پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان

نمایندگی پنل پیامک- پنل پیام کوتاه-پنل پیام کوتاه رایگان و ارسال انبوه پیامک در سایت پیام رسون

پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان

نمایندگی پنل پیامک- پنل پیام کوتاه-پنل پیام کوتاه رایگان و ارسال انبوه پیامک در سایت پیام رسون



نمایندگی پنل پیامک- پنل پیام کوتاه-پنل پیام کوتاه رایگان و ارسال انبوه پیامک در سایت پیام رسون

بایگانی

۶ مطلب در بهمن ۱۴۰۰ ثبت شده است

بازار سرمایه این روزها متلاطم‌تر از قبل شده؛ مدت زمان زیادی است که شاخص بین یک میلیون و 200 تا یک میلیون و 400 در نوسان است و تنها راه‌حلی که در این شرایط می‌تواند کمی از استرس‌ها را کاهش دهد، صبوری سهامداران است. در واقع افرادی که در بازار سرمایه وارد شده‌اند باید به این نکته توجه کنند که با توجه به افزایش قیمت کامودیتی‌ها در جهان، سودآوری شرکت‌ها هم بسیار خوب شده و این «بهتر شدن» در اطلاعات 9 ماهه و 12 ماهه شرکت‌ها نیز موجود است. در واقع امید است که این اطلاعات تاثیر خود بر بازار را بگذارند. البته که باید صبور بود. اگرچه که برخی سیاست‌های دولت «صبوری کردن» برای سهامداران را سخت‌تر کرده است. برخی بر این باورند که بازار سرمایه در این چند ماه با افت‌هایی که داشته، از سایر بازارها کمی عقب مانده اما نمی‌توان گفت هیچ رشدی نداشته است. به اعتقاد بنده با وجود افت‌هایی که داشته، همچنان برای سرمایه‌گذاری بازار مناسبی است، چراکه نسبت به سایر بازارها از نقدپذیری بیشتری برخوردار است. اما آنچه باعث تداوم جذابیت بازار سرمایه می‌شود، رویه‌ها، سیاست‌ها، وعده و وعید‌هایی است که دولت برای سوددرسانی به سهامداران داده یا اتخاذ می‌کند. اگرچه که این سیاست‌ها تاکنون اثربخش نبوده چراکه در هفته‌های اخیر شاهد افت‌های ناگهانی و چند ده هزار واحدی بوده‌ایم. این امر نشان می‌دهد که علی‌رغم وعده برای سیاست‌های اتخاذشده، هنوز اراده‌ای برای حل ریشه‌ای مسائل و مشکلات بورس وجود ندارد و آنچه مطرح می‌شود، تنها راه‌حل‌های موقتی است.  روند موجود در حالی تداوم یافته که دولت باید تعهد خودش را به بازدهی بلندمدت بورس نشان دهد. 

اما در واقع شاهد آن هستیم که هر سال به مواردی در بودجه که روی قیمت‌ها و سوددهی شرکت‌های بورسی اثرگذار هستند، دست گذاشته می‌شود که درنهایت باعث بی‌اعتمادی به بازار سرمایه شده و تلاطم‌های جدی در بورس را ایجاد می‌کند. اگر دولت به دنبال راه‌حلی برای این بازار است باید سیاست‌های بلندمدتی برای آن درنظر گیرد؛ سیاست‌هایی که هدفش برگرداندن اعتماد به بازار سرمایه باشد. عامل تاثیرگذار دیگر بر بازار سرمایه، قیمت ارز و شوک‌های نشأت گرفته از آن است. در صورتی که مذاکرات احیای برجام به نتیجه برسد و روند بازار ارز تغییر کند، قطعا بازار سرمایه نیز دچار تغییراتی خواهد شد. در واقع به نتیجه رسیدن مذاکرات از این حیث مهم است که منجر به تسهیل در تجارت خارجی و سرمایه‌گذاری‌ها می‌شود. این موارد باعث رونق بورس خواهد شد. اگرچه که مذاکرات مهم است اما مهم‌تر از همه، بازگشت اعتماد مردم برای خرید سهم‌ها است که یک روزه و یک شبه این اعتماد جلب نمی‌شود و سیاست‌گذاری بلندمدت را می‌طلبد که باز هم به تعهدات دولت بر می‌گردد. دولت باید ثابت کند که به سرمایه‌گذاری‌های مردم احترام می‌گذارد و هر سال با قوانین و قواعد جدیدی که وضع می‌کند، امنیت سرمایه‌گذاری مردم را به‌هم نمی‌زند. دولت اگر بتواند در درازمدت تعهد خود به بازار سرمایه را نشان دهد، خود به خود اعتماد مردم به بورس نیز جلب می‌شود و می‌توانند وارد این بازار شوند. در اینجا لازم است به این نکته اشاره شود که حمایت‌های دولتی باید به گونه‌ای باشد که فضای نقدپذیری (سهم‌ها) برای مردم وجود داشته و صندوق‌های سرمایه‌گذاری و نهادهای حقوقی و نهادهای حقیقی هر زمان بتوانند سرمایه‌های خود را نقد و از بورس خارج کنند. اگر مدت زیادی حقوقی‌ها نتوانند سهم خود را بفروشند و نقدپذیری‌ها از بین برود این موضوع باعث می‌شود اعتماد به بازار از بین برود و مردم رغبت کمتری برای سرمایه‌گذاری در بورس از خود نشان دهند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ بهمن ۰۰ ، ۲۲:۵۱
sms reson

کارت ویزیت الکترونیکی

1400-11-16 23:50:36 7903  0  0

کارت ویزیت یکی از ابزارهای مهم و کاربردی در معرفی حرفه و کسب و کار شماست . اما کارت ویزیت زمانی بسیار تاثیرگذار بود که فروشندگان برای فروششان جایی جز  مغازه و کارخانه‌های خود نداشتند و فقط از این روش اقدام به فروش محصولاتشان می‌کردند .

اما در حال حاضر اکثر فروش ها به صورت اینترنتی و از پلتفرم های مانند انستاگرام ، توییتر و ... انجام می‌شود  پس باید راهکاری برای معرفی این دیجیتال‌مارکتینگ ها پیدا کنیم .کارت ویزیت الکترونیکی دقیقاً همان راهکار موثر برای معرفی دیجیتال‌ مارکتینگ ها می باشد .

تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیام کوتاه پیام رسون همراه باشید تا با کارت ویزیت الکترونیکی بیشتر آشنا شوید .

 

 

 

کارت ویزیت الکترونیکی چیست ؟: 

هر نوع کارت ویزیتی که با استفاده از ابزارهای الکترونیکی مانند  تلفن همراه ، رایانه ، ایمیل و ... استفاده گردد به عنوان کارت ویزیت الکترونیکی معرفی می شود و در مقایسه با کارت ویزیت کاغذی بسیار قوی تر بوده چرا که با هزینه کمتر امکانات بیشتری را در اختیارمشتریان قرار می دهد .

اساس طراحی  کارت ویزیت الکترونیکی بر پایه مدیریت ارتباط با مشتری می باشد و بر همین اصول توانسته علاوه بر ارتباط موثر با مشتری به عنوان یک ابزار قدرتمند در معرفی فرد و کسب و کار باشد . 

حال اطلاعاتی که یک کارت ویزیت الکترونیکی میتواند به مشتریان خود دهد میتواند به صورت ایتم های زیر باشد : 

- اطلاعات شرکت / کارفرما و عنوان اصلی موقعیت یا حرفه شما
- اطلاعات تماس و آدرس
- لینک سایت و شبکه های اجتماعی که در آن فعالیت دارید
- لوگوی شرکت یا تیم شما
- مخاطبین رسانه های اجتماعی
- لینک های پیگیری و کدهای تصویری، مانند کدهای QR (که به اطلاعات دیگر پیوند دارند)

کارت‌های ویزیت الکترونیکی پیشرفته ‌تر ممکن است شامل اطلاعات تماس شما به همراه تصویر، لوگوی شما، حتی مواردی مانند پست‌های اخیر رسانه‌های اجتماعی، لینک های وبلاگ، ویدئوهای نمایشی محصول و ...  نیز باشد.

 

انواع کارت ویزیت الکترونیک : 

کارت ویزیت الکترونیکی به دونوع  CRM و USSD تقسیم می شوند که نوع اول در بستر سیستم پیامکی مخابرات و بخش دوم در بسترUSSD 

درکارت ویزیت پیامکی یا CRM ، چنانچه فردی کد اختصاصی کسب وکار یا فرد را به سامانه مرتبط ، پیامک کند، تمام اطلاعات کاری  شامل خدمات، آدرس مغازه یا شرکت، تلفن همراه، ثابت و... را در تلفن همراه خود دریافت خواهد کرد که این اطلاعات هر لحظه به وسیله تلفن همراه صاحب کارت ویزیت قابل ویرایش بوده که این تغییر در کارتهای چاپی مستلزم چاپ مجدد است همچنین شماره تماس ارسال کننده کد در باشگاه مشتریان کسب وکار ذخیره می شود. 

درکارت ویزیت USSD ، پنل اختصاصی به کسب و کارها در بستر سرشماره  *  عدد  #   فعال سازی می شود و کافی است مشتریان کد مخصوص کسب و کار را از این طریق وارد نمایند تا کلیه اطلاعات کاری کسب وکاریا همان صاحب کارت ویزیت الکترونیک، تلفن تماس ، راه های دسترسی ، نظرسنجی و... برایشان به نمایش درآید و تلفن مشتری نیز در باشگاه مشتریان  اضافه گردد. 
از این پس دارنده کارت ویزیت می تواند با مشتریان خود در هر لحظه و به مناسبت های مختلف در ارتباط بوده و آنها را از خود با خبر کند . 

 

 

 

کارت ویزیت الکترونیکی رایگان پیام رسون :

اگر قصد دارید از کارت ویزیت الکترونیکی نمایندگی سامانه پیام کوتاه استفاده کنید می توانید با ثبت نام در سایت نمایندگی سامانه پیامک شیراز به مدت یک سال به صورت رایگان از خدمات کارت ویزیت الکترونیکی بهره مند شوید .

شما با خرید کارت ویزیت الکترونیکی رایگان می توانید با تست کارت ویزیت و آشنایی با نحوه عملکرد آن از مزایا و ویژگی های این ابزار قدرتمند به صورت رایگان بهره مند شوید .

جهت ثبت نام کارت ویزیت الکترونیک رایگان می‌توانید به سایت سامانه پیامک پیام رسون مراجعه کرده و پس از ثبت نام ، تیم پشتیبانی نمایندگی پیامک یک ویدئو آموزشی که مربوط به نحوه کارکرد با کارت ویزیت الکترونیکی می‌باشد برای شما ارسال خواهد کرد .


جهت اطلاع بیشتر به سایت نمایندگی پنل پیامک پیام رسون مراجعه کنید .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ بهمن ۰۰ ، ۲۲:۵۰
sms reson

پس از عبور نرخ دلار از هسته سخت ۲۷هزار تومانی در روز شنبه، این شاخص دیروز در کانال ۲۶هزار تومانی استراحت کرد. در شرایط جدید، تحلیلگران بازار ارز سه پیش‌بینی «تداوم روند کاهشی در نتیجه اخبار مثبت سیاسی»، «بازگشت نرخ به سطوح بالاتر پس از برخورد با کف» و «ماندگاری در میانه کانال ۲۶هزار تومانی» را برای آینده کوتاه‌مدت قیمت دلار ارائه کردند.
 
دلار در روز دوم هفته جاری به روند کاهشی خود ادامه نداد. کاهش قیمت‌های صبحگاهی شاخص بازار ارز در روز گذشته تثبیت نشد و قیمت دلار پس از نوسان‌های بسیار در بازار دیروز به سطح قیمتی روز شنبه یعنی ۲۶ هزار و ۶۰۰ تومان بازگشت. معامله گران بازار ارز سه احتمال «تداوم روند کاهشی ایجاد شده توسط اخبار مثبت سیاسی»، «برخورد نرخ دلار با کف و بازگشت به سطوح قیمتی بالاتر» و ‌‌«سکونت موقت دلار در کانال ۲۶ تا زمان انتشار اخبار جدید‌تر از مذاکرات هسته‌ای»‌‌ را برای آینده نرخ اسکناس آمریکایی مطرح کردند. تحلیلگران سیاسی ارزی بازار تهران نیز با اشاره به عدم تاثیر مستقیم تحریم‌های لغو شده در روز شنبه بر اقتصاد کشور معتقدند تاثیر این اخبار بر بازار ارز تهران نمی‌تواند بیشتر از کانال‌شکنی روز شنبه و عبور دلار از هسته سخت ۲۷ هزار تومانی خود باشد در نتیجه بازار ارز تهران برای مشاهده روند‌های کاهشی جدید همچنان نیازمند اخبار قطعی‌تری از مقر مذاکرات هسته‌ای ایران و ۱+۴ است.

دیروز یکشنبه ۱۷ بهمن بازار آزاد ارز تهران مجددا و مانند روز شنبه با کاهش قیمت کار خود را آغاز کرد. معامله‌گران ارزی بازار تهران که در پایان ساعات کاری روز شنبه معاملات دلاری خود را در سطح قیمتی ۲۶ هزار و ۶۰۰ تومان بسته بودند با شروع نخستین ساعات کاری روز یکشنبه شاهد عبور نرخ این اسکناس آمریکایی از نیمه کانال ۲۶ هزار تومانی و رسیدن به سطح قیمتی ۲۶ هزار و ۴۵۰ تومان بودند. این روند کاهشی در روز گذشته باز هم ادامه داشت به‌صورتی که ظهر دیروز ارقامی حوالی ۲۶ هزار و ۲۵۰ تا ۲۶ هزار و۳۵۰ تومان نیز برای فروش دلار مطرح می‌شد. اما با عبور از نیمه روز یکشنبه بازار کم کم از روند کاهشی خود دست کشید و با بالا رفتن اندک تعداد خریداران دلار توانست به آهستگی و تا انتهای روز به قیمت خود در روز شنبه برسد.

طبق مشاهدات ثبت شده توسط خبرنگار «دنیای اقتصاد» از مکالمات هسته مرکزی بازار ارز تهران بازیگران این بازار خود از سه احتمال زیر برای آینده بازار ارز سخن می‌گفتند: عده‌ای از این افراد به تداوم روند کاهشی آغاز شده توسط اخبار سیاسی مذاکرات هسته‌ای و عبور قیمت دلار از کانال ۲۶ هزار تومانی تا اواسط هفته جاری معتقد بودند. عده دیگری از این معامله‌گران نیز با کف خواندن رقم ۲۶ هزار و ۳۰۰ تومان و با اشاره به روند قیمتی دلار در روز یکشنبه اعتقاد داشتند نمودار قیمتی شاخص بازار ارز با کف حمایتی خود برخورد داشته و در حال بازگشت به سطوح قیمتی بالاتر است. به نظر این عده از معامله‌گران بازگشت دوباره نرخ دلار به کانال‌های ۲۷ و ۲۸ هزار تومانی در آینده نزدیک آنچنان دور از ذهن نیست. اما گروه سوم از معامله‌گران ارزی بازار تهران با اعتقاد به این موضوع که دلار برای کاهش قیمت روند پله‌ای را در پیش گرفته است بر این باورند که ممکن است دلار برای مدتی نا‌معلوم و تا انتشار اخبار جدید‌تری از مقر مذاکرات هسته‌ای ایران و قدرت‌های جهانی، در کانال ۲۶ هزار تومانی به استراحت بپردازد.

تحلیلگران سیاسی بازار ارز تهران نیز با اشاره به نظر خود مبنی بر نیاز دلار به اخبار قطعی برای عبور از هسته سخت کانال ۲۷ هزار تومانی و با علم به این مساله که تحریم‌های هسته‌ای لغو شده در روز شنبه تاثیر مستقیمی بر اقتصاد ایران ندارند بر این باورند که خبر سیاسی روز شنبه تاثیر خود را بر بازار ارز گذاشته و انتظار نمی‌رود بیشتر از این بتواند در جهت کاهش قیمت دلار در بازار تهران اثر داشته باشد. در نتیجه شاخص بازار ارز برای کاهش قیمت‌های بیشتر باید همچنان گوش به زنگ اخبار مذاکرات هسته‌ای بماند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ بهمن ۰۰ ، ۲۰:۲۴
sms reson

آشنایی با شماره مجازی با پیام رسون

1400-11-04 23:52:09 1142  0  0

آیا تا به حال به واژه (شماره‌ مجازی ) روبرو شده اید ؟ و یا اینکه می دانید چیست و چه کاربردی دارد؟  آیا میدانید که میشود بدون داشتن سیم کارت از شماره تلفن همراه کشورهای دیگر هم بهره مند شد ؟

اگر می خواهید بدانید که شماره مجازی چیست تا پایان این مقاله با نمایندگی پنل پیام کوتاه پیام رسون همراه باشید تا با شماره مجازی و کاربردهای آن بیشتر آشنا شوید .

 

شماره مجازی چیست ؟:

همانطور که از پسوند مجازی قابل درک است شماره مجازی یعنی یک شماره تلفنی که وجود حقیقی ندارد ولی در عین حال تمام امکاناتی را که یک شماره تلفن واقعی دارد را می تواند در اختیار کاربران قرار دهد . این شماره تلفن بسته به نوع سرویسی که کاربر از آن استفاده می کند میتواند متفاوت باشد و ممکن است هر کدام امکانات منحصر به فردی را ارائه دهد پس بدون اینکه نیاز داشته باشید از اپراتورها و سامانه پیامک ، سیم کارت تهیه کنید می توانید به راحتی با فعال کردن یک اکانت در برنامه ها و وب سایت های ارائه دهنده شماره مجازی، شماره مجازی خود را فعال کنید .

معمولا  شرکت‌های ارائه دهنده شماره مجازی از جمله سامانه پیام کوتاه شیراز برای رضایت مشتریان خود شماره مجازی را به مدت محدود به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می دهد تا کاربران بتوانند  از سرویس شماره مجازی رایگان بهره مند شده و با نحوه کارکرد و کاربردهای آن بیشر آشنا شوند  .

 

 

 

کاربردهای شماره مجازی: 
اولین و مهمترین کاربردی که می توان در استفاده از شماره مجازی به آن اشاره کرد ، ایجاد همزمان چند اکانت متفاوت در شبکه های اجتماعی و برنامه های پیام رسانی است که برای ساخت حساب در آن ها حتما نیاز به یک شماره تلفن مجزا می باشد. برای مثال اگر ما در سامانه پیامک شیراز بخواهیم به طور همزمان چند اکانت تلگرام و یا اسکایپ داشته باشیم ، نیاز است که چند شماره تلفن مجزا داشته باشیم که برای هر کدام از آنها نیاز به یک سیم کارت مجزا داریم. با این حساب اگر بخواهیم برای هر اکانت یک سیم کارت تهیه نماییم باید هزینه زیادی را برای این منظور پرداخت کنیم  خصوصا اگر بخواهیم اکانتی داشته باشیم که با یک شماره خارجی فعال شده باشد. به همین منظور استفاده از شماره مجازی که اکثرا به صورت رایگان در نمایندگی پیامک ارائه می شود، می تواند یک گزینه بسیار خوب باشد.

از طرف دیگر اگر شما بخواهید با فردی در خارج از کشور ارسال و دریافت پیام کوتاه داشته باشید و یا تماس صوتی و تصویری با وی برقرار کنید، نیاز است که حتما از یک شماره خارجی این کار را انجام دهید. در غیر اینصورت هزینه های تماس شما با سیم کارت داخلی تان بسیار فزاینده خواهد بود و اقتصادی نخواهد بود .

از طرفی اگر بخواهیم با شرکت ها و یا افرادی که در خارج از ایران هستند، ارتباط برقرار کنیم به طوری که آنها متوجه نشوند که شما از ایران با آن ها تماس گرفته اید، استفاده از شماره مجازی بهترین گزینه می باشد. به این ترتیب شما می توانید با افراد در خارج کشور، بدون اینکه آنها به مکان اصلی شما پی ببرند، ارتباط برقرار کرده و با آنها تماس بگیرید.

 

 

پیام رسون :

 اگر خواستار استفاده از شماره مجازی هستید با مراجعه به سایت نمایندگی سامانه پیام کوتاه شیراز به سادگی و بدون پرداخت هزینه می توانید اپلیکیشن مخصوص هر وب سایت ارائه دهنده شماره مجازی را روی تلفن خود نصب کنید و یا از طریق سرویس تحت وب سامانه پیامک یک شماره را برای خود فعال کنید .

جهت اطلاع بیشتر شماره مجازی سامانه پیام کوتاه را کلیک کنید . 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ بهمن ۰۰ ، ۲۰:۲۲
sms reson

 رییس جمهور ایران به روسیه رفته تا قرارداد راهبردی ۲۰ ساله میان ایران و روسیه را امضا کند.

اگر منافع ایران از امضای این قرارداد را «واضح» فرض کنیم (مواردی مانند همکاری در سوریه، صادرات گاز به اروپا، سرمایه گذاری در صنعت هسته‌ای و البته خرید تسلیحات نظامی)، در سویِ مقابل، روسیه که پیش از این چند بار با کارت ایران در موقعیت‌های مختلف بازی کرده، چه نفعی می‌برد؟ پاسخ این است که ظاهراً منافع روسیه از این قرارداد، یک بازی پیچیده را در بر می‌گیرد.

سفر رییس جمهور ایران به روسیه، بالاخره انجام شد و ابراهیم رئیسی و ولادیمیر پوتین، در دو سویِ یک میز بزرگ لاکی رنگ در «کاخ کرملین»، نزدیک به ۳ ساعت با یکدیگر گفتگو کردند.

دستور کار اصلی این سفر از پیش اعلام شده بود: گفتگو در مورد تمدید قرارداد راهبردی ۲۰ ساله میان ایران و روسیه. البته، این را هم می‌دانیم که در دنیای سیاست، زمانی که رهبران دولت‌ها با یکدیگر دیدار می‌کنند، معمولا کار تمام است و پیش از آن، مذاکرات، چانه زنی‌ها و سبک سنگین کردن‌ها میان کارشناسانِ کشور‌ها انجام شده است.

اما امضای قرارداد ۲۰ ساله میان ایران و روسیه (که برای دومین بار تمدید می‌شود) و همزمانی این رخداد با سفر وزیر امور خارجه ایران به چین برای رسمیت بخشیدن به قرارداد ۲۵ ساله میان ایران و چین، واجدِ کدام معانیِ ضمنی برای ایران خواهد بود؟

ایران از «غرب» نا امید شده است
دستگاه دیپلماسی ایران روز‌های شلوغی را از سر می‌گذارند. همزمان با برگزاری مذاکرات هسته‌ای میان ایران و قدرت‌های جهانی در وین، پایتخت اتریش در سطح معاونین وزارت خارجه، وزیر خارجه ایران راهی پکن، پایتخت چین شده و قرارداد ۲۵ ساله میان ایران و چین را یک مرحله به پیش برده است. (تعمداً از عبارت «امضا کردن قرارداد» استفاده نمی‌کنیم.)

از آن سو، شخص رییس جمهور ایران هم راهی مسکو، پایتخت روسیه شده تا برای دومین بار میان ایران و روسیه، قراردادی راهبردی امضا کند.

در یک کلام، ایران دو سیگنالِ بسیار پرمعنا به غرب (آمریکا و اروپا) مخابره کرده است: اعتمادی به شما نداریم و به دنبال چیزی به جز یک مصالحه حداقلی هم نیستیم.

از سمت غربی‌ها هم یک چیز واضح است: آمریکا و اروپا بعید است دست ایران را به اندازه سال‌های ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۶ خورشیدی، به گرمی بفشارند. (اگر اصلا آن زمان هم به گرمی فشرده باشند!)

در این میانه، از مجموع شواهد پیدا است که سیاست ایران پس از نزدیک به یک دهه، دوباره «نگاه به شرق» است. شاهد مثال هم کم نیست: چین و روسیه بالاخره و پس از ۱۵ سال اصرار ایران، عضویت کامل ایران در «سازمان همکاری شانگهای» را پذیرفته اند.

و حالا پس از قرارداد‌های راهبردی با چین و روسیه، صحبت از قرارداد‌های مشابه با کشور‌هایی مانند هند و ونزوئلا هم به میان آمده است. (رجوع کنید به صحبت‌های پیشین حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران در رسانه ها)

روسیه و ایران: چه خبر است؟
قرارداد ۲۰ ساله مشارکت راهبردی میان ایران و روسیه، قدیمی‌تر از مورد مشابه میانِ ایران و چین است. نخستین قرارداد راهبردی با روسیه، در سال ۱۳۷۹ خورشیدی و در زمان ریاست جمهوری محمد خاتمی میان تهران و مسکو امضا شده بود و از قضا، به تازگی منقضی شده است.

مفاد این قرارداد (مشابه قرارداد با چین) محرمانه است. اما تا همین جا، بر اساس گمانه زنی‌های رسانه‌های عمدتا غربی (و البته نهاد‌هایی مانند «آژانس اطلاعات دفاعی آمریکا») می‌دانیم که بخش بزرگی از این قرارداد ناظر به خرید تسلیحات نظامی از روسیه است.

ایران به طور مشخص برای خرید جنگنده‌های «سوخو» از روسیه اعلام آمادگی کرده است، جنگنده‌هایی که ضعف نیروی هوایی ایران را در مقابل نیروی هوایی اسرائیل، امارات متحده عربی و عربستان پوشش خواهند داد.

البته صحبت از نوسازی تسلیحات موجود (از جمله تانک‌های T-۷۲ قدیمی ایران) هم در میان است و ایران برای خرید هلیکوپتر و موارد مشابه هم درخواست داده است.

اما همه چیز به سلاح ختم نمی‌شود و اگر تنها بحث خرید تسلیحاتی در میان بود، نیازی به سفر رسمی و سر و صدا نبود.

پیش‌بینی‌های ژئوپولتیک و اقتصادی نشان می‌دهند قاره آسیا در دو دهه پیش رو، بار دیگر به نقطه ثقل اقتصاد جهانی بدل خواهد شد.

در واقع، بر اساس گزارش‌های بانک جهانی، از میان ۶ قدرت نخست اقتصادی در سال ۲۰۴۰ میلادی، چهار مورد غیر غربی (به مفهوم عام) خواهند بود: چین، هند، ژاپن و روسیه.

با این همه، بر خلاف پروپاگاندای رسمی، ایران تا همین حالا همواره متمایل به «غرب» بوده و نه «شرق». شاهد مثال کم نیست، اما مجالی جداگانه برای ذکر شواهد مورد نیاز است.

به عنوان تنها یک نمونه، بررسی حجم تجارت میان چین با کشور‌های مختلف، نشان می‌دهد که در منطقه غرب آسیا، چین با پاکستان، عربستان و ترکیه بیش از ایران مراودات تجاری دارد.

این در حالی است که تا پیش از تحریم‌های یک دهه اخیر، عمدتا آلمان، امارات و عراق، شرکای تجاری نخست ایران بوده اند و چین، همین اواخر به جایگاه نخست صعود کرده است.

ایران در جریان انعقاد «برجام»، احساس کرد که از اعتماد به غرب چیزی عایدش نشده و حتی اروپایی‌ها هم آن قدر صادق نبوده اند که خسارت خروج یک جانبه آمریکا از برجام را با ساز و کار‌هایی نظیر «اینستکس» جبران کنند. نتیجه، گردشِ ایران به سمت «شرق» بود.

دست ایران در دست چین و روسیه
رییس‌جمهور چین، «شی جین پینگ»، در سال ۲۰۱۶ میلادی پیشنهاد یک توافق همه جانبه را به ایران ارائه داد و در این توافق، پیشنهاد کرد که در مقابل خرید تعهدی نفت ایران از سوی چین، این کشور سرمایه‌گذاری گسترده‌ای در زیرساخت‌های ایران انجام دهد و البته، ایران هم متعهد به خرید تعهدی کالا‌های چینی در برخی بخش‌ها شود.

نفع دو کشور از این توافق تقریبا روشن است: ایران می‌خواهد یک مشتری بلندمدت برای نفت خود پیدا کند و این مشتری همزمان با سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌های نفتی و غیرنفتی کشور، جریانی از ورود سرمایه خارجی به کشور را هم تضمین کند. (ارقامی بین ۴۰۰ تا ۴۸۰ میلیارد دلار از سرمایه‌گذاری چین در اقتصاد ایران منتشر شده است.)

منافع اقتصادی روسیه از نزدیکی به ایران هم تا حدی روشن هستند. مثلا، در جریان اکتشاف «میدان گازی چالوس» (که گفته می‌شد ایران را به جایگاه نخست در زمینه منابع گاز طبیعی در جهان ارتقا داده)، روس‌ها خودشان پا پیش گذاشتند و قول صادرات از این میدان گازی به اروپا را دادند تا به اصطلاح، «شیر صادرات» گاز ایران به اروپا دست خودشان باشد.

سرمایه‌گذاری‌های زیرساختی در «میدان گازی چالوس» را هم قرار است خود روسیه انجام دهد و زمزمه‌هایی از سرمایه‌گذاری کشور‌هایی مانند «اتریش» هم به میان آمده است. تا همین‌جا، روسیه چندین میلیارد دلار منافع اقتصادی به جیب خواهد زد.

«تزار» بازی پیچیده تری در ذهن دارد
اما ظاهرا روسیه منافع دیگری هم از انعقاد قرارداد راهبردی با ایران خواهد داشت. اندیشکده «شورای آتلانتیک» (Atlantic Council) در گزارشی که چندی پیش منتشر شده، به این نکته اشاره کرده بود که روسیه می‌خواهد همزمان، از رابطه با ایران و کشور‌های عربی نفع ببرد.

شاهد مثال این مدعا هم سرمایه‌گذاری‌های گسترده‌ای است که امارات متحده عربی و قطر، در زمینه املاک و انرژی در روسیه انجام داده اند.

از طرفی، روسیه هم مانند چین به دنبال چندقطبی کردن قدرت در جهان است و ایران هم در این میان یک مهره در این صفحه شطرنج است.

بر اساس گزارش «شورای آتلانتیک»، حمایت روسیه از پیوستن هند به «سازمان همکاری شانگهای»، دست کم این هدف پنهان را دنبال می‌کرده که رقیبِ سنگین‌وزنِ چین، یعنی هند هم دستی بر آتش داشته باشد تا چینی‌ها عنان سازمان را یک تنه به دست نگیرند.

چین هم همین بازی را به شکلی دیگر دنبال می‌کند: در میانه مذاکرات هسته‌ای ایران و قدرت‌های جهانی، خبر‌هایی درز کرد که چین در عربستان کارخانه‌های متعددی برای تولید موشک‌های بالستیک تاسیس کرده و به صورت پنهانی، فناوری ساخت موشک‌های بالستیک را به عربستان فروخته است.

بر اساس اطلاعات موجود، تنها ۱۵ کشور در جهان برنامه موشک‌های بالستیک دارند و از قضا، سه مورد از این کشور‌ها زیر چتر چین هستند: پاکستان، کره شمالی و ایران.

اما چرا چین باید در میانه مذاکراتی که در آن نقش «شریک راهبردی» ایران را به خود گرفته، به رقیب منطقه‌ای ایران (یعنی عربستان سعودی) فناوری موشکی بفروشد؟

پاسخ احتمالا همان است که در بالا و در مورد روسیه صدق می‌کرد: چین و روسیه می‌خواهند با بندبازی در منطقه غرب آسیا (خاورمیانه) و آن هم زمانی که آمریکا به دلیل اولویت‌هایی دیگر این منطقه را ترک کرده، میان قدرت‌های منطقه ایِ این ناحیه (ایران، ترکیه، عربستان، امارات، پاکستان و حتی مصر) نوعی توازن برقرار کنند. از این روند، در آینده شواهد بیشتری هویدا خواهد شد.

علاوه بر این، روسیه ایران را به مثابه مهره‌ای می‌بیند که می‌تواند نظم مورد نظر مسکو در منطقه «اوراسیا» را تکمیل کند و از مواضع روسیه در مناقشات سوریه، افغانستان یا اوکراین هم حمایت کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ بهمن ۰۰ ، ۰۰:۱۴
sms reson

پنل پیامک

1400-10-23 23:56:54 1055  0  0

چقدر با روشهای کسب درآمد آنلاین آشنا هستید ؟آیا میدانید از روش های آنلاین چقدر می‌توانید ماهیانه درآمد داشته باشید ؟ در این مقاله با پیام‌رسون همراه باشید تا بهترین و جامع ترین روش تبلیغ آنلاین که همان نمایندگی پنل پیامک می باشد بیشتر آشنا شوید . 

در ابتدا به تعریف کلی نمایندگی پنل پیامک میپردازیم .

 

 نمایندگی پنل پیامک چیست ؟:

سرویس پیام‌ کوتاه یا همان اس ام اس یک سرویس از شبکه های تلفن همراه است که برای ارسال و دریافت پیام کوتاه با کمک شبکه های تلفن همراه انجام می شود که یکی از بزرگترین دستاورد های صنعتی و فناوری بشر در دهه های اخیر بوده است . در واقع سرویس ارسال پیامک یک سامانه پیشرفته و هوشمند است که برای مدیریت ارسال پیامک انبوه از طریق یک صفحه وب و با اهداف تجاری استفاده می شود . این ابزار قدرتمند یعنی نمایندگی پیامک ، نیازی به سخت افزار و نرم افزار ندارد و همه ی کار آن به صورت آنلاین بوده و در بستر یک سایت در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

 

 

 

امکانات نمایندگی پیامک :

امکاناتی که یک نمایندگی پنل پیامک  می تواند در اختیار کاربران قرار دهد بسیار زیاد بوده اما در زیر به تعدادی از آنهایی که مهم تر هستند پرداخته ایم .

 

1- دسترسی به سامانه پیام کوتاه با دامین اختصاصی :

هر نمایندگی پیامک میتواند با دامنه یا زیر دامنه دلخواه خود وارد سامانه پیامک شود و دسترسی کاربران به سامانه از طریق دامنه اختصاصی  به ریسلر امکان پذیر خواهد بود . 

 

2- درج لوگو :

شما به عنوان یک نمایندگی پیامک می توانید نام مناسبی برای سامانه پیامک خود انتخاب کنید و بر  اساس آن  یک لوگو طراحی کنید و در نهایت لوگو اختصاصی خود را در صفحه اصلی سامانه‌پیامک قرار دهید. 

 

3- واگذاری نامحدود پنل پیام کوتاه : 

هر نمایندگی پیامک می تواند به صورت نامحدود، پنل  کاربری واگذار کند . علاوه بر آن می‌تواند پنل پیامک را به صورت بسته های مختلف از ابزارهای سامانه تعریف کند و با تعرفه های مختلف در اختیار کاربران قرار دهد.

 

4- پنل مستقیم نمایندگی پیامک  :

هر نمایندگی پیامک  می‌تواند به صورت شاخه ای به تعداد نامحدود ریسلر مستقل تقسیم شود و پنل‌های ریسلری را به صورت مستقل در اختیار کاربران بگذارد .  این پنل های نمایندگی پیامک  میتواند امکانات و محدودیت های متفاوت داشته باشد. 

 

5- عدم نیاز به هاست : 

این  نمایندگی پیامک نیازی  به نصب روی هاست خاصی ندارد. 

 

6- درگاه پرداخت آنلاین :

نمایندگی پیامک می توانند درگاه الکترونیک اختصاصی در سامانه پیامک را راه‌اندازی کنند تا کاربران بتوانند به صورت آنلاین وارد حساب شده و شارژ خود را انجام دهند. 

 

7- شماره مجازی دائمی :

این واگذاری شماره از پیش شماره ۳۰۰۰ بوده و می تواند به صورت سالیانه به کاربران عرضه شود. 

 

8- تعیین تعرفه : 

نمایندگی های پیامک این اختیار را دارند که ارسال و دریافت پیامک را بر اساس سیاست‌های خود قیمت گذاری کند. 

 

ویژگی نمایندگی پیامک پیام رسون :

پلتفرم نمایندگی پیامک پیام رسون  بدین صورت است که شما با ایجاد یک اکانت کاربری میتوانید شروع به ارسال تبلیغات پیامکی ، ارسال انبوه پیامک ، ارسال انبوه پیام کوتاه از روی نقشه و خیلی کارهای دیگر که فراتر از یک ارسال پیامک تلفنی است را انجام دهید. در زیر به صورت ایتمی به تمام ویژگی های نمایندگی پیامک پیام رسون اشاره شده است .

 

1- استفاده از بانک اطلاعاتی پنل پیامک شیراز بدون درج نام ما و همچنین توانایی افزودن بانک اختصاصی خود برای کلیه کاربران تان با تنظیمات و امکانات تخصصی

 

2- ارسال انبوه پیامک براحتی ازطریق پلتفرم نرم افزاری

 

3- وجود امکان شخصی سازی پنل پیامک برای نمایندگان فروش پیامک

 

4- امکان اعمال تغییرات در پنل اس ام اس مطابق نظر نماینده پیامک

 

5- بانک اختصاصی پیشرفته و کامل جهت استفاده نماینده سامانه پیام کوتاه مطابق میل خود

 

6- امکان ایجاد سامانه پیام کوتاه رایگان (پنل پیامک رایگان) برای کاربر جهت تست و یا ارسال از طریق دفترچه تلفن شخصی

 

7- امکان ارسال پیامک زنده همراه اول و ایرانسل توسط اولین سامانه ارسال پیامک زنده در کشور توسط سامانه پیام کوتاه شیراز پیام رسون

 

8- امکان ارسال پیامک آنلاین توسط اولین سامانه ارسال پیامک آنلاین در کشور توسط سامانه پیام کوتا پیام رسون

 

9- امکان ارسال اس ام اس انبوه از طریق اپلیکیشن پیام رسان و ارائه اپلیکیشن مذکور به کاربران خودتان با برند خودتان

 

10- امکان استفاده از پیامک هوشمند جهت نظر سنجی پیامکی ، پاسخگوی خودکار پیامک ، منشی تلفنی و مسابقه جهت تبلیغات کارآمد پیامکی

 

11- امکان ارسال پیامک صوتی ( با استفاده از خطوط 9000 و پیام صوتی ) 

 

12- امکان ارسال پیامک انبوه از روی نقشه

 

13- محفوظ بودن کلیه اطلاعات نمایندگان فروش نزد سامانه اس ام اس پیام رسون شیراز

 

14- فعال سازی خطوط خدماتی جهت ارسال به بلک لیست در کمتر از ۵ روز کاری جهت استفاده نماینده پیامک

 

15- امکان فعال سازی خطوط عمومی ارسال پیامک در ۱ روز کاری

 

16- قیمت مناسب در قبال خدمات فوق العاده پنل اس ام اس

 

17- امکان ایجاد کارت ویزیت الکترونیک مطابقه سلیقه خود

 

18- امکانات هوشمند پنل اس ام اس نظیر فروشگاه من ، ارسال زمان دار و منشی عضویت پیامکی و ….

 

پیام رسون :

سامانه پیام کوتاه شیراز با سالها سابقه درخشان در ارائه پنل پیامک به مشتریان و فروش نمایندگی پیامک به همکاران توانسته اعتبارو اعتماد زیادی را از هم وطن های خود  بدست آورد و همین باعث شده که هر روز تلاش کنیم تا بهتر از دیروزمان باشیم و با ارائه بهترین خدمات در راستای پنل پیامک شما را به در آمد های بالا در ماه برسانیم .

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید . 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ بهمن ۰۰ ، ۰۰:۱۲
sms reson