پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان

نمایندگی پنل پیامک- پنل پیام کوتاه-پنل پیام کوتاه رایگان و ارسال انبوه پیامک در سایت پیام رسون

پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان

نمایندگی پنل پیامک- پنل پیام کوتاه-پنل پیام کوتاه رایگان و ارسال انبوه پیامک در سایت پیام رسون



نمایندگی پنل پیامک- پنل پیام کوتاه-پنل پیام کوتاه رایگان و ارسال انبوه پیامک در سایت پیام رسون

بایگانی

۶ مطلب در مهر ۱۴۰۱ ثبت شده است

پنل پیامک پیام رسون ویژه فروشگاه های لوازم خانگی

1401-07-24 23:40:04 23  0  0

اگر میخواهید کسب و کار قوی داشته باشید باید سعی کنید تا همیشه بروز بوده و مشتریان خود را آنالیز کنید. ارسال پیامک یکی از بهترین راه ها برای ایجاد راه ارتباطی با مشتریان و فروشندگان است.امروز میخواهیم در رابطه با کاربرد ها و تاثیرات پنل پیامکی برای فروشگاه های لوازم خانگی بپردازیم . پیشنهاد میکنم تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیام کوتاه پیام رسون همراه باشید . 

 

 

 

پنل پیامک ویژه فروشگاه های لوازم خانگی : 

شما به عنوان صاحب یک فروشگاه لوازم خانگی باید بدانید که بسیار ضروری است که تبلیغاتتان هدفمند و مستمر برای افزایش تعداد مشتریان، و اطلاع رسانی‌های مهم برای مشتریان باشد .

بازاریابی پیامکی برای فروشندگان لوازم خانگی و اداری یک پاسخ واقعی و مناسب برای حل مشکلات تبلیغاتی کسب و کارهای وابسطه به لوازم خانگی می باشد ، نه تنها هزینه استفاده از بازاریابی پیامکی در حد کسری از هزینه های کمپین های گران قیمت تبلیغاتی می باشد ، بلکه مزیت های بیشماری را نیز به همراه دارد که باعث شده به واقع در حد و اندازه هایی بزرگتر از انتظارات ظاهر شود. 

هرچند که ممکن است هنوز ارسال پیامک در این صنف جایگاه خود را نیافته باشد، اما فروشندگان این صنف می توانند با ارسال پیامک کسب و کار خود را وارد حوزه جدیدی از تبلیغات بکنند همچنین می توانند در راستای مشتری مداری و جلب مشتری نیز پیشرو باشند.

یادتان باشد، شما به عنوان یک فروشنده باید سعی کنید تا همواره نام خود را در ذهن مشتریان نگه‌دارید. در این حالت به احتمال خیلی بالا در موارد نیاز حتما از شما خرید خواهند کرد. پس پنل اس ام اس برای فروشگاه لوازم خانگی بسیار مهم و ضروری است.

در زیر به صورت ایتمی به کاربرد پنل پیامکی ویژه فروشگاه لوازم خانگی اشاره کرده ایم . 

 

 

 

کاربرد پنل پیامک برای فروشگاه لوازم خانگی : 

- اعلام قدردانی و تشکر از مشتریان بابت خرید از فروشگاه
- دریافت کد گارانتی و تاییدیه آن از طریق اتصال پنل پیامک به ماژول کدخوان
- عضویت مشتریان در دفترچه تلفن سامانه پیامکی
- اعلام مدت زمان گارانتی محصولات به مشتریان از طریق پیامک
- ارسال پیامک های دوره ای در مورد تاریخ سررسید اقساط
- اعلام تراکنش های انجام شده از طریق ارسال پیام کوتاه
- معرفی محصولات جدید و مرتبط با خرید قبلی از طریق پیامک
- اعلام ساعات کاری فروشگاه
- پیامک زمان ارسال محصولات توسط فروشنده و تاییدیه دریافت توسط مشتری با پیامک
- ارائه کدهای تخفیف به مشتری های خاص یا سایر مشتریان
- اعلام قرعه کشی ها ، اعلام اسامی برندگان و اعلام جوایز قرعه کشی
- فعال کردن منشی هوشمند جهت پاسخگویی خودکار به مشتریان
- ارسال پیام های تبریک و تسلیت به اعضا، همکاران و مشتریان
- ایجاد سامانه دریافت شکایات، انتقادات و پیشنهادات
ارسال پیام کوتاه منطقه ای 
ارسال انبوه پیام کوتاه از روی نقشه
- ارسال پیام کوتاه بر اساس کد پستی
ارسال پیام کوتاه به بلک لیست ها
ارسال انبوه پیام کوتاه به محله 
- ارسال پیام کوتاه تبریک تولد به نام اشخاص
- ارسال آخرین اخبار به کارکنان( فروشنده های مشغول به کار در فروشگاه)
- صرفه جویی در هزینه و زمان ارسال تبلیغات

 

 

پیام رسون : 

در این مقاله سعی بر این شد که شمارا با روشهای نوین تبلیغات و حفظ مشتری آشنا کنیم. ارسال پیامک یکی از کارآمدترین و ارزانترین روشها برای تبلیغات کسب و کار ها است. با استفاده از دستگاه ذخیره شماره، شماره موبایل مشتریان خود را ذخیره کنید و با ارسال های متعدد نام برند خود را در ذهن آنها هک کنید. برای افرادی هم که هنوز مشتری شما نیستند، میتوانید پیامک تبلیغاتی ارسال کرده و خدمات خود را معرفی کنید.

سامانه پیام کوتاه شیراز در این مسیر قطعا شما را یاری میکند تا با ارزان ترین روش تبلیغ بتوانید بیشترین مشتری را برای کسب و کارتان داشته باشید . 

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مهر ۰۱ ، ۱۷:۴۴
sms reson

این روزهای متفاوت در تاریخ ایران، با واکنش متفاوتی از سوی هنرمندان همراه است. اگر دانشجوی هنر باشند، تبدیل شده به خلق آثار در محوطه دانشگاه. اگر تصویرگر و گرافیست باشند، می‌شود خلق پوستری برای «الناز رکابی». برای عده‌ای دیگر می‌شود ساخت فیلم و ویدئو و برای همایون شجریان نیز با لغو کنسرت‌هایش در اروپا و شهرهای مختلف این قاره همراه شده است‌. به گزارش خبرآنلاین، همایون شجریان در صفحه شخصی اینستاگرام خود با انتشار پستی‌، اعلام کرد به علت حال ناخوشی که از شرایط موجود دارد، کنسرت‌هایش را لغو خواهد کرد. شجریان در این پست نوشت: «دوستان گرامی، هرچند موانع برای سفر و برگزاری کنسرت‌ها برداشته شد، برای احوالات ناخوش این روزهایمان، تصمیم به لغو برنامه‌ها گرفتم. از تمامی عزیزانی که با مهر و محبت خود برای حضور در این کنسرت‌ها بلیت تهیه کرده‌اند، پوزش می‌خواهم. وجه بلیت‌های تهیه‌شده به حساب خریداران محترم بازگردانده خواهد شد. همراهان عزیزم، این تصمیم کاملا شخصی و از روی احوال ناخوشی‌ است که این روزها گلویم را می‌فشارد». این کنسرت‌ها قرار بود از 23 اکتبر تا 19 نوامبر در شهرهای مختلف اروپا نظیر اشتوتگارت، لندن، آمستردام، دوسلدورف، استکهلم، میلان، فرانکفورت، مونیخ، وین و کپنهاگ برگزار شود. تأکید او درباره حل موانع برای سفر، اشاره به گرفتن پاسپورت او در 17 مهر دارد‌؛ هنگامی که او و همسرش، سحر دولتشاهی، از استرالیا باز‌می‌گشتند، در فرودگاه امام خمینی گذرنامه‌های آنها توقیف شد‌.

توقیف گذرنامه
ایلنا این خبر را به نقل از شاهدان عینی منتشر کرد و تسنیم فردای آن به این رفتار اعتراض کرد و با اشاره به تشابه این اتفاق برای مهران مدیری، علی دایی و‌... در مطلبی نوشت‌: «‌موضع‌گیری مدیری، دایی و برخی افراد در روزهای اول، آنها را در یک طرف ماجرا قرار داد و هرچند با تغییر توازن ماجرا و رادیکال‌شدن اتفاقات و افزایش دُز خشونت در کف خیابان، توقع از ایشان این بود که مسئولیت‌پذیرانه، سوی دیگر میدان را هم مشاهده کنند و از ظرفیت رسانه‌ای خود برای دعوت به آرامش و باز‌شدن فضای گفت‌وگو به نفع اتحاد جامعه ایرانی استفاده کنند، اما فضا در بهترین حالت با سکوت ایشان همراه شد». در بخش دیگری از این مطلب آمده است‌: «همایون شجریان اما داستانش تا حد زیادی فرق داشت. هر‌چند فشار زیادی برای وادار‌کردن او به اتخاذ مواضع سیاسی غلط یک‌سویه وجود داشت، اما او به تسلیت به مناسبت درگذشت مهسا امینی و تنی چند از جوانان ایرانی در جریان رویدادهای پس از آن و ابراز ناراحتی درباره آنچه اتفاق می‌افتاد، بسنده کرد و در برابر فشارهای سنگین برای موضع‌گیری سیاسی درباره کلیت نظام، ایستادگی کرد و سخنی شوریده بر زبان نیاورد. البته به هر حال ابراز سطحی از ناراحتی و مطالبه برای پیگیری پاسخ و ارائه توضیحات درباره آنچه اتفاق افتاده، چیزی غیرطبیعی نبود. انتشار خبر ضبط پاسپورت او نشان می‌دهد که تمییزگذاری مناسبی میان افرادی که درباره رویدادهای اخیر موضع سخت و یک‌جانبه گرفتند، با افرادی که تا حد زیادی با این فضا همراهی نکردند، صورت نگرفته و بر اساس یک وزن‌کشی مناسب با ایشان مواجهه نمی‌‌شود. تنها یک رویکرد غلط دوقطبی‌ساز یا کلی‌‌نگر که محل انتقاد این نوشتار هم هست، می‌تواند توجیه‌گر واکنشی در این سطح باشد».

واکنش
اشاره خبرگزاری تسنیم به واکنش 30 شهریور همایون شجریان است. این هنرمند در آن زمان برای اجرای کنسرت در استرالیا به سر می‌برد و به گزارش عصر ایران، در صفحه اینستاگرامش نوشته بود‌: «‌در این روزهای تلخ، حال هیچ‌کدام‌مان خوب نیست. همگی نگران و ناراحت و بی‌قرار هستیم. نگران ایران، عزیزان و فرزندان‌مان، ناراحت و بی‌قرار از اتفاقات ناگوار و خشونت‌هایی که شاهد آن هستیم. ما مردمی هستیم که آیین مهرورزی، از‌خودگذشتگی و عشق‌ورزی، در خون ماست. مردمی که آداب گفت‌وگو و صلح را می‌شناسد. مردمی که هرگز پاسخ مهربانی را با نامهربانی نداده است و قدردان گفتارها و کردارهای نیک بوده است. ما مردم محترمی هستیم که طبیعتا انتظار احترام هم داریم. دلمان می‌خواهد همه جهان ما را به‌درستی بشناسند که ما ملتی دانا، هوشیار، آگاه، ریشه‌دار، نجیب، صبور، شجاع، بزرگ، تأثیر‌گذار و قابل احترام هستیم. مردمی که در طول تاریخ، کمتر شاد زندگی کرده و روزگارش همیشه با سختی عجین بوده، اما همیشه استوار و امیدوار بوده است. مردمی که برای پاسداری از آب و خاک و فرزندانش جان‌ها داده است. آیا چیزی فراتر و با‌اهمیت‌تر از تحقق خواسته‌های معقول یک ملت شریف و نجیب و بالاتر از تأمین رضایت اقشار مختلف جامعه از سوی کسانی که خود را وکیل ملت می‌دانند، وجود دارد؟ وکلایی که با رأی مردم برای تحقق خواسته‌های آنها و برای اداره مُلک و مملکتشان، به آنها مسئولیت داده شده است. اگر این حق است، پس چرا این همه تعلل‌؟ افسوس، افسوس و صد افسوس... که قدر این مردم نجیب و محترم به‌درستی دانسته نشده است. به‌عنوان یکی از همین مردم و هنرمندی که خود را همیشه کنار و همراه مردم می‌دانم، خواستار پایان خشونت و بازنگری قانونی هستم که پیش‌تر نوشته شده ولی امروز زنان و مردان ایران‌زمین، خواهان تغییر آن هستند». او پس از آن در تاریخ 31 شهریور با عکس «مهسا امینی» روی صحنه آمد.

عدم امنیت یا اندوه‌؟
همایون شجریان و همسرش سحر دولتشاهی 17 مهر به ایران بازگشتند و در بازگشت گذرنامه‌هایشان توقیف شد‌. هرچند تسنیم به این روند اعتراض کرد و فردای آن روز خبرگزاری ایسنا اعلام کرد مشکل گذرنامه‌ها برطرف شده و به همایون شجریان و همسرش برگردانده شده‌اند. بلافاصله بعد از آن ابتدا «بهمن بابازاده»، خبرنگار مطرح موسیقی، حل این مسئله را تکذیب کرد و چند روز بعد در  همایون شجریان در 20مهر این موضوع را تکذیب کرد. در روز 27 مهر او اعلام کرد با وجود حل مشکل، به اجرای کنسرت نخواهد رفت‌. البته این اعلام بلافاصله با واکنش‌ها و تعبیرهای متفاوتی روبه‌رو شد‌. عده‌ای این مسئله را ادامه فشار بر این هنرمند دانسته‌اند و عده‌ای دیگر معتقدند که مشکل امنیت برای حاضران در کنسرت سبب شده او این تصمیم را بگیرد. چندی پیش خبر بمب‌گذاری در کنسرت یک خواننده ایرانی در لندن سبب شد تا کنسرت تعطیل شود و البته هیچ نشانه‌ای از بمب نیز پیدا نشد. در کنسرت پیشین همایون شجریان در استرالیا در ویدئوهایی که از این کنسرت منتشر شده، به نظر می‌رسد در میانه اجرا و با اغتشاش و فحاشی تعدادی از منافقین حاضر در سالن و بیرون سالن اجرا، اجرای خود را متوقف کرد و با عذرخواهی از مردم سالن را ترک کرد. به گزارش عصر ایران، این کنسرت با حمله گروهک تروریستی منافقین ناتمام مانده بود. این انتخاب «همایون شجریان» در حالی رخ می‌دهد که او در تابستان امسال کنسرت‌های باشکوهی در تهران با حضور گسترده و تخفیف‌های زیاد برای دانشجویان برگزار کرد. او در کانادا نیز کنسرت‌هایی برگزار کرد که با استقبال فراوان روبه‌رو شد و از‌جمله قطعه ماندنی «مرغ سحر» را خواند.

البته سحر فروزان مدیر برنامه‌های «همایون شجریان» به ایسنا گفته است :«پاسپورت همایون شجریان شامگاه چهارشنبه 20 مهر‌ماه به سحر فروزان تحویل شده است و روز یکشنبه 24 مهر‌ نیز موضوع عدم ممنوع‌الخروجی وی از طریق سازمان‌های ذی‌ربط اعلام شده است». البته همایون شجریان ساعت 18:00 ‌چهارشنبه 20 مهر اعلام کرده بود هنوز گذرنامه خود را دریافت نکرده است. مدیر برنامه‌اش تأکید کرد‌: «‌هیچ نوع فشار و توصیه‌ای مبنی بر برگزاری یا عدم برگزاری کنسرت‌ها وجود نداشته است و این تصمیمی بوده است که جناب آقای شجریان شخصا، به همان دلیلی که در صفحه اینستاگرامشان منتشر شده است، گرفته‌اند. بر اساس برنامه قرار بود گروه روز پنجشنبه 26 مهر به سمت اشتوتگارت برای تمرین نهایی با نوازندگان خارجی و آغاز تور، سفر خود را آغاز کنند که جناب شجریان تصمیم به تغییر برنامه گرفته‌اند‌».

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مهر ۰۱ ، ۱۷:۴۳
sms reson

کسب و کارهای اینترنتی اعم از خرد و کلان در ایران با شرایط ناآرامی ها آسیب زیادی دیدند, اینطور که وزیر اقتصاد گفته است بسته حمایتی دولت از فعالان اقتصادی برای جبران قطعی اینترنت بزودی ابلاغ می‌شود.

کسب و کار اینترنتی اعم از خرد و کلان بسیاری در ایران وجود دارد که به طور سودآوری فعالیت داشته و صاحبان آن ها با بهره برداری از اینترنت به کسب و کار خود رونق داده اند.با شیوع کرونا وابستگی مردم برای تأمین پوشاک و خوراک و حمل و نقل به این کسب و کارهای اینترنتی بیشتر شد.
مطابق آماری که در مرکز پایش توسعه تجارت الکترونیکی وجود دارد, حدود 400هزار کسب و کار اینترنتی در کشور فعال هستند که البته  این آمار کسب و کارهایی که فقط روی شبکه های اجتماعی مشغول فعالیت هستند را شامل نمی شود.
از سوی دیگر در پایگاه سامانه نظام صنفی رایانه‌ای کشور  اطلاعاتی درباره کسب و کارهای اینترنتی منتشر شده است و به گفته محسن عامری, دبیر شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی اتاق بازرگانی  حجم بازار اینستاگرام 40 هزار میلیارد تومان برآورد می‌شود و دو میلیون و 400هزار کسب‌وکار در این شبکه حضور دارند.
 سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران از تاثیر محدودیت‌ها و قطع اینترنت بر کسب‌وکارها تا 17مهرماه گزارش می دهد که مطابق این گزارش بیش از 41 درصد شرکت‌ها 25 تا 50 درصد درآمد خود را در این مدت از دست داده‌اند و 47 درصد شرکت‌ها نیز بیشتر از 50 درصد فروششان کاهش یافته است.

* وعده خاندوزی برای جبران خسارت‌ کسب و کارهای اینترنتی
سید احسان خاندوزی یازدهم مهر ماه در نشست شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی با اشاره به اغتشاشات هفته های گذشته اظهار داشت: لطمات وارد شده به بخش های اقتصادی باید به رسمیت شناخته شوند زیرا امنیت کسب و کار و سرمایه گذاری، شاخص‌های مختلف اقتصادی و معیشت مردم شامل فعالان بخش حقیقی اقتصاد، تجار و اصناف را تحت تاثیر قرار می دهد.
وی افزود: دولت خواستار بازگشت آرامش وضعیت اقتصادی است تا لطمات وارد شده به بخش های مختلف جبران شود، به همین دلیل بسته‌های حمایتی از فعالان اقتصادی تهیه شده که در صورت تأیید از سوی مراجع ذی صلاح اجرایی خواهد شد.
خاندوزی تاکید کرد: امنیت کسب و کار و سرمایه گذاری مورد تفاهم دولت و بخش خصوصی است و بر همین اساس به دنبال بازگشت آرامش و امنیت به این بخش هستیم.
خاندوزی همچنین اواسط هفته قبل هم مجددا به این موضوع اشاره و تاکید کرد که نگران معیشت مردم، اقتصاد، امنیت سرمایه گذاری و کسب و کارها هستیم،  چراکه لطماتی که متأسفانه وارد شد و آشوبگرانی که هم در فضای مجازی و هم واقعی این لطمه را زدند، هر دو قسم از کسب و کارها آسیب دیدند. بر این اساس بسته‌ای آماده و ویرایش اولیه آن انجام شده و به چند وزارتخانه و دستگاه دولتی نیز ارسال شده است تا نظر تکمیلی گرفته شود.

* ضررکسب‌وکار‌ها در پی اغتشاشات و ناآرامی های اخیر
 رضا الفت‌نسب عضو هیات مدیره انجمن کسب و کارهای مجازی می گوید: توسعه کسب و کار و فعالیت های اقتصادی نیاز به فضای امن و آرام دارد. کسب‌وکار‌های خردی که در شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کنند، در پی این اغتشاشات و نا آرامی ها و کندی اینترنت به‌شدت ضرر خواهند کرد به طوری که مشخص نیست در آینده چه اتفاقی می‌افتد.
وی گفت: کسب ‌وکار‌های بزرگ‌تر هم به شبکه های اجتماعی وابسته هستند. تعدادی از مشتریان خود را در آن پیدا می‌کنند. کسب‌وکار‌های بزرگ در شبکه‌های اجتماعی بازاریابی می‌کنند و سرمایه‌گذاری‌هایی برای گسترش فعالیت خود در این پلتفرم ها کرده‌اند که اگر این نا آرامی ها ادامه ‌دار باشد ضرر هنگفتی را متحمل خواهند شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ مهر ۰۱ ، ۱۲:۲۱
sms reson

کسب درآمد با پنل پیامکی

1401-07-18 23:38:45 16  0  0

این روزها ثبت نام در اکثر سایت ها و اپلیکیشن ها با استفاده از ارسال کد فعال سازی پیامکی انجام می‌شود، کارت ویزیت الکترونیکی به شدت مورد استقبال همگان قرار گرفته است، اتصال سامانه پیامک به حسابداری، ارسال خودکار پیامک تبریک تولد و....

پس خلاق باشید و از این فرصت برای کسب درآمد استفاده کنید .
در این مقاله با نمایندگی پنل پیامک همراه باشید تا با کسب درامد از طریق خرید پنل پیامک بیشتر آشنا شوید .

 

 

 

پنل پیامکی چیست ؟ :

پنل پیامک یک ابزار ساده در عین حال پر قدرت است که تا زمانی که تلفن همراه در مابین مردم حضوری پر رنگ دارد ، هیچ گاه از قدرت و اعتبار آن کاسته نمیشود و افرادی که بسیار خلاق هستند از این یار جدا نشدنی مردم یعنی تلفن همراه برای تبلیغ کسب و کارشان  با ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی برای  کسب درامد خود بهره میبرند .

 

 

پیامک انبوه چیست؟
همان‌طور که از اسم آن پیداست، پیامک انبوه به معنی اس ام اس‌هایی است که در آنِ واحد برای گروه بزرگی از مخاطبان ارسال می‌شوند. روش ارسال پیامک انبوه مزیت‌های بسیاری نسبت به سایر روش‌های ارسال پیامک دارد؛ از جمله:

 

1-   هزینۀ هر پیامک بسیار کمتر از نرخ‌های استاندارد که توسط اپراتورهای تلفن تعیین می‌شود، در نظر گرفته شده است.

2- ارسال پیامک انبوه بسیار ساده است. زیرا فقط با یک کلیک می‌توانید هر پیامکی را که می‌خواهید به هزاران مخاطب ارسال کنید.

3- می‌توانید پیامک‌های انبوه را با یک نام تجاری برای مخاطبان‌تان بفرستید؛ یعنی با نام شرکت خودتان به مشتری پیامک ارسال کنید

 

 

 

روش آشنایی مردم با پنل پیامکی : 
برای کسب درامد اینترنتی از طریق نمایندگی پنل پیامک؛ مهمترین کاراین است که شما  افراد را از مزایا و قدرت بالای  استفاده از سامانه پیامک برای ارسال پیامک خدماتی و تبلیغاتی متقاعد کنید 

شما باید کاربرد پنل اس ام اس برای هر کسب و کار را بدانید و با ارائه توضیحات و پیشنهادات نسبت به آن کسب و کار  ،  کاربرد سامانه پیامک را برای مراجعه کننده خود توضیح دهید  .

با توجه به اینکه پنل اس ام اس یک نرم افزار شناخته شده است و اکثر مردم با آن آشنا هستند  مجبور نیستید برای معرفی نرم افزار پنل پیامک و کاربرد سامانه پیام کوتاه با مراجعه کننده خود سرو و کله بزنید. پنل اس ام اس نیاز بازار فعلی در کشور  است و به اینکه چقدر در بازار معروف باشید یا نه ربطی ندارد مهم این است که خودتان را و کیفیت کارتان را به مخاطب یاداوری کنید .

 

 

چگونه پنل پیامک پولساز میشود :؟

نمایندگی سامانه پیامک یک شغل پاره وقت است شما میتوانید به هر فروشگاه ، مغازه و… مراجعه کنید و برای تبلیغات ارسال پیامک انبوه یا خرید پنل پیامک به انها را پیشنهاد دهید. همچنین با استقبال مردم از فروشگاه های اینترنتی، مدیران فروشگاه‌های اینترنتی برای وب سرویس احراز هویت کاربران سایت به سامانه پیامک نیاز دارند که این مورد می تواند یک بازار پر سود را برای شما ایجاد کند. پس هم میتوانید از طریق اخذ نمایندگی پنل پیامک صاحب درامد شوید هم از طریق خرید پنل اس ام اس تبلیغات انجام دهید و مشتری زیادی را جذب کسب و کارتان کنید .

 

 

پیام رسون : 

اگر خانه دار یا دانش جو هستید و میخواهید برای خود یه منبع درامد داشته باشید یا اینکه به دنبال شغل دوم میگردید میتوانید به سامانه پیام کوتاه شیراز اعتماد کنید و از طریق اخذ نمایندگی پنل پیامک و تبلیغات به صورت پاره وقت برای خود درامد کسب کنید .

سامانه پیام کوتاه پیام رسون شما را یاری میکند که در این مسیر به بهترین شرایط ممکن برسید .

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ مهر ۰۱ ، ۱۲:۲۰
sms reson

پس از ادامه‌دارشدن اعتراضات خیابانی و رادیکال‌شدن برخی شعارها و اقدامات معترضان، غلامحسین محسنی‌اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه در جلسه شورای عالی قوه قضائیه در فراخوانی مهم خطاب به معترضان و همه جریان‌های سیاسی و گروه‌ها و مردم گفت «هر کسی ابهام، سؤال، انتقاد یا اعتراضی دارد» او حاضر است با آنها «گفت‌وگو» کند. اگرچه هنوز سخنان رئیس دستگاه قضا منعقد نشده بود که خبر حکم قطعی هشت سال زندان مصطفی تاجزاده، فعال سیاسی اصلاح‌طلب روی خروجی خبرگزاری‌ها قرار گرفت، اما با توجه به روندی که رؤسای سه قوه در پیش گرفته‌اند و اظهاراتی که بیان کرده و تأکیداتی که در راستای اجرای اصل 27 قانون اساسی داشته‌اند، این امید همچنان وجود دارد که صدای جامعه شنیده شده باشد و همان‌طور که ابراهیم رئیسی وعده داد، فضایی برای تجمع معترضان تعیین شود و وزارت کشور هم بعد از 43 سال مجوز برگزاری تجمعات اعتراضی را صادر کند. اگرچه رئیسی به عنوان رئیس‌جمهور سوگند یاد کرده که حافظ اجرای صحیح قانون اساسی باشد، اما گفته‌های اخیر او درخصوص تعیین «دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه» به عنوان محلی برای برگزاری «کرسی‌های آزاداندیشی» برای معترضان موجی از انتقادات را به همراه داشت و حتی صدای برخی اصولگرایان از جمله سعید زیباکلام، استاد دانشگاه را هم درآورد. این استاد دانشگاه اصولگرا، رئیس دولت سیزدهم را متهم کرد که هنوز اصل 27 قانون اساسی را درک نکرده است؛ چراکه اصل 27 قانون اساسی صراحتا تأکید دارد «تشکیل اجتماعات و راهپیمایی‌ها، بدون حمل سلاح، به شرط آنکه مخل به مبانی اسلام نباشد آزاد است» اما رئیس‌جمهور به این موضوع توجه ندارد و این اصل مترقی را به برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه تقلیل داده است! اگرچه سخنان برخی مسئولان درخصوص شنیدن صدای معترضان ناقص است، اما از سوی دیگر سخنانی در پذیرش گفت‌وگو نشان می‌دهد که برخلاف گذشته باب گفت‌وگو در حال بازشدن است و معترضان می‌توانند با حاکمیت گفت‌وگو کنند؛ به این امید که صدای اعتراضات و انتقاداتشان شنیده شود و برای اصلاح برخی روش‌های زیان‌بار، گام‌های مثبتی برداشته شود.

‌‌سؤالاتی درخصوص نحوه گفت‌وگو  با لایه‌های قدرت
شرایط حاکم و ادامه اعتراضات نشان می‌دهد اکنون بیش از هر زمان دیگری نیازمند گفت‌وگو با بخش منتقد و معترض جامعه هستیم و باید زمینه‌ای ایجاد شود که صدای این بخش از جامعه هم شنیده شده و به اعتراضاتشان جامه عمل پوشانده شود. به گفته برخی نمایندگان این نسل متفاوت از نسل گذشته بوده و مطالبه‌گر هستند و سؤالات زیادی دارند و حاکمیت باید پاسخ‌گوی سؤالات آنها باشد یا آنها را متقاعد کند یا به مطالباتشان عمل کند. بنابراین اکنون که دولتمردان متقاعد شده‌اند گفت‌وگو چاره کار است و باید معترضان شنیده شوند، سؤالاتی مطرح است که باید به آنها پاسخ داده شود. سؤالاتی مبنی بر اینکه چطور می‌توان موازینی برای گفت‌وگو تبیین کرد که جامعه آن را بپذیرد؟ وقتی رئیس قوه قضائیه از گفت‌وگو سخن می‌گوید، نحوه گفت‌وگو به چه ترتیبی باید باشد که مردم جامعه آن را بپذیرند و به آرامش دعوت شوند؟ موازین گفت‌وگوی معترضان با قدرت و حاکمیت چیست و برای شروع این گفت‌وگو چه کسانی و به چه نحوی باید ورود کنند؟ همچنین این سؤالات مطرح است که برای اجرای گفت‌وگو چه کسی متولی است و به چه نحو باید پیش‌قدم شود؟ اصلاح روش قانون که رئیسی بر آن تأکید داشت، از کجا و به چه شکل باید اجرائی شود؟ برای پاسخ به این سؤالات با برخی نمایندگان اصلاح‌طلب و اصولگرای مجلس یازدهم به گفت‌وگو نشستیم. نکته درخور توجه اینکه همه آنها فارغ از جناح و نگاه سیاسی معتقدند چاره کار گفت‌وگو و ایجاد فضا و مکانی است که معترضان بتوانند تجمعی آزاد داشته باشند و دولت را موظف می‌دانند زمینه اجرای بی‌چون‌و‌چرای اصل 27 قانون اساسی را فراهم آورد.

‌ راهکار ما گفت‌وگو با معترضان و شنیدن صدای اعتراضات است

علی‌اصغر عنابستانی، عضو کمیسیون اجتماعی و نماینده اصولگرای مجلس در گفت‌وگو با «شرق» بر موارد فوق تأکید کرد و در پاسخ به این سؤال که چطور می‌توانیم موازینی برای گفت‌وگو تعیین کنیم که از طرف مردم قابل پذیرش باشد؟ گفت: «باید ساختاری در کشور ایجاد کنیم که بر اساس اصل 27 قانون اساسی، مردم در هر کجا و هر نقطه‌ای که اعتراض دارند بتوانند این اعتراض و انتقاد را بیان کنند». او افزود: «این امر مهم است که مردم بتوانند اعتراض کنند و حرفشان را بدون ترس بزنند. چه ما خوشمان بیاید چه خوشمان نیاید مردم باید بتوانند حرفشان را بزنند. این یک اصل مترقی قانون اساسی است. اما متأسفانه طی این سال‌ها این ساختار را ایجاد نکرده‌ایم. مثلا تا کسی می‌خواهد حرفی بزند می‌گویند احزاب صحبت کنند. در حالی که نه احزاب نمایندگی مردم را بر عهده دارند و نه تحزب در کشور شکل گرفته است. بسیاری از این احزاب را مردم کف خیابان قبول ندارند و آنها نماینده مردم نیستند. پس باید این ساختار را تغییر دهیم». این عضو کمیسیون اجتماعی در مثالی گفت: «مثلا اگر 10 جوان اعلام کنند که نسبت به فلان موضوع اعتراض دارند، وزارت کشور به عنوان متولی امر باید به آنها مجوز بدهد تا بتوانند در فلان مکان اعتراض کنند و شعار بدهند. نظام هم با تمام قوا باید از آنها حمایت کند و امنیت آنها را فراهم کند تا کسی متعرض آنها نشود. یعنی هم آزادی بیان و هم آزادی بعد از بیان آنها را تأمین کند و آنها را تحت حمایت قرار دهد تا بتوانند حرفشان را بزنند». عنابستانی توضیح داد: «اگر چنین شرایط و زمینه‌ای ایجاد شود، دیگر ساختار رادیکالیسم که اعتراض مردم را به سمت اغتشاش می‌کشاند حذف می‌شود». او تأکید کرد: «ساختار بالاتر از رادیکالیسم هم در این جریانات اخیر دیدیم که آنارشیسم و هرج‌ومرج بود. وقتی همه ساختارهای حرمتی ازجمله حرمت‌های فیزیکی، کلامی، معنوی، دینی و سیاسی را می‌شکنند و حرمت قرآن، امام حسین، رهبری، امام خمینی، آمبولانس، پلیس، مسجد و هیچ چیزی را نگه نمی‌دارند، نشان می‌دهد گروهی دنبال آنارشیسم و هرج‌ومرج هستند نه دنبال گفت‌وگو. اما آیا همه این جوانانی که وسط خیابان هستند دنبال هرج‌ومرج‌اند؟ خیر. وقتی ما فضای گفت‌وگو را ایجاد نکرده‌ایم، هرج‌ومرج‌طلبان و رادیکال‌ها فرزند و جوانان ما را به این مسیر هدایت می‌کنند و مقصر خود ما هستیم». عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس با اعلام دیدگاه وزیر کشور در جلسه غیرعلنی اخیر مجلس درخصوص اعتراضات خیابانی اظهار کرد: «وزیر کشور در جلسه غیرعلنی گفت 10 درصد افرادی که وسط خیابان آمده‌اند سازماندهی شده‌اند و 90 درصدشان از احساسات تبعیت می‌کنند. به تعبیر او این 90 درصد مشکلی نیست و باید تکلیف این 10 درصد را روشن کنیم. اما من معتقدم اتفاقا آن 

90 درصد مسئله اصلی است و ما باید بررسی کنیم چرا ساختاری درست نکردیم که فرصت حرف‌زدن و عرض اندام به جوانان بدهیم تا اعتماد به چارچوب نظام داشته باشند که با یک تلنگر دشمن به سمت آنها نروند؟ اینجا اشکال از خود ما است». این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس یازدهم با تأکید بر اینکه «حتما باید فرصت‌های گفت‌وگو و حرف‌زدن برای جوانان و معترضان در جامعه ایجاد کنیم» گفت: «علاوه بر ایجاد زمینه برای بیان اعتراضات، باید سعه صدر خود را بالا ببریم تا هر کسی هر حرفی در چارچوب دارد بزند و این حرف‌ها شنیده شود». عنابستانی با تأکید بر اینکه «باید صدای اعتراضات شنیده شود و این یعنی گفت‌وگو» ادامه داد: «وقتی حرف‌ها را بشنویم حتما باید به آنها عمل کنیم. حتی اگر دشمن من هم حرفی می‌زند که حرف حقی است باید بشنوم و آن ایراد را اصلاح کنم، نه اینکه لجبازی کنم و بگویم این حرف دشمن است. یکی از اشکالات جدی ما این است که ساختار سازمان‌مند اعتراض نداریم و باید آن ایراد را اصلاح کنیم». ‌او دولت را مسئول ایجاد فضا و مکانی برای برگزاری تجمعات اعتراضی دانست و گفت: «در تذکر اخیرم به رئیس‌جمهور گفتم که لایحه دو‌فوریتی برای تعیین مکان اعتراض به مجلس بیاورد و اگر دولت این کار را در کوتاه‌ترین زمان انجام ندهد، من خودم حتما اقدام می‌کنم و برای سازما‌ن‌دهی‌کردن اعتراضات و اجرای اصل 27 قانون اساسی، طرحی دوفوریتی ارائه می‌دهم؛ چرا‌که اگر اصل 27 قانون اساسی را جدی بگیریم و مردم بتوانند در جاهای مختلف حرفشان را بزنند، همه انتقادات روی هم تلنبار نمی‌شود که جوان ما مثل فنر از جایش بجهد و با یک تلنگر دشمن به خیابان بیاید». این نماینده اصولگرای مجلس تأکید کرد: «قطعا این کار دشمن است و بی‌بی‌سی و اینترنشنال و وی‌اوای و سازمان‌های جاسوسی درست شده‌اند که با ما دشمنی کنند و این طبیعی است، آنها همیشه کبریت‌شان را می‌انداخته‌اند و تاکنون چون این کاه خیس بوده آتش نمی‌گرفته، اما حالا این کاه خشک است و با یک کبریت گر گرفته؛ بنابراین باید شرایط را به نحوی تغییر دهیم که مانع از این آتش‌افروزی شویم و راهکار آن همین گفت‌وگو و شنیدن صدای اعتراض مردم است».

‌ وزارت کشور متولی ایجاد فضایی برای اعتراضات و حفظ امنیت معترضان است

علاوه‌ بر‌ این نماینده اصولگرا، محمدعلی محسنی‌بندپی، نماینده اصلاح‌طلب مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس هم با تأکید بر اینکه گفت‌وگو چاره کار است، به «شرق» گفت: «در اغلب کشورهای دنیا شنیدن نظرات و اعتراض و انتقاد و صدای مردم بر ‌عهده وزارت کشور و استانداری‌ها، فرمانداری‌ها و بخشداری‌هاست. همچنین وزارت کشور متولی برقراری نظم و امنیت کشور است». این نماینده دور یازدهم مجلس تأکید کرد علاوه بر مسئولیتی که وزارت کشور برای تأمین امنیت و شنیدن صدای معترضان دارد، مردم هم مثل همه کشورهای توسعه‌یافته باید در چارچوب قانونی که وزارت کشور تعیین می‌کند، به دور از اغتشاش و خشونت حرف‌های‌شان را بزنند. او علاوه بر اینکه وزارت کشور و دولت را متولی اجرای اصل قانونی تجمعات آزاد برای گفت‌وگو و اعتراضات دانست، تأکید کرد که علاوه بر دانشگاه‌ها و ایجاد کرسی آزاد‌اندیشی برای دانشجویان معترض، سایر مجامع عمومی و سایر گروه‌های شغلی هم باید فراخور خود این بستر را فراهم کنند که صدای اعتراضات مردم شنیده شود. او تأکید کرد: «هرچه صدای مردم بهتر و بیشتر و از مسیر درست‌تر شنیده شود، قطعا مشکلات ایجادشده کاهش می‌یابند». محسنی‌بندپی در پاسخ به این سؤال که از چه مسیر و موازینی گفت‌وگو باید تبیین شود و از چه طریقی باید این صداها به گوش مسئولان برسد؟ گفت: «آن چیزی که این روزها بیشتر در دانشگاه‌ها اجرا می‌شود، از طریق کرسی‌های آزاداندیشی مطرح است؛ اما در بسیاری از گروه‌های شغلی ما مثل کانون‌های بازنشستگی و کارگران و معلمان شاید این کرسی‌های آزاداندیشی برای آنها مطرح نباشد؛ بنابراین وزارت کشور باید روزها و ساعت‌ها و مکان‌های خاصی را در اختیار این اصناف و گروه‌های معترض و منتقد قرار دهد تا این افراد نگرانی‌ها و دغدغه‌های خود را در یک بستر آرام در فضای اجتماعی بیان کنند».

‌باید به دهه‌های 70 و  80 پاسخ‌گو باشیم و با توضیحات‌خود  یا آنها را قانع کنیم یا حرفشان را بپذیریم

عباس جهانگیرزاده، نماینده اصلاح‌طلب مردم پارس‌آباد در مجلس یازدهم نیز به «شرق» گفت: «درخصوص اعتراضات اخیر که باعث شده برخی مسئولان از‌جمله رئیس قوه قضائیه مسئله گفت‌وگو با معترضان را مطرح کنند، باید گفت صدای اعتراض مردم بلند شده و باید این صدا شنیده شود. به هرکسی که این صدا را نادرست بداند، باید بگوییم که این صدای اعتراض با اغتشاش فرق دارد و باید شنیده شود». او در پاسخ به اینکه صدای مردم از چه طریقی باید به گوش مسئولان برسد، بیان کرد: «به‌‌تازگی بحث‌هایی درباره اینکه جامعه از چه طریقی صدای اعتراض و انتقاد خود را به گوش مسئولان برساند،  مطرح شده و رئیس‌جمهور بیان کرده باید فضای مناسبی برای اعتراضات مردم مشخص شود و ما هم امیدواریم اصل 27 قانون اساسی هرچه زودتر محقق شود. صدای مردم باید شنیده شود؛ اما مسیری که قرار است برای این گفت‌وگو با مردم باز شود، هنوز نه زمان و نه مکانش برای مردم مشخص نشده است». نماینده پارس‌آباد در مجلس یازدهم با تأکید بر اینکه در بحث اجرای تعیین فضای مناسب اعتراضات وزارت کشور باید پیش‌قدم شود چرا‌که متولی امر وزارت کشور است، گفت: «اعتقادم بر این است که حتما باید بحث گفت‌وگو و تعیین مکانی برای گفت‌وگو و اعتراضات مردم در نظر گرفته شود. صدای مردم باید شنیده شود. اغتشاش از اعتراض جداست و جامعه پیگیر مطالبات خود است. انتظار داریم حرف رئیس قوه مجریه درخصوص اجرای اصل 27 قانون اساسی برای تعیین فضایی برای اعتراضات و حرف رئیس قوه قضائیه برای بازکردن باب گفت‌وگو با معترضان محقق شود». جهانگیرزاده همچنین تأکید کرد: «معترضان و اصناف و اتحادیه‌ها و احزاب می‌توانند به وزارت کشور نامه بزنند و درخواست تجمع کنند و وزارت کشور هم موظف است مجوز تجمع بدهند. ما باید به جوانان و دانشجویان پاسخ‌گو باشیم، چه از نظر ما حق داشته باشند و چه نداشته باشند. اگر حق داشته باشند، باید حق را ادا کنیم و اگر حق نداشته باشند، باید آنها را با توضیحات خود قانع کنیم». این نماینده اصلاح‌طلب تأکید کرد: «دهه‌های 70 و 80 در سنی هستند که از حکمرانان پاسخ می‌خواهند و ما هم باید پاسخی مناسب و قانع‌کننده برای سؤالات‌شان داشته باشیم. البته باید خیلی هم ممنون آنها باشیم که اعتراضات‌شان را بیان کرده‌اند و ما را ملزم به پاسخ‌گویی کرده‌اند؛ چرا‌که آینده کشور مال جوانان است و آنها باید بتوانند کشور را مدیریت کنند».

‌صنف‌های مختلف فضا برای گفت‌وگو در تلویزیون، مجلس و دولت دارند، دیگر چه گفت‌وگویی؟

اگرچه نمایندگان اصلاح‌طلب و اصولگرای مجلس در موافقت با سخنان رئیس قوه قضائیه معتقد به ایجاد زمینه‌ای برای گفت‌وگو با معترضان هستند، اما رئیس کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس اعتقاد دارد مسئله گفت‌وگو نیست، همین که فضایی ایجاد شود تا منتقدان بتوانند اعتراض‌شان را بیان کنند، کفایت می‌کند. موسی غضنفرآبادی، در واکنش به سخنان رئیس قوه قضائیه مبنی بر دعوت از معترضان برای گفت‌وگو به «شرق» گفت: «صحبت از گفت‌وگو نیست. اگر قرار باشد اعتراضی بیان شود، جایگاهی برای معترضان باید تعیین شود و این جایگاه مشخص‌کننده این باشد که کسی از این اعتراض سوءاستفاده و جریان‌سازی و آشوب نکند و مرتکب جرم نشود». رئیس کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس که معتقد است در‌حال‌حاضر زمینه گفت‌وگو فراهم است، نیازی به ایجاد زمینه بیشتری برای گفت‌وگو نمی‌بیند.

او در ادامه بیان کرد: «باید طبق اصل 27 قانون اساسی مکانی برای اعتراضات مشخص شود تا کسی از اعتراضات سوءاستفاده نکند. دیگر چه گفت‌وگویی؟ اگر کسی اعتراضی دارد، در جایگاه خودش می‌تواند صحبت کند. به فرض اینکه کسی نسبت به نهادی انتقادی دارد؛ مثل صنف‌های مختلف کارگری و کامیون‌داران و تاکسی‌داران و کسبه و طلافروشان که ممکن است حرفی داشته باشند، نمایندگان آنها یا به کمیسیون‌های مجلس می‌آیند یا به دولت می‌روند و حرفشان را می‌زنند. باب گفت‌وگو از طریق نمایندگان‌شان در اتاق‌های بازرگانی و اصناف باز است. آنها در تلویزیون هم صحبت‌هایی دارند و گفت‌وگوهای زیادی صورت می‌گیرد و گفت‌وگو همین است دیگر».

غضنفرآبادی در پایان اصلاح روند موجود را نیازمند قانون دانست و با تأکید بر لزوم شنیده‌شدن صدای معترضان اظهار کرد: «اصلاح روند موجود نیاز به قانون دارد و باید مجوزهایی در شهرستان‌ها و استان‌ها داده شود تا معترضان بتوانند حرفشان را بزنند و این حرف اگر 300، 400 نفر یا هر چند نفر آنجا جمع شدند و بیان کردند، مورد توجه قرار بگیرد و نادیده گرفته نشود». بنابراین باید منتظر بود و دید با وجود تأکید رؤسای سه قوه و برخی نمایندگان مجلس مبنی بر شنیده‌شدن صدای اعتراضات و دادن حق تجمعات آزاد و البته مدنی و ایجاد زمینه گفت‌وگو با بدنه قدرت و اینکه این حق در اصل 27 قانون اساسی صراحتا قید شده است، بعد از این، حق فوق برای معترضان به رسمیت شناخته خواهد شد یا نه؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ مهر ۰۱ ، ۲۲:۵۸
sms reson

پنل پیام صوتی رایگان پیام رسون 1401-06-30 07:40:03 46 0 0 در دنیای امروز که شرکت ها، ایده ها و محصولات به صورت فراوان وجود دارد، برندینگ نقش مهمی را بازی می‌کند و کمی خلاقیت در نوع تبلیغات باعث برتری شما نسبت به رقبا خواهد شد. افرادی که شرکت شما را نمی شناسند خیلی کم وقت شان را به شما اختصاص می دهد پس شما برای شناساندن شرکت و سازمان خود باید تمام تلاشتان را کنید و کاری کنید تا برندسازی شما برای مخاطبان جلب توجه کند. ( پیشنهاد میکنم مقاله با پیام رسون برند خود را معروف کنید را حتما مطالعه کنید . ) اگرچه اکثر بازاریاب ها از برندینگ بصری با استفاده از تصاویر، رنگ، لوگو و... استفاده می‌کنند اما تعداد خیلی کمی از آنها می‌دانند که می‌توان صداها و موزیک هایی برای شرکت ساخت که با خصوصیات و برند سازمان هارمونی داشته باشد، و این کار یکی از بهترین روش تبلیغ محسوب می شود. شما نیز جهت ماندگاری در ذهن مخاطبان موسیقی خاص را با صدای خودتان ایجاد کنید و بر اساس برنامه از پیش تعیین شده آن را با پیامک مفتی ارسال کنید. تا پایان این مقاله با نمایندگی پنل پیامکی پیام رسون همراه باشید چراکه میخواهیم با پیامک صوتی شما را بیشتر آشنا کنیم . پنل پیام صوتی چگونه کار میکند: اپراتور پیام صوتی یک نرم افزار تحت وب است که با خرید پنل پیام صوتی از طرف شرکت به شما رمز و پسورد داده می‌شود که در آن موقع می توانید وارد پنل کاربری خود شوید و صدای خود را ضبط کنید و پیام ضبط شده خود را آپلود کنید و برای کاربران خود به صورت ارسال انبوه منطقه خدمات انجام دهید. اپراتور پیام صوتی با چه شماره هایی کار می‌کند : با دسته بندی شماره ها به موبایل و خط ثابت می توان این نکته را خاطرنشان کرد که در ارسال به تلفن موبایل محدودیتی وجود ندارد چرا که شبکه تلفن همراه دیجیتال بوده، اما در مورد شماره های ثابت و بین استانی به دلیل ترانزیت بودن شبکه و استفاده مخابرات از مراکز تلفن قدیمی به این صورت است که به هر ۱۰۰ هزار تلفن ثابت حدود ۴۵ دقیقه زمان نیاز است. نحوه ارسال پیام صوتی : برای ارسال پیام صوتی با خرید پنل اس ام اس از نمایندگی سامانه پیام کوتاه شیراز قادر هستید تا پیام صوتی با کمترین تعرفه ارسال پیامک ارسال کنید و برای ضبط صدا احتیاج به نرم‌افزارهای خاص ندارید و با استفاده از موبایل خود می توانید این کار را انجام دهید. سامانه پیامک شیراز (اهورا اطلس فارس) اولین اپراتور پیام صوتی در ایران می باشد که با گستردگی زیرساخت ها توانایی برقراری تماس و ارسال صدای شما به صورت همزمان برای عموم مخاطبان تلفن ثابت و همراه را فراهم کرده است، بدین صورت که شما خیلی راحت با پنل پیام صوتی می توانید تبلیغات و اطلاع رسانی های خود را به صورت یک پیغام صوتی به گوش مخاطبین خود برسانید. مزیت ارسال پیام صوتی: مهم‌ترین مزیت استفاده از پنل ارسال پیام صوتی آن است که دیگر بلک لیست معنا ندارد زیرا سامانه پیامکی با تمام مخاطبین شما تماس میگیرد و صدای شما را پخش می‌کند بنابراین خیالتان راحت است حتی افرادی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند و شاید پیامک تبلیغاتی را نمی‌خوانند، از پیام تبلیغاتی شما مطلع می شوند. - با پیام صوتی، امکان سو برداشت وجود ندارد. - برقراری تماس تلفنی با افراد، همیشه موثرتر از ارسال پیام متنی است. هنگامی که شما یک پیام متنی را تایپ می کنید، قادر نیستید ظرافت هایی که توسط صدا به مخاطب انتقال داده می شوند را منتقل کنید و اغلب در همین ظرافت ها نکات و معانی متعددی نهفته است. - گاهی اوقات تن صدا خیلی بیشتر از خود کلمات قادر به بیان معانیست و حتی می تواند پیام های متضاد را نیز به مخاطب منتقل کند. - ارسال پیام صوتی بهترین راه برای به اشتراک گذاشتن مسئله ای خاص و مهم است. - اگرچه که اطلاع رسانی حضوری و چهره به چهره موثرترین و بهترین روش تبلیغ می باشد، اما همیشه امکان پذیر نیست که به منظور انتقال آگاهی به افراد با آن ها ملاقات حضوری داشته باشیم، در حقیقت بعد از این روش، تماس تلفنی ارزان ترین و بهترین روش تبلیغ جهت به اشتراک گذاری اطلاعات با دیگران می باشد. - ارسال پیام صوتی باعث ایجاد حس صمیمیت بیشتری بین شما و مخاطبین تان می شود و به شما امکان می دهد در مواقع نیاز بتوانید اخبار مهم را به آنان انتقال دهید. - ارسال پیام صوتی به صورت بلادرنگ انجام می پذیرد. - ارسال پیام صوتی صمیمیت اطلاع رسانی رو در رو را به شنونده انتقال می دهد. - شنیدن صدای افراد همیشه امری بسیار خاص و قابل توجه است، بنابراین اگر امکان اطلاع رسانی حضوری برای شما مهیا نیست، پیشنهاد ما جایگزینی آن با ارسال پیام صوتی می باشد، در پیام صوتی جدیت، مهربانی، تاکید و سایر نشانه های صدا قابل انتقال می باشد. -ارسال پیام صوتی هزینه کمتری از پیام متنی دارد. معمولا هزینه ارسال پیام صوتی کمتر از هزینه ارسال پیام متنی است. به علاوه شما در هر پیام متنی تنها می توانید 160 کاراکتر متن را به صورت فشرده برای مخاطب ارسال کنید، در صورتی که در هر دقیقه از پیام صوتی قادرید حجم وسیعی از اطلاعات را به وی انتقال دهید. پیام رسون : شما می‌توانید با خرید پنل پیامک از نمایندگی پیام کوتاه شیراز علاوه بر داشتن پر سرعت ترین سامانه پیام کوتاه از قابلیت پیامک صوتی نیز بهره مند شوید. جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ مهر ۰۱ ، ۲۲:۵۶
sms reson