پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان

نمایندگی پنل پیامک- پنل پیام کوتاه-پنل پیام کوتاه رایگان و ارسال انبوه پیامک در سایت پیام رسون

پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان

نمایندگی پنل پیامک- پنل پیام کوتاه-پنل پیام کوتاه رایگان و ارسال انبوه پیامک در سایت پیام رسون



نمایندگی پنل پیامک- پنل پیام کوتاه-پنل پیام کوتاه رایگان و ارسال انبوه پیامک در سایت پیام رسون

بایگانی

۱۲ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

 انتخابات ریاست جمهوری 1400 پایان یافت و رییس جمهوری منتخب برگزیده شد.

در نخستین سال از قرن جدید خورشیدی و پس از بیش از 3 دهه از رحلت بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران در نهایت دولتمردی بر راس قوه مجربه کشور نشست که به نظر می رسد کمترین فاصله ممکن را با جهت گیری ها و اصول مورد نظر رهبری نظام دارد.
(شاید از نظر عده ای این مساله در سال 1384 و با روی کار آمدن "محمود احمدی نژاد" هم اتفاق افتاده باشد و یکدست شدن حاکمیت را مساله ای مسبوق به سابقه بدانند؛ اما اولا احمدی نژاد در سال 84  یک سیاستمدار جوان و مکلا محسوب می شد نه یک سید روحانی متنفذ که سابقه ای 40 ساله در نظام دارد و پیشتر از رهبری نظام احکام ریاست بر آستان قدس و قوه قضاییه را گرفته باشد
دوم اینکه احمدی نژاد بیشتر هندوانه ای بسته را می ماند که در ظاهر و در سال های اول هماهنگ با شعارهای اصولگرایانه نظام می نمود اما وقایع 2 سال آخر دولت دهم نشان داد که او بیشتر نقش "خودی" را بازی می کرده و  مواضع و اظهار نظرهای سال های اخیر او هم این مساله را بیشتر اثبات کرده به نحوی که  در انتخابات اخیر و پس از رد صلاحیت از سوی شورای نگهبان، در کنار طیف تحریمی ایستاد و رای نداد.)

به قدرت رسیدن "سید ابراهیم رییسی" وارد شدن به مرحله جدیدی از دوران حیات جمهوری اسلامی ایران خواهد بود که از نظر اصولگرایان شاید نخستین قدم مهم در راه استقرار و اجرایی کردن "گام دوم انقلاب" یا همان "پی ریزی تمدن نوین اسلامی" باشد.

طی 3 دهه گذشته ایران توانسته با وجود همه فراز و نشیب ها استقلال خود را حفظ کرده و نفوذ خود را در ژئوپلتیک منطقه غرب آسیا به گونه ای قابل توجه گسترش دهد و امروز از سواحل مدیترانه تا خلیج عدن و تنگه باب المندب از حضور و نفوذ منطقه ای ایران و گروه های متحد ایران سخن به میان می آید.

در کنار این هیمنه و نفوذ سیاسی و نظامی در منطقه اما کشور ما از درون دچار مشکلات و بحران های زیادی است که بخش عمده آن در حوزه اقتصادی تعریف می شود.

جدال تکنوکرات ها و اصول گراها

طی 3 دهه گذشته اصطکاک و جدال بین دو بخش تکنوکرات (غالبا پیرو دیدگاه های مرحوم هاشمی رفسنجانی) و آرمان خواه نظام یکی از عوامل کندی رشد و توسعه اقتصادی کشور بوده است و تکنوکرات ها و اصولگرایان هر یک دیگری را مقصر این مساله می دانند.

از نظرتکنوکرات ها طی سال های گذشته همواره سنگینی بخش اصولگرا بر سیاست خارجی و منطقه ای بر دوش اقتصاد کشور سوار بوده و مانع حرکت مستمر به جلو می شده و اصولگرایان نیز تکنوکرات ها را به کم کاری و بی عرضگی و فساد متهم کرده و می گویند سوء مدیریت دولت های عموما غربگرا و لیبرال طی 3 دهه گذشته عامل مشکلات اقتصادی است.

 از نظر بخش طرفدار آرمان های انقلابی نظام، تکنوکرات ها به جای تکیه بر ظرفیت های داخلی همواره به خارج و دولت های غربی چشم داشتند، و همین غفلت از ظرفیت های داخلی است که اقتصاد کشور را به این نقطه رسانده است.

در تمام سال هایی که  کشور مشغول معماری ژئوپلتیک منطقه غرب آسیا و کُشتی گرفتن با رقبای منطقه ای و آمریکا و اسراییل بود و این رقابت  و اختلاف بین بوروکرات ها و آرمان گرایان زیر پوست بحث های داخلی همواره جریان داشته ، در حالی که کشورهای رقیب ما در منطقه حرکت خود را به سمت توسعه اقتصادی متوقف نکرده و سرعت رشد اقتصادی آنها به قدری بوده که امروز ما خود را از آنها عقب احساس می کنیم.

دهه فلاکت در اقتصاد ایران

ترکیه و عربستان سعودی  طی سال های گذشته رشد اقتصادی بالایی داشته اند و در حالی که در دهه 1370 و 1380 تقریبا برابر با ما و یا حتی عقب تر بودند اما امروز به لحاظ مقایسه شاخص های اقتصادی در بسیاری از موارد از ما پیش افتاده اند و همچنان با در دست داشتن طرح های بلندپروازانه اقتصادی، با سرعتی بالا در حال رشد هستند.

دهه 1390 برای اقتصاد ایران یک فلاکت و عقب ماندگی مطلق رقم زد و به طور متوسط به دلیل تحریم ها نرخ رشد اقتصادی ما در این دهه نزدیک به صفر بوده است.

بنابراین طی یک دهه گذشته با وجود افزایش نفوذ منطقه ای ایران، اقتصاد ما به شدت نحیف شده و دهها میلیون ایرانی در اثر تحریم های کمرشکن اقتصادی آمریکا و سوء مدیریت ها فسادهای ناشی از دور زدن تحریم ها و.. به زیر خط فقر رفته اند و طبقه متوسط که موتور محرکه رشد اقتصادی است، نحیف و نحیف تر شده است.

از سوی دیگر متاثر از این بحران اقتصادی، نرخ رشد جمعیت کشور ما نیز به شدت افت داشته و کارشناسان هشدار داده اند با ادامه روند کنونی در 3 دهه آتی از یک کشور تقریبا جوان به کشوری سالمند تبدیل خواهیم شد.

بحران های زیست محیطی و در راس آنها مساله آب نیز مزید بر علت شده و اگر راهکاری عاجل در ساماندهی الگوی مصرف و تامین منابع آب پایدار در کشور به مورد اجرا درنیاید، طی سال های آتی بحران آبی می تواند به صدر لیست ابربحران های کشور بیاید و منجر به تنش های قومی و مهاجرت های گسترده درون سرزمینی شود.

حل همه این بحران ها نیازمند رشد اقتصادی و جذب سرمایه داخلی و خارجی است و در شرایطی که کشور زیر بار فشارهای تحریمی است و امکان جابجا کردن حتی یک دلار هم از منابع ارزی خارجی به داخل کشور وجود ندارد؛ حل مشکلات اقتصادی کشور اگر نگوییم محال بسیار دشوار به نظر می رسد.

پایان نزاع درون سیستمی

سید ابراهیم رییسی که در طول دوران مبارزات انتخاباتی به جز وعده کلی بهبود وضعیت معیشتی مردم، وعده های ملموس و مشخص اقتصادی نداده (مثل وعده های نقد محسن رضایی و یا حتی قاضی زاده هاشمی)، برای تحقق همین وعده خود هم باید بستر لازم را فراهم کند.

نکته مثبت نتیجه انتخابات دیروز در این است که به نظر می رسد در دولت رییسی شاهد خاتمه اصطکاک درون سیستمی بین اصلاح طلبان بوروکرات و اصولگرایان خواهیم بود و این مساله فرصتی در اختیار دولت رییسی قرار خواهد داد تا با همراهی کامل دیگر قوا و نهادهای کشور که همگی در یک خط و جهت هستند، راحت تر  از دیگر دولت های 3 دهه گذشته به تمشیت امور و حل بحران ها اهتمام گمارد.

رییس جمهوری منتخب 1400 چه بخواهد و چه نخواهد مشکلات و بحران اقتصادی به او مجال فکر کردن به دیگر مسایل حاشیه ای سیاسی و فرهنگی را نخواهد داد و به نظر می رسد انتظار بخش عمده ای از جامعه نیز در این است که چنین کند و حالا که همه نهادها و قوای حکومتی با یکدیگر هماهنگ شده اند بدون ایجاد حاشیه و اصطکاک، مشکل اصلی کشور که همانا مشکلات اقتصادی و روشن کردن موتور رشد اقتصادی کشور است، محقق شود.

تنها راه نجات اقتصاد ایران در شرایط کنونی برداشتن بار عوامل سیاسی از دوش آن و سپس آماده کردن و رفع موانع به منظور یک پرش بزرگ اقتصادی است که بشود شکاف توسعه ای ایجاد شده بین کشور با دیگر رقبا را جبران کند و ایران به جایگاه شایسته و بایسته خود در منطقه و  جهان برسد.

ایران قرار بود بر اساس برنامه چشم انداز بیست ساله در سال 1404 بزرگ ترین اقتصاد منطقه غرب آسیا باشد نه اینکه در آستانه رسیدن به این موعد به فکر حل مشکل جابجا کردن پول و خرید کنجاله و دارو برای دام ها و مردمش باشد!

حل مشکلات کشور به سمت تحقق رشد اقتصادی ملزومات خاص خود را خواهد داشت که خود را به دولت جدید تحمیل خواهد کرد.

در جریان مناظرات انتخاباتی سعی شد به گونه ای ظریف از اشاره به عوامل مشکلات اقتصادی کشور خودداری شود و گناه همه مشکلات به گردن دولت روحانی انداخته شد؛ اما حالا که انتخابات تمام شده در مقام تمشیت امور باید زمینه حل تحریم ها به عنوان عوامل خارجی در کنار پایان بخشیدن به دخالت های موازی در زمینه داخلی را فراهم کرد.

نَفَس اقتصاد ایران به شماره افتاده و در شرایط کنونی مهم ترین اولویت کشور درمان مشکلات اقتصادی از راه و روش علمی و اقتصادی و نه تزریق مُسَکِن و درمان های مقطعی است.

طی 3 دهه گذشته اختلافات بین دو طیف اصلاح طلب و اصولگرا که هر یک بخش هایی از قوا و نهادهای کشور را در اختیار داشتند ماشین حرکت رشد اقتصادی کشور را کند کرده بود؛ چون اصلاح طلبان با مطرح کردن آرمان ها و مطالبات و آرزوهایشان از مردم رای می گرفتند اما چون قدرت اجرای برنامه هایشان را نداشتند در اثر مخالفت های درون سیستمی به در بسته می خوردند و سپس در اثر تنش بین آنها و دیگر دستگاه های حاکمیتی کارهای اصلی مملکت از جمله رشد و توسعه اقتصادی روی زمین می ماند.

اصلاح طلب ها  مدعی بوده و هستند که عدم همکاری و حتی سنگ اندازی نهادهای موازی در کشور مانع تحقق برنامه های آنها می شده است؛ اما حالا که همه قوا و نهادها در یک خط و در جهت هماهنگ با هم قرار گرفته اند دیگر هیچ بهانه ای برای به تاخیر انداختن جراحی اورژانسی بحران های کشور مسموع نخواهد بود و با نتیجه انتخابات دیروز قرعه این فال به نام "سید ابراهیم رییسی" درآمده است تا بتواند با ایجاد یک آشتی و آتش بس،برای چند سال نزاع های سیاسی داخلی را کاهش داده و تنها  به حل مشکلات اقتصادی کشور بپردازد و در طی همین مدت اصلاح طلبان نیز به اصلاح ساختار و ترمیم پایگاه مردمی خود بپردازند.

مردم هم از این همه دعوای سیاسی 3 دهه گذشته که هیچ نتیجه ای جز توقف سرعت رشد اقتصادی کشور و به زمین ماندن کارها نداشته، خسته شده اند و به نظر می رسد اگر دولت جدید اراده و توان کافی برای احیای اقتصادی را داشته باشد، همه نیروها و احزاب اصلاح طلب و اصولگرا با آن همکاری خواهند کرد و حتی اگر همکاری نکنند در عمل قدرتی برای سنگ اندازی در مسبر حل مشکلات نخواهند داشت؛ چون به طور کلی با نتیجه انتخابات دیروز اصلاح طلبان برای مدتی نامعلوم از عرصه مدیریت کشور کنار رفتند و برای نخستین بار طی 3 دهه گذشته دولتی کاملا یکدست و هماهنگ با دیگر ارکان حاکمیتی نظام تشکیل شده است؛ دولتی که ماموریت سنگینی برای انجام مهم ترین اولویت خود که همانا احیای ماشین حرکت اقتصاد ایران باشد؛ بر دوش خود احساس خواهد کرد؛ چون همه مردم ایران روی این مساله اجماع و مطالبه دارند.

اصلاح طلب ها و مردم هم به نظر می رسد چندان بی میل به یک آتش بس موقت چند ساله (دستکم تا زمان حل بحران های اقتصادی کشور) نباشند و اگر مزاحمت هایی چون دخالت در سبک زندگی مردم نشود و حقوق و آزادی های سیاسی و اجتماعی آنها تضمین شود، دولت جدید می تواند بدون مانع و مخالفت به کار خویش بپردازد و از این نظر یک مزیت عالی دارد که باید مغتنم بداند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ خرداد ۰۰ ، ۲۳:۳۶
sms reson

دستگاه ذخیره شماره موبایل چیست ؟

24 خرداد 1400 2118  0  0

در این مقاله با پیام رسون همراه باشید تا با دستگاه ذخیره شماره موبایل بیشتر آشنا شوید .

خیلی از مراکز هستند که رفت و آمد در آنها بسیار زیاد است این فروشگاه ها یا هایپر ها مراکزی هستند که معمولاً از برندهای معروف دنیا استفاده می‌کند و یا هایپر مارکت هایی که بسیار بزرگ بوده و همه کالاهای مورد نیاز در آن موجود می باشد.  اگر به تازگی از این فروشگاهها خرید کرده باشید شاید از شما درخواست کرده باشند که شماره همراه خود را با آنها بگویید و شماره موبایل شما را در دستگاهی که همانند دستگاه پوز میباشد ذخیره میکند . نام این دستگاه،  دستگاه ذخیره شماره موبایل است .  این دستگاه یک راه بسیار محترمانه و حرفه‌ای برای دریافت شماره موبایل از مشتری است و برای تشکر بیشتر از مشتری  میتوانید بلافاصله بعد از ذخیره شماره موبایل  یک پیامک تشکر به آن  مشتری ارسال کنید . 

بدین صورت شما خیلی راحت می توانید هر وقت جابجایی داشتید یا به علت تغییر فصل روی کالاهای خود تخفیف گذاشته‌اید به مشتریان سابق خود پیامک ارسال کنید و به آنها اطلاعات لازم را بدهید .

 

مزایای دستگاه ذخیره شماره موبایل :

با وجود این دستگاه بسیاری از مشتریان موقت را می توانید به مشتری دائم در فروش تبدیل کنید. این دستگاه این امکان را به فروشندگان می دهد که با کمترین هزینه کلیه اطلاعات لازم را به مشتری ارائه دهند. حتی صرفه جویی در زمان هم مثل هزینه در این دستگاه قابل توجه است. دستگاه ذخیره ساز تلفن همراه  یک تبلیغ برای بیزنس محسوب می شود. از این رو فروش در یک شرکت یا فروشگاه را بالا می برد. نکته قابل توجه که میتوان با وجود این دستگاه در کسب و کارتان داشته یاشید اینست که  میتوان ایجاد زمینه نظرسنجی از مشتریان را راه اندازی کرد . وقتی مشتری در فروشگاه کوچک یا بزرگ نظر خود را از کیفیت ‌محصولات یا نحوه ارائه و پاسخگویی به مشتریان اعلام کند، باعث عملکرد بهتر مدیریت در فروش و تبلیغات خواهد شد. یکی دیگر از مزیت های این دستگاه وجود آن در شرایط کنونی است که بیشتر مشتریان سفارشات خود را به صورت آنلاین سفارش می دهند. با وجود این دستگاه می توانید به راحتی با آنها ارتباط برقرار کنید.

این نکته را به خاطر داشته باشید که زندگی شما از طریق کارتان می‌گذرد پس همیشه برای کسب و کارتان سرمایه‌گذاری مناسب را انجام دهید. 

 

نمایندگی سامانه پیامک با در بر داشتن به روز ترین امکانات این قابلیت را به مشتریان خود می دهد که قبل از خرید وسایل مورد نیاز جذب مشتری  ، ابتدا از آن وسیله اطلاعات کسب کنند و سپس با دید باز اقدام به خرید کنند.  شما با مراجعه به سایت سامانه پیامک شیراز خیلی راحت می توانید از انواع وسیله ها و روشهای بازاریابی اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کنید و سپس اقدام به خرید از سامانه پیام کوتاه کنید . همچنین مفتخر هستیم که در طول این سال‌ها با ارائه انواع متدها و روش‌های بازاریابی علاوه بر شناخته شده به عنوان یکی از پیشرفته ترین سامانه پیامک با ارائه کمترین تعرفه ها به عنوان ارزان ترین سامانه پیامک نیز شناخته شده باشیم . 

 

جهت خرید پنل پیامک از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید .

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ خرداد ۰۰ ، ۲۳:۳۶
sms reson

تخفیف اپراتور 9000 ویژه بانوان

18 خرداد 1400 2777  0  0

از انجایی که این روزها خیلی از بانوان کشورمان ، سرپرست خانواده محسوب میشوند و بسیاری دیگر با فعالیت در فضای مجازی و تبلیغات برای کسب و کارهای دیگر تلاش میکنند ، سامانه پیام کوتاه تصمیم گرفته که پرفروش ترین و بهترین پنل پیامک خود را یعنی اپراتور 9000 را به بانوان عزیز با تخفیف ارائه دهد. 

این تخفیف بدین صورت است که بانوانی که دارای کسب و کار هستندو در منزل و یا خارج از منزل فعالیت میکنند ، با  مراجعه به سایت سامانه پیامک شیراز و درخواست پنل پیامک از نمایندگی پیامک ، میتوانند  از این تخفیف شگفت انگیز بهره مند شوند .

این تخفیف شگفت انگیز 50 درصدی بوده که فقط روی اپراتور 9000 اعمال میشود و تا پایان هفته جاری اعتبار دارد .

 

جهت سفارش اپراتور 9000 از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ خرداد ۰۰ ، ۲۲:۱۶
sms reson

متن پیش رو در فرارو منتشر شده و انتشار آن به معنای تایید تمام یا بخشی از آن نیست

درحالی که تنها چهار روز به موعد برگزاری انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده، از بین ۵ نامزد اصولگرا تنها انصراف زاکانی قطعی است و در این بین جلیلی و قاضی زاده هاشمی به نظر می‌رسد قصدی برای کناره گیری به نفع ابراهیم رئیسی ندارند، رضایی نیز از همان ابتدا اعلام کرد که تا انتها در رقابت باقی خواهد ماند.

به گزارش فرارو، حسین شریعتمداری در سرمقاله کیهان از نامزد‌های اصولگرا خواست که انصراف دهند. او در این باره نوشته بود:"آنچه بی‌تردید می‌توان گفت اینکه حضور هر ۵ نامزد جبهه انقلاب در انتخابات و خودداری ۴ تن آن‌ها از کناره‌گیری به نفع نفر پنجم، خطای بزرگی است که دود آن به چشم جبهه انقلاب می‌رود و می‌توان این خطا را با توجه به دامنه اثر نا‌مطلوب و خسارت‌آفرینی که درپی دارد، گناهی نا‌بخشودنی دانست و دقیقاً به همین علت است که عواقب آن از نگاه نامزد‌های طیف انقلاب دور نمانده و شواهدی حاکی از تصمیم به باقی ماندن یکی از آن‌ها در دست است. "

این در حالی است که امیرحسین قاضی زاده هاشمی روز یکشنبه در حساب کاربری خود در توئیتر در واکنش به شریعتمداری نوشت: میدان را باز کنید؛ می‌خواهیم ایران جدید را بسازیم. وی افزود: بر اساس وظیفه شرعی و با تکیه بر اعتماد مردم و توجه به مطالبات و لطف گسترده هموطنان که پس از مناظره‌ها شاهد هستیم، به لطف الهی تا آخر انتخابات در صحنه خواهم بود. پیش به سوی دولت سلام.

این در حالی است که در حال حاضر به نوع دعوای اصلی بر سر قاضی زاده است که با توجه به عملکردش در مناظرات با اقبال نسبی روبرو شده، حاضر به کنار رفتن نیست، او خود را مصداق نامزد جوان انقلابی می‌داند و کنار نمی‌رود، او در آخرین موضع گیری خود نیز طی پیام صوتی که در کانال رسمی خود در تلگرام منتشر کرده، خطاب به هواداران خود گفته که تا آخر خواهد ایستاد.

سعید جلیلی نیز تاکنون نشانه‌ای از کنار رفتن بروز نداده است و محسن رضایی نیز صریحا در مناظرات اعلام کرد کنار نخواهد کشید، حال باید دید در روز‌های منتهی به انتخابات چه سناریویی برای اصولگرایان رقم خواهد خورد.

 آقایان کنار نروند، انتخابات به دور دوم کشیده می‌شود
حسین کنعانی مقدم فعال سیاسی اصولگرا در گفتگو با فرارو با اشاره به اینکه عدم کناره گیری نامزد‌های این جریان می‌توان تبعات جبران ناپذیری به دنبال داشته باشد، اظهارداشت: با توجه به اینکه سبد رای ۵ نامزد جبهه انقلاب تقریبا یکسان است، عدم انصراف آن‌ها به نفع یک نفر می‌تواند انتخابات را به دور دوم بکشاند، به نوعی می‌توان گفت، آن‌ها باید دور یک میز بنشینند و با تشکیل یک دولت ائتلافی سعی کنند، حداکثر آرای ممکن را کسب کنند.

وی افزود: به نوعی می‌توان گفت، با حضور اکثریت نامزد‌ها در صحنه آرا شکسته خواهد شد و انتخابات دو مرحله‌ای می‌شود، در دور دوم نیز به طور مثال اگر آقای رئیسی با آقای همتی حضور داشته باشند، احتمال شکست آقای رئیسی وجود دارد، به مانند آنچه در سال ۸۴ رخ داد، بنابراین باید اصول‌گرایان از بروز چنین موضوعی جلوگیری کنند.

کنعانی‌مقدم گفت: این احتمال وجود دارد که با دو قطبی شدن انتخابات در دور دوم آراء خاموش و خاکستری نیز به میدان بیاید، که این کار را برای نامزد اصولگرایان در دور دوم سخت خواهد کرد، بنابراین باید نامزد‌ها خود کناره گیری کنند، یا اینکه از سازوکار‌های تشکیلاتی موجود انتخاباتی در درون جبهه انقلاب با مذاکره و گفتگو یا نامزد‌های جریان انتقلاب آن‌ها را قانع به انصراف کنند.

این فعال سیاسی اصول گرا در پاسخ به این پرسش که آیا اصولگرایان پیش بینی چنین موضوعی را از قبل نمی‌کردند، با توحه به تجربیاتی که در گذشته وجود داشت، یادآور شد: به دلیل اینکه اصول گرایان دارای یک رهبری منسجم نیستند که حرف اول و آخر را بزند، شاهد چنین وضعتی هستیم، در حال حاضر هم شورای ائتلاف حضور دارد و هم شورا وحدت، در حالی که به طور مثال در بین اصلاح طلبان آقای خاتمی به نوعی حرف اول و آخر را می‌زند، این موضوعی است که برای اصول گرایان وجود دارد.

 سه شنبه تکلیف مشخص خواهد شد
حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه در گفتگو با فرارو با اشاره به اینکه با توجه به وضعیتی که وجود دارد، تکلیف انصراف نامزد‌ها تا فردا سه‌شنبه مشخص خواهد شد، اظهار داشت: با توجه به نظرسنجی‌هایی که در حال انجام است، آخرین وضعیت درصد‌های نامزد‌های جبهه انقلاب تا فردا نهایی می‌شود و این موضوع می‌تواند برای تصمیم گیری نهایی مورد استفاده قرار گیرد.

وی با بیان اینکه به غیر از آقای زاکانی تاکنون انصراف هیج نامزدی مشخص نشده است، گفت: آقایان رضایی، جلیلی و قاضی زاده همچنان اصرار بر ماندن در صحنه دارند، اما باید دید که این آقایان در نظرسنجی‌ها چه وضعیتی دارند که تا بر اساس آن ببیند، آیا مصلحت است که کنار بروند یا خیر، باید تا فردا صبر کرد و دید که بر اساس نظرسنجی‌ها کدامیک از نامزد‌ها با جهش رای روبرو شده اند.

ترقی یادآور شد: اگر آرای آقای رییسی از ۵۰ درصد عبور کند، زیاد نیاز نیست که نامزد‌ها کنار بکشند، اما اگر قرار باشد که انتخابات به دور دوم کشیده شده، با توجه به وضعیتی که آرا می‌تواند داشته باشد، آن زمان باید نامزد‌ها مصلحت‌های جبهه انقلاب را درک کرده و به نفع آقای رییسی که دارای رای اول است انصراف دهند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اضافه کرد: با توجه شرایطی که وجود دارد، شورای وحدت با نامزد‌ها در حال رایزنی است که به نفع آقای رئیسی انصراف دهند و این مذاکرات همچنان در جریان است و امیدواریم در نهایت نیز آنچه که به نفع انقلاب و نظام است رخ دهد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ خرداد ۰۰ ، ۲۲:۱۶
sms reson

پنل پیامک پیام رسون ویژه رستوران ها

13 خرداد 1400 2495  0  0

اگر فکر می کنید که سامانه پیامک برای رستوران کاربردی ندارد تا پایان این مقاله با پیام‌رسون همراه باشید تا از ویژگی های منحصر به فرد پنل پیامک ویژه رستوران ها با خبر شوید .

 

 

 

در حال حاضر رستوران ها بسیار تلاش می کنند تا بهترین غذا و مدرن ترین غذا را به مردم ارائه دهد و در کار خود بهترین باشند. اما اگر یک رستوران تازه  فعالیت خود را شروع کرده باشد زمان زیادی می‌برد تا بخواد معروف شود. اما ما به شما پیشنهاد می کنیم که اگر رستوران دار هستید یا تازه رستوران خود را راه اندازی کرده اید از پنل پیامک استفاده کنید چرا که پنل پیامک بسیار در جذب مشتری قدرتمند است .

در این مقاله که توسط نمایندگی سامانه پیامک شیراز تهیه شده است به چند مورد از کاربردهای پنل پیامک ویژه رستوران ها اشاره شده است .

 

کاربرد پنل پیامک برای رستوران :

 

1- به افرادی که در منطقه رستوران شما هستند ارسال پیامک تبلیغاتی داشته باشید سامانه پیامک پیام رسون این قابلیت را دارد که شماره مخاطبینی که در محدوده رستوران شما هستند را در اختیارتان قرار دهد تا به آنها ارسال اس ام اس داشته باشید و این ویژگی در سامانه پیامک تحت عنوان ارسال پیامک منطقه ای نام دارد.

 

2- یکی از راه های وفادار ماندن مشتریان سابق برای رستوران ها این است که در روز تولدشان به آنها پیامک ارسال کنید و به مناسبت زادروز شان به آنها یک کد‌ تخفیف بدهید و آنها را دعوت به رستوران خود کنید. با  این کار شما باعث میشوید  که مشتری در روز تولدش یک خاطره فراموش نشدنی داشته باشد و مشتری وفادار رستوران شما شود.

 

3- اگر از نمایندگی پیامک ،  پنل پیامک تهیه کرده اید می توانید ارسال پیامک را به صورت انبوه انجام دهید و رستوران خود را به همه افراد شهرتان معرفی کنید و با قرار دادن لینک مخاطبین را به سایت خود هدایت کنید تا از فضای رستوران شما دیدن کند. این ویژگی در سامانه پیام کوتاه تحت عنوان ارسال اس ام اس تبلیغاتی انبوه نام دارد . 

 

4- با ارسال پیامک به صورت انبوه به  همشهریان خود یک کوپن تخفیف  مدت‌دار ارائه دهید و به آنها یادآور شوید که در رستوران شما از چه نوع غذاهایی سرو  می‌شود و چه تمایزی با دیگر رستوران ها دارد و آنها را به سمت رستوران خودتان هدایت کنید.

 

5- یک مسابقه پیامکی میان مشتریان وفادار خود برگزار کنید و به آنها این امکان را بدهید که درصورت درست جواب دادن مسابقه پیامکی یک کوپن تخفیف دریافت می‌کند که با اولین مراجعه به رستوران این کوپن قابل استفاده خواهد بود.

 

6- ارسال پیامک نظر سنجی را داشته باشید.  با ارسال این پیامک شما به مشتریان خود نشان می دهید که هرگونه انتقاد و پیشنهادی را می پذیرد تا رستوران شما جزء بهترین باشد و همچنین نظر مشتریان شما برایتان در اولویت قرار دارد .

 

در این مقاله که توسط تیم پیام رسون به نگارش آمده است سعی شد از مزایای سامانه پیامک ویژه رستوران ها بگوییم و به شما نشان دهیم که با استفاده از پنل پیامک پیام رسون چگونه‌ درآمد شما افزایش پیدا خواهد کرد .

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس‌ام‌اس همین حالا اقدام کنید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ خرداد ۰۰ ، ۱۱:۴۲
sms reson

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا آخرین وضعیت بیماری کرونا در کشور را تشریح کرد.

دکتر علیرضا رییسی در حاشیه هفتاد و دومین جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که با حضور همه اعضا و ریاست رییس جمهور برگزار شد، درباره آخرین وضعیت بیماری کرونا در کشور گفت: روند کلی کشور از نظر موج بیماری، روند نزولی است؛ اما در استانهای جنوبی و شرقی کشور درگیری‌هایی وجود دارد و آن روند نزولی در این استان‌ها مشاهده نمی شود و حتی در برخی استانها روند بیماری افزایشی است.

وی درباره استان‌هایی که نیازمند بیشترین مراقبت هستند، گفت: روند بیماری در استان هرمزگان هنوز  یک روند صعودی دارد. بیماری در استان سیستان و بلوچستان هم هنوز صعودی است. حتی استان‌های کرمان و بوشهر نیز حتما نیاز است که مراقبت های بسیار بیسشتری را انجام دهند.

رییسی درباره آخرین وضعیت رنگ بندی شهرهای کشور گفت: امروز ۱۳ شهر قرمز در سطح کشور داریم. همچنین ۲۰۸ شهر نارنجی و ۲۲۷شهر نیز در وضعیت زرد قرار دارند.

وی گفت: خواهشم آن است که به شدت و قدرت بیشتری رعایت پروتکل‌ها صورت گیرد و نظارت‌ها دقیق‌تر شود تا مبادا این روند نزولی بیماری متوقف شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ خرداد ۰۰ ، ۱۱:۴۱
sms reson

وزیر خارجه آمریکا روز سه‌شنبه درباره ایران گفت پیش‌بینی می‌کند حتی در صورت احیای برجام صدها تحریم علیه ایران باقی بماند.

آنتونی بلینکن در این باره گفت: من پیش بینی می‌کنم که حتی در صورت بازگشت به پایبندی به برجام،‌ صدها تحریم علیه ایران از جمله تحریم‌های اعمال شده توسط دولت ترامپ باقی بماند.

وزیر خارجه در تشریح تحریم‌هایی که علیه ایران باقی خواهد ماند، گفت: «اگر این تحریم‌ها با برجام ناسازگار نباشند، تا زمانی که رفتار ایران تغییر کند باقی خواهد ماند».
آنتونی بلینکن روز گذشته نیز بدون در نظر گرفتن نقض عهد کشورش در برجام در یک جلسه استماع در کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا مدعی شده بود هنوز مشخص نیست ایران از «آمادگی یا تمایل لازم برای بازگشت به برجام» برخوردار باشد.

او گفت: «هنوز مشخص نیست که آیا ایران از اراده و آمادگی لازم جهت انجام اقدامات ضروری برای بازگشت به پایبندی برجام برخوردار است یا خیر.»

محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران نیز در واکنش به این اظهارات وزیر خارجه آمریکا در پیامی در توییتر نوشته هنوز مشخص نیست آیا دولت آمریکا آمادگی کنار گذاشتن سیاست «دونالد ترامپ» و «مایک پامپئو»، رئیس‌جمهور سابق و وزیر خارجه سابق آمریکا را دارد یا خیر. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ خرداد ۰۰ ، ۲۱:۳۵
sms reson

پنل پیامک پیام رسون ویژه سوپر مارکت ها

6 خرداد 1400 3166  0  0

استراتژی کسب و کار متفاوت باعث شکوفا شدن کارتان میشود . امروزه برگ برنده ی اصناف نسبت به رقبایشان ارائه خدماتی متمایز مبتنی بر تکنولوژی می باشد. راه اندازی سامانه پیامکی در هر صنفی باعث شکوفا شدن آن صنف میشود .امروز در سامانه پیامک میخواهیم به  صنف سوپر مارکت بپردازیم و از فواید پنل پیامک ویژه این صنف صحبت کنیم پس تا پایان این مقاله با نمایندگی پیام کوتاه همراه باشید . 

 

 

 

مزایای پنل پیام کوتاه ویژه  سوپر مارکت : 

 

1 _ ارتباط با مشتری و جلب رضایت آن ها: 

حفظ مشتری در هر حوزه و کسب و کاری از اهمیت بسیاری زیادی برخوردار است در سوپر مارکت ها نیز به همین صورت است.

با استفاده از سامانه پیامک و قابلیت ارسال و دریافت پیامک  می توانید یک ارتباط مستمر و پایدار با تک تک  مشتریان خود داشته باشید.

به عنوان مثال می توانید با استفاده از سامانه پیامک ، دریافت سفارش های خود برای ارسال به منازل مشتریان را  به صورت پیامکی مکانیزه کنید و دقت و سرعت بیشتری به کار خود ببخشید.
می توانید در هنگام ارسال سفارشات با یک پیامک آن ها را از وضعیت سفارش آگاه کنید.

میتوانید برای مشتریان و هم محلی های خود تخفیف بگذارید و با ارسال پیامک آنها را از این تخفیف مطلع کنید .

با اضافه کردن امکان جدید  به سوپر مارکت خود و یا ارائه محصولی به صورت قسطی و یا پیشنهاد های جذاب دیگر برای مشتری ها،  کافیست پیامک آن را برای مشتریان و هم محله ای های خود ارسال کنید.

 

2_  جذب مشتری جدید : 

معمولا در هر محله چند سوپر مارکت است و یا اینکه مردم برای خرید سوپر مارکتی های خود به فروشگاه های بزرگ و هایپر ها مراجعه میکنند ، که همین باعث شده تعداد زیادی از سوپری های محل به مشکل برخورد کنند . اما  با تهیه پنل پیامک شیراز و استفاده از بانک شماره ها و  امکانات مختلفی که این سامانه  در اختیار شما قرار می دهد میتوانید پیامک های تبلیغاتی هدف مند ارسال کرده و در کمترین زمان و با  صرف  کمترین هزینه ،  آن ها را برای هم محله ای های خود ارسال کنید و با یاداوری خودتان باعث شوید مشتریان وفاداری برای خودتان داشته باشید .

 

 

 

شرکت اهورا اطلس فارس : 

ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم، بازاریابی پیامکی را به بهترین شکل ممکن انجام دهید؛ ارسال پیامک منطقه‌ای ، ارسال پیامک بر اساس سن و جنسیت ،  ارسال پیامک از روی نقشه گوگل ،  ارسال پیامک  بر اساس کدپستی ، ارسال پیامک با سیم‌کارت جهت عبور از بلک لیست ، ارسال پیامک از طریق وب‌سرویس با خط خدماتی رایگان و … از جمله خدماتی هستند، که ما درشیراز اس ام اس انجام می دهیم.

 

جهت خرید پنل پیام کوتاه از نمایندگی سامانه پیامک اینجا را کلیک کنید .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ خرداد ۰۰ ، ۲۳:۳۲
sms reson

حضور چهره‌های معروف هنری و ورزشی در انتخابات و حمایت آنها از برخی نامزدها موضوع جدیدی نیست اما گاهی اوقات دستخوش حواشی عجیب و غریبی می‌شود مثل امروز که سر و کله خواننده جنجالی دوباره پیدا شد. با ما همراه باشید تا این اخبار و حواشی انتخابات را به شما تقدیم کنیم.

تتلو آمد

امیرحسین مقصودلو معروف به تتلو که دیدارش با ابراهیم رئیسی در دوره قبلی حاشیه‌ساز شده بود امروز هم خودی نشان داد و گفت: «با این‌که اصلا دوست ندارم راجع به انتخابات صحبت کنم این‌بار امّا اگه آقای رئیسی رئیس جمهور بشه من با همه اتفاقاتی که ممکنه برام بیوفته میام ایران من از اول هم اوکی بودم با آقای رئیسی! هنوزم اوکیم، هوادارهام به سن قانونی رسیدند و می‌تونند رای بدن»

همتی بالاخره برکنار شد

هیئت وزیران با توجه به ورود عبدالناصر همتی به عرصه تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری که مانع از حضور کافی وی در بانک مرکزی است، با خاتمه مسئولیت وی در سمت ریاست کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران موافقت کرد.

زنده کردن ارزش پولی محور شعارها

با توجه به سقوط ارزش پولی ایران در سال‌های اخیر محورهای شعارهای نامزدهای انتخابات پیرامون این موضوع بود.

در این همین راستا، محسن رضایی گفته است که ریال را بعد از دلار و یورو برترین پول منطقه می‌کند. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ خرداد ۰۰ ، ۲۳:۴۷
sms reson

سفارش پنل

 

ورود به سامانه

سامانه پیامک پیام رسون

سامانه پیام کوتاه و نمایندگی پیامک شیراز

چرا سامانه پیام کوتاه پیام رسون؟

• کیفیت برتر خدمات و قیمت مناسب ، مقرون به صرفه ترین تعرفه ارسال پیام کوتاه
• تبلیغات پیامکی پر بازده و هدفمند برای تمامی مشتریان گرامی جهت افزایش درآمد
• امکان ارسال به بلک لیست (شماره های مسدودی) با باشگاه مشتریان
• سرویس های متنوع و پنل های متفاوت با امکانات فراوان
• بیش از 7 سال افتخار خدمت رسانی و سابقه درخشان و تحت نظارت سازمان های مربوطه
• اعطای نمایندگی فعال در تمامی استان ها جهت فعالیت
• نوآوری و کاربردپذیری و ارائه امکانات و ابزارهای نورآورانه برای ارسال و دریافت پیامک
• پایداری منابع سخت افزاری و خدمات پشتیبانی و قابلیت اطمینان
• پشتیبانی حرفه ای برای پاسخ به سوالات و مشکلات احتمالی کاربران در زمان استفاده از سامانه
با ما دقیقا به هدف بزنید.......

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ خرداد ۰۰ ، ۲۱:۱۳
sms reson