پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان

نمایندگی پنل پیامک- پنل پیام کوتاه-پنل پیام کوتاه رایگان و ارسال انبوه پیامک در سایت پیام رسون

پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان

نمایندگی پنل پیامک- پنل پیام کوتاه-پنل پیام کوتاه رایگان و ارسال انبوه پیامک در سایت پیام رسون



نمایندگی پنل پیامک- پنل پیام کوتاه-پنل پیام کوتاه رایگان و ارسال انبوه پیامک در سایت پیام رسون

بایگانی

۴ مطلب در تیر ۱۴۰۲ ثبت شده است

پس از گذشت 35 سال از پایان جنگ 8ساله بین ایران و عراق، هنوز هم ابعادی از آن جنگ در حوزۀ «تابوهای رسمی» قرار دارد و از این جهت، به‌راحتی نمی‌توان روایتی غیر از روایت‌های مرسوم از برخی جنبه‌های آن در فضای داخل کشور مطرح کرد. برای نمونه، به‌رغم آنکه سرشت جنگ 8ساله سرشتی میهن‌دوستانه بود، اما در تمام طول جنگ امکان طرح این موضوع در ادبیات رسمی وجود نداشت و به‌جای آن، باید از تعابیری چون «جنگ بین اسلام و کفر» در توصیف آن سخن گفته می‌شد. صدام حسین بدون تردید دیکتاتوری بی‌رحم و خون‌ریز بود، اما نسبت کفر به او براساس معیارهای سخت‌گیرانۀ فقهی و شرعی در این مورد، محل اجماع فقیهان نبود. حتی حزب بعث عراق که به لحاظ ایدئولوژیک متأثر از سوسیالیسم روسی و نازیسم هیتلری بود، به‌رغم وجود شبهه‌هایی دربارۀ ماهیت الحادی‌اش از سوی برخی فقیهان، کافر محسوب نمی‌شد، زیرا هرگونه حکم و فتوا در جهت تکفیر حزب بعث عراق، این موضوع خواه‌ناخواه جانب برادر دوقلوی آن در سوریه را نیز می‌گرفت و این در حالی بود که در تمام دوران جنگ 8ساله، حزب بعث سوریه تنها متحد دائمی و وفادار ایران در بین کشورهای عرب محسوب می‌شد. بیان این گزاره‌ها در شرایط کنونی شاید عادی و معمولی به نظر برسد، اما در زمان جنگ، طرح اینگونه سخنان نه فقط امکان‌ناپذیر، بلکه حتی برای گوینده‌اش سخت خطرناک بود. در مورد حمایت کشورهای جهان از عراق هم تفسیر رسمی بسیار اغراق‌آمیز است. واقعیت این است که آمریکا و کشورهای اروپایی خواهان خاتمۀ جنگ بدون پیروزی هر کدام از دو کشور درگیر در نبرد بودند، زیرا دولت‌های هر دوی آنها را نامطلوب و دردسرساز می‌دانستند.

اسرائیل نیز از ادامۀ جنگ بین دو قدرت رقیب منطقه‌ای، آشکارا استقبال می‌کرد و خواهان تحلیل رفتن توان اقتصادی و نظامی آنها تا آخرین سِنت و سرباز بود، چراکه قدرت هر دو را نوعی تهدید علیه خود می‌دانست.
روس‌ها و هندی‌ها اما عمدتاً از عراق جانبداری می‌کردند زیرا عراق از نقطه‌نظر مواضع بین‌المللی بیشتر به اتحاد شوروی گرایش داشت و در عین حال، جایگاهش در جنبش عدم تعهد مستحکم‌تر از ایران بود.
با این همه، از زمانی که جنگ از حالت نیمه‌فرسایشی خود در مرزهای زمینی دو کشور فراتر رفت و به خلیج‌فارس و امنیت کشتیرانی در آن کشیده شد، مجموع قدرت‌های جهانی برای خاتمه دادن به آن مصمم شدند. از آنجا که صدام حسین خود را مدافع آتش‌بس و پایان فوری جنگ نشان می‌داد و در مقابل، جمهوری اسلامی بحث «جنگ جنگ تا پیروزی» را به میان کشیده بود، در دو سال آخر جنگ تمام فشارهای جهانی علیه ایران متمرکز شد. در سال 66 بهای جهانی نفت به‌طرز حیرت‌انگیزی سقوط کرد و به حدود 5 دلار در هر بشکه رسید. این سقوط معنادار خزانۀ دولت ایران را خالی کرد اما در مقابل، ارسال کمک‌های هنگفت مالی کشورهای ثروتمند حاشیۀ جنوبی خلیج‌فارس و راه صدور تسلیحات شیمیایی به عنوان یکی از غیرانسانی‌ترین سلاح‌های کشتارجمعی به عراق کاملاً هموار شد.
همزمان، قدرت‌های جهانی برای فیصله دادن به جنگ در شورای امنیت سازمان ملل به اجماع رسیدند که نتیجۀ آن تصویب قطعنامۀ 598 بود.
قطعنامه با دقت تمام و به‌صورتی متوازن تنظیم شده بود، به‌طوری‌که هیچکدام از طرفین جنگ امکان اعلام پیروزی نداشته باشند و در عین حال، طرف شکست‌خورده هم محسوب نشوند.
پذیرش فوری قطعنامه از طرف عراق و تردید و تشکیک جمهوری اسلامی در مفاد آن، سال آخر جنگ را به مصیبتی تمام‌عیار برای ایران تبدیل کرد. در سال 66 و اوایل 67 نیروهای عراقی به شکلی گسترده سلاح‌های شیمیایی را علیه نیروهای ایرانی و حتی متحدان کُرد عراقی آنها به کار گرفتند و تمام محافل بین‌المللی چشم بر این جنایت بستند.
با این همه، آمریکا و متحدان غربی‌اش، از سرازیر شدن انواع جنگ‌افزارهای پیشرفته و تسلیحات موشکی و شیمیایی به عراق، به شدت نگران بودند، زیرا از یک‌سو به صدام حسین اعتماد نداشتند و از سوی دیگر، از قدرت گرفتن بیش از حد عراق و به هم خوردن توازن قوا در خاورمیانه به زیان اسرائیل، پس از فروکش کردن شعلۀ جنگ 8 ساله کاملاً بیمناک بودند.
به عبارت دیگر، آنها مسلح شدن عراق را صرفاً در جهت مواجهه با «امواج انسانی» نیروهای ایرانی و وادارکردن آنها به پذیرش آتش‌بس می‌خواستند و قدرت صدام حسین در دوران پس از جنگ را مایۀ دردسری بزرگ قلمداد می‌کردند.
از همین رو، آمریکا و اروپا در آخرین ماه‌های مشرف به پایان جنگ، درگیر مذاکراتی محرمانه با طرف ایرانی به قصد متقاعد کردن آن به پذیرش قطعنامۀ 598 شدند که هنوز محتوای آنها علنی نشده است.
در حقیقت، به دلیل استفادۀ گسترده و بی‌پروای عراق از تسلیحات شیمیایی در سراسر جبهه‌ها، دیگر ادامۀ جنگ از هر جهت برای طرف ایرانی بی‌معنا و غیرممکن و همراه با تلفاتی غیرقابل تصور در بین نظامیان و غیرنظامیان بود. دلیل پذیرش قطعنامۀ 598 در واقع همین نکته بود و طرح باقی قضایا را باید به حساب توجیه افکار عمومی نوشت.
پس از اعلام غیرمنتطرۀ پذیرش رسمی قطعنامه 598 از سوی بنیانگذار جمهوری اسلامی، قدرت‌های غربی سخت مراقب بودند که صدام حسین از موقعیت پیش‌آمده برای اشغال بخش‌های مهمی از خاک ایران سوء استفاده نکند.
آنها از همان هنگام به عراقِ پس از جنگ به‌عنوان تهدیدی نظامی که باید خلع سلاح شود، می‌نگریستند و ایران پساجنگ را اگر نه لزوماً متحد بلکه کشوری با روابط بدون تشنج با خود تصور می‌کردند. حملۀ صدام حسین به کویت زمینۀ لازم را برای خلع سلاح عراق فراهم کرد، اما سیاست تشنج‌زدایی و نزدیکی به غرب که مورد نظرِ مرحوم اکبر هاشمی‌رفسنجانی بود، ابتدا با فتوای قتل سلمان رشدی به نقطۀ بحرانی رسید و پس از رفع این بحران نیز بعد از چند گام جدی، کشتی‌اش به گل نشست. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ تیر ۰۲ ، ۲۳:۳۵
sms reson

باشگاه مشتریان و پنل پیامکی پیام رسون

1402-04-23 19:17:57 32  0  0

هنوز هم افرادی هستند که خیلی از خودشان سوال می پرسند که چرا در کسب و کار موفق نمی شوم ؟ یا این که چرا هرکاری می کنم کسب و کارم معروف نمی شود ؟ چرا نمیتوانم مانند سایت های دیگر از فروش خوبی بهره مند شوم؟

در بیشتر این سوالهایی که پرسیده میشود به نوعی افراد خودشان را سرکوب می‌کنند و خواسته یا ناخواسته انرژی و انگیزه را از خودشان کسر می‌کنند .

امروز می خواهیم در این مقاله به یکی از چرا هایی که این افراد از خودشان می پرسند بپردازیم اما پرسیدن این چرا تفاوت بسیار زیادی با سوالهای بالا دارد و برعکس سوال های بالا ، انگیزه را در شما به حداکثر می رساند .

با نمایندگی سامانه پیام کوتاه پیام رسون همراه باشید تا شما را با باشگاه مشتریان و پنل پیامکی که یکی از روش های نوین و خلاقانه محسوب میشود و در سامانه پیامک به فروش میرسد را بیشتر آشنا کنیم . 

 

پنل پیامک چیست ؟ 

همان‌طور که قطعاً خودتان هم می‌دانید زندگی امروز ما بدون موبایل غیر ممکن است. تقریباً می‌توانیم بگوییم که 95% از آدم‌ها از موبایل استفاده می‌کنند، بنابراین بازاریابی که بر اساس موبایل شکل گرفته باشد، یکی از مهم‌ترین استراتژی‌های بازاریابی در سراسر دنیا است. برای همه کسب‌وکارهایی که‌ می‌خواهند در بازار رقابتی حرفی برای گفتن داشته باشند و صدای بلند برندشان را به مشتریان برسانند، بازاریابی پیامکی یکی از بهترین روش‌ تبلیغ است. 

اما برای یک تعریف جامع برای پنل اس ام اس میتوان گفت که پنل اس ام اس در حقیقت یک نرم‌افزار در فضای اینترنت است، که به شما اجازه می‌دهد تا مشتریان‌ را مدیریت کنید و برای آن‌ها پیامک‌های انبوه ارسال کنید.

در زیر به این موضوع میپردازیم که چرا پنل پیامک یکی از بهترین روش تبلیغ محسوب میشود .

 

 

 

چرا پنل پیامک بهترین روش تبلیغ است ؟ 

به مواردی که در زیر به آن اشاره شده است توجه کنید و ببینید که پنل پیامک چه تفاوت هایی با سایر روش های تبلیغ دارد . 

1_ سی روز بازگشت وجه در صورت عدم رضایت :
با خیال راحت خرید کنید چراکه سامانه پیام کوتاه شیراز با تضمین وجه تا 30 روز این اطمینان را به شما می‌دهد که در کار خود ماهر است و شما در صورت هرگونه نارضایتی میتوانید درخواست عودت وجه کنید.


2_ فعالسازی آنی به محض خرید :
به همین سادگی مانند آب خوردن خرید کنید تا رمز عبور و نام کاربری را برای شما ارسال کنیم تا بتوانید وارد پنل کاربری خود شود و ارسال پیامک تبلیغاتی خود را انجام دهید و از خدمات سامانه اس ام اس شیراز لذت ببرید.


3_ عدم نیاز به هیچ خدماتی خارج از سامانه :
تمامی امکانات برای ارسال پیامک تبلیغاتی در سامانه پیامک شیراز موجود است و شما را بی نیاز از خارج مجموعه می‌کند.


4_ ثبت نام دوره آموزشی :
برای جلب رضایت بیشتر کاربران، علاوه بر بازگشت وجه، می‌توانید به صورت آزمایشی نیز ثبت نام کنید و با خیالی آسوده خرید خود را قطعی کنید.


5_ قابلیت ارتقاء :
با ارسال اس ام اس تبلیغاتی آنچنان میتوانید جذب مشتری کنید که شاید لازم باشد برای ارتقا دادن به پنل اس ام اس خود اقدام کنید. شما با اطمینان به پیام رسون آسوده خاطر باشید.


6_ مشاوره رایگان :
تیم تبلیغات پیامکی شیراز اس ام اس به شما کمک می‌کند تا با توجه به کسب و کارتان بهترین پنل اس ام اس را تهیه کنید. ما به شما کمک میکنیم تا بهترین انتخاب را با کمترین تعرفه پیامک داشته باشید.


7_ تعرفه مناسب :
یک خرید لذت بخش زمانی است که با کمترین هزینه بتوانیم بهترین کیفیت را داشته باشیم. در نمایندگی پیامک شیراز هر دو با هم امکان پذیر است.


8_ سرور قابل اطمینان :
ما با راه انداری سیستم SSL امنیت را به طور کامل برقرار کرده ایم. همچنین با ماژول طراحی شده توسط کاربران، به محض ورود به پنل اس ام اس خود، پیامک به صاحب پنل ارسال شده و از هرگونه سوءاستفاده ای جلوگیری میکنیم.


9_ ارسال لینک :
با وجود انواع خطوط در نمایندگی اس ام اس شیراز میتوانید بدون هیچ مشکلی، لینک مورد نظر خود را ارسال کنید.


10_ ویدئو آموزشی :
ما برای شما ویدئو آموزشی را به صورت تفکیک شده ارسال میکنیم تا در صورت وجود مشکل به آن رجوع کنید.


11_ ارسال پیامک آنی وب سرویس :
جهت ارسال پیامک از طریق وب سرویس مانند کد احراز هویت سایت و ارسال پیامک سیستمی، این قابلیت وجود دارد که پیامک شما در کمتر از 5 ثانیه ارسال شود .

 

 

باشگاه مشتریان چیست ؟ 

باشگاه مشتریان یک کسب و کار هوشمند است که در اثر گرد آوردن مشتریان یک مجموعه در کنار هم و ثبت اطلاعات آنها به وجود می آید . این اطلاعات در یک بانک اطلاعاتی ذخیره می شود و می توان برای آنها برنامه‌ریزی کرد . در واقع با راه اندازی نرم افزار باشگاه مشتری با استفاده از هوش تجاری علاوه بر جذب مشتری جدید می توان مشتریان فعلی خود را به مشتری وفادار تبدیل کنیم .  با راه اندازی باشگاه مشتریان ، خریداران  ترغیب میشوند که به وب سایت هایی که قبلا از آنها خرید کرده اند مراجعه کنند و  مجددا خرید انجام دهند .

گاهی اوقات این خرید مجدد می تواند با یک پیشنهاد خاص به مشتری عضو باشگاه صورت گیرد . برای مثال در نظر گرفتن یک تخفیف شگفت انگیز یا حتی ارائه یک کالا به صورت هدیه که در قرعه کشی اعضای باشگاه انجام گرفته است .

حال برای کسانی که قصد تهیه باشگاه مشتری برای کسب و کارشان دارند مهم است که چه خدماتی را می‌توانند از باشگاه مشتری دریافت کنند و چقدر در تبلیغات خود سهولت کار دارند . در ادامه شما را با یک سری از فواید باشگاه مشتریان بیشتر آشنا میکنیم .

 

 

 

فواید باشگاه مشتریان برای کسب و کار ما چیست ؟ 

 

1- ایجاد سیاست های فروش متنوع : 

بعد از هر بار خرید مشتری مبلغی از خرید مشتری به عنوان اعتبار به حسابش باز گردانده می شود که معمولا این اعتبار درصدی از مبلغ خرید مشتری است. مشتری می داند که در دفعه بعدی که می خواهد از شما خرید کند می تواند بخشی از مبلغ فاکتورش را از اعتبارش پرداخت کند. بنابراین مشتری هر بار با حس برنده بودن از فروشگاه شما خارج می شود. و در فکر خریدی دیگر از شما ست و این همان سیاست و خلاقیت در فروش محسوب میشود . 

 

2- باعث افزایش نرخ فروش و خرید مشتری میشود : 

با گروه بندی مشتریان می توانید دسته های اعتباری مختلفی ایجاد کنید. و مشتری با قرار گرفتن در هر گروه به امتیاز و اعتبار مشخصی برسد. به عنوان مثال سه گروه برنزی، نقره ای و طلایی ایجاد کنید و اعتبار دهی های متفاوت برای هر گروه در نظر بگیرید. به مشتری خود بگویید اگر سقف خریدش به مبلغ مشخصی رسید می تواند به گروه بالاتر برود و از تسهیلات ویژه تری برخوردار شود.

 

3- کاهش مشتری های کم سود و کم بازده کسب و کار : 

هدف نهایی از راه اندازی باشگاه مشتریان، ترغیب مشتریان فعلی به تبلیغ کسب و کار است. یک سیستم باشگاه مشتریان جامع باید راهکاری برای انجام این مهم داشته باشد. به عنوان مثال وقتی یکی از مشتریان فعلی، مشتری جدیدی را به سیستم معرفی می کند؛ میزانی اعتبار به او اختصاص داده شود. و یا هر بار که شخص معرفی شده خریدی را انجام می دهد درصدی از مبلغ خریدش به عنوان اعتبار به شخص معرفی کننده اعطا شود. و در مقابل اسم تمامی مشتری های کم سود و کم بازده از لیست باشگاه مشتریان خارج میشود . 

 

4- افزایش راه کارهای ارتباط با مشتری : 

ارتباط موثر یکی از رکن های اساسی در موفقیت محسوب میشود . پس برای شروع هر کاری ابتدا سعی کنید روابطتان را تقویت کنید .

 

5- بازاریابی مستقیم و غیر مستقیم برای کسب و کار : 

در یک کسب و کار ممکن است بخواهید مشتری را ترغیب به خرید کالا یا خدمات خاصی کنید. در این صورت می توانید به آن کالا یا خدمات امتیاز یا اعتبار ویژه ای بدهید تا مشتری راحت تر آن کالا را انتخاب کند در این صورت شما به صورت غیر مستقیم تبلیغ خود را کرده اید و به فروش کالا رسیده اید . 

 

6- ایجاد تفاوت بین مشتریان بر اساس وفاداری و سود دهی آنها : 

با گروه بندی مشتریان می توانید دسته های اعتباری مختلفی ایجاد کنید. و مشتری با قرار گرفتن در هر گروه به امتیاز و اعتبار مشخصی برسد. به عنوان مثال سه گروه برنزی، نقره ای و طلایی ایجاد کنید و اعتبار دهی های متفاوت برای هر گروه در نظر بگیرید. به مشتری خود بگویید اگر سقف خریدش به مبلغ مشخصی رسید می تواند به گروه بالاتر برود و از تسهیلات ویژه تری برخوردار شود.

 

7- کاهش هزینه تبلیغات : 

و در آخر اصلی ترین آیتم در مرحله تبلیغات ، هزینه تبلیغات میباشد که هر کسب و کاری برایش بسیار مهم است که با کمترین هزینه ، بیشترین بازخورد را در فروش داشته باشد که میتوان گفت باشگاه مشتریان بسیار به خواسته این افراد نزدیک است . 

 

پیام رسون : 

برای انتخاب یک سامانه پیامکی که بتواند نیاز شما را برآورده کند لازم است که زمانی را صرف کنید و در مورد مشخصات شرکت های ارائه دهنده تحقیق کنید تا بتوانید سامانه پیامکی را انتخاب کنید که هم پنل اس ام اس معتبر به شما ارائه دهند هم باشگاه مشتریان جامعی را داشته باشند . 

در این مسیر میتوانید به نمایندگی سامانه پیامک پیام رسون اعتماد کنید و ما تا رسیدن شما در مسیر موفقیت همراهتان خواهیم ماند .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ تیر ۰۲ ، ۲۳:۳۴
sms reson

دولت سیزدهم در نشان دادن عملکرد مثبت از توسل به آمارهایی که نادرست یا غیررسمی اعلام شده هم باکی ندارد. در تازه‌ترین واکنش وزارت اقتصاد به نقد رسانه‌ها، به آمارهای بانک مرکزی اتکا شده درحالی‌که خود آقای رئیس دولت اعلام کرده تنها مرجع رسمی اعلام آمارهای اقتصادی، مرکز آمار کشور است و قانون هم همین را می‌گوید. چرا به آمارهای بانک مرکزی استناد می‌شود؟ برای آنکه عملکرد دولت روحانی را ضعیف‌تر از عملکرد خودشان نشان دهند. چرا در باقی شاخص‌ها و موارد به آمار بانک مرکزی استناد نمی‌شود؟ برای آنکه عملکرد دولت سیزدهم ضعیف نشان داده می‌شود! هرجا به نفع دولت باشد آمارهای مرکز آمار اعلام می‌شود و هر جا به زیان دولت باشد به آمارهای بانک مرکزی استناد می‌شود. همین رفتار نشان‌دهنده فقدان دستاورد و کوشش برای دستاوردسازی است. حالا در تازه‌ترین واکنش وزارت اقتصاد به گزارش روزنامه هم‌میهن، با استناد به آمارهای بانک مرکزی، رکوردشکنی تورم به دولت روحانی نسبت داده می‌شود. این در حالی است که بانک مرکزی مجدد از بهمن سال گذشته از اعلام آمار تورم منع شده تا رکورد تورم دولت رئیسی پنهان بماند.

شکل‌گیری یک مناقشه
آمارهای اعلامی بانک مرکزی و مرکز آمار در برخی موارد تفاوت قابل ملاحظه‌ای داشته است. این دو نهاد وجود تفاوت را به روش‌های سنجش و جامعه آماری متفاوت نسبت می‌دهند. اما مخاطب وقتی آمار این دو مرجع را کنار هم قرار می‌دهد، آمارهای مرکز آمار را توأم با چاشنی خوشبینی می‌بیند. به‌طوری‌که آمار تورم مرکز آمار، همیشه از تورم اعلامی بانک مرکزی کمتر و برعکس رشد اقتصادی اعلامی مرکز آمار همواره از رشد اقتصادی محاسبه‌شده بانک مرکزی بیشتر است. به همین دلیل آمارهایی که مرکز آمار کشور اعلام می‌کند عموماً به مذاق دولتمردان بیشتر خوش می‌آید.

از ابتدای دهه ۹۰ مناقشه‌ای آماری بین مرکز آمار و بانک مرکزی شکل گرفت. تفاوت آمارها به‌قدری افزایش یافته بود که برنامه‌ریزان در محاسبات و برنامه‌ریزی‌های خود سرگردان شده بودند.

شورای عالی آمار در 18 خردادماه ۱۳۹۴ مصوبه‌ای را با هدف رفع مناقشه و از بین بردن موازی‌کاری‌ها به تصویب رساند که براساس آن اعلام شد: «از این پس در جهت عملیاتی شدن ماده 54 قانون برنامه پنجم و یکپارچگی و رفع موازی‌کاری، تنها مرکز آمار ایران مسئول تولید و انتشار آمار رسمی کشور در خصوص نرخ تورم، رشد اقتصادی، بیکاری و مانند آن است.»

البته مصوبه شورای عالی آمار، این را اضافه کرده بود که دستگاه‌های اجرایی منعی برای تولید آمار خود ندارند اما برای پرهیز از فعالیت‌های جزیره‌ای و تشویش افکار؛ فقط یک مرجع باید مسئولیت داشته باشد که قانون تکلیف را روشن کرده و تهیه آمار توسط مرکز آمار با هدف وحدت رویه آماری اتخاذ شده است.

پس از  ابلاغ این مصوبه، اعلام آمارهای بانک مرکزی که به صورت روتین و منظم انجام می‌شد به کما رفت و هر زمان دولت عملکرد بدی از خود برجای می‌گذاشت، اعلام آمارهای بانک مرکزی متوقف می‌شد و هرگاه عملکردها مثبت می‌شد اعلام آمارها از سر گرفته می‌شد.

از جمله مهم‌ترین آمارهایی که از سال ۱۳۹۶ به بعد اعلام نشد، بودجه خانوار بود. بانک مرکزی در بررسی بودجه خانوار، میزان سرانه مصرف اقلام اساسی غذایی را در کنار تغییرات درآمد و هزینه خانوار محاسبه می‌کرد. اما از سال ۱۳۹۶ دسترسی به این آمارها متوقف شد.

دادن مرجعیت اعلام آمار از مرکز آمار به مفهوم رسمیت نداشتن آمارهای دیگر است. اما می‌بینیم هرجا نفع دولت در کار باشد، آمارهای همین مرجع غیررسمی مجدد مورد استناد دولت قرار می‌گیرد! فراموش نکنیم که این آمارها سری زمانی دارند و نمی‌توان یک بار به یک آمار مراجعه کرد و یک بار به آمار نهاد دیگر. اگر هم بخواهند به بانک مرکزی ارجاع دهند باید در همه موارد چنین کنند

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ تیر ۰۲ ، ۱۳:۴۷
sms reson

آشنایی با نیچ مارکت با پیام رسون

1402-04-06 18:07:36 38  0  0

اگر وارد بازار جدیدی شدید و میخواهید محصولاتتان را به دیگران عرضه کنید و با چالش این موضوع روبرو شدید که چگونه با رقبای بزرگ تر و قوی تر خود رقابت کنید پیشنهاد میکنم تا با سامانه پیامکی پیام رسون همراه باشید تا شما را با نیچ مارکت آشنا کنیم و به شما یاد دهیم که چگونه مسیر خود را ار رقبایتان جدا کنید و نگران نبود مشتری برای کالای خود نباشید . پس تا پایان با نمایندگی سامانه پیامکی پیام رسون همراه باشید . 

 

 

 

نیچ مارکت چیست ؟: 

شاید این جمله به گوش شما هم خورده باشد: «محصول ما مشتری‌های خاص خود را دارد»! در‌واقع برخی کسب‌وکارها برای بالا بردن میزان فروش تصمیم می‌گیرند تمرکزشان را روی یک بخش از بازار بگذارند و به نیازهای گروه خاصی از مشتریان پاسخ دهند. با این کار شما در یک بازار بزرگ می‌توانید منحصربه‌فرد باشید و مخاطبان شما را با یک محصول یا خدمت خاص بشناسند. به این مدل از تمرکز خاص کسب‌وکارها بر بخش کوچکی از بازار نیچ مارکتینگ می‌گویند

نیچ مارکت یا همان «گوشه‌ی دنج بازار» بخشی کوچک از بازاری بزرگ‌تر است که نیازهای خاص خود را دارد و به‌نوعی با آن بازار بزرگ‌تر متفاوت است. مثلاً بازار رایانه‌ها بازاری بزرگ است، اما بازار رایانه‌های دانش‌آموزی یا مخصوص بازی که انواع مختلفی از ملزومات سیستم را بر اساس نیاز مشتریان شامل می‌شوند، نیچ مارکت آن بازار بزرگ هستند. 

 

 

 

مزایای نیچ مارکتینگ چیست؟
بهره‌گیری از استراتژی نیچ مارکتینگ مزایای زیادی به همراه دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به رقابت کم در حوزه تخصصی، فهم بهتر بازار هدف و بازاریابی ساده‌تر برای حوزه تخصصی اشاره کرد. البته در همین مقاله که در سامانه پیام کوتاه شیراز به ثبت رسیده است با جزئیات بیشتری به بررسی مزایا و معایب نیچ مارکتینگ خواهیم پرداخت.

 

- رقابت کم در نیچ مارکتینگ:
اگر زیرشاخه‌ای مانند موارد بالا را انتخاب کنید، با بازار اشباعی روبرو نخواهید بود و افراد مختلف مشکلی برای بازار انتخابی شما ایجاد نخواهند کرد چراکه گمان نمی‌کنند این بازار به اندازه کافی بزرگ باشد. همچنین، شرکت‌های بسیاری هستند که پول زیادی برای سرمایه‌گذاری روی بازارهای بزرگ دارند و چه بهتر که اجازه دهید آن‌ها این کار را انجام دهند و از حوزه تخصصی شما غافل باشند.

 

- فهم بهتر بازار هدف:
از موارد ضروری در نیچ مارکتینگ و سایر روش‌های بازاریابی ( مانند تبلیغات اس ام اسی )  باید به شناخت دقیق مشتری و مخاطب اشاره کرد. زمانی که تمرکز خود را بر روی یک بازار هدف قرار دهید، با عمق و جزئیات بیشتری به خصوصیات جامعه‌شناختی بازار هدف خود می‌پردازید و فهم بهتری از نیازهای مشتریان خود بدست می‌آورید.

 

- کسب مهارت در حوزه تخصصی:
زمانی که یک حوزه تخصصی را انتخاب می‌کنید، به مرور در آن حوزه اطلاعات بیشتری کسب می‌کنید و به همین ترتیب، مهارت شما نیز در آن شاخه بیشتر می‌شود. افزایش مهارت در حوزه تخصصی سبب جذب بیشتر مشتریان بالقوه به وب‌سایت و سایر کانال‌های بازاریابی شما می‌شود. از جمله امتیازاتی که کسب مهارت تخصصی به همراه دارد باید به کسب اعتبار بیشتر و معرفی شدن توسط سایر افراد اشاره کرد.

 

- سادگی در بازاریابی برای بازار هدف:
اگر شاخه وسیعی مانند «کاهش وزن» را انتخاب کنید، نیاز به صرف زمان و هزینه بسیار زیادی دارید تا به مخاطب مورد نظر خود دست پیدا کنید. به همین دلیل، استفاده از بازارهای بزرگ، انتخاب مناسبی برای بیشتر دیجیتال مارکترها نیست چراکه به طور معمول این افراد بودجه، زمان و منابع محدودی در اختیار دارند. به دلیل همین محدودیت‌ها نیز اجرای استراتژی‌های دیجیتال مارکتینگ برای این افراد با مشکل روبرو خواهد شد.

 

معایب نیچ مارکتینگ :
نیچ مارکتینگ علاوه بر داشتن مزایای بسیار زیاد، معایبی نیز دارد که در زیر به توضیح جداگانه هر کدام میپردازیم . 

 

- نرخ پایین بازگشت سرمایه:
زمانی که در یک زیرشاخه تخصصی کار می‌کنید، جامعه هدف شما نیز کوچکتر می‌شود. همین موضوع بر نرخ بازگشت سرمایه نیز تاثیرگذار خواهد بود و به همین ترتیب، هزینه کمتری هم برای تبلیغات در اختیار خواهید داشت.

 

- شانس کم بقا:
به طور قطع زمانی که استراتژی بازاریابی شما تنها محدود به نیچ مارکتینگ باشد، شانس کمتری هم برای بقا در این حوزه وجود خواهد داشت.

 

- موفقیت کوتاه‌مدت:
با توجه به ماهیت نیچ مارکتینگ و جامعه محدود آن، در برخی کسب‌وکارها نمی‌توان یک خدمت یا محصول خاص را به طور مداوم عرضه کرد و همین امر در درازمدت، کسب سود را با مشکل مواجه می‌کند.

 

 

 

نحوه پیدا کردن مشتریان و مخاطبان هدف در نیچ مارکت :
راه‌های مختلفی برای پیدا کردن مشتریان نیچ مارکت وجود دارد. این راه‌ها بسته به موضوع نیچ انتخابی شما و گستردگی آن ممکن است متفاوت باشد. در ادامه شما را با چند راهکار برای پیدا کردن مخاطبان بازاریابی گوشه‌ای آشنا خواهیم کرد.

 

1- موقعیت جغرافیایی:

در این مدل کسب‌وکارها نیچ مارکتینگ و مخاطبان هدف خود را بر‌اساس موقعیت مکانیشان انتخاب می‌کنند. به‌عبارتی در این حالت به مشتریان در یک موقعیت جغرافیایی خاص خدمات عرضه می‌شود.( همانند تبلیغات پیامکی که میتوان از ارسال پیامک منطقه ای یا ارسال انبوه پیامک به محله استفاده کرد . ) 

 

2- جمعیت‌شناسی:

شناسایی فاکتورهایی همچون جنس، سن، میزان تحصیلات، میزان درآمد، سمت شغلی و طبقه اجتماعی معیار مناسب و خوبی برای پیدا کردن مخاطبان و انتخاب نیچ مارکت است.

 

3- روانشناسی:

در شناسایی مشتریان برای نیچ مارکت بر‌اساس ویژگی‌های روانشناختی به مواردی همچون ویژگی‌های شخصیتی، عادت‌ها، سبک زندگی، سرگرمی‌ها یا گرایش سیاسی‌شان توجه می‌شود. به کمک قیف فروش و با بررسی مراحل شناسایی تا تبدیل مخاطب به مشتری نیز می‌توانید اطلاعات مفیدی در این زمینه کسب کنید. به‌این‌ترتیب جزئیات بیشتری از مخاطبانمان خواهیم داشت و بهتر می‌توانیم آن‌ها را بشناسیم.

 

4- نوع محصول:

برخی مشتریان به‌دنبال مکانی هستید که به‌طور تخصصی یک محصول یا خدمت را عرضه کند. مثلا خرید چای از یک فروشگاه تخصصی جذابیت بیشتری برای مشتریان به‌نسبت خرید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای یا سوپر مارکت دارد.

 

5- قیمت:

در این بخش کسب‌وکارها مشتریان را بر‌اساس میزان درآمد انتخاب می‌کنند و قیمت محصول یک فاکتور مهم در نیش مارکت محسوب می‌شوند. به‌عنوان مثال کمپانی رولکس تمرکز خود را بر طراحی محصولات لوکس و جذب مشتریان ثروتمند گذاشته است.

 

 

پیام رسون : 

مهم است پیش از راه‌اندازی یک کمپین بازاریابی، میزان موفقیت آن را بسنجید. یعنی تعداد احتمالی مخاطبینی را  موردهدف‌تان هستند، درنظر بگیرید و مشخص کنید که آیا جمعیت‌شان خیلی کم است یا تعداد قابل‌قبولی دارند. شاید نیچ مارکتینگ در نگاه اول مشکل به‌نظر برسد، اما اگر مخاطبین هدف خود را بشناسید و محتوای خود را برای آن‌ها شخصی‌سازی کنید، تعامل موفقیت‌آمیز با افراد مناسب دشوار نخواهد بود.

یکی از راه های جذاب بازاریابی که میتواند در راستای نیچ مارکت موفقیت آمیز باشد تبلیغات پیامکی با استفاده از پنل پیامکی است که افراد در هر حوزه ای که فعالیت داشته باشند سعی میکنند از تبلیغات پیامکی برای کسب و کارشان استفاده کنند چراکه هم خیلی راحت و آسان است و هم از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه خصوصا اگر پنل پیامکی را از سامانه پیام کوتاه شیراز تهیه کنند چراکه میتوان گفت از کمترین تعرفه پیام کوتاه ایران استفاده میکنند . 

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید . 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ تیر ۰۲ ، ۱۳:۴۶
sms reson