پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان

نمایندگی پنل پیامک- پنل پیام کوتاه-پنل پیام کوتاه رایگان و ارسال انبوه پیامک در سایت پیام رسون

پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان

نمایندگی پنل پیامک- پنل پیام کوتاه-پنل پیام کوتاه رایگان و ارسال انبوه پیامک در سایت پیام رسون



نمایندگی پنل پیامک- پنل پیام کوتاه-پنل پیام کوتاه رایگان و ارسال انبوه پیامک در سایت پیام رسون

بایگانی

۱۰ مطلب در خرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

قرار بود وزیر امور خارجه ایران در روز ششم ژوئن ماه جاری به آنکارا سفر کند؛ اما این سفر انجام نشد و هیچ اظهار نظر رسمی‌ای درباره علت لغو یا به تاخیر افتادن آن از سوی دو کشور صورت نگرفت؛ اما رسانه‌های ایرانی از مسئولان کشورشان نقل قول کردند که به تاخیر افتادن این سفر به علت عدم وجود هماهنگی میان دو وزیر خارجه بوده است.

لغو چنین سفرهایی یا به تاخیر افتادن آن‌ها می‌تواند عادی تلقی شود وقتی که روابط دو کشور نیز واقعا عادی باشد؛ اما [درباره این دو کشور] واقعیت این را نشان نمی‌دهد.همچنین اینکه توضیح رسانه‌های ایرانی به نظر نامفهوم است؛ چرا که با توجه به وجود مسائل حساس متعددی که میان دو کشور وجود دارد_ از اختلاف درباره احداث سدها گرفته تا اوضاع سوریه، عراق و تحولات بزرگ در منطقه که در روابط دو کشور تاثیرگذار است _ عدم وجود هماهنگی میان وزرای خارجه دو کشور برای چنین سفر مهمی غیرمنطقی است.

علی رغم اینکه ترکیه و ایران دو قدرت منطقه‌ای هستند، مدتهاست که بر سر دستیابی به نفوذ در بسیاری از کشورهای همسایه یعنی کشورهایی که آن‌ها را حیاط خلوت خود می‌دانند، بایکدیگر رقابت می‌کنند؛ اما این رقابت تحت سیطره بود و به بحرانی در روابط تبدیل نشد؛ اما جهش جدید ترکیه برای جنگ علیه حزب کارگر کردستان و شاخه سوری آن (یگان‌های مدافع خلق) در کنار نرمش اخیر آنکارا در روابطش با کشورهای منطقه پرسش‌هایی را درباره آینده هم‌زیستی ترکیه و ایران برانگیخته است.

گشایش روابط به روی عربستان، امارات و اسرائیل از سوی ترکیه باعث شده است تهران نسبت به درگیر شدن آنکارا در جناح جدید منطقه‌ای برای مقابله با نفوذ این کشور نگران شود. ایرانی‌ها باور دارند روابط جدید ترکیه با اسرائیل و دشمنانش در خلیج فارس قدرت منطقه‌ای این کشور را کاهش می‌دهد.کشورهای حاشیه خلیج فارس در این راستا درصدد هستند سطح این روابط تازه را افزایش دهند و به همکاری‌های دفاعی برسانند. امارات تمایل خود را برای خرید تسلیحات از ترکیه نشان داده است. عربستان نیز تمایل دارد پهپادهای ترکیه را برای استفاده در جنگ علیه حوثی‌ها در یمن در اختیار داشته باشد.

 روابط ایران و ترکیه در دهه‌های گذشته علی‌رغم تنش‌هایی که هر از چند گاهی به علت دخالت دو کشور در برخی مناقشات منطقه‌ای و اتخاذ مواضع متناقض در قبال مناقشه آذربایجان و ارمنستان تجربه کرده‌اند، از ثبات معقولی برخوردار بوده است؛ اما تحولات منطقه‌ای،  تمایل تهران و آنکارا برای بهره‌برداری از خلاء ناشی از کاهش نقش آمریکا در منطقه به منظور تقویت نقش منطقه‌ای خود  و نیز رویکرد آنکارا برای برقراری شراکت راهبردی با دشمنان ایران مانند اسرائیل و برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس باعث شده است که قدرت دو کشور برای ادامه مدیریت با ثبات این روابط کاهش یابد.

آنکارا تلاش کرده است تحول در سیاست‌های منطقه‌ای خود را از روابطش با ایران جدا کند؛ اما شراکت‌های جدیدش در منطقه باعث می‌شود در نهایت یکی از طرف‌ها در جناح جدید منطقه‌ای باشد که یکی از اهداف اصلی آن مقابله با نفوذ ایران است. ترکیه نیز مانند دیگر کشورهای منطقه از نقش منطقه‌ای ایران زیان دیده است و نگرانی‌هایی درباره دستیابی این کشور همسایه به سلاح اتمی دارد.

با وجود تمام این نگرانی‌ها و تضاد منافع آنکارا در طول سال‌های گذشته سعی کرده است با توجه به ضرورت جغرافیایی که هم‌زیستی را با وجود تناقض‌های سیاسی و تضاد منافع ناگزیر می‌کند، رویکردی منطقی در روابط با تهران اتخاذ کند. در این راستا ترکیه همیشه با تحریم‌های آمریکا علیه تهران مخالفت کرد و هشدار داد که عقب نشینی دولت ترامپ از توافق هسته‌ای به بی‌ثباتی در منطقه منجر خواهد شد و نیز ترور فرمانده سپاه قدس از سوی آمریکا را محکوم کرد.

ترکیه در حال حاضر نیز از مذاکرات احیای توافق هسته‌ای حمایت می‌کند. این امر با توجه به روابط اقتصادی عمیق دو کشور و نگرانی آنکارا از به راه افتادن رقابت تسلیحاتی در منطقه در صورت شکست این مذاکرات قابل فهم است. اما در واقع هر دو کشور یعنی ترکیه و ایران دو طرح منطقه‌ای متناقض دارند که باعث می‌شود ماموریت مدیریت رقابت میان آن‌ها عملیاتی دشوار و پیچیده باشد و موفقیت آن نیازمند تلاشی مشترک باشد.

 در حقیقت رهبران دو کشور برای ادامه آن تمایل دارند . به نظر نمی‌رسد این تمایل با توجه با ضرورت آن کاهش یابد. با این حال، تردیدهای متقابل درباره نگاه طرف مقابل به نقش منطقه‌ای طرف دیگر و  نیز تغییر چشم‌انداز منطقه‌ای، فشار بر آنکارا و تهران را افزایش می‌دهد تا سرعت اختلافات خود را در حد معقولی نگه دارند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ خرداد ۰۱ ، ۰۱:۲۶
sms reson

دلیل استفاده شرکت ها از پنل پیامک

1401-03-23 23:49:49 375  0  0

بازار رقابت بسیار تنگاتنگ شده است به طوری که در هر خانواده ای هر فردی کسب و کاری را برای خود راه اندازی کرده است و برای اینکه به فروش و جذب مشتری بیشتر برسد ، دارد تلاش خود را میکند . اگر دیدمان را کمی وسیع تر کنیم می‌بینیم که دیگر جذب مشتری وفادار برای افراد و کسبه فراتر رفته و حال شرکتها و کارخانجات را نیز درگیر کرده و انها هم به دنبال مشتری های وفادار می گردد چراکه دیگر مانند قبل نیست که شرکت ها  کارکنان خود را به جاهای مختلف بفرستند تا برای کارخانه یا شرکت بازاریابی کنند .

در واقع می توان گفت بازاریابی نیز چهره ای مدرن به خود گرفته است . یکی از این روش های بازاریابی مدرن ، همان بازاریابی پیامکی محسوب می شود .

ما در این مقاله می خواهیم به این بپردازیم که چه اتفاقی افتاده که شرکت ها و کارخانجات نیز کمبود پنل پیامکی را در بین بازاریابی های خود احساس کرده اند با نمایندگی پنل پیامکی پیام رسون همراه باشید تا این علت را با هم بررسی کنیم .

 

چه اتفاقی در کارخانه ها و شرکت ها افتاد ؟ :

کارخانه‌های تولیدی بزرگ و کوچک و شرکت‌های بازرگانی نیاز به برنامه‌ای مدون و یکپارچه برای ارتباط با مشتریان به منظور گسترش کسب‌وکار، افزایش درآمد و پیشرفت در فعالیت‌های خود را دارند. برخی از این برنامه‌ها مربوط به فعالیت‌های بازاریابی و تبلیغاتی، ارتباط با مشتریان و CRM، افزایش فروش و حفظ مشتریان قدیمی دارند. به همین دلیل کاربرد پنل پیامک به دسته‌بندی‌های مشخص و قابل تمایزی تقسیم می‌شود که باید هر واحد به‌طور مشخص از آن در راستای اهداف سازمان، شرکت یا کارخانه استفاده کند.

از طرفی مجموعه‌های بزرگ برای ایجاد هماهنگی بین کارکنان و نیرو‌های بخش‌های مختلف نیاز به برگزاری جلسات متعددی در طول هفته دارند. علاوه بر آن برای ارتباط با پرسنل خود و اعلام اخبار مهم باید از سریع‌ترین روش‌ها اقدام کنند. در چنین شرایطی استفاده از پنل پیامکی  به‌عنوان اولین گزینه برای ارتباطی سریع، بهینه و کم هزینه مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته کاربرد پنل اس ام اس در کارخانه‌ها و شرکت‌ها فقط مربوط به موارد جدی و کاری نمی‌شود. واحد‌های نیروی انسانی یا روابط عمومی ارسال تبریک، برگزاری جشن‌ها یا رویداد‌های داخلی و همچنین  تسلیت مناسبت‌های مختلف را از طریق پنل پیامکی انجام می‌دهند.

 

اثر گذار ترین کاربرد پنل پیامکی برای کارخانجات و شرکت ها : 

بازاریابی و تبلیغات یکی از مهم‌ترین شیوه‌های جذب و حفظ مشتری است. اما متاسفانه شرکت‌ها و مجموعه‌ها باید برای انجام کمپین‌های تبلیغاتی هزینه‌های هنگفتی را بپردازند. برخی از شرکت‌های نوپا و جدید هم به دلیل همین هزینه‌های بالای تبلیغات، ناچار به انصراف از برگزاری کمپین‌های آنلاین و آفلاین بازاریابی می‌شوند. اما دقیقا پنل پیامکی این مشکل را حل کرده است به طوری که اکثر مجموعه‌ها به پنل پیامکی برای تبلیغات و بازاریابی شان روی اورده اند چراکه پنل اس ام اس این امکان را در اختیار واحد‌های صنفی و تولیدی و شرکت‌ها قرار می‌دهد که کسب‌وکار خود را با هزینه‌ای کم، اما اثرگذار و زودبازده تبلیغ و معرفی کنند.

 

 

 

پیام رسون : 

قبل از اینکه پنل اس ام اس برای کسب و کارتان تهیه کنید باید یک موضوع را در نظر بگیرید  که در راس جذب مشتری شما خواست و نیاز مردم قرار دارد و باید به این خواسته توجه بیشتری داشته باشید  اینکار از مزایای زیادی برخوردار است که می توانید مردم را به سمت شما بیشتر جذب کند.

برای بازاریابی با  تلفن همراه شما باید همیشه مشتری  و مردم را سررشته افکار خود قرار دهید تا به  قله های پیشرفت و موفقیت برسید.

کارشما باید موثرو مختصر و هدفمند باشد. اینها سه اقدام عملی در تبلیغات پیامکی هستند. سامانه اس ام اس شیراز اینکار را برای شما انجام میدهد تا فراگیر شوید.

 

جهت خرید پنل پیام کوتاه شیراز از نمایندگی سامانه پیام کوتاه شیراز اینجا را کلیک کنید .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ خرداد ۰۱ ، ۰۱:۲۵
sms reson

یک هفته تا آغاز رسمی فصل نقل‌وانتقال بازار مسکن باقی مانده و بازار اجاره همچنان رهاشده و متورم است؛ بررسی‌های میدانی نشان می‌دهد بی‌قاعدگی در قیمت‌گذاری واحدهای استیجاری ادامه دارد و حتی مشاوران املاک نیز از قیمت‌های پیشنهادی برخی مالکان شوکه شده‌اند.به‌گزارش همشهری، دولت سیزدهم با آگاهی به‌موقع و درست از شرایط ملتهب بازار مسکن و اجاره، اجرای قانون جهش تولید مسکن را در دستور کار قرار داد و بخش قابل‌توجهی از توان مدیریتی و مالی بدنه دولت و نظام بانکی را به اجرای سریع و درست نهضت ملی مسکن اختصاص داد؛ اما اقدام عملی در رده‌های پایین‌تر دولت به‌گونه‌ای است که اجرای این طرح نتوانسته تأثیر مثبتی بر تحولات بازار مسکن به‌خصوص بازار اجاره داشته باشد. در شرایط فعلی، تنور تورم در بازار اجاره به‌قدری داغ است که مجموعه‌ای از معضلات سنتی این بازار گریبانگیر خانوارهای مستأجر شده و آنها را در بن‌بست سختی قرار داده است.

تقاضای بی‌پناه در بازار یک‌طرفه
بازار اجاره ایران کاملا سنتی است و به‌جز مالکان خرد و کلانی که واحدهای استیجاری خود را در این بازار عرضه می‌کنند، هیچ تنظیم‌گر یا رقیبی در این بازار وجود ندارد. به‌تبع ساختار این بازار، هرگونه تورمی که در بازار مسکن تجربه شود، نهایتا با یک تأخیر زمانی در قیمت اجاره تخلیه می‌شود و به‌واسطه ساختار عرضه و تقاضای واحدهای استیجاری، مستأجران ناچار به پذیرش این قیمت‌ها هستند. تنها اختیار مستأجران در مواجهه با این وضعیت این است که به محلات ارزان‌تر یا حتی شهرک‌های حومه‌ای و حاشیه شهرها کوچ کنند که توان پرداخت اجاره آن را داشته باشند. غیبت تنظیم‌گر در بازار اجاره، عملا بازار اجاره را به بازاری کاملا یک‌طرفه با قدرت مطلق عرضه‌کنندگان تبدیل کرده است به‌گونه‌ای که حتی تمهیدات خیرخواهانه دولت برای تعیین سقف افزایش قیمت نیز نمی‌تواند مسیر آن را اصلاح کند. از اردیبهشت1398 و در شرایطی که تکانه‌های شدید تورمی بازار مسکن به بازار اجاره رسیده بود، نخستین فاز از گفتاردرمانی‌های مجموعه وزارت راه و شهرسازی برای اصلاح سازوکار بازار اجاره آغاز شد. 
در آن دوره مازیار حسینی، که به‌تازگی سکان معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی را در دست گرفته بود در گفت‌وگو با همشهری از ارائه یک بسته مقدماتی شامل 5پیشنهاد کلی به وزیر راه و شهرسازی برای ساماندهی بازار اجاره خبر داد و گفت که نهایی شدن آنها در حال پیگیری است و تلاش می‌شود تا پیش از آغاز فصل نقل‌وانتقال اجاره‌نشین‌ها عملیاتی شوند.


باوجود این وعده‌ها، عملا هیچ تغییری در مناسبات بازار اجاره و برنامه‌های معطوف به این بازار ایجاد نشد و حتی تغییر معاونت مسکن و ساختمان این وزارتخانه نیز گرهی از کار باز نکرد. در ادامه، فاز دوم گفتاردرمانی بازار اجاره با تدوین طرح اجاره‌داری حرفه‌ای کلید خورد که البته همچنان سرنوشت آن نامعلوم است؛ اما با شیوع کرونا، مشکلات بازار اجاره کمی تعدیل شد و نیاز متولیان به پاسخگویی در قبال این بازار نیز کمرنگ‌تر شد؛ چراکه هم به‌واسطه همدردی مردم با یکدیگر به‌خصوص در بازار اجاره و هم به‌دلیل ابلاغ مصوبه ستاد مقابله مبنی بر تمدید خودکار قراردادهای اجاره با تعیین سقف افزایش قیمت و البته ممنوعیت مراجع قضایی برای صدور حکم تخلیه بدون دلیل محکمه‌پسند، بخشی از مستأجران آسیب‌پذیر از گزند تورم واقعی این بازار در امان ماندند. 
باوجود این، از اواخر سال گذشته که موج‌های شیوع کرونا خفیف‌تر شد، بازار اجاره نیز پایبندی به قواعد کرونایی را کنار گذاشت و از همان زمان تخلیه تورم مسکن در قیمت‌های پیشنهادی در آگهی‌های اجاره آغاز شد.

سوخت قیمت‌گذاری بی‌قاعده
در اقتصاد ایران کمتر کالایی است که در قیمت‌گذاری به‌اندازه مسکن و اجاره آزادی عمل داشته باشد. در حقیقت، صنایع بزرگ کشور مانند صنعت خودروسازی حتی نمی‌توانند قیمت محصول نهایی خود را با هزینه تمام‌شده تعدیل کنند اما در بازار مسکن اگر بازار بخواهد قیمت‌ها را به هر میزان افزایش دهد هیچ مانع یا عاملی در مقابل آن وجود ندارد.  در بازار مسکن، کارشناسان و حتی برخی سیاستگذاران بنا به متورم بودن اقتصاد و سرمایه‌ای بودن کالای مسکن به اصول اقتصاد بازار متوسل می‌شوند و رشد قیمت را جزو حقوق مالکیت که البته بسیار محترم است عنوان می‌کنند؛ اما مسئله اینجاست که حتی در آزادترین اقتصادهای دنیا نیز قواعد بازار اجاره چنان رهاشده و بی‌قاعده نیست و قیمت اجاره متناسب با تغییر قیمت تمام‌شده مسکن یا ارزش بازاری آن قابل‌تغییر نیست و سیاستگذار فرایندی برای بازار اجاره تعریف کرده که نه مستأجر قادر است حقوق موجر را نفی کند و نه موجر می‌تواند راسا برای بیشینه کردن منافع خود اقدام کند. 


در ایران اما، اقتصاد متورم از یک‌سو و غیبت سیاستگذار در بازار بزرگ اجاره شرایطی ایجاد کرده و هیچ سرعت‌گیری برای کاهش شتاب رشد قیمت‌ها در بازار اجاره وجود ندارد و بازار بنا به قواعدی که به‌شدت از تورم روزمره بازارها متأثر است نسبت به تعیین قیمت‌ها اقدام می‌کند. در حقیقت سوخت اصلی جهش قیمت‌ها در قیمت‌گذاری بی‌قاعده بازار اجاره، تورمی است که به‌صورت واقعی یا انتظاری در اقتصاد وجود دارد و به متقاضیان بازار اجاره تحمیل می‌شود.

مشاوران املاک چه می‌گویند؟
قیمت‌های پیشنهادی موجران در آگهی‌های بازار اجاره در فضای مجازی اختلاف بسیار فاحشی با سال قبل و حتی ماه قبل دارد. بررسی‌های میدانی همشهری از دفاتر مشاور املاک تهران و همچنین تماس تلفنی با برخی از آگهی‌دهندگان بازار اجاره حاکی از این است که بازار به سمت تعیین قیمت اجاره بر مبنای سنت قدیمی خود یعنی تعیین رهن با معیار یک‌چهارم تا یک‌ششم ارزش مسکن و سپس تبدیل آن با نرخ 36درصد به اجاره سالانه سوق پیدا کرده است. موضوعی که حتی مشاوران املاک نیز آن را قبول ندارند و معتقدند که با قدرت مستأجران هیچ‌گونه همخوانی نمی‌کند. یکی از آگهی‌دهندگان دلیل بالای تعیین شدن مبلغ رهن و اجاره خود را قیمت‌گذاری بازار عنوان می‌کند و آن را منصفانه می‌داند؛ درحالی‌که رقم پیشنهادی او تقریبا 70درصد بالاتر از اجاره سال قبل همان واحد است. برخی از مشاوران املاک نیز از این وضعیت گیج شده‌اند. 
یکی از مشاوران املاک محدوده میدان سپاه در گفت‌وگو با خبرنگار همشهری، عبارت «بازار دیوانه» را برای توصیف وضعیت بازار اجاره به‌کار می‌برد و می‌گوید: قیمت‌ها با چیزی که مستأجر توان پرداخت آن را داشته باشد اصلا تناسب ندارد برای همین مستأجرها یا سعی می‌کنند با چانه‌زنی، قرارداد خود را تمدید کنند یا در محلات پایین‌تر و ارزان‌تر دنبال مورد اجاره می‌گردند. یکی دیگر از مشاوران املاک نیز معتقد است: فریز شدن قیمت اجاره در 2سال اخیر باعث هرج‌ومرج بازار شده و از آنجایی‌که بسیاری از مالکان به‌دنبال جواب کردن مستأجران خود هستند، بازار با افزایش تقاضا روبه‌رو شده و عرضه‌کنندگان قیمت‌ها خود را به فراخور مراجعه و تماس متقاضیان بالا می‌برند.
یکی از مشاوران املاک نیز دلیل تورم زیاد بازار اجاره را کوچ مستأجران می‌داند و می‌گوید: مستأجرانی که ناچار هستند به مناطق پایین‌تر و ارزان‌تر کوچ کنند، توان مالی بالاتری نسبت به مستأجران بومی آن محلات دارند و راحت‌تر با قیمت‌های پیشنهادی مالکان کنار می‌آیند و همین مسئله به رسمی شدن همان پیشنهادهای قیمتی بی‌قاعده منجر می‌شود و دومینوی تورمی بازار را شارژ می‌کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ خرداد ۰۱ ، ۰۰:۰۸
sms reson

پنل پیامک پیام رسون ویژه فروشگاه های زنجیره ای

1401-03-12 23:53:21 987  0  0

استراتژی کسب و کار متفاوت باعث شکوفا شدن کارتان میشود . امروزه برگ برنده ی اصناف نسبت به رقبایشان ارائه خدماتی متمایز مبتنی بر تکنولوژی می باشد. راه اندازی سامانه پیامکی در هر صنفی باعث شکوفا شدن آن صنف میشود .

امروز دراین مقاله میخواهیم  با سامانه پیامکی ویژه فروشگاه های زنجیره ای بیشتر آشنا شویم و از فواید پنل پیامکی ویژه این صنف صحبت کنیم پس پیشنهاد میکنم تا پایان این مقاله با نمایندگی پیام کوتاه پیام رسون همراه باشید .

 

 

 

کاربرد پنل پیامک برای فروشگاه های زنجیره ای : 

فروشگاه‌های زنجیره‌ای در هر حوزه‌ای که فعال باشند، میتوانند از پنل پیام کوتاه استفاده کنند که در زیر به چند نمونه از کاربرد پنل پیامکی ویژه فروشگاه زنجیره ای اشاره کرده ایم . 

 

1- ارسال پیامک از روی نقشه
اولین مورد استفاده پنل اس ام اس برای فروشگاه های زنجیره ای امکان ارسال پیامک از روی نقشه است که به آن پیامپ هم می‌گویند.

در حال حاضر، قابلیت ارسال پیامک برای 17 کلانشهر ایران فعال است و کاربر می‌تواند از روی نقشه هر منطقه که می‌خواهد را انتخاب کند و پیامک انبوه بفرستد. 

 

2- اطلاع‌رسانی‌های مهم:

دومین کاربرد مهم پنل پیامکی فروشگاه های زنجیره ای قابلیت ارسال اطلاع‌رسانی‌های مهم است. در گذشته این اطلاع رسانی به شکل و شمایل سنتی اخباری مانند کد تخفیف یا جشنواره‌های فروش از طریق تراکت به دست مشتری می‌رسد ولی امروزه این اخبار را از طریق پیام کوتاه هم می‌توان برای کاربر فرستاد.

البته برای فروشگاه هایی که وبسایت و اپلیکیشن خودشان را دارند، علاوه بر موارد بالا برای ارسال پیامک‌هایی مانند عضویت در سایت، تکمیل سبد پرداخت یا روند سفارش و .... هم می‌توان از پنل پیامکی استفاده کرد.

 

3- نظرسنجی از کاربر:
سومین کاربرد پنل پیامکی فروشگاه های زنجیره ای ارسال پیامک نظرسنجیست که متاسفانه بسیاری از کسب‌وکارها از آن غافل هستند، در صورتی که اگر بعد از هر خرید مشتری برایش نظرسنجی کوتاهی بفرستید، هم توجه مثبت او را جلب کردید و هم از کیفیت کالا و خدمات، کارکرد پرسنل و نظر مشتری هم بهتر آگاه می شوید.

 

 

 

4- قابلیت کدخوان برای قرعه‌کشی
اگر پس از تهیه پنل پیامکی برای کسب و کارتان تصمیم گرفتید که برای مشتریان خود هدایای در نظر بگیرید و این هدایا را بر اساس قرعه کشی به آنها بدهید میتوانید با تعریف یک سری کد روی سیستم کد خوان ، آنها را تعریف کنید و بعد از آن این کد درج شده در سیستم را روی محصول حک کنید و بعد از خرید مشتری، اطلاعات آن شخص را به عنوان شرکت کننده در قرعه کشی قرار دهید و برای خود مشتری نیز ارسال کنید یا اینکه آن کد را برای مشتری ارسال کنید و کاربر کدی را که بعد از خرید به او دادید، برایتان ارسال می‌کند تا به این ترتیب در قرعه‌کشی شرکتداده شود .

با این ابزار هم لیستی از شماره تلفن کسانی دارید که حداقل یکبار از شما خرید کرده و سپس در مسابقه شرکت کردند و هم اگر کمی خلاقیت را چاشنی کارتان کنید ، می‌توانید آن‌ها را به خرید مجدد ترغیب دهید .

 

پیام رسون 

اگر قصد دارید برای فروشگاه زنجیره ای خود از پنل پیامکی و تبلیغات پیامکی استفاده کنید میتوانید به ما اعتماد کنید و پنل پیامکی را از شیراز اس ام اس تهیه کنید و در کنار آن از خدماتی که در سامانه پیام کوتاه شیراز ارائه میشود نیز بهره مند شوید و بازاریابی پیامکی را به بهترین شکل ممکن انجام دهید

ارسال پیامک منطقه‌ای ، ارسال پیامک بر اساس سن و جنسیت ،  ارسال پیامک از روی نقشه گوگل ،  ارسال پیامک  بر اساس کدپستی ، ارسال پیامک با سیم‌کارت جهت عبور از بلک لیست ، ارسال پیامک از طریق وب‌سرویس با خط خدماتی رایگان و … از جمله خدماتی هستند، که ما درسامانه پیام کوتاه به مشتریان ارائه میدهیم .

 

جهت خرید پنل پیام کوتاه از نمایندگی سامانه پیامک پیام رسون  اینجا را کلیک کنید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ خرداد ۰۱ ، ۰۰:۰۷
sms reson

استراتژی تبلیغات پیامکی پیام رسون

1401-03-05 23:41:04 538  0  0

این روزها اگر در بهترین لوکیشن شهر خود مغازه داشته باشید باز هم نمی توانید به آن درآمدی که مد نظرتان هست برسید ، چرا که بازار اینترنت خیلی بزرگتر از بازار فیزیکی شده است و در دنیای به روز و مدرن ما فروش اینترنتی بسیار رایج تر است .

یکی از این روش‌های مدرن که می‌تواند با هزینه بسیار کم شما را به درآمد بالا و افزایش فروش برساند استفاده از پنل پیامکی می باشد .

ما امروز در این مقاله می خواهیم شما را با استراتژی تبلیغات پیامکی بیشتر آشنا کنید پس تا پایان با نمایندگی پنل پیامکی پیام رسون همراه باشید .

 

 

 

استراتژی تبلیغات پیامکی :

شاید افرادی باشند که گمان کنند تبلیغات پیامکی راه حل آسان و مفید است اما باید این موضوع را به آن‌ها خاطرنشان کرد که درست است که تبلیغات پیامکی بسیار مفید و تاثیرگذار میباشد ، اما آسان نیست چرا که اگر اصول و قوانین بازاریابی و تبلیغات پیامکی را رعایت نکنیم نه تنها برای ما مفید نیست بلکه ممکن است ما را نسبت به تبلیغات پیامکی ناامید کند .

در زیر به یک سری اصول در تبلیغات پیامکی اشاره کردیم که اگر آن را با دقت مطالعه کنید و در عمل از آنها بهره ببرید مطمئن باشید که در تبلیغات پیامکی خود حتماً موفق خواهید شد .

 

 

 

اصول تبلیغات پیامکی :

شما دارای هر محصولی که باشید باید در اولین مرحله محصول خود را به طور 100 درصد بشناسید و عاشق محصول خود باشید  و ویژگی بارز ان را نسبت به دیگر کالاهای مشابه شناسایی کنید و مطمئن باشید که محصول شما باعث می‌شود که مخاطبتان زندگی راحت تری داشته باشد. در واقع آنقدر به محصول خود ایمان داشته باشید که مطمئن باشید اگر مخاطب شما از محصول خریداری نکند حتما ضرر خواهد کرد و برای اینکه از محصول شما خریداری شود، هر کاری را انجام می‌دهید.

اگر به این فکر می‌کنید که ارسال پیامک تبلیغاتی باعث مزاحمت مخاطبتان می‌شود، یعنی یا به محصول خود مطمئن نیستید یا اینکه ضرر کردن مخاطب برای شما اهمیتی ندارد.

در مرحله دوم مخاطب هدفتان را به خوبی بشناسید و عاشق آن شوید. شناخت مخاطب هدف از مهمترین عنصر فروش به روش تبلیغات پیامکی است.

به زبان دیگر اگر شما به محصولتان ایمان داشته باشید و عاشق کار ومحصولتان باشید اما از آن برای فردی که مناسب آن نیست تبلیغ کنید، وقت و هزینه تان را بیهوده صرف کرده اید.

شناخت مخاطب هدف یعنی اینکه شما افراد را با خصوصیات و ویژگی های بارز محصولتان تطابق دهید.

یکی از راه های شناخت مخاطب، استفاده از نمایندگی های پیامک است. در نمایندگی پیام کوتاه معمولا بانک جامعی از شماره موبایل افراد وجود دارد که آنها را دسته بندی کرده اند. مثلا بر اساس سن، جنسیت، محل سکونت، شغل، تحصیلات و...

 

پیام رسون :

شما خیلی راحت میتوانید با خرید پنل اس ام اس از نمایندگی پیام کوتاه شیراز یک بانک شماره موبایل جامع داشته باشید که بر اساس آن ابتدا اقدام به ارسال اس ام اس تبلیغاتی انبوه کنید و سپس از بین افراد، آنهایی که به سایت شما مراجعه کرده اند و از محصولتان استقبال کرده اند را شناسایی کنید و آنها را جز مخاطبین هدف خود قرار دهید.

 

جهت خرید پنل اس ام اس از سامانه پیام کوتاه شیراز اینجا را کلیک کنید .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ خرداد ۰۱ ، ۱۸:۲۶
sms reson

با فاجعه ساختمان متروپل آبادان، این روزها هر مسئولی از ساخت و ساز چندین ساختمان یا سازه‌ای که به متروپل شباهـت دارد، در شهرشان سخن می‌گوید، اما کمتر مسئولی نامی از ساختمان‌هایی که با رانت و فساد اداری، مجوز ساخت یا افـــزایش طبقات گرفته‌اند، به میــان می‌آورد یا آماری ارائه می‌دهد؛ موضوعی که با افزایش طبقات متروپل، فاجعه آفرین شد که در خوشبینانه‌ترین حالت ممکن، 50 نفر قربانی رانت و فساد شدند و طبق آخرین آمار، جسد ۴۲ نفر از زیر آوار بیرون کشیده‌ است. بدون تردید اگر ساختمان متروپل آبادان، به‌غیر طبقه اول، تعداد طبقات تجاری و اداری آن مجوز بهره برداری می‌گرفتند، ابعاد فاجعه بسیار گسترده‌تر می‌شد.
در میان یکی از مشهورترین ساختمان‌هایی که مانند متروپل افزایش طبقات داشت و طی سالیان اخیر و در زمان تصدی علیرضا پاک فطرت بر شهرداری شیراز حواشی بسیاری داشت، هتل «آسمان» شیراز است. حدود سال 95 بود که شهرداری شیراز تصمیم گرفت برای جلوگیری از تخریب هتل و سایه‌ای که این هتل برروی ارگ کریم خان می‌اندازد، دو طبقه آن را تخریب کند، اما این اتفاق رخ نداد و هتل 5 ستاره‌ای که مجوز سازه آن برای شش طبقه صادر شد، اما حال 17 طبقه آن سر به آسمان شیراز در جوار ارگ کریم خان کشیده است. سوال اصلی اینجاست که  ۱۱ طبقه اضافی این ساختمان، آیا توان زلزله‌هایی بیش از 5 ریشتر دارد یا اینکه امکان دارد هتل آسمان در شیراز هم دچار اتفاقاتی مانند متروپل شود؟‌ ساختمانی که نظام مهندسی مجوز ساختمان ۶ طبقه را برای‌ آن صادر کرده بود، اما پس از احداث 10 طبقه، قرار بود به 12 تا 13 طبقه افزایش یابد.  با وجود اینکه اعلام شده، مالک متروپل در این حادثه کشته شده، اما اخباری در رابطه با زنده بودن آن در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود. در این میان، یکی از افرادی که این روزها نامش در این فاجعه به‌میان آمده و در افکار عمومی و برخی دستگاه‌های نظارتی به عنوان یکی از متهمین این فاجعه مطرح شده، استاندار سابق خوزستان است که به گزارش روز گذشته ایرانا، از کشور خارج شده است. این خبر در حالی منتشر می‌شود که غلامرضا شریعتی، به صورت قانونی به کشور امارات رفته، اما تلفن همراه او از دسترس خارج شده است. در این میان اگر این خبر به معنای خروج همیشگی شریعتی از ایران باشد، ابعاد تازه‌ای از فاجعه متروپل نمایان می‌شود.
  شباهت متروپل و آسمان
در این رابطه علیرضا پاک فطرت شهردار سابق شیراز و نماینده فعلی این شهر در مجلس شورای اسلامی، معتقد است که این دو ساختمان از نظر سازه‌ای هیچ شباهتی با یکدیگر ندارند، اما از نظر سرمایه گذاری، بسیار به یکدیگر شبیه هستند و به «آرمان ملی» می‌گوید: «ما در این رابطه یک «سرمایه‌گذار» داریم و یک «سرمایه‌بر». این یک حقیقت تلخ است که در بحث مدیریت شهری یک عده‌ای می‌آیند از رانت استفاده می‌کنند و با تغییر کاربری و رانت، وام های کلان و پروانه  اخذ می‌کنند و در زمین متری ۱۰ میلیون تومانی ساخت و ساز می‌کنند و به متری ۱۰۰ میلیون تومان می‌فروشند. پروژه متروپل تقریبا همین امر را تایید می‌کند. من تعجب می‌کنم، دوستان رفته‌اند و مهندس ناظر را دستگیر کرده‌اند، هنوز نمی‌دانیم آیین‌نامه رعایت شده یا نشده، اما ظاهرا شواهد نشان می‌دهد که رعایت نشده، چون اگر می‌شد چنین اتفاقی رخ نمی‌داد. تقاضای ما از مسئولان این است افرادی که سفارش کرده‌اند که به این‌گونه ساختمان‌ها اجازه ساخت ‌دهند، شناسایی گردند. متاسفانه این سفارش‌ها در همه شهر‌ها صورت می‌گیرد و در بهترین نقاط، زمین را می‌گیرند و با حداقل عوارض، حداقل هزینهِ تغییر کاربری پرداخت می‌شود و بهره‌ها و سود‌های 10 برابری را برداشت می‌کنند. البته زمانی که من شهردار بودم به هیچ فردی اجازه چنین کاری را ندادم که از اینگونه افراد از رانت‌ها استفاده کنند.»
  به بقیه ساختمان‌ها نیز مجوز می‌دهید؟‌
وی باور دارد، اصلا هتل آسمان قابل قیاس با متروپل نیست، چون ساختمان متروپل بار زنده، بر آن نیامده بود و فقط یک طبقه از آن به بهره‌برداری رسیده بود. شما تصور کنید که در شیراز، زلزله‌ای بیش از 6 ریشتر بیاید و آن زمان، حجم باری که بر ساختمان وارد می‌شود ۹ برابر است. بحث نظام مهندسی، رعایت کردن آیین‌نامه است و از شهـردار و حتی استاندارد هم فراتر می‌رود و متروپل اینگونه فرو ریخت، اما هتل آسمـــان چنین موضوعی ندارد، درست است که هتل آسمان رابطه m6 بوده، اما حالا ما در رابطه با یک ساختمان 17 طبقه صحبت می‌کنیم. دوستان می‌گویند که ما از روز اول که رابطه m6 را گرفتند، طراحی آنها براساس ۱۷ طبقه بوده، اما این را نمی‌دانم چون این موضوع مربوط به 20 سال پیش است. اگر متراژ زمین بیشتر از دو هزار متر باشد، شهرداری، قانونی دارد که دو طبقه هم تشویقی می‌تواند بدهد، یعنی اگر بیایند اطراف سازه آن را خریداری کنند، تا ۸ طبقه می‌توانند مجوز بگیرند، اما اینکه یک هتل ۱۷ طبقه باشد، یعنی پنج بار این امر، در کمیسیون ماده پنج بررسی شده و بحث این است که چگونه 5 بار به کمیسیون رفته؟  و چگونه ۱۷ طبقه مجوز داده‌اند؟، آیا به بقیه ساختمان‌ها نیز می‌دهند! قطعا پاسخ خیر است. چرا به مالک هتل آسمان داده‌اند! این چراها را باید بررسی کنند. آیا این هتل در مقابل زلزله‌های بیش از ۶ ریشتر دوام می‌آورد، این را ما نمی‌دانیم. اگر در این پروژه آتش سوزی صورت بگیرد، آیا دستگاه‌های آتش‌ نشانی، بالا‌بر‌ها، نردبان‌ها قادرند آتش را خاموش کنند و در آنجا مانور بدهند! به جرات می‌توان گفت، خیر، چون این ساختمان- برج در اطراف کوچه چهارده متری ساخته شده و هیچ وقت ماشین آتش نشانی و  نردبان آنها، نمی‌تواند خدمات رسانی کند. بعد ما می‌خواهیم در این هتل میزبان توریست‌های خارجی باشیم، به عنوان اینکه هتل پنج ستاره است اگر از دماغ یک گردشگر خارجی، خون بیاید چه هزینه‌ای را نظام باید پرداخت کند! در پروژه متروپل ما با شهامت گفتیم ۷۰ میلیارد تومان بودجه برای آن گذاشتیم و پس از تخریب هم گفتیم از مطالبات این سازنده برمی‌دارید، آیا این سازنده پول خود را نگه داشته تا شما بردارید! بله زمین ساختمان را بفروشیم و هر چه که پول به‌دست آمد، اگر یک دهم آن پول شد به آن جایزه هم می‌دهیم. به نظر من باید مجلس، حداقل روی این امر بایستد و یک بار برای همیشه این مشکل را حل کند. ما چقدر برای این نظام مقدس که شهید زیادی را داده، هزینه ناکارآمدی و فساد برخی را بدهیم، برای اینکه یک نفر بخواهد از رانت استفاده کند و یک نفر از یک جایی دارد آن را هدایت و سفارش می‌کند. من یک پیغامی برای شهرداران، فرمانداران محترم و مدیران کل استانی داریم که از تشر پایتخت‌نشین‌ها نترسند، اینها زنگ می‌زنند می‌گویند آقا فلان کس می‌خواهد سرمایه گذاری کند و اگر جواب آن را ندهید شما را باز‌خواست می‌کنیم. من معتقد هستم که در بحث مدیریت شهری، شوراها باید دقت بیشتری داشته باشیم. این بحث سرمایه گذاری نیست اینها سرمایه‌بری است. برخی می‌خواهند راه صدساله  را یک روزه طی نمایند، در هتل آسمان نیز باید دستگاه قضائی وارد شوند و بررسی کنند که نقشه‌های آن به چه شکلی است و آیین نامه‌های زلزله را بازبینی کنند. حتی اگر من نماینده پشت سر آن فشار بیاورم و حتی اگر وزیر فشار بیاورد، فردا مثل متروپل دوباره همین پروژه‌ای دیگر خواهد شد. خدا را شکر که متروپل هنوز تمام نشده بود و گرنه مصیبت می‌آفرید.
  مهندس در خارج، امضا در داخل کشور
چند روز پیش یکی از مسئولان گفته بود که ‌ده‌ها مترو‌پل در کشور مجوز گرفته‌اند، مجلس می تواند با تصویب قوانینی، جلوی این رانت و فساد را بگیرد، اینگونه نیست؟ پاک فطرت در پاسخ به این سوال می‌گوید: مجلس بار‌ها قوانینی تصویب کرده، اما اینکه گفته می‌شود ده‌ها متروپل در تهران و دیگر شهرها وجود دارد، من به این گفته اعتقادی ندارم. به جرات می‌توانم بگویم که نظام مهندسی ما و مهندس‌هــــای ما بسیار توانمند هستند. آیین‌نامه زلزلــــه بسیار قــوی و کامل اســـت، اما مشکلی کـه در این رابطه وجود دارد، این است که تعدادی از مهندس‌های ما در کشور های دیگر هستند و مهر مهندسـی آنها در ایران زیر نقشـــه‌ ساختمان‌ها برج‌ها می‌خورد. این‌ها را نظام  مهندسی باید پیدا کند که پنج درصد آنها تخلف می‌کنند. در موضوع هتل آسمان نیز شهرداری شیراز نباید بترسد و استاندار‌ها نباید تعارف کنند و بگذارند که سازمان نظام مهندسی کار خود را انجام دهند و اینگونه است که مترو‌پل‌های دیگری به‌وجود نمی‌آیند.
  خطری که ارگ کریم خان را تهدید می‌کند
با توجه به دعواهای یک دهه اخیر در موضوع، هتل آسمان، صورت گرفته چرا 11 طبقه پا برجاست؟‌ این نماینده شیراز در رابطه با موضوع می‌گوید: در زمان شهرداری بنده، دو طبقه تخریب نشد. ما رفتیم برای تخریب، ولی طبق قانون مالک باید ساختمان را تخریب کند، وقتی که رای کمیسیون  ماده ۱۰۰ می‌آید و به مالک اخطار می‌دهد، موظف به تخریب است. ولی در رابطه با هتل آسمان این اتفاق رخ نداد. نردبان ماشین آتش نشانی هم باز نشد و نتوانست قدرت مانور داشته باشد و مقدار کمی از آن را تخریب کردند و متاسفانه کنار این برج مدرسه است و دیدند که برای این مدرسه خطرناک می‌شود، چون ممکن بود که آجر و سنگ بر سر دانش‌آموزان بریزد. ما کار را تعطیل کردیم و خود مالک باید بقیه تخریب را انجام می‌داد که بعد آن اتفاق، دوران شهرداری ما تمام شد و مدیریت بعد که آمد، مالک را تشویق کرد که کار خود را ادامه دهد. پروژه 17 طبقه‌ای که به اتمام رسید در وسط این شهر (شیراز) و در بافت تاریخی، باعث شد که ارگ کریم خان به ثبت جهانی نرسد. حالا مالک طلبکار است و علیه شهرداری اعلام شکایت هم کرده، من نمی‌دانم  دستگاه قضایی چه کاری با آنها می‌تواند انجام دهد.اما نکته جالب اینجاست که مالک هتل آسمان، طلبکار هم هست که باید ضرر و زیان او را پرداخت کنند، درصورتی که تخریبی صورت نگرفته و ایشان به ساخت و ساز خود ادامه داده و پروژه را تمام کرده است.
  بعید است هتل آسمان تخریب شود.
اما برای بررسی بیشتر این موضوع و اینکه هتل 17 طبقه آسمان تا چه اندازه، تهدیدی برای بافت تاریخی و ارگ کریم خان شیراز است، به سراغ فرخ‌ زاده، رئیس سابق کمیسیون گردشگری و امور زائرین ششمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز رفتیم، او نیز معتقد است که اصول مدیریت بحران در خیابان رودکی که این هتل در آن واقع شده رعایت نشده و عرض معبر در این خیابان بسیار کم است و اگر حادثه‌ای اتفاق بیفتد در شیراز، سازمان آتش‌نشانی تجهیزاتی برای پوشش حوادث احتمالی ندارد. وی در بخش دیگری از سخنان خود با طرح این پرسش که «ما به ازای قوانینی که رعایت می‌کنیم چه خدماتی از یونسکو دریافت می‌کنیم» گفت: جای سوال دارد که سازمان یونسکو در طول این سال‌ها چه خدماتی به شهر شیراز داده و چه اتفاقات خوبی از ثبت جهانی باغ ارم برای شهر شیراز رقم خورده است؟ یکی از مهمترین مشکلات ما در استان فارس این است که بخش خصوصی ظرفیت‌های خود را پای کار نمی‌آورد. در حال حاضر شرایط صدور مجوزها و انجام ریل‌گذاری‌ها از سوی دولت انجام می‌شود اما بخش خصوصی ما به شدت در حوزه‌های اقامتی ضعیف عمل می‌کند و همکاری لازم را با بدنه دولت ندارند. یکی از اولویت‌های اصلی این معاونت بحث جذب و حمایت از سرمایه‌گذار و رفع موانع تولید است که خوشبختانه تاکنون دو جلسه در این زمینه برگزار و بیش از صد پروژه نیمه‌تمام و متوقف شده احصا شده است. اگر در ارزیابی‌ها به این نتیجه رسیدیم که این هتل مانع ثبت جهانی ارگ کریم‌خان و موجب خدشه‌دار شدن هویت مجموعه زندیه می‌شود قطعا پیگیری‌های لازم را برای حل این مشکل انجام خواهیم داد اما زمانی که دستگاه قضا رأیی را صادر می‌کند همه باید از این رأی تمکین کنند. وی در پایان صحبت‌هایش گفت: در مقطعی هم مجوز تخریب طبقات اضافه این هتل صادر شد و شهرداری تخریب را انجام داد اما باز هم نتیجه‌ای گرفته نشد و در حال حاضر، بعید می‌دانم هتل آسمان تخریب شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ خرداد ۰۱ ، ۱۸:۲۵
sms reson

 در 2ماه گذشته با افزایش قیمت آرد صنف و صنعت و انتشار خبر تغییر شیوه فروش، نان بار دیگر به خوراک مورد توجه رسانه‌ها تبدیل شد. نانوایی‌های سنتی تا پیش از این آرد را با 2نرخ 800تومان و 1.200تومان(گندم 665تومانی و 900تومانی) دریافت می‌کردند، قیمت آرد صنایع هم کیلویی 2.700تومان بود، اما با دو برابر شدن قیمت خرید تضمینی گندم، نرخ آرد برای اصناف و صنایع به کیلویی 16هزار تومان رسید. در شرایطی که این دغدغه وجود داشت که تغییر اخیر به جهش قیمت نان منجر شود اما این نگرانی به‌سرعت برطرف شد و دولت اعلام کرد برای نانوایی‌های سنتی آرد را با همان نرخ سابق تامین خواهد کرد تا قیمت نان تغییری نداشته باشد، اما این تنها یک روی سکه بود. در سوی دیگر ماجرا نانوایانی قرار داشتند که با توجه به رشد هزینه‌های تولید، پخت نان با قیمت‌های موجود را امکان‌پذیر نمی‌دانستند و خواستار اصلاح قیمت نان بودند. مسئولان اصناف مرتبط با نان بارها اعلام کرده بودند نانوایی‌ها در زیان هستند و ادامه کار با قیمت‌های موجود به‌رغم رشد هزینه‌ها برای واحدهای صنفی مشکل‌ساز است. این مشکلات همانطور که پیش‌بینی می‌شد امسال با رشد هزینه‌های دستمزد، مواداولیه و کالاهای اساسی، در برخی واحدهای صنفی خود را به شکل کم‌فروشی نشان داد و شکایت‌های متعددی از کم شدن وزن چانه و کوچک شدن ابعاد نان‌های تولیدی منتشر شد، چنان‌که براساس آمارهای سازمان تعزیرات حکومتی در 3ماه گذشته 1500پرونده کم‌فروشی نان به این سازمان ارجاع شده است.

فروش نان کیلویی می‌شود؟
با افزایش موارد شکایت از کم‌فروشی واحدهای صنفی، طی هفته‌های گذشته طرح فروش کیلویی نان به جای فروش دانه‌ای مورد توجه قرار گرفت. همزمان دیروز رئیس اتحادیه تولید‌کنندگان و صادر‌کنندگان نان ایران از مهیا بودن همه زیرساخت‌ها برای فروش کیلویی نان و احتمال اجرای این طرح خبر داد. محسن لزومیان با تأکید بر اینکه این طرح برای جلوگیری از تخلف کم‌فروشی در برخی از نانوایی‌ها پیشنهاد شده، فروش کیلویی نان را موجب ایجاد فضای رقابتی بین نانوایی‌ها و پیشگیری از کم‌فروشی دانست. گفته می‌شود هم‌اکنون در برخی استان‌ها برنامه فروش نان به‌صورت کیلویی اجرا می‌شود اما اجرای آن در تهران هنوز آغاز نشده است. در فروش نان به‌صورت کیلویی تمام نانوایی‌ها به ترازوی هوشمند و دستگاه کارتخوان متصل می‌شوند و بعد از هر بار خرید نان، ‌وزن و قیمت نان یارانه‌ای روی دستگاه کارتخوان مشخص می‌شود و خریدار می‌تواند از یارانه‌ای که دولت پرداخته برای خرید نان استفاده کند. در قالب این طرح، نانوایی‌ها به یک سامانه هوشمند سراسری متصل می‌شوند و معیار فروش نان از عددی به وزنی یا همان کیلویی تغییر می‌کند. در این حالت تمام حجم و مبلغ خرید و فروش نان با قیمت آزاد و یارانه‌ای قابل رصد است و به این ترتیب جلوگیری از تخلف کم‌فروشی به راحتی امکان‌پذیر است.

فروش کیلویی کیفیت نان سنگک را کم می‌کند
نایب‌رئیس اتحادیه نانوایان سنگکی تهران، به‌رغم اینکه طرح را برای جلوگیری از تخلفات مؤثر می‌داند، معتقد است: درباره نان سنگک به‌دلیل شرایط خاصی که پخت و عرضه این نان دارد، فروش کیلویی از کیفیت نان کم‌ خواهد کرد. محمد سلیمانی در گفت‌و‌گو با همشهری در توضیح این امر گفت: نان سنگک از قدیم نان دستوری بوده و نانوا براساس نیاز و دستور مشتری نان را برشته، خمیر، کنجدی، یک‌رو یا دورو تهیه می‌کند و اگر فروش به‌صورت کیلویی باشد این برنامه قابل اجرا نیست و از سوی دیگر نانوا می‌تواند نان را خمیرتر از تنور خارج کند تا وزن آن بیشتر شود. به‌گفته سلیمانی، این طرح همچنین هزینه‌های نانوایی را افزایش می‌دهد: اگر قرار باشد این طرح اجرا شود باید یک‌ نیروی کار به نیروهای نانوایی اضافه شود تا کار ترازوداری را انجام دهد؛ این کارگر اضافه، هزینه‌های نانوایی را بالاتر می‌برد که با توجه به ثابت ماندن نرخ‌نامه تامین آن برای نانوا دشوار است. با این حال این مقام صنفی مزیت‌های این طرح را هم رد نمی‌کند و می‌افزاید: ما با این طرح موافقیم و در صورت اجرا به آن کمک هم می‌کنیم، اما این طرح برای نان سنگک به‌طور خاص طرح خوبی نیست.


وزن چانه‌ها مشخص است
صرف‌نظر از تفاوت سلیقه مردم در سفارش نان سنگک که می‌تواند قیمت نان را با توجه به نرخ افزودنی‌ها افزایش دهد، وزن چانه برای هر عدد نان سنگک 650گرم، بربری 600گرم‌ و لواش و تافتون 160گرم تعیین شده و اگر این اوزان رعایت شود، دست‌کم در اندازه نان‌های پخت شده در نانوایی‌ها کمتر تخلفی رخ می‌دهد. نایب‌رئیس اتحادیه نان سنگک تهران با اشاره به اینکه تعیین وزن چانه سنگک دشوار است، گفت: نانوایی‌های دیگر چانه را می‌گیرند، وزن می‌کنند و بعد آن را پهن می‌کنند اما برای نان سنگک این امکان وجود ندارد چراکه اگر چانه روی ترازو قرار بگیرد نمی‌توان دوباره آن را جمع کرد و چانه به ترازو قلاب می‌شود.
برای حل این مشکل ضریب چسبندگی دست شاطر معمولا 2درصد است که این در نرخ‌نامه لحاظ شده که نوسان وزن چانه را تعیین می‌کند و از این بیشتر نباید تغییری در وزن مصوب چانه‌ها اتفاق بیفتد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ خرداد ۰۱ ، ۲۳:۴۰
sms reson

آموزش افزایش کاربران سایت با پیام رسون

1401-02-30 14:21:23 145  0  0

اگر از همراهان سامانه پیام کوتاه شیراز باشید با خواندن این مقاله متوجه خواهید شد که مطلب این مقاله بر مقاله های دیگری که در سایت نمایندگی پنل پیامکی پیام رسون به ثبت رسیده است بسیار متفاوت خواهد بود ، چرا که در این مقاله میخواهیم چند راهکار برای همکارانی که در نمایندگی های دیگر مشغول به کار هستند ، بدهیم تا بتوانند  نرخ عضویت کاربران را در سایت شان  افزایش دهند. 

 اگر شما خواننده عزیز در نمایندگی پنل پیامکی مشغول به کار هستید پیشنهاد می کنم تا پایان این مقاله  با سامانه پیام کوتاه شیراز همراه باشید .

 

بررسی عدم ثبت نام در نمایندگی پنل پیامکی :

یکی از سم های مرگباری که باعث شده کسی در وردپرس ثبت نام نکند ورود با ایمیل است در واقع پس از تغییر نسخه 4.5 وردپرس این امکان به کاربر داده شد که از طریق ایمیل خود وارد حساب کاربری شود یا ثبت نام را آغاز کند . این روش برای کاربران حرفه‌ای بسیار راحت بود چرا که تجربه در سایتی امن  یک مزیت محسوب می‌شد . اما کاربران غیر حرفه‌ای در همین مرحله اول دچار مشکل می شدند حتی بعضا دیده شده که کاربر با مشاهده گزینه ایمیل در فورم کلاً از ساخت حساب کاربری منصرف شده است . 

 

 

 

قابلیت کاربری برای بهینه سازی سایت با حذف ایمیل:

با غیر فعال کردن ایمیل ثبت نام در وردپرس و جایگزین کردن ارسال کد ورود با پیامک انبوه علاوه بر اینکه امنیت سایت و کاربران فراهم می شود راحتی را به کاربران حرفه ای و غیر حرفه‌ای نیز می دهد .

( در اینجا باید به این نکته اشاره کنیم که ثبت نام از طریق ایمیل این ریسک را داشت که امنیت کاربر به خطر بیفتد چرا که کاربران معمولا ایمیل خود را از حالت خصوصی خارج می‌کند و اینکه هر شخص آدرس ایمیل خود را با افراد حقیقی و سایت های مختلف به اشتراک می‌گذارد و برای ورود به سایت های مختلف معمولا از یک ایمیل استفاده می‌کند و همین موضوع فرصت سوءاستفاده برای برخی افراد را فراهم می کند .) 

دیجیتس  یکی از پلاگین‌های محبوب وردپرس است که جایگزین مناسبی برای ایمیل ثبت نام محسوب می‌شود. دیجیتس برای تسهیل فرایند ثبت نام کاربران در سایت طراحی شده است. پس از نصب افزونه دیجیتس ،  قابلیت ایجاد حساب کاربری با استفاده از شماره موبایل به سایت اضافه می‌شود. همچنین امکان تأیید شماره موبایل اشخاص نیز وجود دارد. استفاده از شماره سیم‌کارت برای همه راحت‌تر از ایمیل است.

ارسال پیام تأیید ثبت نام از طریق اس ام اس را می‌توان با کدنویسی سایت نیز انجام داد. هرچند، برای بسیاری از مدیران سایت‌ها نصب افزونه نسبت به نوشتن کد راحت‌تر است. با گنجاندن گزینه شماره موبایل در فرم ثبت نام سایت، نرخ عضویت کاربران افزایش خواهد یافت. بسیاری از مردم، به صندوق پیام‌های ایمیل دسترسی ندارند یا کار با پست الکترونیک برایشان راحت نیست. حتی برخی دیگر تاکنون هیچ ایمیلی نداشته‌اند. اگر قابلیت ساخت حساب کاربری با شماره موبایل فراهم شود، امکان جذب مخاطبان بیشتر به سایت راحت‌تر می‌شود.

 

 

 

پیام رسون 

در این مقاله سعی کردیم به همکاران دیگری که در نمایندگی پنل پیامکی مشغول به کار هستند راهکاری را نشان دهیم تا بتواند افزایش کاربران برای سایت شان را فراهم کند چرا که تایید پیامکی یک جایگزین خوب و موفق به جای ایمیل است که علاوه بر راحتی برای کاربران می‌توانند روی برندینگ سایت هم تاثیر بگذارند چرا که هر چه افراد بیشتری در سایت حساب کاربری ایجاد کند شهرت یک برند افزایش پیدا می‌کند .

در صورت داشتن هرگونه سوالی می توانید از تیم پشتیبانی ما در پیام رسون کمک بخواهید .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ خرداد ۰۱ ، ۲۳:۴۰
sms reson

واردکنندگان گوشی همراه روز گذشته اعلام کردند که گوشی‌های آیفون در گروه کالایی۲۷ قرار گرفته و از این پس امکان ثبت سفارش این برند وجود ندارد، آنگونه که مسوولان وزارت صمت می‌گویند این تصمیم با توجه به میزان ارزبری این برند گرفته شده و به‌نظر می‌رسد با اعمال این ممنوعیت قرار است منابع آن به واردات خودرو تخصیص داده شود. البته از هفته‌های گذشته بحث ممنوعیت واردات گوشی‌های لوکس بالای 600 دلار از سوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی پیشنهاد شده بود. نکته جالب توجه این است که کمیسیون اصل 90 به‌دلیل نیاز مبرم به صرفه‌جویی ارزی در شرایط بحرانی تحریم این موضوع را مطرح کرده است، بر اساس آمارها در سال گذشته قریب به 1.4 میلیارد دلار گوشی لوکس بالای 600 دلار که عمدتاً از برند تجاری اپل بوده به کشور وارد شده است.

گسترش سیاست‌گذاری‌های پراکنده 
امیر اسحاقی، دبیر انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی، در پاسخ به این پرسش که چرا سیاست کلانی در حوزه واردات کالایی به کشوروجود ندارد و سیاست‌های تجاری سلیقه‌ای شده‌اند؟ به «اعتماد» گفت: متاسفانه این موضوع همیشه وجود داشته و در این دولت سیاست‌گذاری‌های پراکنده به‌شدت گسترش پیدا کرده است و می‌توان گفت مشورت گرفتن از بخش خصوصی نسبت به دوره‌های گذشته کنار گذاشته شده است.
اسحاقی تصریح کرد: این در حالی است که‌ اینگونه تصمیمات مهم یکی از نگرانی‌های اساسی بخش خصوصی است، به عنوان نمونه یکی از موارد که امسال رخ داد این بود که در 24 فروردین‌ماه شرط سابقه از کل ثبت سفارش‌ها برداشته شد و 26 اردیبهشت‌ماه این شرط مجددا اعمال شد و مسلما با وجود اینگونه تصمیمات لحظه‌ای هیچ بازرگانی نمی‌تواند برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشد.


دبیر انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی در ادامه خاطرنشان کرد: در این مدت گروه‌های مختلفی به نام مدیریت منابع ارزی و صرفه‌جویی در منابع ارزی تصمیمات مهمی را در بخش واردات و ممنوعیت‌ها اخذ کرده‌اند که حتی به تبعات آن هم دقت نکرده‌اند. اسحاقی با اشاره به ممنوعیت واردات آیفون و تبعات آن تصریح کرد: با این تصمیم خدمات پس از فروش این کالا و تعهدات 18‌ماهه شرکت‌ها با مشکل مواجه می‌شود و هیچ فکری برای این کالاهایی که در یک سال اخیر وارد کشور شده هم نشده است. هر چند گفته می‌شود خدمات پس از فروش آیفون به دلیل تحریم‌ها از ابتدا برای ایران رعایت نمی‌شد و به نوعی قطع بوده است، اما واردکنندگان با واردات گوشی‌های آیفون و خرد کردن آنها قطعات مورد نیاز گوشی‌ها را برای تعمیر تامین می‌کردند. دبیر انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی افزود: متاسفانه در این طرح اصلا فکری به حال 5 هزار مغازه‌ای که برای فروش آیفون در کشور فعال است نشده و به 200 شرکتی که واردکننده این برند از گوشی هستند هم اصلا اهمیتی داده نشده است. اسحاقی خاطرنشان کرد: قرار بر این بود تا با درآمد حاصل از واردات این کالا که با ارزهای صادراتی انجام می‌شد و واریز آن به صندوق حمایت از تولید، گوشی‌های میان رده تولید شود که اصلا به این موضوع هم توجهی نشده است و تنها تاکید آقایان بر این است که با قطع کردن واردات این برند از گوشی می‌توان خودرو وارد کرد. او ادامه داد: همواره این تجربه در کشور تکرار شده و دیده‌ایم اینکه تبعات ممنوع کردن یک کالا جز قاچاق آن کالا نتیجه دیگری به دنبال نداشته است.


همیشه راهی برای قاچاق باز می‌شود
اسحاقی گفت: حتی رجیستری این برند را هم ببندند باز هم مسیرهایی برای قاچاق این برند فراهم می‌شود و با این تصمیم سهم عظیمی از بازار را تقدیم به برندهای کره‌ای می‌کنند که چندین سال در ایران نبودند که در نهایت جایگزین آیفون خواهند شد و عملا این ارز باز هم برای واردات گوشی استفاده خواهد شد. او افزود: یکی از ایراداتی که گرفته شده این است که چرا بیش از اندازه ثبت سفارش کرده‌اید و پاسخ تنها به بی‌اعتمادی بازرگانان به سیاست‌های اقتصادی این دولت برمی‌گردد که همواره نگرانی از ممنوعیت‌ها وجود دارد. اسحاقی گفت: نظام عرضه و تقاضا همیشه بازارها را اداره می‌کنند و به نظر می‌رسد این نوع نگرانی‌ها از ثبت سفارش کاملا آدرس غلط دادن به جامعه است.


بلاتکیلفی مردم و بخش خصوصی با هر تصمیم جدید
دبیر انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی تصریح کرد: مسلما فشارهایی از سوی مجلس و نهادهای مختلف برای این موضوع وجود دارد که منجر به بلاتکلیفی مردم و بخش خصوصی شود، ضمن آنکه دولت نیز در این مسیر منافعی را از دست خواهد داد. او تصریح کرد: مسلما شاهد افزایش چشمگیر قیمت این کالا در بازار خواهیم بود و اینکه دیگر مردم جرات نخواهند کرد آیفون را در خیابان دست‌شان بگیرند و زورگیری و دزدی شدت خواهد گرفت و تبعات اجتماعی زیادی به دنبال خواهد داشت. او گفت: بهتر آن بود که اگر قرار است تصمیمی گرفته شود در خصوص آیفون 14 که هنوز وارد بازار نشده گرفته می‌شد و با ارز حاصل از صادرات غیر، صورت می‌گرفت . اسحاقی در پاسخ به این پرسش که میزان ارزبری در حوزه واردات گوشی برند آیفون چقدر است که قرار است به واردات خودرو اختصاص داده شود؟ افزود: کل ارزبری در حوزه واردات موبایل در سال 4.5 میلیارد دلار است که تقریبا حدود 1.5 میلیارد دلار آن مربوط به گوشی‌های بالای 600 دلار می‌شود که از این میزان حدود 1 میلیارد دلار آن مربوط به برند آیفون بود. دبیر انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی خاطرنشان کرد: البته سال‌هاست که بحث ممنوعیت‌ها و محدودیت‌ها در بازار مطرح بوده اما همواره دولت به دنبال منابع خودش است، این در حالی است که ممکن است راه‌های دیگری نیز برای این قضیه وجود داشته باشد. اسحاقی خاطرنشان کرد: اگر قیمت کالایی بیش از 600 دلار است به دلیل کیفیت بالاتر آن و عمر مفید آن است و زمانی که بخشی از جامعه را از این کالا محروم می‌کنید باید جایگزین بهتری را معرفی کنید ضمن آنکه در حال حاضر از دانشجو تا کارمندهای دولتی و اساتید و ... از این برند استفاده می‌کنند و آن هم به این دلیل است که این کالا به نوعی کالای سرمایه‌ای محسوب می‌شود و حتی برندهای قدیمی آنها هم هنوز خرید و فروش می‌شوند اما قطعا این تصمیم منجر به مسیرهای غیرقانونی خواهد شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ خرداد ۰۱ ، ۲۱:۲۸
sms reson

خط خدماتی ، اختصاصی 9000 پیام رسون

1401-02-05 15:46:58 1332  0  0

اگر جزو افرادی باشید که از پنل پیامک برای کسب و کارتان استفاده می‌کنید حتماً می‌دانید که پنل پیامک شامل خطوط و اپراتورهای مختلف می باشد که بسته به نیاز و شرایط تان باید از آنها خریداری کنید. همچنین برای خرید پنل پیام کوتاه مدنظرتان حتماً باید به نمایندگی سامانه پیام کوتاه مراجعه کنید و آن سامانه پیام کوتاه اگر جزء پیشرفته ترین سامانه پیام کوتاه در حرفه خود باشد حتما تمامی اپراتورها و خطوط را برای ارائه به مشتریان دارد .
 

نکته دیگر که شامل تمامی افراد میشود اینست که هر بیزینسی و هر کسب و کاری باید خودش را با شرایط روز آپدیت کند در غیر این صورت قطعا از دنیای تکنولوژی و به روز عقب خواهند ماند .فرقی نمی کند که شما در چه بیزینسی فعالیت میکنید، مهم آن است که در پیشرفت کار تان تلاش کنید و با به روزترین و جدیدترین نسخه های کاری مربوط به خودتان آشنا شوید .


ما نیز در سامانه پیام کوتاه شیراز هر روز برای بهتر شدنمان تلاش می‌کنیم و از به روزترین اپراتور ها و سیستم های مدیریت محتوا استفاده می کنیم . برای مثال یکی از جدیدترین و به روزترین اپراتورها که اپراتور ۹۰۰۰ میباشد را در سامانه پیام کوتاه شیراز به مشتریان خود ارائه میدهیم . این خط منحصر به فرد در حال حاضر غوغای عظیمی به پا کرده  به همین دلیل سامانه پیام کوتاه شیراز این اپراتور را در لیست دیگر اپراتورهای خود قرارداده است .
نمایندگی پیامک شیراز و به عنوان اولین ارائه دهنده پنل پیامک ۹۰۰۰ به مشتریان خود باعث شده تا همراهان پیام رسون در کسب و کارشان بسیار موفق‌تر باشند بر همین اساس سامانه‌پیامک شیراز را عنوان پیشرفته ترین سامانه پیام کوتاه معرفی کرده‌اند .

در این مقاله میخواهیم شما را با مزایا و معایب اپراتور 9000 بیشتر آشنا کنیم پس تا پایان با نمایندگی سامانه پیامک پیام رسون همراه باشید . 

 

 

 

 

 

مزایای خط 9000 : 

 

۱- ارسال پیامک به صورت متنی و صوتی :
اگر جزو افرادی باشه که از پنل پیامک برای کسب و کارتان استفاده می‌کنید حتماً می‌دانید که ارسال پیامک به صورت متنی بازخورد کمتری نسبت به پیام صوتی دارد. اگر بخواهید فقط از ارسال پیام صوتی استفاده کنید باز هم ممکن است با پاسخ ندادن افراد ، به هدف مورد نظرتان نرسید. حال اگر بخواهد از هر دوی آن استفاده کنید (یعنی هم ارسال پیام صوتی و هم پیام متنی) باید هزینه زیادی را بابت آن پرداخت کنید. در اینجا پنل پیامک ۹۰۰۰ این کار را برای شما بسیار آسان کرده است چرا که با خرید پنل پیامک ۹۰۰۰ به راحتی می توانید هم از ارسال پیامک به صورت صوتی و هم به صورت متنی استفاده کنید و همچنین در هزینه های خود بسیار صرفه جویی کنید .


۲- اپراتور ۹۰۰۰ خدماتی هستند : 
بسیاری از افراد بعد از خرید پنل پیامک به مشکل بلک لیست برخورد می‌کند چرا که خیلی از افراد پیامک‌های تبلیغاتی را در گوشی خود به بلک لیست انتقال داده اند برای حل این مشکل یعنی عبور از بلک لیست باید خط را از اختصاصی به خدماتی تبدیل کنید تا بتوانید به شماره های بلک لیست هم  ارسال پیامک داشته باشید .اما خطوط ۹۰۰۰ خود خدماتی می باشند و به راحتی می توانید با خرید پنل پیامک ۹۰۰۰ به خطوط بلک لیست ارسال پیامک داشته باشید .

 

۳- ارائه به کاربران حقیقی و حقوقی :
در سامانه پیام کوتاه شیراز فرقی نمی کند که شما جز کدام دسته از افراد باشید اگر بخواهید نسبت به خرید اپراتور ۹۰۰۰ اقدام کنید با هیچ مشکلی مواجه نخواهید شد .


۴- ضریب تعرفه همانند اپراتور ۱۰۰۰: 
 در مقاله اپراتور ۱۰۰۰ به ضریب قیمت ارسال پیامک اشاره شده است اما در اپراتور ۱۰۰۰ نسبت به امکاناتش این ضریب تعرفه از قیمت بالایی برخوردار بود و تعرفه آن از معایب خطوط ۱۰۰۰ به شمار می رفت . اما در اپراتور ۹۰۰۰ با توجه به ویژگی ها و امکاناتش  ضریب قیمت ۱/۲ نسبت به دیگر اپراتورها از مزایای خط ۹۰۰۰  محسوب می شود.


۵ - امکان نصب خدمات سانترال و تلفن گویا:
 در اپراتور ۹۰۰۰ این امکان وجود دارد که شما تلفن گویا و خدمات سانترال را روی آن نصب کنید .
اگر بخواهیم به توضیح تلفن سانترال بپردازیم خود شامل یک مقاله جداگانه می شود اما برای آشنایی بیشتر با خدمات سانترال می توان به موارد زیر اشاره کرد: 


- امکان ارتباط رایگان و سریع 
-ارتباط سریع و راحت مشتریان با اپراتورها
- امکان ضبط و پیگیری کلیه تماس های دریافتی
- منشی تلفنی
- کم شدن هزینه‌های خطوط مخابراتی
- قابلیت انتظار چندین نفر پشت خط 
- کنترل و نظارت بهتر بر خطوط

 

 

 

 

معایب خط 9000: 

تنها عیب و ایرادی که میتوان به خط خدماتی اپراتور 9000 نسبت داد قیمت خطوط خدماتی اختصاصی 9000 است. از آنجایی که این خطوط بصورت اختصاصی (با مالکیت خود کاربر) بصورت هشت رقمی ارائه میشود و خطوط 8 رقمی هم جزو خطوط رند محسوب میشود، قیمت خرید این خطوط کمی بالا است و در حال حاضر خطوط ارقام بالا و یا رایگان از اپراتور 9000 ارائه نمیشود

اما در سامانه پیام کوتاه شیراز یک استثناء وجود دارد و آن هم اینست که ما در سامانه پیامک شیراز هر از چند گاهی به مناسبت های مختلف روی خط 9000 تخفیف میگذاریم و فقط کسانی میتوانند از این فرصت استثنایی استفاده کنند که هر روز مقاله های سامانه پیامک شیراز را دنبال می کنند . 

 

 

پیام رسون 

شرکت اهورا اطلس فارس با در بر داشتن تمامی خطوط و تعرفه ها و ضریب های متفاوت ارسال پیامک این امکان را برای مشتریان فراهم کرده که برای انتخاب اپراتور شرایط محدودی نداشته باشد و آزادانه بتوانند اپراتور مدنظرشان را با در نظر گرفتن شرایط کسب و کارشان انتخاب کند و در این مسیر به شما این اطمینان را می دهیم که تا رسیدن شما به موفقیت در کنارتان خواهیم ماند .

 جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس‌ ام‌ اس همین حالا اقدام کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ خرداد ۰۱ ، ۲۱:۲۷
sms reson