 22 را به 30002134 ارسال کنید تا کارشناسان ما بطور رایگان برای مشاوره با شما تماس بگیرند.

با این همه نباید از نظر دور داشت که علی رغم عملکرد ضعیف دولت فعلی در مدیریت بازار سرمایه، کسانی نیز بودند که ضرری متحمل نشدند. این افراد در دوران خوش بورس نیز بیشترین نفع ممکن را از خرید و فروش و هولد کردن سهام برده بودند و اینک نیز دچار ضرر چندانی نشدند و حتی در برخی موارد دامنه سوددهی آنها ادامه دار بود. این افراد طبیعتا کسانی بودند که نسبت به این بازار اشراف کامل داشتند و از دورنمای بورس آگاه بودند.

بایستی بیش از پیش بدانیم بازار سرمایه در آینده نزدیک همچنان ممکن است بازار سوددهی باشد.

آیا برای ورود به این بازار آمادگی دارید؟ آیا می دانید آموزش حرفه ای و تمرین می تواند شما را در رسیدن به اهداف شما کمک کند؟

اگر شما هم جزء افرادی هستید که به دنبال دستیابی به مهارت و نگاهی هوشمند به بازارهای مختلف هستند، شرکت در دوره تحلیل گری بازار سرمایه موسسه آموزش عالی آزاد فن آوران حکیم را به شما توصیه می‌کنیم. با شرکت در این دوره توان تحلیلی و مهارت شما در خصوص سرمایه گذاری در بازار سرمایه افزایش خواهد یافت.

مزایای این دوره آموزشی

آموزش جامع و کاملا کاربردی

فراگیری تکنیک ها و تحلیل های تکنیکال و بنیادی بازارهای مالی

۱۵٪ تخفیف ویژه جشنواره تابستان

پرداخت بصورت اقساط

پشتیبانی در سراسر کشور

پیشنهاد ویژه: دوره تحلیل گری بازار سرمایه(بورس و ارز و ...) ، جهت استفاده از مشاوره رایگان همین الان عدد 22 را به 30002134 ارسال کنید تا کارشناسان ما بطور رایگان برای مشاوره با شما تماس بگیرند.

موسسه فناوران حکیم با سابقه ۱۴ ساله در برگزاری دوره های تخصصی در حوزه های مالی و حسابداری با مجوز رسمی از وزارت علوم تحقیقات و فناوری و با بهره‌گیری از دانش برترین اساتید کشور اقدام به برگزاری این دوره نموده است. این دوره بصورت آنلاین در سراسر کشور برگزار می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ تیر ۰۰ ، ۲۳:۳۳
sms reson

ریسلر نمایندگی پیامک شیراز

16 تیر 1400 2356  0  0

در مقاله ریسلر سامانه پیام کوتاه شیراز به توضیح کامل ریسلر پرداخته ایم .

در این مقاله می خواهیم در مورد امکاناتی که یک ریسلر می‌تواند در اختیار یک سرویس قرار دهد بپردازیم . پیشنهاد می کنم برای آشنایی بیشتر با ریسلری پیامک مقاله ریسلر سامانه پیام کوتاه شیراز را مطالعه کنید و تا پایان این مقاله با  نمایندگی سامانه پیامک شیراز همراه باشید تا با امکانات ریسلر  بیشتر آشنا شوید .

 

 

 

امکانات ریسلری  پیامک :

امکاناتی که یک ریسلر می تواند در اختیار کاربران قرار دهد به شرح زیر است :

1- دسترسی به سامانه پیام کوتاه با دامین اختصاصی :

هر نمایندگی پیامک میتواند با دامنه یا زیر دامنه دلخواه خود وارد سامانه پیامک شود و دسترسی کاربران به سامانه از طریق دامنه اختصاصی  به ریسلر امکان پذیر خواهد بود . 

 

2- درج لوگو :

شما به عنوان یک نمایندگی پیامک می توانید نام مناسبی برای سامانه پیامک خود انتخاب کنید و بر  اساس آن  یک لوگو طراحی کنید و در نهایت لوگو اختصاصی خود را در صفحه اصلی سامانه‌پیامک قرار دهید. 

 

3- واگذاری نامحدود پنل: 

هر ریسلر  می تواند به صورت نامحدود، پنل  کاربری واگذار کند . علاوه بر آن می‌تواند پنل پیامک را به صورت بسته های مختلف از ابزارهای سامانه تعریف کند و با تعرفه های مختلف در اختیار کاربران قرار دهد.

 

4- واگذاری نامحدود ریسلر :

هر ریسلر می‌تواند به صورت شاخه ای به تعداد نامحدود ریسلر مستقل تقسیم شود و پنل‌های ریسلری را به صورت مستقل در اختیار کاربران بگذارد .  این پنل های ریسلری  میتواند امکانات و محدودیت های متفاوت داشته باشد. 

 

5- عدم نیاز به هاست : 

این  نمایندگی پیامک نیازی  به نصب روی هاست خاصی ندارد. 

 

6- درگاه پرداخت آنلاین :

ریسلر ها می توانند درگاه الکترونیک اختصاصی در سامانه پیامک را راه‌اندازی کنند تا کاربران بتوانند به صورت آنلاین وارد حساب شده و شارژ خود را انجام دهند. 

 

7- شماره مجازی دائمی :

این واگذاری شماره از پیش شماره ۳۰۰۰ بوده و می تواند به صورت سالیانه به کاربران عرضه شود. 

 

8- تعیین تعرفه : 

ریسلرها این اختیار را دارند که ارسال و دریافت پیامک را بر اساس سیاست‌های خود قیمت گذاری کند. 


علاوه بر موارد فوق که ذکر شد ما در پیام رسون به کاربران خود پشتیبانی فنی نیز می دهیم تا در صورت بروز هر گونه مشکل با خیال راحت با ما تماس بگیرند . 

 

 


پس برای رسیدن به موفقیت لازم است سه گام بردارید: 

      1- ابتدا برای اخذ ریسلر (  نمایندگی پیامک )  ثبت نام کنید

      2- حساب خود را شارژ کنید 

      3- با پیام‌رسو ن تماس بگیرید و ریسلری ( نمایندگی پیامک ) خود را فعال کنید. 

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس‌ ام‌ اس همین حالا اقدام کنید. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ تیر ۰۰ ، ۲۳:۲۷
sms reson

رئیس جمهور منتخب ایران خطاب به رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت که تهران به حمایت از این کشور ادامه خواهد داد.

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و «زیاد النخاله» دبیر کل جنبش جهاد اسلامی با ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری منتخب ایران تماس تلفنی برقرار کردند.
شبکه خبری المیادین گزارش داد، هنیه پیروزی رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت. وی همچنین از حمایتهای جمهوری اسلامی ایران از مسئله فلسطین قدردانی کرد.
النخاله نیز برای رئیسی، آرزوی موفقیت کرده و از حمایت ایران از ملت فلسطین و جریان مقاومت قدردانی کرد.
رئیسی نیز بار دیگر، پیروزی بزرگ در نبرد شمشیر قدس با رژیم صهیونیستی را تبریک گفت.
رئیس جمهور منتخب ایران خطاب به النخاله و هنیه گفت: «مطمئن باشید که ایران به دفاع از فلسطین ادامه می‌دهد و تا آزادی قدس از ملت آن حمایت می‌کند».

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ تیر ۰۰ ، ۲۳:۲۶
sms reson

گارانتی رضایت پیام رسون

9 تیر 1400 1984  0  0

ما در تیم  پیام رسون علاوه بر مهم بودن ارائه کیفیت خدمات به مشتریان همیشگی پیام رسون ، برایمان مهم است که مشتری با اطمینان کامل از پنل پیامک پیام رسون خرید کند . به همین منظور برای مشتریان خود گارانتی رضایت سامانه پیام کوتاه در نظر گرفته ایم .

 

 

 

گارانتی رضایت در نمایندگی سامانه پیامک شیراز بی قید وشرط بوده و در تمامی قرار دادها ذکر میشود و ما در نمایندگی پیامک تضمین میکنیم که مشتریان سامانه پیامک پس از خرید پنل پیامک خود ، در صورت نداشتن رضایت پس از 10 روز میتوانند به تیم پیام رسون اعلام کنند و از آنها درخواست بازگشت وجه خود را داشته باشند . 

 

 

 

ما با این بند قرار داد به شما ثابت میکنیم که رضایت مشتریان نمایدگی سامانه پیامک در اولویت قرار دارد پس با اطمینان کامل اقدام به خرید پنل پیامک از شیراز اس ام اس کنید .

جهت خرید پنل اس ام اس از سامانه اس ام اس اینجا را کلیک کنید .

09172172039

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ تیر ۰۰ ، ۲۳:۰۹
sms reson

 هم‌زمان که موج‌های متعدد کرونا می‌رود و می‌آید، یک سر فرایند مقابله با کرونا به واردات دارو، تجهیزات و واکسن می‌رسد که به تعامل با دیگر کشورها مربوط است و در حوزه فعالیت وزارت خارجه تعریف می‌شود. به‌همین‌دلیل بی‌مناسبت نیست اگر نگاهی از این زاویه به عملکرد این نهاد داشته باشیم و خوب و بد و پیشرفت و مانع فعالیت‌های وزارت خارجه در این حوزه را ببینیم. بخش مهمی از این عملکرد به نقل و انتقال دارو و تجهیزات درمانی و بعد به پیگیری‌های لازم برای تهیه واکسن کرونا مربوط بوده است. مروری بر این عملکرد نشان می‌دهد در صحنه تهیه واکسن نیز وزارت خارجه با همان وضعیتی مواجه بوده که در صحنه کلی دیپلماسی.


  مشت واکسن از خروار دیپلماسی گرفتار
از طرفی، تحریم‌ها و کارزار فشار حداکثری از سوی آمریکا، نه‌تنها تعامل اقتصادی و تجاری بین ایران و دیگران را تا حد بسیاری محدود و صعب می‌کرد، بلکه حتی اجازه نمی‌داد که پول‌های ایران که بابت معاملات پیشین در اختیار کشورهای دیگر بود به‌ منظور خرید واکسن، همان خارج از ایران جابه‌جا شود و از محل آن، واکسن‌ها و داروها و تجهیزات لازم وارد کشور شوند. برخی تحلیلگران و حتی سیاست‌مداران آمریکایی ابتدا خواستند تحریم‌ها در حوزه‌های مربوط به کرونا تعلیق شوند. یک استدلال اثبات ادعای خود دولت آمریکا بود که می‌گفت مشکل با حکومت ایران است و نه با مردم ایران. اگر این ادعا صحت داشت، قاعدتا مقابله با کرونا موضوعی بود که می‌شد نکته استثنای چالش‌ها شود اما نشد. بعدتر دولت دموکراتی که دونالد ترامپ را شکست داد نیز چنین نکرد. دولت جو بایدن مثل دولت ترامپ حتی اجازه نداد مسیرهایی مثل کانال سوئیس که به نام مسائل انسان‌دوستانه باز شده بودند، برای این منظور به کار گرفته شوند. ایجاد مانع برای ارسال محموله‌های واکسن اعزامی به ایران از فرودگاه، در کشورهایی مثل هلند از نشانه‌های این محدودیت‌ها بود.


 طبل‌های غازی
از طرف دیگر، موضع‌گیری‌های داخلی و محدودیت‌هایی که دیگر بخش‌ها بر گزینه‌های پیش‌رو اعمال کرده‌اند، باعث شده است وزارت خارجه در پیشبرد این اقدامات دچار مشکل و چالش شود. از مقامات وزارت بهداشت، تا چهره‌های نهادهای متولی مقابله با کرونا، در موضع‌گیری‌ها و تصمیمات‌شان رویکردی را پیش گرفتند که نه‌تنها مقابله با کرونا را دچار مشکل می‌کرد، بلکه وزارت خارجه را هم به دردسر می‌انداخت. از اظهارنظرهای کلی علیه واکسن‌های تولیدشده در چین و روسیه تا موضع‌گیری‌های مشابه علیه واکسن‌های دیگر کشورها، هم مانعی به موانع ورود این واکسن‌ها اضافه می‌کرد و هم در جهت تخریب اعتماد به آنها اثر می‌گذاشت. امروز همان چهره‌ها و مقامات خواهان و پیگیر ورود همان واکسن‌های محکوم دیروزی هستند، بی‌آنکه بگویند از دیروز تا امروز چه چیز تفاوت کرده است که واکسن‌های نامطلوب، مطلوب شده‌اند و البته توضیح دهند شهروندانی که در نتیجه این صحبت‌ها، واکسن‌ها را به کشورها گره زدند و حالا به واکسن «چینی»، «روسی»، «آمریکایی» یا دیگران اعتماد ندارند، چطور قرار است ناگهان خود را در معرض تزریق این واکسن‌ها قرار دهند. رفتارهای شعاری درباره فرایند استفاده آزمایشی از واکسن‌های در حال تولید که مانع از تعامل با تولیدکنندگان خارجی در این زمینه شد، در ادامه همان رویکردی پیگیری شد که تا امروز به معرفی واکسن‌های مختلف بیشتر از انگشتان یک دست منجر شده اما درصد واکسینه‌شده‌ها را نیز در اندازه‌های همان عدد نگه داشته است. به‌ طور کلی اظهارنظرهایی انجام می‌شدند که انگار نه در شرایط بحرانی و برای نجات جان شهروندان بلکه در شرایط آرامش و برای واردات محصولاتی غیرضروری و تجملاتی طرح شده بودند.


  کار با گزینه‌های موجود
در میانه همین چالش‌ها نیز وزارت خارجه، باز مانند دیگر صحنه‌ها، مسیرهای ممکن را پیمود. از طرفی همین میزان واکسن‌هایی که وارد شده‌اند، نتیجه پیگیری‌های این نهاد بوده و شنیده‌ها حاکی است برخی توافقاتِ به‌نتیجه‌رسیده برای ورود واکسن از سوی وزارت خارجه نیز در نتیجه تصمیماتی داخلی، لغو شده‌اند. حتی در پروژه‌های تولید داخلی واکسن نیز به نمونه‌های مثل همکاری با کوبا برخورد می‌کنیم و رد پای این اقدام را نیز در سفر محمدجواد ظریف، وزیر خارجه ایران، به کوبا می‌بینیم.


 گزارش دستیار ظریف از اقدامات دستگاه دیپلماسی
در همین رابطه و در آستانه پایان کار وزارت خارجه حسن روحانی، به‌تازگی یکی از مقامات وزارت خارجه نیز دست به ارائه گزارشی از عملکرد این وزارت خارجه زد. در متن همین گزارش نیز نشانه‌های صریح و ضمنی مسائل ذکرشده قابل رؤیت است. رضا زبیب، دستیار وزیر امور خارجه و مدیر کل آسیای شرقی، در یک رشته‌توییت که او با عنوان «از کرونا تا واکسن: راهی دراز و پراضطراب اما شیرین طی‌شده» شروعش کرده بود، نوشت: «در کنار تولید پرافتخار داخلی، واردات ثبات یافته و ادامه می‌یابد. همراهی‌ها دلگرمی بود اما مصاحبه‌ها آزاردهنده و مانع تأمین واکسن! چه وقتی که خبر دادند تا به نامشان ثبت شود و چه آن‌گاه که کمک کشور دوستی را قدردانی کردند!». او در این گزارش به تلاش‌ها برای «انتقال دانشجویان ایرانی از ووهان به تهران» در روزهای اول و سپس به پیگیری تأمین امکانات «نایاب» مانند «کیت تشخیص، ماسک، ونتیلاتور، گان، دارو، مواد اولیه و...» می‌پردازد و می‌گوید تا تابستان ۹۹ که در این زمینه‌ها به خودکفایی رسیدیم، این کار ادامه داشته است. مشخصا چنین کاری از سوی وزارت خارجه از طریق دورزدن تحریم‌ها و پیداکردن راه‌هایی برای اقناع فروشندگان به تعامل با ایران انجام شده است.


زبیب به مسئله شرکت‌نکردن در آزمایش بالینی واکسن نیز اشاره می‌کند: «گام دوم تلاش برای خرید واکسن و تمهید تولید ملی/ مشترک بود... سیاست عدم شرکت در آزمایش بالینی، پیش‌خرید را مشکل کرد اما اولین خرید در حد کم از روسیه و بسته اهدایی چین، بهمن ۹۹ رسید». وی افزود: «خرید از کوواکس نهایی شد اما قابل اتکا نبود، چون متکی به تولید دیگران بود. تحریم هم انتقال پول را سه ماه عقب انداخت. واردات اندکی از هند انجام شد اما ابتر ماند!». زبیب در روایت خود به برخی از مشکلات در مسیر راه اشاره می‌کند، بدون اینکه بخواهد مستقیم به ریشه و منبع مشکل به تشریح بپردازد، به‌‌ویژه جایی که اشاره می‌کند، روند واردات واکسن که بعد از تلاش‌ها در اردیبهشت شیب گرفته بود، ابتدای خرداد ناگهان به مانعی تازه خورد: «قرارداد تولید مشترک با کوبا و روسیه امضا شد اما دستیابی به محصول زمان‌بر بود لذا واردات بیشتر و سریع‌تر حتی در بالاترین سطوح مانند سفر فروردین وزیر خارجه چین پیگیری شد. دریافت بسته‌های اهدایی دیگر از چین و واردات تدریجی اسپوتنیک و آسترازنکا کمک کرد اما نیاز کشور خیلی بیشتر بود». 


زبیب با یادآوری رایزنی‌های سیاسی برای تأمین واکسن کرونا ابراز کرد: «رایزنی سیاسی موجب جهش واردات در اردیبهشت شد و آرامشی در جامعه ایجاد کرد اما از ابتدای خرداد به ‌صورت غیرمترقبه با مشکل روبه‌رو شدیم. دوباره اضطراب و کوشش و... 20 روز تلاش نتیجه داد و از هفته آخر خرداد دو محموله بزرگ وارد شد». او البته علاوه‌ بر اشارات در جای‌جای گزارش کوتاهش، نقش مسئله تحریم را به‌صراحت نیز متذکر می‌شود: «می‌توان انتظار بهتر داشت اما موانع، به‌ویژه جنایت تحریم را باید در ارزیابی لحاظ کرد».


  ورق برمی‌گردد؟
به نظر می‌رسد چشم‌انداز واردات واکسن روشن‌تر است. زبیب گزارش خود را با این جمله به پایان برد که «اکنون مسیر هموار شده و واکسن بیشتری وارد می‌شود، ان‌شاءالله». دیروز هم رسول مهاجر، معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه، در گفت‌وگویی همین خبر را مستقیم‌تر داد. 
به گزارش ایسنا، مهاجر توضیح داد: «تجارب کشورها در زمینه کرونا را هم به وزارت بهداشت منتقل کردیم و براساس اعلام وزارت بهداشت علی‌رغم تحریم‌ها توانستیم واکسن‌هایی را از کشورهای مختلف وارد کنیم. همین هفته هم قرار است محموله جدیدی وارد شود و مصاحبه در‌این‌باره را باید وزارت بهداشت انجام دهد». وی افزود: «در زمینه سهمیه واکسن کرونا که باید از کوواکس می‌گرفتیم از دارایی‌های بلوکه‌شده ما در دیگر کشورها استفاده شده است». می‌توان منتظر بود و دید این وعده‌ها تا چه حد عملی می‌شوند و تا چه میزان در مقابله با کرونا مؤثر خواهند بود. می‌توان منتظر بود و دید آیا دولت روحانی پیش از پایان کار، چرخ کند واکسیناسیون را به دور می‌اندازد یا بحران را در همین وضعیت دولت به بعدی تحویل می‌دهد؛ اما آنچه در مسئله واکسیناسیون در وزارت خارجه گذشت، تازه‌ترین نمونه وضعیتی برای دستگاه دیپلماسی است که اگر حل نشود، در بزنگاه‌های بعدی هم ضربه خواهد زد. فشار خارجی و محدودیت‌هایی که از بیرون به ما تحمیل می‌شود، هم‌زمان با خودتحریمی‌هایی مثل پس‌زدن گزینه‌های مطلوب یا مقاومت در مقابل پیوستن به فرایندهای بین‌المللی مثل اف‌ای‌تی‌اف توسط تصمیم‌گیران بدون طرح استدلال، قدرت مانور دستگاه دیپلماسی را به حدی محدود می‌کند که شاید از میان آن دست دیپلمات‌ها به منافع و ضروریات ملی نرسد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ تیر ۰۰ ، ۲۳:۰۸
sms reson

پنل پیامک پیام رسون ویژه آگهی استخدام

7 تیر 1400 2082  0  0

در مقاله آگهی استخدام با پیام رسون به مشکلات پیدا کردن نیروی کار متخصص و درد سرهای پیدا کردن کار برای فرد تحصیل کرده ، اشاره کردیم .

در این مقاله می‌خواهیم یادآور شویم که کسانیکه به دنبال نیروی کار متخصص هستند می‌توانند از پنل پیامک پیام رسون استفاده کنند تا بتوانند فرد مورد نظر خود را پیدا کنند .

به همین منظور نمایندگی سامانه پیامک شیراز تصمیم گرفته که پنل پیامک خود را با تخفیف ۳۰ درصدی به شرکت ها و سازمان های اداری ارائه دهد .

همچنین این تخفیف هیجان انگیز روی اپراتور ۹۰۰۰ نیز اعمال شده است و بسته به نیازتان میتوانید از اپراتور ۹۰۰۰ استفاده کنید.

 

شما میتوانید برای خرید پنل پیامک از نمایندگی سامانه پیامک شیراز اینجا را کلیک کنید .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ تیر ۰۰ ، ۲۳:۰۵
sms reson

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا از فعالیت فقط مشاغل گروه یک در شهرهای قرمز خبر داد و گفت: رفت و آمدها هم «از» و «به» شهرهای قرمز ممنوع است.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در گفتگو با خبر ۲۱ با بیان اینکه متاسفانه سیستان و بلوچستان از نظر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی جزو آخرین استان‌هاست و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در این استان زیر ۴۰ درصد است، اظهار داشت: از سه ماه پیش نیروهای مسلح و ارتش و ناجا، ۱۱۷ درصد رشد در مراقبت از مرزها داشته‌اند و نظارت کاملی بر رفت و آمدهای مرزها وجود داشت. اما باز هم شاهد رفت و آمدهای غیرقانونی از مرزها در برخی استان‌های جنوبی بودیم.

علیرضا رئیسی افزود: عبور و مرور در مرزهای غیر قانونی بیشتر از مرزهای قانونی است و باید کنترل بر این مرزها بیشتر شود.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: به دلیل درگیری‌های اخیر در افغانستان، هموطنان افغانستانی ما به کشور مهاجرت داشته‌اند و این نیز یکی از علل افزایش بیماری در جنوب کشور بود.

ادارات سیستان‌وبلوچستان تعطیل هستند
رئیسی گفت: در نظر داریم برای سیستان و بلوچستان کارهای ویژه انجام دهیم ابتدا واکسیناسیون را در سنین کمتر هم انجام می‌دهیم و مصوب شد که اکثر ادارات در این استان تعطیل باشند و فقط در ارگان‌های دولتی ضروری ۳۰ درصد از کارمندان حضور داشته باشند. خوشبختانه کمبود تخت در سیستان و بلوچستان نداریم.
۲۲۰ هزار دوز واکسن برکت در استان‌ها توزیع شده است

او گفت: تاکنون ۳۲۰ هزار دز واکسن برکت تحویل گرفته‌ایم و هفته آینده یک میلیون دز دیگر دریافت خواهیم کرد و از هفته بعد روند واکسیناسیون منظم‌تر خواهد شد و سرعت واکسیناسیون افزایش خواهد یافت.

تردد «از» و «به» شهرهای قرمز ممنوع است

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار کرد: از فردا فقط مشاغل گروه یک (ضروری) اجازه فعالیت دارند و بقیه مشاغل همگی تعطیل هستند و رفت و آمدها هم از و به شهرهای قرمز ممنوع است. ابلاغ این دستورها قبلاً صورت گرفته و از فردا جریمه‌ها در صورت تخطی، برای افراد، اعمال خواهد شد.

او گفت: در حال حاضر ۱۰ شهرستان تهران از جمله خود تهران، قرمز هستند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ تیر ۰۰ ، ۲۳:۰۴
sms reson