پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان

نمایندگی پنل پیامک- پنل پیام کوتاه-پنل پیام کوتاه رایگان و ارسال انبوه پیامک در سایت پیام رسون

پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان

نمایندگی پنل پیامک- پنل پیام کوتاه-پنل پیام کوتاه رایگان و ارسال انبوه پیامک در سایت پیام رسون



نمایندگی پنل پیامک- پنل پیام کوتاه-پنل پیام کوتاه رایگان و ارسال انبوه پیامک در سایت پیام رسون

بایگانی

۱۰ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

گوگل برنامه ی جدیدی معرفی کرده که با آن کاربران می‌توانند لوازم آرایشی، مانند رُژلب و سایه‌ی چشم را از خانه امتحان کنند.

   

گوگل با همکاری مودی‌فیس و پرفکت کورپ، شرکت‌های فعال در حوزه‌ی توسعه‌ی تکنولوژی‌های واقعیت مجازی، برای لوازم آرایشی، ویژگی جدیدی معرفی کرده که به‌کمک آن می‌توان لوازم آرایشی را از خانه امتحان کرد. این ویژگی جدید باعث می‌شود کاربران به‌صورت آزمایشی بتوانند لوازم آرایشی خود را امتحان کنند و در این دوره که کرونا به خطری جدی برای بیرون رفتن تبدیل شده، کاربران بتوانند بدون استرس، لوازم آرایشی خریداری کنند.

 

این ویژگی جدید به کاربران اجازه می‌دهد به محصولات لورئال، مک کازمتیک، بلک اوپال و شارلوت تیبری به‌صورت مجازی دسترسی داشته باشند. اگر داخل اپلیکیشن گوگل یا کروم بگویید «Mac’s Powder Kiss lipsticks»، تجربه‌ی جدید را به‌صورت واقعیت مجازی کسب می‌کنید.

 

همچنین، این امکان وجود دارد که تمام رُژلب‌ها و سایه‌های چشم این شرکت‌ها را روی رنگ پوست‌‌های مختلف یا حتی با دوربین روی صورت خودتان امتحان کنید.

 

شرکت مودی‌فیس این تکنولوژی را بسیار توسعه داده و مثل با. اولی نیست که بدون تجربه باشد. گوگل برای تکمیل این ویژگی جدید پیشنهاد‌های اشخاص معروف را هم به کاربران ارائه می‌کند و می‌گوید این ویژگی را در آینده دراختیار شرکت‌های بیشتری قرار می‌دهد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آذر ۹۹ ، ۲۲:۵۰
sms reson

دولت آلمان می‌گوید شرکت هواووی چینی تست‌های امنیتی دقیقی را در رابطه با شبکه فایو جی پشت سر گذاشته و در صورت موافقت پارلمان از فناوری هواوی در شبکه‌ فایو جی خود استفاده خواهد کرد که این خبر پیروزی بزرگی برای هواوی محسوب می‌شود.

 

کابینه «آنگلا مرکل»، صدر اعظم آلمان لایحه استفاده از تجهیزات هواوی را تایید کرده و در صورتی که این طرح در پارلمان آلمان هم تصویب شود، مسیر استفاده از فایو جی هواوی در این کشور هموار خواهدشد.

 

غول فناوری چینی می‌خواهد در کشورهای غربی نیز حضور پیدا کند.  هواوی پس از جنگ تجاری چین و ایالات متحده و فرمان اجرایی ترامپ، از سوی بسیاری از شرکت‌ها نیز تحریم شد و با فشار کشورهای مختلف مواجه است. که می‌توان گفت بخشی از این محدودیت‌ها ناشی از فشار آمریکا بر کشورهای دیگر است.  ترامپ باور داشت که  سیستم‌های هواوی خطری جدی برای امنیت این کشور محسوب می‌شوند و راه را برای جاسوسی از دولت و شهروندان هموار می‌کنند؛ ادعایی که همواره از سوی هواوی رد شده است.

 

انگلیس اعلام کرده که اپراتورهای تلفن همراه ملزم به حذف هرگونه کیت هواوی از شبکه‌های خود تا سال 2027 هستند. این در حالی است که  هواوی طی پانزده  سال گذشته شریک اصلی اپراتورهای تلفن همراه بریتانیا بوده و به اذعان دولت انگلیس این ممنوعیت ارائه پوشش سراسری فایو جی را در این کشور به تاخیر انداخته و دو میلیارد پوند هزینه اضافی به باور می‌آورد.

 

هواوی قبلاً ابراز امیدواری کرده بود که انگلیس در پی شکست دونالد ترامپ در انتخابات ایالات متحده در اقدامات خود تجدیدنظر می‌کند؛ اما به نظر نمی‌رسد چنین اتفاقی رخ دهد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۹۹ ، ۲۰:۲۴
sms reson

کارت ویزیت الکترونیک پیامکی

20 آذر 1399 19  0  0

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که اگر مشتریان فقط از شما خدمات بگیرند به چه درآمدی خواهید رسید؟ 

چقدر مشتری داشته‌اید که در حال حاضر هیچ دسترسی به آن ها ندارید. اگر شما به عنوان یک فردی که خدمات مثبتی برای ارائه دارد، خوب فکر کنید متوجه میشوید که می توانید بدون هزینه های سنگین تبلیغاتی مشتریان ثابتی را برای خود داشته باشید و همواره و در همه زمان فعالیت خود را گسترش دهید. 
این روزها کلمه کارت ویزیت الکترونیک پیامکی زیاد به گوش می رسد که شاید خیلی از ما اطلاعات دقیقی در مورد آن نداشته باشیم، در واقع داشتن کارت ویزیت الکترونیک در کسب و کار ما معجزه نمی کند اما راه مناسب برای ارتباط پایدار با مشتری است. در اصل  کارت ویزیت الکترونیکی بر اساس مدیریت ارتباط با مشتری طراحی و برنامه‌ریزی شده است ما دو نوع کارت ویزیت داریم نوع اول urm است  که در بستر سیستم پیامکی مخابرات طراحی شده  و نوع دوم ‏ussd که در بستر ussd قرار دارد.
هدف کارت ویزیت الکترونیک:
 هدف از کارت ویزیت الکترونیک پیدا کردن مشتریان جدید نیست، بلکه هدف کارت ویزیت الکترونیک ایجاد ارتباط با مشتری است. مشتریانی که اولین بار به فروشگاه شما می آیند، می‌توانید با ایجاد یک  ارزش افزوده از مشتری بخواهید عدد ۱ را به سامانه پیامکی شما ارسال کند،تا شماره  موبایل این افراد در پنل پیامکی شما ذخیره شوند. در واقع مثل این می ماند که شما یک بانک شماره موبایل از افرادی که به فروشگاه شما مراجعه کرده‌اند دارید  و می توانید با ارسال پیامک تبریک تولد، کدهای تخفیف، مناسبت های مختلف،و... باعث بازگشت مجدد مشتری به سمت فروشگاه شوید. 
راه های استفاده از کارت ویزیت الکترونیک: شما می توانید با خرید سامانه پیامک بدون پرداخت هزینه جداگانه برای کلید واژه های مختلف مثل آدرس، کانال تلگرام و اینستا کلمات کلیدی متفاوتی را بسازید و از طریق ارسال پیام کوتاه به بانک شماره موبایل خود اقدام کنید. 
همانطور که گفتم شاید باید این کلید واژه ها را طوری طراحی کنید که بتواند بانک شماره موبایل مشتریان را جمع آوری کند، مثلاً اگر در آموزشگاه کنکور هستید ارسال پیامک انواع تبلیغاتی کار درستی نیست کافی است در وب سایت و همایش و بروشور ها از دانش آموزان کنکوری برای دانلود رایگان یک کتاب بخواهید که عدد ۱ را به سامانه پیامک شما ارسال کند تا از طریق ارسال پیامک لینک دانلود کتاب الکترونیک به صورت اتوماتیک برای مخاطب ارسال شود و در قبال این کار شما بانک شماره موبایل هدفمندی ویژه کنکوریان دارید.
مزایای استفاده از کارت ویزیت الکترونیک: 
برندسازی سریع و آسان و با پرستیژ بالا مشخصات کسب و کار خود را ارائه می‌دهید
حفظ ارتباط مداوم با مشتریان
جدا سازی و مشخص سازی مشتریان از طریق ثبت شماره
تبلیغات هدفمند و هوشمندانه با کمترین تعرفه ارسال پیام کوتاه
تبلیغات با استفاده از نمایندگی پنل پیام کوتاه با کمترین هزینه 
قابلیت ویرایش کارت ویزیت 
صفحه اختصاصی در وب بدون نیاز به طراحی سایت
شرایط استفاده از کارت ویزیت الکترونیکی پیامک شرکت اهورا اطلس فارس: 
ثبت نام در نمایندگی سامانه پیامک رایگان میباشد. 
استفاده از ماژول های پنل به مدت نامحدود رایگان است 
بعد از عضویت در سایت جهت تست کارت ویزیت الکترونیکی از منوی هوشمند اقدام کنید.
جهت سفارش پنل اس ام اس پیام رسون از اینجا اقدام کنید.

سفارش پنل پیام کوتاه

شماره های تماس
02128423301
09172172039

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آذر ۹۹ ، ۱۷:۵۵
sms reson

سه کمپانی بزرگ و فعال یعنی سونی، مایکروسافت و نینتندو،  تصمیم گرفته اند به منظور بهبود سطح گیمینگ آنلاین با یکدیگر همکاری کنند.

 

این سه کمپانی اهداف خود را برای ایمن سازی بیشتر گیمینگ خصوصا برای گیمرها کم سن و سال تر تعیین کرده اند. اگر چه طرح های خیلی اساسی نیستند اما مشخص است که قصد ندارند گیمرهای بی اخلاق و بد دهان را تحمل کنند. برای شروع، سه کمپانی مذکور پیمانی برای انتشار ابزارهای جلوگیری کننده مانند شخصی سازی به منظور استفاده آسان ابزارهای شخصی سازی، کدهای رفتاری و سیستم هایی که از سوء رفتار گیمرها پیش از عملی شدن آن جلوگیری می کند، با یکدیگر بسته‌اند.

 

همچنین این کمپانی ها برای همکاری با دولت ها، نهادهای قانونی و دیگر همکاران در صنعت گیمینگ برای پرورش امنیت در این زمینه با یکدیگر عهد بسته اند. به عقیده آنها، نفرت و آزار و اذیت بازیکنان جوان جایی در گیمینگ ندارند. غول های صنعت گیمینگ قصد دارند که گزارش بد رفتاری بازیکنان که ناقض قوانین واضحی هستند را آسان کند و آماده پاسخگویی به تمام درخواست های قانونی از طرف اجرای احکام هستند. مسلما این اهداف تغییر خاصی بر استراتژی این سه کمپانی نخواهد گذاشت.

 

در حالی که سونی، نینتندو و مایکروسافت هر سه در رقابت با هم هستند و  دارای کنترل های طراحی شده برای والدین و سیاست های ضد سوء رفتار هستند اما برای حفظ سلامت گیمرها تصمیم گرفته اند سخت گیری ها را برای گیمرهای با اخلاق نامناسب بیشتر کنند چرا که قصد ندارند اجازه دهند چنین افرادی بر تجربه گیمینگ دیگران تاثیر بگذارند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آذر ۹۹ ، ۱۳:۴۱
sms reson

سامانه پیامک ویژه مدارس

16 آذر 1399 41  0  0

لازمه استفاده مدارس از سامانه پیام کوتاه چیست؟

امروزه با پیشرفت علم و سرعت تکنولوژی بسیاری از کارها آسان شده و همه قشر جامعه اعم از بزرگسالان و حتی دانش آموزان می‌توانند با استفاده از این تکنولوژی بهترین استفاده را در جهت رفاه و آسایش خود ببرند.

در گذشته ای نه چندان دور، در همه مقاطع مدارس سختی های بسیاری برای ارتباط مابین والدین و معلمان و مدیران وجود داشت. برای مثال برای جلسه اولیا و مربیان، کادر مدارس حتما باید دعودت خود را به صورت کتبی به دانش آموز می‌دادند، که این خود علاوه بر صرف هزینه  و وقت، باز هم باز خورد خوبی نشان نمی‌داد زیرا بسیاری از دانش آموزان فراموش می‌کردند که دعوت نامه را به والدین خود بدهند. و یا اینکه مدارس برای اطلاع دادن در مورد بعضی از تعطیلی های مختص مدرسه، ناظمان مجبور به تماس با والدین می‌شدند که خود باعث آشفتگی و سر در گمی میشد و علاوه بر آن با هزینه بالای تلفن نیز مواجه بودند.

اما امروزه با استفاده از پنل پیام کوتاه برای مدارس، کارها بسیار آسان تر شده و آشفتگی به همراه نداره.

کاربرد سامانه ارسال اس ام اس برای مدارس:

1- حضور والدین در مدرسه برای جلسه اولیا و مربیان

2- اطلاع از وضعیت درسی دانش آموزان به صورت ماهانه

3- زمان های تعطیلی و یا نبودن سرویس و یا حتی زمانهایی که کلاس های فوق العاده برگزار می‌شود.

4- برگزاری مسابقات و قرعه کشی ها

5- امکان ارسال پیامک مبنی بر تاخیر یا غیبت دانش آموزان

6- ارسال اس ام اس مبنی بر مهلت پرداخت شهریه

7- مطلع کردن والدین از آزمون های آنلاین

 

چگونه ارسال پیامک باعث تبلیغات می‌شود؟

خیلی از مواقع مدارس به خاطر امنیت و پرهیز از صدا برای خانواده ها، در جاهای خلوت هستند و کسی از وجود آن اطلاعی ندارد. و یا اینکه خانواده ها بعد از جابه جایی منزل باید به دنبال مدرسه مورد نظر برای فرزند خود باشند که این بسیار کار طاغت فرسا برای والدین هست.

شما می‌توانید با استفاده از پنل اس ام اس در منطقه و محله ی خود، پیامک تبلیغاتی برای جذب دانش آموزان با رده ی سنی مشخص و جنسیت مناسب، آن را انجام دهید.

این خود یک ارسال پیامک هدفمند است.

سامانه پیام کوتاه پیام رسون ویژه مدارس شیراز :

شرکت اهورا اطلس فارس با شروع هفته ی جدید و با توجه به در نظر گرفتن شرایط  مریضی کرونا در نظر دارد که برای مدارس شهر شیراز تخفیف 80 درصدی را در نظر بگیرد و با این کار اقدامی مفید برای همه مقاطع مدارس شیراز داشته باشد. 

در این طرح کمترین تعرفه ی ارسال پیامک ویژه ی مدارس در نظر گرفته شده است.

تعرفه ی ارسال پیامک در نمایندگی پیامک شیراز ویژه ی مدارس ۱۰۰ ریال در نظر گرفته شده است. همچنین خطوط ویژه ی خبری جهت عبور از بلک لیست به نام مدرسه در کمترین زمان ممکن ارائه خواهد شد.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آذر ۹۹ ، ۱۸:۲۳
sms reson

شیائومی ساعت هوشمند خود را، در ماه گذشته در کشور چین عرضه کرد. این ساعت هوشمند بر اساس ردمی واچ ساخته شد است و با قیمت 45 دلار به فروش می‌رسد.

این ساعت هوشمند دارای صفحه نمایش رنگی 1.4 اینچی است، تراکم پیکسلی این صفحه نمایش به 323 پیکسل بر هر اینچ می‌رسد.

از قابلیت های این محصول شیائومی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

تنظیم خودکار روشنایی

صفحه نمایش رنگی و لمسی بودن

گام شمار خودکار

دارای 11 نوع حالت ورزشی مختلف

حسگر خواب

حسگر ضربان قلب و تنظیم کننده تنفس

امکان برقراری تماس

دریافت sms

زنگ هشدار و نمایش اعلان ها

پخش موسیقی پیدا کردن گوشی و نمایش آب وهوا

حالت های ورزشی این ساعت شامل موارد زیر میباشد :

1- ورزش بیرون از خانه

2- دوچرخه سواری خارج از خانه

3- دوچرخه سواری داخل خانه

4- دویدن روی تردمیل

5-شنا کردن در آب های آزاد

6- شنا کردن در استخر

7-فری استایل

8- کریکت

9- ترکینگ

10- دویدن

11- راه رفتن

این ساعت هوشمند با یک باتری 230 میلی آمپری راهی بازار شده که 9 روز این ساعت را روشن نگه می‌دارد و برای شارژ آن تنها دو ساعت زمان کافی است.

همچنین برای بند این ساعت رنگ های مختلفی مانند صورتی، کرم، مشکی، سرمه ای و سبزدر نظر گرفته شده که نظر افراد را به خود جلب می‌کند.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آذر ۹۹ ، ۱۷:۰۹
sms reson

چینی ها ادعا کردند که کامپیوتر کوانتومی می‌تواند مسئله‌ای که2/5 میلیارد سال طول می‌کشد، در چند دقیقه حل کند. این ادعایی است که چینی ها می‌کنند که به برتری کوانتومی دست یافته اند.

این دستگاه می‌تواند مسائلی را حل کند که برای کامپیوتر کلاسیک غیر ممکن است.

این کامپیوتر کوانتومی به نام دستگاه جیواژانک نام گذاری شده که غول محاسبات 2/5 میلیارد سالی را در 200 ثانیه انجام می‌دهد.

کامپیوترهای سنتی داده‌ها را به‌صورت بیت‌های باینری پردازش می‌کنند: صفر یا یک. همچنین، با مزیتی متمایز بیت‌های کامپیوتر‌های کوانتومی می‌توانند هم‌زمان یک و صفر باشند. این قدرت پردازش بالقوه به‌طور‌تصاعدی افزایش می‌یابد؛ زیرا دو بیت کوانتوم (کیوبیت) می‌تواند در چهار حالت ممکن باشد: سه کیوبیت می‌تواند در هشت حالت باشد.

این بدان معنا است که کامپیوتر‌های کوانتومی ‌می‌توانند هم‌زمان بسیاری از احتمالات و مسائل را حل یا کشف کنند. کامپیوتر کلاسیک مجبور است پس از انجام یک وظیفه، به‌سراغ وظیفه‌ی دیگری برود. پیشرفت‌های کنونی نشان می‌دهد که کامپیوتر‌های کوانتونی بسیار سریع‌تر از کامپیوتر‌های سنتی محاسبات را انجام می‌دهند؛ اما در آزمایش‌های نهایی، مشخص شد که آن‌ها می‌توانند محاسباتی را به‌نتیجه برسانند که کامپیوتر‌های کلاسیک به‌سادگی قدرت انجامش را ندارند و این نقطه‌ی عطف برتری کوانتومی لقب گرفته است.

حال چین ادعا می‌کند که به کانون برتری کوانتومی پیوسته است. براساس گزارش‌ها، کامپیوتر‌ Jiuzhang در ۳ دقیقه و ۲۰ ثانیه راه‌حل مسئله‌ای ویژه و دشوار را پیدا کرده است. این در حالی است که ابررایانه‌ی سنتی برای انجام چنین کاری کمتر از ۲/۵ میلیارد سال زمان نیاز دارد.

جیوژانگ دستاوردی بزرگ است؛ اما بدان‌معنا نیست که کامپیوتر‌های سنتی به این زودی‌ها کنار گذاشته می‌شوند. درواقع، این نوع محاسبات به‌خودی‌خود چندان مفید و کاربردی نیستند و بیشتر آن‌ها آزمایشی برای نمایش قدرت بالقوه‌ی کامپیوتر‌های کوانتومی هستند. ناگفته نماند کامپیوتر‌های کوانتونی هنوز در برخی از مسائل به ثبات و رسیدگی نیاز دارند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ آذر ۹۹ ، ۲۳:۴۲
sms reson
 ریزش قیمت ها و مقاومت بازار
با توجه به تعطیلی دو هفته ای و باز گشایی فروشگاه های عرضه موبایل، انتظار فروشندگان برای افزایش نسبی تقاضا و تاثیر پذیری بازار از تثبیت و کاهش نرخ دلار را برآورد نکرد، چراکه قیمت اغلب گوشی ها به خصوص محصولات جدید برند های اپل و سامسونگ نسبت به15 روز پیش تغییری نداشته اما مدل های قدیمی تر محصولات این برند کمتر در بازار موجود است و  فعالان این صنف ، کمبود گوشی و افت قدرت خرید مشتریان را عامل کسادی بازار می‌دانند.
فعالان صنفی از کمبود گوشی در بازار گلایه دارند و واردکنندگان از اتمام موجودی گوشی‌ در انبارهایشان به‌دلیل مشکلات تامین و تخصیص ارز و تداوم دپوی گوشی‌های وارداتی در گمرک خبر می‌دهند. این شرایط موجب بالاماندن قیمت انواع گوشی تلفن همراه و مقاومت فروشندگان و خریداران برای انجام معاملات شده است.
 
چرا قیمت‌ها همچنان بالا ماند 
شواهد  حاکی از آن است که با‌وجود کاهش نسبی نرخ ارز و تعطیلی 2هفته‌ای، بازار موبایل با تغییر چندانی نسبت به قبل از تعطیلات 2هفته‌ای مواجه نبوده است. قبل از تعطیلات اخیر، قیمت‌ها در بازار موبایل سیر نزولی داشت، این روند نرخ گوشی A51سامسونگ را از محدوده بالاتر از 8میلیون تومان به کانال 7میلیون تومان، سامسونگ مدلA71 از ۱۱میلیون‌و۱۰۰هزار به ۱۰میلیون‌و790هزار تومان کاهش داده بود و قیمت مدلA80 این گوشی را از 10میلیون‌ و200هزار به ۹میلیون‌و990هزار تومان رسانده بود این کاهش نرخ در برخی انواع گوشی برندهای مشهور به چند میلیون تومان نیز می‌رسید به‌نحوی که قیمت آیفون۱۲ پرومکس با رم۲۵۶ از 55میلیون به ۵۳میلیون‌و۸۹۹هزار و آیفون‌اس‌ای۲۰۲۰ با ظرفیت ۶۴گیگابایت از ۱۴میلیون‌و۷۹۰هزار به ۱۴میلیون‌و۷۸۰هزار تومان رسیده بود. اما مغازه‌دارها می‌گویند وارد‌کنندگان با عرضه قطره‌چکانی گوشی به ترس فروشندگان و مشتریان از نوسان شدید و افزایشی قیمت‌ها دامن زده و جلوی روند افت قیمت‌ها را در بازار گرفته است.
 
احوال این روزهای مغازه داران گوشی 
گوشی موبایل کم و خریدار و فروشنده در بازار کمتر شده است» این تکیه‌کلام اغلب فروشندگان گوشی تلفن همراه در توصیف احوال این روزهای بازار پس از تعطیلی 2هفته‌ای و بازگشایی کسب‌وکارشان است. فروشندگانی که تصور می‌کردند با بالا کشیدن کرکره مغازه‌های خود و ثبات و سیر نزولی نرخ ارز، اقبال مشتریان به خرید گوشی تلفن همراه بیشتر و یخ بازار آب خواهد شد اما عرضه قطره‌چکانی و مقاومت وارد‌کنندگان و عرضه‌کنندگان در برابرکاهش قیمت‌ها و از سوی دیگر کاهش تقاضا، ناشی از افت قدرت خرید، موجب شده تا هنوز هم مشتری چندانی، به‌خصوص برای گوشی‌های گران‌قیمت چندده‌میلیون تومانی، وجود نداشته باشد. 
بعد از تعطیلی دو هفته ای، تعداد خرید و فروش روزانه گوشی در واحدهای صنفی به یک تا 3عدد کاهش یافته و فروشگاه‌هایی که تعداد اندکی گوشی دارند نیز به‌دلیل نگرانی از تغییر قیمت‌ها به فروش تمایل چندانی ندارند. به گفته این فروشنده، کاهش قدرت خرید هم موجب شده تا این روزها مشتری چندانی برای خرید گوشی وجود نداشته باشد و تنها افرادی که به دلایل مختلف مانند آموزش مجازی به خرید گوشی ناچار هستند تلاش می‌کنند تا گوشی‌های هوشمند ارزان قیمت‌تر را حتی بدون گارانتی و ضمانت معتبر خریداری کنند. عبداللهی، شرایط بازار گوشی‌های گران‌قیمت سامسونگ و اپل را نسبت به سایر برندهای گوشی بدتر توصیف کرد و افزود: فروشندگان تعداد محدودی از گوشی‌های جدید اپل با قیمت بیش از 40‌تا‌60میلیون تومان را دارند و حتی گوشی‌های مدل پایین‌تر این برند نیز در بازار موجود نیست. 
همچنین وی افزود، مشکلات واردات گوشی موجب شده است تا عرضه گوشی توسط شرکت‌های واردکننده کمتر شده و فروشندگان نیز نگران هستند که درصورت فروش گوشی آیا قادر به تامین و جایگزین آن با قیمت مناسب هستند یا خیر؟
 
رشد واردات و کمبود گوشی موبایل
طبق آمار 7هزار واحد صنفی عرضه‌کننده تحت پوشش اتحادیه فروشندگان لوازم صوتی، تصویری و تلفن همراه و برخی واحدهای فاقد پروانه کسب در بازار گوشی موبایل فعالند. 238وارد‌کننده رسمی هم واردات گوشی موبایل را برعهده دارند. اما با وجود این طیف گسترده از کاسبان بازار موبایل؛ رضا قربانی، رئیس کمیسیون ساماندهی و تنظیم بازار انجمن واردکنندگان موبایل می‌گوید: کالای موجود در بازار، کفاف‌ نیاز مشتریان تا ۲۰آذر و نهایتا تا اوایل دی‌ماه را می‌دهد و درصورت تامین نشدن ارز برای واردات در دی‌ماه بازار موبایل با مشکل عرضه روبه‌رو می‌شود. 
 
به گفته او، تا زمانی که شاهد تخصیص ارز با نرخ کاهشی برای واردات موبایل نباشیم، نرخ روز ارز، ملاک قیمت‌گذاری گوشی موبایل نخواهد بود. به‌گفته واردکنندگان 200هزار گوشی تلفن همراه در انبار گمرک وجود دارد که نیازمند تخصیص ارز است. آخرین آمار گمرک ایران از میزان واردات گوشی موبایل در 8‌ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از رشد تعداد و ارزش واردات این کالا حکایت دارد. به گفته روح‌الله لطیفی، سخنگوی گمرک ایران، در ۸‌ماه امسال ۷میلیون‌و۸۰۰هزار دستگاه گوشی تلفن همراه وارد کشور شده که در مقایسه با پارسال، از لحاظ تعداد ۳۷درصد و از نظر ارزش 85درصد رشد نشان می‌دهد. میزان واردات گوشی تلفن همراه در ۸‌ماه امسال ۵‌میلیون‌و۶۶۲هزار دستگاه و به ارزش یک‌میلیارد و ۱۹۸میلیون دلار بوده است.
 
معمای قیمت تمام‌شده واردات گوشی موبایل 
در این شرایط تعیین نرخ تمام‌شده واردات و فروش گوشی موبایل به مناقشه‌ای بین واردکنندگان و فروشندگان با دستگاه‌های نظارتی تبدیل شده است. دبیر انجمن موبایل، تبلت و لوازم جانبی با بیان اینکه نرخ‌های محاسبه قیمت تمام‌شده برای موبایل بسیار متغیر است، گفت: با اجرایی شدن طرح افق که قیمت کالا از فروشنده تا خریدار در سامانه ثبت می‌شود، می‌توان در بازار موبایل شفافیت ایجاد کرد. امیر اسحاقی با اشاره به اینکه در هفته‌های گذشته تخصیص ارز مناسبی از بانک مرکزی به شرکت‌های وارد‌کننده موبایل صورت گرفته، افزود: البته هنوز بسیاری از شرکت‌ها ارز نگرفته‌اند اما طبق آمار، همین میزان تخصیص عدد قابل‌توجهی است و پیش‌بینی می‌کنیم با بهبود واردات، در هفته‌های آینده شاهد افزایش عرضه گوشی باشیم. هرچه کالای بیشتری توزیع شود، قیمت در بازار متعادل‌تر و به‌نفع مشتریان خواهد بود.
 
وارد‌کنندگان مانع ارزانی گوشی
رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاه‌های صوتی، تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی هم با بیان اینکه قیمت ارز بر نرخ تلفن همراه تأثیر دارد، گفت: درصورتی که واردکنندگان، گوشی‌های‌ تلفن همراه را به میزان کافی عرضه کنند، قیمت این کالا در بازار کاهش می‌یابد. 
 
ابراهیم درستی با بیان اینکه اصناف گرانفروش نیستند، افزود: واردکنندگان نباید این کالا را پیش خود نگه دارند بلکه باید آن را به موقع بین اصناف توزیع کنند. همچنین با توجه به شیوع کرونا و نوسان قیمت دلار، بیشتر اصناف کالاهای صوتی، تصویری و الکتریکی در حالت ورشکستی قرار گرفته‌اند اما اگر کالا به میزان کافی در بازار توزیع شود، قیمت پایین می‌آید و وضعیت فروش نیز بهتر می‌شود. درستی با بیان اینکه بیشتر مغازه‌های فعالان این صنف استیجاری است و برخی از آنها باید ماهانه ١۵میلیون تومان به صاحب مغازه اجاره پرداخت کنند، افزود: ویترین مغازه‌ها بیشتر با ماکت گوشی تزیین شده که این نشان می‌دهد موجودی کالا زیاد نیست. به‌گفته او، مغازه‌داران بیش از متقاضیان تمایل دارند تا کالای خود را فروخته تا بتوانند وجه چک‌هایشان را بپردازند و امرارمعاش کنند. 
 
رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاه‌های صوتی، تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی افزود: ٩٠درصد از گوشی‌های تلفن‌ همراه در بازار وارداتی است و بیشتر آنها با قیمت بالای 3میلیون تومان به فروش می‌رود. اکنون بازار در رکود به‌سر می‌برد و امیدواریم با تثبیت قیمت ارز، واردکنندگان نیز گوشی‌های تلفن همراه وارداتی را به نرخ روز در اختیار اصناف قرار داده و قیمت‌ها کاهش یابد
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ آذر ۹۹ ، ۱۵:۲۸
sms reson

در صورتی که تعداد سیم کارت به نام خود را که در اپراتورهای همراه کشور ثبت شده است نمی دانید از طریق سامانه استعلام آنلاین تعداد خطوط ثبت شده دریافت در صورت عدم اطلاع نسبت به مسدود کردن سیم کارت ها اقدام کنید.
با توجه به این مسئله که تخلفات و جرم های صورت گرفته از طریق سیم کارت به عهده مالک میباشد لذا در صورتی که سیم کارت غیر قابل استفاده ای در شبکه مخابراتی دارید حتماً باید از طریق استعلام سیم کارت با کد ملی و یا شماره موبایل از تعداد سیم کارت های فعال خود مطلع و نسبت به غیرفعال کردن آنها اقدام نمایید.
در این مطلب سامانه پیام کوتاه پیام رسون سه روش استعلام سیم کارت ایرانسل همراه اول و رایتل را به شما عزیزان آموزش خواهد داد.
۱ - استعلام تعداد سیم کارت از طریق سامانه خطوط
سایت استعلام تعداد سیم کارت و اطلاع از تعداد خطوط ثبت شده به نام شما به نشانی اینترنتی mobilecount.cra.ir (سایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی) مراجعه و از تعداد سیم کارت هایی که با کد ملی شما ثبت شده است آگاه شوید.
۲- استعلام سیم کارت از طریق شماره های ۳۰۰۰۱۵۰
با ارسال کد ملی به هر یک از شماره های فوق از طریق یکی از خطوط تحت مالکیت شما می‌توانید نسبت به استعلام تعداد سیم کارت های به نام اقدام نمایید.
۳- استعلام سیم کارت ایرانسل همراه اول با اپلیکیشن و کد دستوری
الف) مشترکین ایرانسل می توانند با ورود به اپلیکیشن ایرانسل من و یا کد دستوری #80* استفاده و نام مالک اصلی سیم کارت فعال روی گوشی خود را مشاهده نمایند.
ب) مشترکین همراه اول می توانند با ورود به اپلیکیشن همراه من نام مالک اصلی سیم کارت فعال روی گوشی خود را مشاهده نمایند.
ج) مشترکین رایتل جهت استعلام سیم کارت می توانند کد دستوری #211* را شماره گیری نمایند.

همچنین شما می توانید با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات خدمات ارتباطی اقدام به استعلام تعداد خطوط به نام خود نمایید.

نمایندگی پنل پیامک پیام رسون پیشرفته ترین سامانه پیام کوتاه در ایران مفتخر است که تمامی راهکارهای مربوط به سامانه های پیام کوتاه و جرم های صورت گرفته در این زمینه را به شما اطلاع رسانی کند تا سطح آگاهی شما را جهت جلوگیری از در دام افتادن جاه طلبین بالا ببرد.
با تشکر از شما بابت وقتی که برای مطالعه این مقاله که توسط نمایندگی پیامک ایران نوشته شده است، گذاشتید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ آذر ۹۹ ، ۲۲:۱۳
sms reson
گوگل در حال آزمایش یک سیستم هوش مصنوعی است که به کمک کم بینایان و نابینایان می‌آید.
به گفته گوگل این سیستم گوشی اندروید کاربر را به یک کمربند متصل می کند تا به نابینایان و کم بینایان کمک کند تا در مسابقات دو شرکت کنند.
این سیستم توسط دوربین گوشی و با ردیابی خطوطی که بر روی زمین رسم شده است دونده را راهنمایی می کند. در صورتیکه دونده از خط دور شود یک سیگنال صوتی در گوش وی پخش خواهد شد برای مثال در صورتی که دونده به سمت راست خط منحرف شود سیگنال صوتی در گوش سمت راست وی پخش خواهد شد و به همین ترتیب در صورتی که به سمت چپ منحرف شود سیگنال صوتی در گوش سمت چپ وی پخش خواهد شد‌. این برنامه نیازی به متصل بودن به اینترنت ندارد و در تمامی شرایط آب و هوایی می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.
شرکت گوگل اخیراً ویژگی های متعددی را جهت کمک به نابینایان و کم بینایان کمک به نابینایان و کم بینایان ارائه کرده است برای مثال دستورالعملهای گفتاری مربوط به پیاده روی در گوگل مپ می‌تواند به طور دقیق پیاده روی گفتاری را جهت کمک به آنها ارائه دهد. همچنین هوش مصنوعی کروم قابلیت توصیف تصاویر را به صورت گفتاری داراست که این نیز به نوبه خود می‌تواند بهترین شیوه ارائه خدمت به نابینایان باشد. 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ آذر ۹۹ ، ۰۸:۰۸
sms reson