پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان

نمایندگی پنل پیامک- پنل پیام کوتاه-پنل پیام کوتاه رایگان و ارسال انبوه پیامک در سایت پیام رسون

پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان

نمایندگی پنل پیامک- پنل پیام کوتاه-پنل پیام کوتاه رایگان و ارسال انبوه پیامک در سایت پیام رسون



نمایندگی پنل پیامک- پنل پیام کوتاه-پنل پیام کوتاه رایگان و ارسال انبوه پیامک در سایت پیام رسون

بایگانی

۱۰ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

رای الیوم در مطلبی به قلم خالد الجیوسی نوشت: در اظهارات سابق وزیر خارجه عربستان، عادل الجبیر شاهد تاکید وی بر این مساله بودیم که کشورش می‌تواند سلاح و سامانه‌های دفاعی خود را از کشور‌های دیگری تامین کند، این در حالی بود که آلمان اعلام کرده بود مایل است معاملات سلاحش با عربستان را متوقف کند.

 این قدرت عربستان برای خرید سلاح ظاهرا با دیوار دولت دموکرات بایدن برخورد کرده و با اینکه حملات حوثی‌ها به داخل عربستان ادامه داشت، ایالات متحده آمریکا دستور خروج سامانه‌های خود از این کشور را داد، همین مساله سوالاتی را در مورد وجود اختلافات عمیق بین دو هم پیمان تاریخی و دلایلی که می‌تواند به نقش منفی عربستان در پرونده افغانستان، عدم استقبال آن از پناهندگان افغان و به تاخیر افتادن سفر لوید استین به ریاض، مربوط باشد، برانگیخته است.

خروج سامانه‌های دفاعی آمریکا از عربستان، به اختلافات میان این دو مربوط است. عربستان سعودی برای تامین سلاح خود به یونان پناه برده است. این در حالی است که گزینه‌های سعودی‌ها برای خرید سلاح منحصر به یک کشور نمی‌شود و عربستان می‌تواند دولت‌های متعددی را برای این مهم انتخاب کند.

همزمان با خروح سامانه دفاعی آمریکا، رئیس ستاد مشترک ارتش یونان، کونستیندینوس فلوروس، اعلام کرد که کشورش سامانه‌های موشکی پاتریوت را به عربستان فرستاده و در همین رابطه تصاویری از مراسم ارسال این سامانه‌ها و نیرو‌هایی یونانی منتشر شد که همین امر سوالاتی را در خصوص وجود نیرو‌های آموزش دیده سعودی برای راه اندازی این سامانه‌ها و اعزام نیرو‌های یونانی برای کمک به این استقرار سامانه‌ها در عربستان به دنبال دارد.

به این ترتیب به نظر می‌رسد عربستان دیگر روی حمایت آمریکا حساب نمی‌کند، بویژه آنکه دولت‌های غربی و اروپایی هم از ارائه آموزش‌های آمریکایی در مورد نحوه استفاده از سامانه‌های دفاع هوایی امتناع کردند، همین امر موجب تهدید اهداف حیاتی سعودی‌ها از سوی حوثی‌ها می‌شود و بر همین اساس، حکومت عربستان به رهبری ملک سلمان بن عبدالعزیز با تشکیل یک هیئت عمومی در زمینه پیشرفته‌های دفاعی موافقت کرد که مأموریت آن، تحقیق در مورد تکنولوژی و سامانه‌های دفاعی است و اعلام تشکیل این هیئت همزمان شد با خروج پاتریوت‌های آمریکا از عربستان.

در همین رابطه، پایگاه «بریکنگ دیفنس» که به امور دفاعی اختصاص دارد، در گزارشی آورد که عربستان در حال مذاکره با اسرائیل است تا به توافقی در مورد امکان خرید سامانه‌های دفاع موشکی ساخت اسرائیل دست یابد.  این تصمیم سعودی‌ها پس از مشخص شدن موضع دولت جدید آمریکا در خارج کردن سامانه‌های دفاعی خود از عربستان اتخاذ شده و به نظر می‌رسد سعودی‌ها اهتمام ویژه‌ای به دست یابی به چنین توافقی دارند.

مملکت سعودی هنوز در مورد این تماس با اسرائیل اظهار نظری نکرده، اما همزمان آن را تکذیب هم نمی‌کند. این در حالی است که سعودی‌ها روابط رسمی با رژیم اشغالگر ندارند و به همین دلیل معامله سلاحی در این ابعاد بین تل آویو و ریاض، نیازمند موافقت واشنگتن است، به این ترتیب، در صورت مخالفت آمریکا، گزینه‌های عربستان محدود باقی میماند.

نکته جالب توجه آنکه پایگاه مذکور اشاره کرده است که سعودی‌ها در حال بررسی خرید گنبد آهنین اسرائیل یا سامانه دفاع موشکی «باراک‌ای ار» هستند، یعنی سامانه‌هایی شکست خورده که حتی توان مقابله با موشک‌های مقاومت فلسطین در جریان نبرد «سیف القدس» را نداشتند و موشک‌های فلسطینی با دقت تمام به اهداف برخورد کردند.

خود اسرائیلی‌ها هم اساسا شکست گنبد آهنین در برابر موشک‌های مقاومت را اعلام کردند و منتظر لطف آمریکا در مورد ارسال سامانه‌های قدرتمندی برای جایگزینی گنبد آهنین هستند!

در این شرایط، روسیه به تنهایی می‌تواند جایگزین خوبی برای تامین سلاح عربستان باشد، بدون آنکه نیازی به موافقت واشنگتن داشته باشد، اما آمریکا می‌تواند از حق وتوی خود استفاده کند، همانطور که ترکیه، لیره آن و صنایع تسلیحاتی این کشور را به دلیل خرید اس ۴۰۰ از روسیه، تحریم کرد. با این تفاوت چشم گیر که آنکارا صنایع تسلیحاتی داخلی دارد، برخلاف عربستان که در ابتدای راه است و قصد دارد وارد عرصه ساخت سلاح داخلی شود.
 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ شهریور ۰۰ ، ۲۳:۳۳
sms reson

آشنایی با منشی پیامکی با پیام رسون

27 شهریور 1400 12  0  0

حتما برایتان پیش آمده که اگر برای خرید به جایی بروید یا اینکه به کلینیک ها یا کافه ها سری بزنید ، حتما در موقع حساب کردن به شما این پیشنهاد را می‌دهند که برای اطلاع از تخفیف ها و جشنواره ها و برنامه های خاص اون مرکز خرید ، عدد ۱ یا ... را به سامانه پیامک مورد نظرشان ارسال کنید .
حال وقتی ما برای سامانه پیامک این کسب و کارها پیامک ارسال میکنیم ، بلافاصله یک پیامک که حاوی متن خوش آمد گویی است را دریافت میکنیم و نظرمان نسبت به آن کسب و کار تغییر می‌کند و این باور را به خودمان می‌دهیم که می‌شود بیشتر از خدمات این مرکز خرید استفاده کنیم .

حال اگر می‌خواهید با رمز و راز این کار یعنی منشی پیامکی آشنا شوید تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیامک شیراز همراه باشید .

 

 

 

منشی پیامکی چیست ؟

ماجرا از این قرار است که این پیامک ها از طرف سامانه پیام کوتاه توسط دو ابزار منشی پیامکی و منشی هوشمند برای مشتری فرستاده می‌شود. پس منشی پیامکی یک ابزار پاسخگو خودکار است که برای پاسخگویی به صورت خودکار به مشتری استفاده می‌شود و تنها از طریق نمایندگی سامانه پیامک قابل خریداری است .
بدین صورت با توجه به کسب و کارتان یک پاسخ از قبل تعیین شده را آماده می‌کنید تا مشتری با ارسال کد مورد نظر به سامانه پیامک،  متن یا پاسخ صوتی مورد نظر را دریافت کند .علاوه بر آن شما می‌توانید با تنظیم کد های مورد نظر پیام های صوتی مختلفی را برای مشتریان ارسال کنید . برای مثال اگر کلینیک زیبایی دارید که در آن خدمات زیادی را انجام می‌دهید،  می‌توانید با توجه به دسته بندی خدمات کد های مخصوصی را در نظر بگیرید که با ارسال به سامانه پیامک،  منشی پیامکی اطلاعات مربوط به همان دسته را به مشتری بدهد . 


مزایای استفاده از منشی پیامکی : 

اگر از منشی پیامکی استفاده می‌کنید می‌توانید تعامل خوبی را با مشتری برقرار کنید و خودتان را مختص به حضور نیروی انسانی نکنید .علاوه بر آن استفاده از منشی پیامکی شامل مزایایی همچون : 
کد اصالت محصول ، کد گارانتی،  انقضای عضویت ، انقضای بیمه و ... نیز می‌باشد. 

 

 


منشی پیامکی اهورا اطلس فارس : 
اگز شما هم کسب و کاری دارید که به منشی پیامک نیازمند است ، کافیست به سایت سامانه پیام کوتاه شیراز مراجعه کنید و از آنجا اقدام به خرید کنید . همچنین اگر تمایل داشته باشید که منشی پیامکی شما به صورت متنی هم باشد ، می‌توانید با خرید اپراتور ۹۰۰۰ از نمایندگی سامانه پیام کوتاه شیراز از این آیتم هم بهره مند شوید چراکه اپراتور ۹۰۰۰ هم به صورت متنی بوده هم به صورت صوتی و برای عبور از بلک لیست نیازی به خدماتی شدن ندارد .


شما همواره می‌توانید از پشتیبانی ۲۴ ساعته پیام رسون به صورت رایگان هم مشاوره دریافت کنید و از پیشنهادات و تجربه تیم پیام رسون برای کسب و کارتان استفاده کنید و این اطمینان را به شما می‌دهیم که نمایندگی سامانه پیام کوتاه تا رسیدن شما به موفقیت در کنارتان خواهد ماند .همچنین نمایندگی سامانه پیام کوتاه با داشتن کمترین تعرفه ارسال پیام کوتاه باعث شده که بسیاری از افراد برای تبلیغ کسب و کارشان از پنل پیامک استفاده کنند و این موضوع برای نمایندگی سامانه پیام کوتاه افتخاری است فراموش نشدنی .


جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ شهریور ۰۰ ، ۲۳:۳۲
sms reson

حتی سکوتش هم حاشیه‌ساز است؛ گویی حــاشیه با محمود احمدی‌نژاد پیــــوند ناگسستنی دارد، مــانند حضور چهارشنبــه‌اش در جلسه مجمع تشخــیص مصلحت! جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر چهارشنبه بیست و چهارم شهریورماه به ریاست آملی‌لاریجانی و با حضور رئیس‌جمهور، رئیس قوه‌قضائیه، رئیس مجلس، دبیر و اعضای مجمع تشکیل شد. احمدی‌نژاد پس از مدت‌ها با تیپی متفاوت از همیشه به این جلسه آمد و همین حضور خبرساز شد چرا که از مدت‌ها پیش شایعه کنار گذاشتن او از مجمع قوت گرفته بود. او  با ورود به مجمع با بی‌محلی اعضا مواجه شد و خودش هم مثل همیشه حرکاتی  به نمایش می‌گذاشت که انگار بی‌خیال هم چیز است اما این‌بارگویی کمدین مجمع در انزوا بیشتری قرار گرفته بود و نگاه‌ها وحرکات او با بی‌توجهی دیگر اعضا مواجه شد. به اعتقاد بسیاری حضور احمدی‌نژاد در مجمع با توجه به رفتارهایی که دارد تنها به اعتبار این نهاد ضربه وارد می‌کند، به عنوان نمونه نگارش نامه به آنجلینا‌جولی، مصاحبه با رسانه‌های مخالف ایران، تهدید و فشار برای تحقق خواسته‌های خود و اطرافیانش و... از جمله اقدامات احمدی‌نژاد است که چرایی تداوم حضورش در مجمع را با سوالات زیادی همراه می‌کند. برای بسیاری سوال است چه اجباری وجود دارد که او به‌رغم این اندازه حاشیه‌سازی هنوز در مجمع تشخیصی که باید جای شخصیت‌هایی مانند روحانی و خاتمی باشد، دارای کرسی است؟ آیا این نگرانی وجود دارد که با اخراج او از مجمع اقدامات نامتعارفی از سوی او صورت گیرد که سبب اصرار بر حضورش در این نهاد شده است؟ به‌جز این گمانه نمی‌توان دلیل دیگری برای بقای احمدی‌نژاد در مجمع ذکر کرد. البته غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران معتقد است: «‌این که گفته می شود احمدی‌نژاد اطلاعات ویژه‌ای دارد، من معتقدم نظام ما از این مراحل عبور کرده است. دیگر چی هست؟ فراتر از قتل‌های زنجیره‌ای و سایر مسائل چه داریم؟ نظام از آنها عبور کرده است.» البته غلامعلی رجایی از فعالان سیاسی به نحو دیگری با این موضوع مواجه می‌شود و می‌گوید:« دوستان یک بار برای همیشه مشخص کنند چه اتفاقی افتاده است آیا واقعاً این اتفاقات صورت گرفته یا خیر. معتقدم از یک زاویه دیگر می‌شود به این مساله نگاه کرد، به هر حال امثال آقای احمدی‌نژاد و روحانی ۸ سال دولت در اختیارشان بوده و مسائلی را می‌دانند، فراز و فرودهایی داشتند که  بیان کردن‌شان حتماً نیاز به سند اطلاعاتی ندارد و ناگفته‌هایی هست که نمی‌توانند، بگویند.»  


 چه کسی راضی به ماندن اوست 
به هرحال اکنون بسیاری خواهان کنار گذاشتن احمدی‌نژاد از مجمع هستند.  برخی معتقدند او تمایلی به حضور در مجمع ندارد و با این حاشیه‌سازی‌ها درصدد اخراجش است و برخی دیگر معتقدند حاشیه‌سازی‌های احمدی‌نژاد برای ایجاد واهمه از اخراج کردنش است. سایرین هم بر لزوم کنار گذاشتن او در هر شرایطی از عضویت در مجمع تاکید دارند. در اذهان بسیاری هست که  در انتخابات 1400 بعد از ثبت‌نام از تریبون وزارت‌کشور اعلام کرد، اگر صلاحیتش تأیید نشود انتخابات را قبول ندارد، چگونه می‌تواند مصلحت کشور را تشخیص بدهد و چگونه همچنان حق دارد عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام باشد؟ خرداد ۹۷ محسن رضایی در قامت دبیر مجمع تشخیص مصلحت گفت: «اکنون در مجمع تشخیص مصلحت نظام نمایندگانی حضور دارند که به‌رغم بینش سیاسی‌شان همچنان در مجمع حضور دارند، به طور مثال آقای احمدی‌نژاد، رئیس دولت‌های نهم و دهم با وجود آنکه چالش‌هایی را برای نظام به وجود آورده، همچنان عضو مجمع است.» یا محمدحسن ‌قدیری‌ ابیانه معتقد است: «محمود احمدی‌نژاد عمداً این کارها را می‌کند تا از مجمع تشخیص مصلحت نظام اخراج شود و پس از آن در پی مظلوم‌نمایی و کارهای عوام‌فریبانه برود و به‌زعم خودش بتواند خود را در نزد مردم مطرح کند.» چندی قبل احمدی‌نژاد در گفت‌وگو با «مجله گرچک حیات ترکیه» در پاسخ به این سؤال که «آیا فکر می‌کنید دوره شما در مجمع تشخیص مصلحت نظام تمدید خواهد شد،» گفت: «به نظرم خیلی اهمیتی ندارد، باید صبر کنیم.» خبرگزاری فارس در مطلبی نوشته بود چطور کسی که انتخابات را تحریم می‌کند و شرکت در آن را گناهی بزرگ می‌شمارد، صلاحیت تصمیم‌گیری برای مصلحت این نظام و کشور را دارد. احمدی‌نژاد باید از عضویت مجمع تشخیص مصلحت‌نظام کنار گذاشته شود. 


  مجمع جایگاه چه شخصیت‌هایی است 
آیت‌ا... مجتهدی شبستری از اعضای فعلی مجمع سال گذشته در پاسخ به این سوال که آیا رفتارهای اخیر آقای‌محمود احمدی‌نژاد می‌تواند در نهایت منجر به اخراج او از جمع اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام شود، گفته بود:« در مورد اخراج فردی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام صحبتی نشده و من چون اطلاعی ندارم نمی‌توانم چیزی بگویم. مقام معظم رهبری گهگاهی توصیه‌هایی به همه مسؤلان دارند و به مجمع تشخیص هم این توصیه‌ها را می‌کنند که نباید مسائلی را که ایجاد آشوب و تشنج می‌کند را بیان کنند ولی به تازگی درمورد مجمع من از مقام معظم رهبری چیزی نشنیدم که تذکری داده باشند، ولی تذکرات همیشه بوده است و در سالگرد مجمع و در بعضی از مقاطع یک تذکرات عمومی داده‌اند.» محمد هاشمی عضو سابق مجمع تشخیص هم  درباره مصاحبه احمدی‌نژاد با رادیو بیگانه و اظهاراتش درباره‌ سلبریتی‌های خارجی می‌گوید: «این مساله ربطی به مجمع و در مجمع بودن ندارد. اصولا از نگاه جمهوری‌اسلامی گفت‌وگو با رادیوهای بیگانه خیلی پسندیده نیست ولی مسئولان امر یک ترفیع قائل می‌شوند و می‌گویند در داخل کشور این اتفاق نیفتد ولی اگر کسی در خارج از کشور که به یک دلیلی رفته است، حتی مسافرت رفته است، اگر از رسانه‌های آن کشور به سراغش رفتند اشکالی ندارد که صحبت کند ولی در داخل کشور صحبت با رسانه‌های بیگانه مثل VOA ،  BBC و‌... افت دارد که با یک مقام جمهوری‌اسلامی صحبت کنند، چون اینها معمولا جنبه دشمنی دارند پس ما نباید سوژه‌ای دست دشمن دهیم و با آنها گفت‌وگو کنیم.» در نهایت همگان در انتظار تصمیم نهایی برای حضور یا عدم حضور احمدی‌نژاد در مجمع هستند و اگر او باقی بماند باید به سوالات زیادی پاسخ داده شود از جمله چرایی چشم پوشی از رفتارهای غیرمتعارف او و زیر سوال بردن انتخابات در سال 1400 و... .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ شهریور ۰۰ ، ۲۲:۲۰
sms reson

آشنایی با تبلیغات مکان محور با پیام رسون

26 شهریور 1400 7  0  0

اگر در کسب و کارتان موفق نیستید و از این بابت ناراضی هستید حتماً باید بررسی کنید که کجای کار را اشتباه رفته اید و بررسی کنید کارهای تان را و  همانند یک کشاورز کارهای خود را شخم بزنید و ببینید در کجای کار هستید که باعث شده از کسب و کارتان ناراضی نباشید .

یکی از علت‌هایی که افراد در کسب و کارشان موفق نمی شوند استفاده از روش تبلیغ نادرست است یا اینکه اصلا از تبلیغات استفاده نمی کند اگر جزو آن دسته از افراد هستید که اصلاً از تبلیغات استفاده نمی کنند باید به شما بگویم که خیلی دنیای تکنولوژی و تبلیغات را دست‌کم گرفته اید و از قدرت این غول چراغ جادو  بی خبر هستید . اما اگر از تبلیغات استفاده می‌کنید و بابت تبلیغات هزینه زیادی را پرداخت کرده اید اما هنوز به نتیجه نرسیده اید باید روش تبلیغ خود را عوض کنید و بررسی کنید و بسنجید که کدام نوع بازاریابی و تبلیغات است که تاثیر بیشتری روی مردم دارد .

ما در این مقاله که توسط تیم تحریریه پیام‌رسون به ثبت رسیده است  قصد داریم که شما را با تبلیغات مکان محور آشنا کنیم و اگر می خواهید در کسب و کار خود موفق شوید وبا  کمترین تعرفه به موفقیت برسید ، تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیام کوتاه شیراز همراه باشید .

 

 

 

تبلیغات مکان محور چیست ؟ 

تبلیغات مکان محور یا همان تبلیغ محله ای یا تبلیغ مکانی  یک روش در بازاریابی یا تبلیغات  است که مبتنی بر مکان هایی  از موقعیت جغرافیایی کاربران تلفن همراه یک محدوده یا منطقه استفاده شده میباشد که کاربر محتوای مورد نظر را به صورت پیامک برای مخاطب ارسال میکند . تبلیغات مکان محور یکی از ساده‌ترین شیوه‌های تبلیغات است که با استفاده از پنل پیامک انجام میشود . 

بازاریابی یا تبلیغات مکان محور برحسب شناخت نیاز کاربران یک محدوده صورت می‌گیرد و خدماتی که در یک محدوده خاص عرضه می‌شود را معرفی می‌کنند. برای مثال در یک مجموعه بزرگ حمل و نقل مسافران بین شهری، شرکت‌های تاکسیرانی داخل شهر با ارسال پیامک‌ برای کاربران ترمینال ، خدمات خود را معرفی می‌کنند. یا یک رستوران با ارسال پیامک بین افرادی که در محدوده جغرافیایی قرار دارند، منو و لیست غذاها را معرفی می‌کند.

گاهی اوقات برخی از  تبلیغات پیامکی اطلاعات مناسبی دارند یا معرفی کننده خدمات بی‌نظیری هستند اما متاسفانه پاک می‌شوند یا از بین می‌روند. یکی از راه‌های بازیابی مسیج‌ها گرفتن پرینت خط همراه اول و ایرانسل است که باید از راه‌های اصولی و قانونی انجام شود. با چنین روش‌هایی به راحتی می‌توان پیام‌های مهم و قابل استفاده را مجدد بازیابی کرد .

 

روش های استفاده تز تبلیغات مکان محور : 


 تبلیغات مکان محور یکی از موردهای خاص برای کسانی است که در اینستاگرام یا واتساپ فعالیت پولی دارند چرا که می توانند با ارسال پیامک به اشخاص  نزدیک خود یا همشهری خود لینک پیج اینستاگرام یا واتساپ را برای مخاطبین خود ارسال کنند در این روش خیلی راحت می‌توانند از آی‌پی تلفن یا کامپیوتر که به خطوط اینترنتی آدرس آی پی دارد ، متصل شوند  پروتکل های اینترنتی یا همان آدرس آی پی به شما کمک می کند تا اطلاعات مکانی مورد نظرتان را به دست آورید و به مخاطبین هدف خود از طریق پنل پیامک ارسال اس ام اس داشته باشید .

در روش دوم که با استفاده از جی پی اس است هدف اصلی گوشی هایی است که مکان‌یاب یا جی‌پی‌اس را دارند که در این روش می توانید محتوای مورد نظرتان را به صورت هدفمند برای مخاطبین هدف ارسال کنید که یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این روش امکان استفاده آن به صورت آفلاین میباشد . 

تبلیغات مکان محور در واقع شاخه از همان ارسال اس ام اس منطقه یا ارسال اس ام اس بر اساس کد پستی یا ارسال انبوه پیامک به محله می باشد که اگر بخواهید در کسب و کارتان تغییر بزرگی  ایجاد کنید باید با مراجعه به نمایندگی سامانه پیام کوتاه و خرید پنل پیامک شروع به تبلیغات کنید . 

 

 

 

تبلیغ مکان محور با اهورا اطلس فارس : 

 

سامانه پیام کوتاه یکی از پیشرفته ترین سامانه پیامک در ایران است و به عنوان کمترین تعرفه پیامک شناخته شده است قصد دارد به شما عزیزان  کمک کند تا بتوانید مخاطبین هدف خود را جذب کنید و فروش محصول و کالای خود را افزایش دهید . به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنیم که به سایت سامانه پیام کوتاه شیراز مراجعه کنید و مقاله های مورد نظر که در مورد بازاریابی و تبلیغات هستند را مطالعه کنید و برای شروع یک تغییر بزرگ پنل پیامک خود را از نمایندگی پیام کوتاه سفارش دهید و شروع به ارسال پیامک به مخاطبین هدف خود کنید. 

 

جهت خرید پنل ارسال اس ام اس  از شیراز اس‌ ام‌ اس همین حالا اقدام کنید. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ شهریور ۰۰ ، ۲۲:۱۹
sms reson

آشنایی با ارسال پیامک منطقه ای

17 شهریور 1400 295  0  0

در اکثر مقاله‌ای که در سایت سامانه پیام کوتاه شیراز به ثبت رسیده ما به این موضوع اشاره کرده ایم که می توانید پیامک های تبلیغاتی خود را به صورت ارسال پیامک منطقه داشته باشید . اما شاید کسانی باشند که با ارسال پیامک منطقه آشنا نباشند و از مزایا و کاربردهای ارسال پیامک منطقه‌ای و چگونگی کارکرد آن بی اطلاع باشند . در این مقاله که توسط تیم تحریریه نمایندگی پیام کوتاه به ثبت رسیده است می‌خواهیم در رابطه با ارسال پیامک منطقه‌ای و مزایای آن بپردازیم از تا پایان این مقاله با پیام رسون همراه باشید .

 

 

 

ارسال پیام کوتاه منطقه ای چیست ؟ : 

همانطور که از نام این طرح پیداست، پیامک تبلیغاتی منطقه‌ای این امکان را برای شما فراهم می‌کند که تبلیغات اس ام اسی خود را تنها برای افرادی که در یک منطقه خاص زندگی می‌کنند و به محل کسب و کار شما نزدیک هستند، ارسال نمایید. این طرح برای شهرهای بزرگ اهمیت زیادی دارد، زیرا باعث صرفه جویی در هزینه‌ها و افزایش شانس پیدا کردن مشتریان جدید می‌شود. برای افرادی که بسیار صرفه جو هستند و نمی‌خواهند حتی یک ریال هم از هزینه تبلیغاتی خود را هدر دهند، این روش می‌تواند بسیار کارآمد باشد. 


روش های مورد استفاده برای ارسال پیام کوتاه منطقه ای : 

در سامانه پیامک شیراز  این امکان برای شما فراهم شده است که از چند طریق تنها برای شماره موبایل‌هایی که در منطقه مکانی خاصی زندگی می‌کنند پیامک ارسال کنید. شما می‌توانید با توجه به نیاز خود و با استفاده از بانک شماره موبایل نمایندگی پیامک شیراز  از این روش‌ها استفاده نمایید. همچنین تیم پشتیبانی ما در سامانه پیامک  می‌توانند به شما هم مشاوره رایگان دهند تا بهترین گزینه را انتخاب کنید .
در ادامه با پیام رسون همراه باشید تا با این روش ها بیشتر آشنا شوید .

 

 


ارسال پیامک از روی نقشه

یکی از جذاب‌ترین روش‌هایی که برای ارسال پیام کوتاه منطقه‌ای وجود دارد استفاده از ارسال پیامک از روی نقشه  است. این ابزار به شما این امکان را می‌دهد تا منطقه خاصی را روی نقشه گوگل انتخاب کنید و پیامک‌های تبلیغاتی خود را تنها برای افرادی که در آن مناطق سکونت دارند ارسال کنید .این ویژگی شگفت انگیز  می‌تواند کسب و کار شما را متحول کند. نگران بلاک شدن پیامک‌های تبلیغاتی توسط مشتریان خود نیز نباشید. زیرا در نمایندگی پیامک شما می‌توانید یا از خطوط خدماتی استفاده کنید یا اینکه از اپراتور ۹۰۰۰ استفاده کنید که بدون خدماتی شدن امکان ارسال به بلک لیست را دارد . در ارسال پیامک از روی نقشه امکان تفکیک شماره‌های ایرانسل و همراه اول نیز وجود دارد بنابراین شما می توانید انتخاب کنید که به کدام شماره‌ها ارسال پیامک تبلیغاتی داشته باشید .

 

ارسال پیام کوتاه بر اساس کد پستی : 

یکی دیگر از زیر شاخه های  ارسال پیامک  منطقه‌ای، ارسال پیامک بر اساس کد پستی  است. شرکت اهورا اطلس فارس با استفاده از سامانه پیامک مخابرات این امکان را برای شما فراهم کرده است تا به کد پستی‌های مد نظر خود پیامک ارسال کنید. در این روش شما 4 رقم چپ کد پستی منطقه سکونت یا محل کار خود را در سامانه پیامک پیام رسون وارد کنید تا پیام‌های تبلیغاتی تنها به شماره موبایل‌های فعال در آن منطقه ارسال شود. شما می‌توانید علاوه بر افزایش فروش با ارسال پیام‌های تبلیغاتی منطقه‌ای، از طریق همکاری با پنل پیامک پیام رسون  و دریافت نمایندگی سامانه پیام کوتاه، نیز کسب درآمد داشته باشید . در این روش شما با فروش هر پنل به همکاران خود 20 درصد از مبلغ پنل را به عنوان پورسانت دریافت می‌کنید.

 

ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه‌ای بر اساس پیش شماره:

اگر منطقه فعالیت شما شامل چند استان همجوار می‌شود، یک پیشنهاد ویژه برای شما داریم. شما می‌توانید با وارد کردن پیش شماره همراه اول مدنظر خود، برای مشتریان خود در چندین استان که از آن پیش شماره استفاده می‌کنند، پیامک تبلیغاتی منطقه‌ای ارسال نمایید. البته امکان فیلتر شماره‌ها بر اساس صنف و جنسیت نیز در این روش وجود دارد که شانس موفقیت تبلیغات اس ام اسی شما را بیشتر می‌کند. اگر دارای سایت هستید می‌توانید در کنار ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه‌ای از طریق وب سرویس بین سایت و پنل پیامکی خود نیز ارتباط برقرار کنید. به این ترتیب امکان ارسال پیامک از طریق سایت به کاربران نیز برای شما فراهم می‌شود.

 


مزایای ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه‌ای: 

ارسال پیامک تبلیغاتی در واقع می‌تواند به تمرکز بهتر شما بر روی مشتریان واقعی و وفادار شما کمک کند. با استفاده از این روش می‌توانید از مزایای زیر بهره مند شوید:

۱-ارسال پیامک هدفمند


۲-صرفه جویی در هزینه‌ها


۳-افزایش شانس جذب مشتری واقعی


۴-افزایش آگاهی از برند


۵-ارسال پیامک به مشتریانی که در اطراف شما حضور دارند

 

 

ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه‌ای در سامانه پیام کوتاه پیام رسون :

در این مقاله با نحوه ارسال پیامک  منطقه‌ای از طریق روش‌های مختلفی که پیام رسون  برای شما فراهم کرده است آشنا شدید . این موارد تنها بخشی از خدماتی هستند که می‌توانید در پیشرفته ترین سامانه پیام کوتاه ایران دریافت کنید. سامانه پیامک شیراز در کنار امکان ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه و منطقه ای  با مزایای فوق العاده امکان استفاده از خدمات ویژه مرتبط با سایت‌ها و اپلیکیشن ها مانند ارسال پیامک از اپراتور ۹۰۰۰ و خطوط سامانتل  را نیز برای شما فراهم کرده است. برای برخورداری از این امکانات فوق العاده و پیوستن به جمع هزاران همراه و مشتری راضی شرکت اهورا اطلس فارس کافی است به سایت سامانه پیامک مراجعه کنید و از آن پنل پیامک خود را سفارش دهید .

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ شهریور ۰۰ ، ۲۳:۱۳
sms reson

مینگ-چی کو، تحلیلگر مشهور محصولات اپل، در جدیدترین گزارش خود در کنار تاخیر دو هفته‌ای در عرضه‌ی اپل واچ سری ۷، به بخشی از مشخصات احتمالی اپل واچ سری ۸ و ایرپادز بعدی هم اشاره کرده است. این افشاگر مدعی شده که نسل هشتم اپل واچ از قابلیت سنجش دمای بدن بهره می‌برد و ایرپادز در آینده قابلیت‌های مربوط به مدیریت وضعیت سلامت را ارائه خواهد داد.

اگر این ویژگی اپل واچ سری ۸ عملی شود، کاربران از آن می‌توانند برای تشخیص تب استفاده کنند که یکی از علائم رایج بسیاری از بیماری‌ها محسوب می‌شود. مدتی قبل خبرگزاری بلومبرگ گزارش داده بود که اپل واچ در سال ۲۰۲۲ احتمالا همراه با قابلیت سنجش دمای بدن راهی بازار می‌شود و در یکی از گزارش‌های روزنامه‌ی وال‌استریت ژورنال هم آمده که چنین قابلیتی می‌تواند برای باروری زنان هم مورد استفاده قرار بگیرد.

اپل طی این سال‌ها به تدریج ویژگی‌های سلامت‌محور اپل واچ را گسترش داده که از بین آن‌ها می‌توانیم به ردیابی ضربان قلب، تشخیص ضربان نامنظم قلب، نوار قلب، اندازه‌گیری اکسیژن خون، تشخیص سقوط و دیگر موارد اشاره کنیم. مدیرعامل اپل سال گذشته در جریان مصاحبه‌ای گفت که اپل واچ از نظر سنسورهای مختلف هنوز در مراحل اولیه قرار دارد. تیم کوک در بخشی از این مصاحبه گفته: «به میزان سنسورهای موجود در ماشین خود فکر کنید. مسلما بدن شما بسیار مهم‌تر از ماشین شما است.»

مینگ-چی کو همچنین در گزارش خود به پشتیبانی ایرپادز بعدی از قابلیت‌های مربوط به سلامتی اشاره کرده ولی در این زمینه هنوز هیچ جزئیاتی فاش نشده است. خبرگزاری DigiTimes در ماه می ۲۰۲۰ گزارش داد که ایرپادز در آینده از امکانات داخلی هوش مصنوعی بهره‌مند خواهد شد و این مشخصه به آن اجازه می‌دهد که کارهایی مانند تشخیص ضربان قلب، شمارش گام‌ها و بررسی وضعیت سلامتی را انجام دهد.

همانطور که احتمالا می‌دانید، فقط چند روز دیگر سری آیفون ۱۳ به همراه اپل واچ سری ۷ معرفی خواهند شد و بعد از معرفی این گجت‌ها، طی ماه‌های آینده بدون شک خبرهای بیشتری در مورد نسل بعدی محصولات اپل مانند نسل هشتم اپل واچ منتشر خواهد شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ شهریور ۰۰ ، ۲۳:۱۲
sms reson

نخست وزیر انگلیس در سخنانی در خصوص خروج کشورش از افغانستان، از حمایت مشروط از طالبان سخن گفت.

به گزارش الجزیره، بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس سخنانی را به مناسبت خروج نیرو‌های کشورش از افغانستان بیان کرد.
جانسون در این سخنرانی گفت: ما طالبان را با کارهایشان – و نه سخنانشان- می‌سنجیم.
نخست وزیر انگلیس همچنین تصریح کرد: در صورتی که طالبان به تعهدات خود در زمینه تأمین کریدور‌های ایمن و حمایت از حقوق بشر پایبند باشد، ما نیز به طالبان کمک خواهیم کرد.
بوریس جانسون همچنین گفت: ما بزرگترین عنملیات تخلیه بشری را در تاریخ معاصرمان شاهد بودیم.
نخست وزیر انگلیس در بخش دیگری از سخنان خود گفت: طالبان دشمنان داعش ولایت خراسان هستند و هر دولت جدیدی در افغانستان نیازمند کمک فراوانی است.
او همچنین تصریح کرد: ما به ۱۵ هزار نفر کمک کردیم تا در ماه اوت خاک افغانستان را ترک کند.
گفتنی است پیشتر وزیر خارجه آلمان نیز که کشورش یکی از کشور‌هایی است که افغانستان را به حال خود رها کرد، در سخنانی گفت: «ما با علاقه تشکیل دولت جدید در افغانستان را بررسی می‌کنیم و برای آن چندین شرط تعیین کرده‌ایم».
مرکل نیز روز یکشنبه گفته بود: «این نشانه خوبی است که دوباره می‌توان از فرودگاه کابل برای پرواز‌های خارج کردن افراد استفاده کرد».
وی ادامه داد: «ما باید با طالبان درباره این صحبت کنیم که چگونه می‌توانیم کسانی که برای آلمان کار کردند را به صورت ایمن از کشور خارج کنیم».

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ شهریور ۰۰ ، ۲۰:۱۷
sms reson

سامانه پیامک ویژه مدارس شیراز

7 شهریور 1400 783  0  0

اگر به گذشته خود نگاه بیندازیم و به زمانی که به مدرسه می رفتیم فکر کنیم  ، می توانیم به طور کامل تغییراتی را که در طول سالیان نه چندان زیاد اتفاق افتاده است را لمس کنیم.  پیشرفت تکنولوژی باعث راحتی بسیاری از کارها شده برای مثال در زمانی که ما به مدرسه می رفتیم مدیران مدرسه برای ارتباط با اولیا حتما نیاز به تلفن داشتن که باز این تلفن هم در زمان خود پیشرفتی نسبت به قبل محسوب می‌شد . اما در زمان حال کسانی که به عنوان مدیر یا ناظم مدرسه هستند می دانند که استفاده از پنل اس ام اس راحت ترین و پرکاربردترین وسیله برای ارتباط بین مدرسه و والدین محسوب می‌شود .  ما در مقاله سامانه پیامک ویژه مدارس که در سایت سامانه پیام کوتاه شیراز ثبت شده است به این موضوع پرداخته ایم که پنل پیامک چه ویژگی‌هایی برای مدارس دارد . لذا در این مقاله می‌خواهیم به مدارسی که در شیراز هستند این امکان را بدهیم که از پنل پیامک استفاده کند و به آنها این اطمینان خاطر را بدهیم که با استفاده از پنل اس ام اس راه خود را بسیار سهل و آسان می کند  . پس در هر مقطعی که هستید و در مدارس فعالیت می کنید تا پایان این مقاله با پیام‌رسون همراه باشید .

 

 

 

کاربرد سامانه پیامک شیراز برای مدارس : 

خیلی از مدارس با استفاده از سامانه پیامک و ارسال پیامک از طریق پنل پیامک توانستند  برای خود دانش آموزان بیشتری را جذب کند و در کنار آن از کمترین هزینه برای تبلیغات خود استفاده کردند و در واقع با یک تیر  که همان ارسال پیامک از طریق پنل پیامک است توانسته است سه نشان بزنند .

 

- جذب مشتری بیشتر ( که میتواند با ارسال انبوه پیامک به محله یا ارسال پیامک بر اساس کد پستی یا ارسال پیامک منطقه ای یا ارسال پیامک انبوه از روی نقشه باشد ) 

 

- ارتباط راحت تر با والدین

 

- ارتباط راحت تر با همکاران و معلمان

 

اما بیشترین کاربرد ارسال پیامک از طریق پنل پیامک ویژه مدارس مربوط به ارتباط با والدین می شود که در زیر به بررسی آن می پردازیم. 

 

 

1- امکان اطلاع رسانی های مهم به اولیا دانش آموزان : 


بعضی مواقع این اتفاق پیش می آید که مدرسه تعطیل می شود مانند این که شرایط جوی مناسب نباشد یا معلم نتواند به مدرسه بیاید و یا به هر دلیل دیگری تغییراتی در برنامه درسی پیش بیاید که مدرسه بسته باشد . در این مواقع اگر آن مدرسه از نمایندگی پیامک ،  پنل پیامک تهیه کرده باشد خیلی راحت می‌تواند به  تمامی والدین اطلاع‌رسانی را انجام دهد بدون آنکه استرس این موضوع را داشته باشد که با تماس تلفنی شاید نتواند این خبر را به همه برساند اما با ارسال پیامک به همراه همیشگی هر فردی که همان گوشی موبایل است اطلاع رسانی را انجام می‌دهد . 

 

 

2-  قابلیت‌های نظرسنجی : 

شاید پیش بیاید  که خیلی از والدین از تدریس معلم و شیوه مدیریت ناراضی باشند اما نتواند این موضوع مستقیما بازگو کنند یا اینکه مدرسه بخواهد برای استخدام معلم نظر دانش آموزان سال قبل را داشته باشد و بعد نسبت به استخدام معلم اقدام کند در اینجا اگر مدارس از پنل پیامک استفاده کنند می توانند یک نظر سنجی پیامکی از دانش آموزان و والدین داشته باشند و کار خود را راحت تر کند. 

 

 

۳- ارسال نمرات و غیبت ها و وضعیت کلی دانش آموزان :

خیلی از دانش آموزان هستند که به دلیل داشتن شیطنت‌های زیاد از وضعیت خود در مدرسه به والدین خود اطلاعی نمیدهند اما مدرسه به عنوان یک مسئول این وظیفه را دارد که از وضعیت دانش‌آموزان و غیبت آنها به اولیا خبر دهد که باز هم اگر از پنل پیامک و ارسال اس ام اس استفاده کنند می‌توانند این مورد را نیز خیلی راحت و بدون هیچ دردسری انجام دهند. 

 

 

4- اطلاع رسانی برای پرداخت شهریه یا کلاسهای فوق العاده :

یکی دیگر از مواردی که به راحتی می توان با ارسال پیامک از طریق پنل پیامک رفع رجوع کرد شهریه می باشد که می توانید با ارسال پیامک ، والدین را از مهلت پرداخت شهریه و باقیمانده شهریه و هزینه سرویس و غیر مطلع کنید. 

 

 

 

ویژگی های منحصر به فرد برای مدارس شیراز: 

پیام کوتاه شیراز یک فرصت ویژه و استثنائی برای مدارس شیراز درنظر گرفته که در زیربه آنها اشاره می‌کنیم :

 

1- پایین ترین تعرفه پیامک در شیراز

2-ارسال پیامک به شماره های مسدود و و عبور از بلک لیست با استفاده از خطوط خدماتی

3-امکان استفاده از اپراتور ۹۰۰۰ با کمترین تعرفه ویژه مدارس شیراز

4-پشتیبانی ۲۴ ساعته از طریق تماس تلفنی و سایت سامانه پیام کوتاه

5-محیط کاربری آسان برای استفاده از پنل پیامک

6-مشاوره برای نگارش متن پیامک و زمان ارسال پیامک

7- دریافت شارژ هدیه

 

اگر شما هم مدرسه دارید و یا در مدرسه مشغول به فعالیت هستید می توانید با خرید پنل پیامک از نمایندگی سامانه پیامک این  شرایط ویژه را برای خود و همکارانتان ایجاد کنید و از آشفتگی های خود در جهت اطلاع رسانی ها کاهش دهید. 

 


جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس‌ ام‌ اس همین حالا اقدام کنید . 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ شهریور ۰۰ ، ۲۰:۱۶
sms reson

آشنایی با تبلیغات اینترنتی با پیام رسون

30 مرداد 1400 538  0  0

از همان زمانی که اینترنت پا به عرصه وجود گذاشت رفته رفته محبوبیت بیشتری پیدا کرد و به تدریج تمامی ابعاد زندگی ما را تحت تأثیر خودش قرار داد؛ از تغییر در نشریات ما از چاپی به مجازی گرفته تا نحوه خرید ما از خرید حضوری به سفارش آنلاین؛ و لذا اگر بگوییم که اینترنت نحوه زندگی ما انسان‌ها را به کلی متحول کرده سخن گزافی نگفته‌ایم. یکی از عرصه‌هایی که قدرت این ابزار فراگیر در آن اثبات شده، مبحث تبلیغات است که در این مقاله می‌خواهیم با تبلیغات اینترنتی بیشتر آشنا شویم پس تا پایان این مقاله با پیام رسون همراه باشید. 

 


تبلیغات اینترنتی چیست؟
همان‌طور که از عنوان این نوع از تبلیغات بر می‌آید، تبلیغات اینترنتی یکی از روش‌های بازاریابی  است که پیام‌های مورد نظر را از طریق اینترنت به دست مخاطب می‌رساند. در این روش با استفاده از شیوه‌ها و استراتژی‌های هدفمند، انواع مختلفی از اقلام تبلیغاتی گرافیکی یا متنی را بر روی قسمت‌های مختلف اینترنت قرار می‌دهیم تا در اختیار مخاطب هدف قرار بگیرد.

 

تاریخچه تبلیغات اینترنتی : 
تبلیغات اینترنتی برای اولین بار در سال 1994 و به صورت تبلیغات بنری در سایت Wired.com انجام شد. تبلیغات اینترنتی، در مدت زمان کوتاهی مورد توجه بسیاری از بازاریابان قرار گرفت. در سال 1995 تبلیغات اینترنتی به صورت هدفمند انجام شد و تبلیغات اینترنتی، متناسب با محتوای وبسایت ها و علایق مخاطبان، به آنها نمایش داده می شد. در سال 1996، اولین ابزارهای اندازه‌گیری کیفیت کمپین های تبلیغاتی اینترنتی  رونمایی شدند و بازاریابان به کمک این ابزارها برای اولین بار توانستند تبلیغات اینترنتی خود را دنبال کنند و آنها را مورد ارزیابی قرار دهند.

 


تبلیغات سنتی چیست ؟
قبل از ورود تبلیغات اینترنتی به استراتژی بازاریابی برندها، بازاریابان تنها از تبلیغات سنتی  یعنی همان تبلیغ در تلویزیون، بیلبوردها، روزنامه ها و … استفاده می کردند. اما امروزه علاوه بر تبلیغات سنتی، انواع مختلف تبلیغات آنلاین مانند تبلیغات بنری  ، تبلیغات ویدئویی، تبلیغات در شبکه های اجتماعی، تبلیغات ایمیلی تبلیغات پیامکی  و … نیز وجود دارد و این تنوع در تبلیغات، کار بازاریابان را کمی سخت تر و رقابتی تر از قبل کرده است.


مزایای تبلیغ اینترنتی : 


دسترسی به مخاطبین بیشتر: 
از آنجا که افراد معمولا در هر مکانی که باشند به دستگاه هایی مانند موبایل، تبلت و دسکتاپ دسترسی دارند، با بازاریابی به کمک این دستگاه ها مانند ارسال پیامک می توانید به تعداد زیادی مخاطب و در مکان های مختلف دسترسی پیدا کنید. حال آنکه در تبلیغات سنتی، مثلا تبلیغ در بیلبورد، تنها افرادی که از مکان نصب بیلبورد عبور می کنند، مخاطب شما خواهند بود.

 

توجه بیشتر کاربران در فضای آنلاین: 
امروزه، درصد زیادی از افراد، بیشتر وقت خود را در تبلت و یا موبایل می گذرانند و این امر باعث می شود که توجه آنها به تبلیغاتی که در این دستگاه ها انجام می شود، بیشتر شود. براساس تحقیقات گوگل ، میزان توجهی که به تبلیغات موبایلی در محیط یوتیوب می شود، بیشتر از تبلیغات پخش شده در تلویزیون است.

 

تعامل مستقیم با مخاطبان: 
شما در تبلیغات اینترنتی می توانید به طور مستقیم با مخاطبان خود تعامل داشته باشید و آنها را به دیدن یک صفحه ی خاص، مطالعه نکاتی در مورد محصولات خود و … تشویق کنید یا اینکه از آنها نیز بخواهید تا نظرات خود را در مورد برند شما مطرح کنند. که یکی از راحتترین تبلیغات که تمامی این موارد را دارد ارسال پیامک توسط پنل پیامک است که می‌توانید هم به صورت آفلاین هم آنلاین این خدمات را انجام دهید .

 

تبلیغات هدفمند:
هوشمند شدن تکنولوژی در صنعت تبلیغات آنلاین نیز تاثیر گذاشته است و بسیاری از شبکه های تبلیغاتی آنلاین با استفاده از روش های مبتنی بر هوش مصنوعی، رفتار مخاطبان تبلیغات را شناسایی کرده و تبلیغات را در بهترین زمان و در بهترین مکان، به مخاطبان نمایش می دهند تا تبلیغات، تاثیرگذاری بیشتری داشته باشد. از این رو، مخاطبان تبلیغات با احتمال بیشتری به مشتریان واقعی و و فادار تبدیل خواهند شد.

 

قابلیت پیگیری کاربران:
شما به کمک ابزارهای آنالیتیکس و اتریبیوشن می توانید عملکرد هر کدام از کمپین های تبلیغات آنلاین خود را دنبال کنید و مورد ارزیابی قرار دهید. شما در تبلیغات اینترنتی می توانید دریابید که عملکرد هر کدام از کمپین هایتان تا چه حد خوب بوده است و اگر مشکلی در یکی از کمپین هایتان وجود دارد، آن را برطرف کنید. این امکان در تبلیغات سنتی وجود ندارد و شما در تبلیغات سنتی نمی توانید بفهمید که هر کدام از آنها تا چه حد خوب عمل کرده است و تا چه حد توانسته برای شما مشتری واقعی ایجاد کند. در حالی که در تبلیغات اینترنتی با تعریف چندین معیار عملکرد کلیدی  برای هر کدام از کمپین هایتان میتوانید دریابید که کدام یک بهتر عمل کرده و شما را به اهداف تبلیغاتی خود رسانده است.

 

هزینه مناسب: 
در نهایت باید به قیمت مناسب تبلیغات اینترنتی نسبت به تبلیغات سنتی اشاره کنیم. شما با اختصاص بودجه کمتری به تبلیغات آنلاین نسبت به تبلیغات سنتی می توانید به تعداد مشابهی از مخاطبان دسترسی پیدا کنید .

 

 


نمایندگی سامانه پیامک
یک نمونه از این تبلیغات اینترنتی همان ارسال پیامک است که توسط پنل پیامک می‌توانید انجام دهید. 
سامانه های پیامک با دانش بر اینکه شما با استفاده از موبایل یا تبلت تان که همیشه همراه شماست این امکان را می‌دهند که حتی زمانی که مخاطب هدف  آفلاین است باز هم شما به تبلیغات خود ادامه دهید و محدودیتی برای ارسال پیامک وجود نداشته باشد .
شما میتوانید با مراجعه به سایت سامانه پیامک شیراز پنل پیامک خود را سفارش دهید و از همین حالا شروع به تبلیغات پیامکی کنید .

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ شهریور ۰۰ ، ۲۳:۲۸
sms reson

بیش از یک و ماه نیم از شروع پیک پنجم کرونا می‌گذرد و داروخانه‌ها همچنان شاهد صف‌های طولانی همراهان بیماران کرونایی هستند که در کنار استرس سرنوشت بیمارشان، باید اضطراب کمبود سرم و دارو را هم به دوش بکشند. امتداد این وضعیت درحالی است که در روزهای اخیر مرتب از سوی مسئولان اعلام می‌شود که کمبودها در حوزه دارو و سرم رفع شده است. اما سیدعلی فاطمی، نایب‌رئیس انجمن داروسازان ایران در گفت‌وگو با همشهری، اوضاع را طور دیگری شرح می‌دهد: «اخیرا مدیرکل امور دارو در سازمان غذا و دارو اعلام کرده که مشکل داروهای کرونا را تا 3 روز دیگر حل می‌کنیم و 1800داروخانه در سراسر کشور به‌عنوان داروخانه‌های منتخب توزیع داروهای بیماران مبتلا به کرونا اعلام شدند که 400مورد آنها در تهران بودند. از این 1800داروخانه بیشتر داروخانه‌های بیمارستانی و شبانه‌روزی که کنار مراکز سرپایی کرونایی هستند، داروها را آن هم به میزان محدود دریافت کرده‌اند و بسیاری از داروخانه‌های روزانه حتی سرم ساده را هم دریافت نکرده‌اند.»
نایب‌رئیس انجمن داروسازان ایران در این میان تأکید می‌کند که بر اثر بروز کمبود سرم در کشور، فقط بیماران سرپایی مبتلا به کرونا نیستند که در مقطعی از زمان با چالش کمبود سرم دست و پنجه نرم می‌کنند، بلکه در این مدت بیمارانی که شیمی‌درمانی می‌کنند یا بر اثر سوختگی، تصادف و گرمازدگی آسیب می‌بینند نیز به‌خاطر نبود سرم با مشکل مواجه شده و حتی جان خود را از دست می‌دهند.

قیمت سرم در بازار سیاه از 100تا 200هزار تومان
هر چند که مسئولان سازمان غذا و دارو اعلام می‌کنند که مسئله کمبود دارو و سرم رفع شده است، اما همچنان مسئولان درمانی در نقاط مختلف کشور نسبت به کمبودها معترض هستند؛ ازجمله سیدذاکر سعیدی‌نژاد، رئیس بیمارستان شهیدجلیل یاسوج که 30مرداد‌ماه به ایسنا گفته است: «وضعیت و مصرف خیلی از مواد موردنیاز بیماران کرونایی ازجمله سرم و دارو خوش‌بینانه نیست و حتی بحرانی است؛ درصورتی که وضعیت به این شکل پیش برود در آینده شاهد موج بدتر و فوتی‌های بیشتر خواهیم بود.»
 البته مسئولان وزارت بهداشت این کمبودها را قبول ندارند؛ علیرضا رئیسی، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا روز شنبه 23مرداد در یک برنامه تلویزیونی در حالی گفت که «براساس گزارش سازمان غذا و دارو ما اکنون کمبودی در ارتباط با دارو و سرم نداریم» که فردای آن، رحمت‌الله نوروزی، عضو مجمع نمایندگان استان گلستان در حاشیه جلسه علنی مجلس در جمع خبرنگاران اذعان کرد که «بیمارستان‌ها جایی برای بستری ندارند و با کمبود دارو و سرم مواجهیم‌.»
بررسی‌های میدانی و اظهارات بیماران در مرداد نشان می‌داد که قیمت سرم در بازار سیاه به 100هزار تومان و در برخی موارد به 200و حتی 400هزار تومان هم رسیده و حتی خانواده‌هایی که نمی‌خواستند یا نمی‌توانستند بیماران خود را در بیمارستان بستری کنند و درمان‌شان را در منزل پیگیری می‌کردند، با تزریقات‌چی‌هایی مواجه شدند که برای تزریق سرم در منزل حداقل 200هزار تومان مطالبه می‌کردند. با وجود این هزینه‌های بالا و مختل یا کم‌کیفیت شدن درمان بیماران به‌خاطر دسترسی سخت به سرم، رئیس سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران از پایان چالش کمبود سرم در شهریور‌ماه خبر داده و به همشهری می‌گوید: «تولیدکننده‌های سرم بدون تعطیلی و به‌صورت 3شیفت کار می‌کنند و در شهریور‌ماه با افزایش یک‌میلیونی تولید سرم در شرکت ثامن و همچنین فعال شدن دوباره کارخانه شهیدقاضی که بیش از 5‌ماه تعطیل شده بود، میزان تولید ماهانه سرم در کشور به 16.5میلیون سرم در ‌ماه خواهد رسید.»

پشت پرده کمبود سرم چیست؟
اما ریشه‌یابی و واکاوی پشت پرده کمبود سرم در کشور کمک می‌کند تا نه‌تنها در شرایط سخت پیک پنجم کرونا که در موقعیت‌های سخت‌تر هم درمان بیماران به‌خاطر موارد ساده‌ای مانند سرم معطل نماند. محمدرضا شانه‌ساز، رئیس سازمان غذا و دارو و مدیران این سازمان در پی بروز کمبود سرم در کشور اعلام کردند که در پی تعطیلی یکی از کارخانه‌های تولیدکننده عمده سرم، به‌دنبال برنامه‌ریزی برای واردات بوده‌اند که با نامه مخالفت‌آمیز و فشار تولیدکننده‌های داخلی سرم برای پرهیز از واردات مواجه شده و از این‌رو برنامه‌های خود برای واردات را متوقف کرده‌اند. البته این مسئولان پس از بروز مشکل و کمبود سرم، ناگاه به فکر واردات افتاده‌اند؛ به‌طوری که سیدحیدر محمدی، مدیرکل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو اعلام کرد که از سه‌شنبه 12مرداد مجوز داده تا واردات سرم به اندازه نیاز یک‌ماه از هند و ترکیه صورت گیرد. این در حالی است که به اذعان فعالان صنعت دارو از 2ماه قبل از این تصمیم، علامت‌های چالشی شدن سرم در کشور دیده می‌شد؛ ازجمله اینکه نازی ناصری، رئیس روابط‌عمومی انجمن داروسازان استان خراسان رضوی به‌عنوان استانی که شرایط سختی را در پیک پنجم می‌گذراند، ۱۳مرداد‌ماه با رسانه‌ها گفت‌وگو کرده و با تأکید بر اینکه مشکلات جدی در زمینه سرم داریم، گفته بود: «از حدود 2ماه قبل سرم سهمیه‌بندی شده بود و تنها تعداد محدودی به داروخانه‌ها ارائه می‌شد، اما در یک هفته تا ۱۰ روز اخیر سرم کاملا تمام‌شده و فقط به بیمارستان‌ها ارائه می‌شود.»
اذعان فعالان عرصه سلامت به قابل پیش‌بینی بودن کمبود سرم در کشور، سیدحیدر محمدی، مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو را واداشت تا بالاخره در نشستی خبری بگوید: «ما کمبود سرم را پیش‌بینی می‌کردیم؛ البته نه به این شدت؛ زیرا افزایش مصرف 8برابری سرم برایمان قابل پیش‌بینی نبود.» شانه‌ساز، رئیس سازمان غذا و دارو نیز افزایش 10برابری مصرف رمدسیویر ظرف 72ساعت در پیک پنجم کرونا را عامل افزایش غیرقابل پیش‌بینی مصرف سرم به این اندازه می‌داند. محمد عبده‌زاده، رئیس سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران در واکنش به توجیه‌های روسای سازمان غذا و دارو در زمینه غافلگیری برای تامین سرم، به همشهری می‌گوید: «اینکه 4تولیدکننده داخلی سرم نامه زده‌اند که از واردات سرم جلوگیری شود، برطرف‌کننده مسئولیت‌های سازمان غذا و دارو در حوزه برنامه‌ریزی برای جلوگیری از به‌وجود آمدن کسری دارو و سرم نیست. وضعیت دسترسی به سرم در کشور را می‌شد بدون واردات هم ساماندهی کرد. حتی اگر واردات هم صورت نمی‌گرفت، سازمان غذا و دارو می‌توانست موجودی‌هایی را که از سرم در کشور داشتیم، مدیریت کند. مصرف سرم به‌خاطر کرونا نوسان دارد. برقرار کردن تعادل بین تولید و مصرف سرم جزو وظایف سازمان غذا و داروست.»
او افزود: «پیش‌بینی مصرف، برنامه‌ریزی برای تولید یا واردات، ایجاد دپوی استراتژیک در دانشگاه‌های علوم‌پزشکی و مراکز درمانی مرجع، همچنین نظارت و مدیریت نحوه توزیع و عرضه دارو جزو شرح وظایف و اختیارات سازمان غذا و داروست و لازم است به فوریت و با بسیج امکانات و کمک گرفتن از صاحب‌نظران حوزه تولید، توزیع و عرضه، شرایط مدیریت بهینه دسترسی مردم به سرم فراهم شود.»
سیدعلی فاطمی، نایب‌رئیس انجمن داروسازان ایران نیز در ریشه‌یابی دلایل مواجه شدن با کمبود سرم تزریقی در کشور به همشهری توضیح داد: «مشکلاتی که کشور در حوزه تامین سرم دارد، به‌طور مطلق ناشی از برنامه‌ریزی غلط و اشتباهات سازمان غذا و دارو بوده است. کارخانه شهید قاضی در تبریز، بیش از یک‌سوم سرم موردنیاز کشور را تولید می‌کند که از 5اسفند‌ماه 1399اجازه تعطیلی این کارخانه را برای ارتقای خطوط تولید آن از وزارت بهداشت گرفتند. چرا وزارت بهداشت با تعطیلی این کارخانه موافقت می‌کند وقتی می‌بیند که کشور با شرایط ناپایدار به لحاظ میزان مبتلایان به کرونا مواجه است و فصل گرما هم پیش روست و لازم است کسری سرم از طریقی جبران شود؟»

راهکار برای تکرار نشدن کسری‌های دارویی چیست؟
پروین صالحی، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی درباره کمبود سرم در کشور می‌گوید: «در برخی بخش‌ها شاید کمبود دارو وجود داشته باشد و حتی چند روز قبل کمبود سرم قندی و نمکی در کشور داشتیم، اما با تقویت شرکت‌های داخلی و وارداتی که داشتیم این کمبودها مرتفع شد. در حوزه دارو مشکل اصلی، نحوه توزیع داروست که باید درست شود.»
 فعالان صنعت دارویی کشور معتقدند که جلوگیری از تکرار کمبود سرم و دارو مستلزم توجه به اصل داشتن ذخایر استراتژیک دارویی در کشور است. فاطمی، نایب‌رئیس انجمن داروسازان ایران در این‌باره می‌گوید: «دارو یک کالای حیاتی به‌حساب می‌آید و باید حداقل به اندازه 3ماه نیاز کشور، ذخایر استراتژیک برای همه داروها ازجمله سرم داشته باشیم تا اگر به هر دلیلی هیچ‌کسی تولید نکرد یا امکان واردات وجود نداشت، تامین دارو از محل ذخایر استراتژیک ممکن شود. در کشورهای دیگر اصلا این ذخایر در آمار موجودی‌های کشور نمی‌آید و در انبارهایی خاص نگهداری می‌شود. اتفاقا این کار باید با نظارت مستقیم خود دولت که در قبال جان مردم مسئول است، انجام شود. اما در ایران متأسفانه ذخایر استراتژیک به این نحو جدی گرفته نمی‌شوند و مدیریت بحران در این زمینه نداریم.» سیدعلی فاطمی در ارائه راهکارهای خود می‌افزاید: «مهم‌ترین انتظار ما این است که در دولت جدید نقش انجمن‌های صنفی و تخصصی جدی گرفته شود. از وزیر بهداشت آینده انتظار می‌رود که گزارش‌گیری درباره نحوه عملکرد زیرمجموعه‌های خود را از انجمن‌های مردم‌نهاد و غیردولتی بخواهد؛ به‌عنوان مثال از انجمن‌های فعال در حوزه دارو بپرسد که آیا سازمان غذا و دارو کار خود را درست انجام می‌دهد؟ اما متأسفانه در کشورمان از همان فردی که خطا کرده است، گزارش‌گیری می‌شود و خطاکار هم همیشه دنبال توجیه می‌رود.»

 ماجرای رسوب ۵۰۰ هزار عدد سرم در گمرک تهران
کمبود سرم و پرواز قیمت این قلم دارویی ساده که به یک تراژدی برای بیماران مبتلا به کرونا و سایر بیماران تبدیل شده است، در حالی است که رسوب بیش از ۲۵۰ تن سرم معادل ۵۰۰ هزار عدد سرم در گمرک تهران منجر به فاسد شدن آن شده است؛ هر چند که این میزان سرم حدود 3درصد از نیاز کشور در یک‌ماه را تشکیل می‌دهد، اما بی‌اعتنایی به ترخیص آن، علامت سؤال و تعجب بزرگی در برابر عملکرد دستگاه‌های مسئول در اوضاع بحرانی می‌گذارد. رسوب این محموله سرم در پی انتشار تصاویری در فضای مجازی فاش شد که اخبار ساعت 20:30هم آن را پخش کرد. پس از آن مجتبی توانگر، نماینده تهران در مجلس اعلام کرد که با پیگیری‌های او مشخص شده این سرم‌ها در انبار‌های گمرک تهران دپو بوده و رسوب کرده است. سپس مهرداد جمال‌ارونقی، معاون امور گمرک درباره ماجرای رسوب این حجم سرم در گمرک تهران مجبور به توضیح شد. او در این‌باره گفته است: با مراجعه به انبار‌های واقع در گمرک تهران، مقادیر زیادی سرم وارداتی ۵۰۰ میلی‌لیتری، تولید کشور آلمان، متعلق به یکی از شرکت‌های داروسازی کشور با تاریخ تولید ۲۰۱۶ و تاریخ انقضای ۲۰۱۹ شرکت BRAUN آلمان مشاهده شد که در 2انبار سرپوشیده از انبارهای عمومی رسوب کرده است. در این خصوص بلافاصله مراتب به وزارت بهداشت منعکس و مقرر شد مرجع مزبور در این خصوص بررسی و نتیجه را اعلام کند تا مشخص شود آیا این سرم‌ها می‌توانند هم‌اکنون مصرف ثانویه‌ای داشته باشند یا خیر یا باید نسبت به از بین بردن آنها اقدام شود. معاون گمرک ایران همچنین میزان سرم‌های وارد شده ظرف چند روز گذشته از کشور ترکیه را بیش از ۱۲۸ کامیون با ارزشی بیش از ۳میلیون و ۸۴۳ هزار و ۸۸۲ یورو عنوان کرد و افزود: بیش از ۹۵درصد سرم‌های وارداتی به گمرکات تهران و فرودگاه امام خمینی(ره) به‌صورت حمل یکسره و فوراً ترخیص شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ شهریور ۰۰ ، ۲۳:۲۷
sms reson