پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان

نمایندگی پنل پیامک- پنل پیام کوتاه-پنل پیام کوتاه رایگان و ارسال انبوه پیامک در سایت پیام رسون

پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان

نمایندگی پنل پیامک- پنل پیام کوتاه-پنل پیام کوتاه رایگان و ارسال انبوه پیامک در سایت پیام رسون



نمایندگی پنل پیامک- پنل پیام کوتاه-پنل پیام کوتاه رایگان و ارسال انبوه پیامک در سایت پیام رسون

بایگانی

۶ مطلب در خرداد ۱۴۰۲ ثبت شده است

هر روز و تقریبا هر ساعت محافل رسانه‌ای و کارشناسی اخبار جدیدی از تلاش‌های پشت پرده و پنهانی ایالات متحده آمریکا با ایران برای حصول توافق منتشر می‌کنند. در پرده جدید این اخبار، روزنامه وال‌استریت ژورنال روایت جدید و جامع‌تری از این مذاکرات ارائه داده است و در گزارش خود اذعان دارد که پس از دیدار رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران، با سعید ایروانی، نماینده ایران در سازمان ملل در نیویورک، سه دور گفت‌وگو بین مقامات تهران و واشنگتن در عمان صورت گرفته است که آخرین مورد آن به سفر برت مک‌گورک به مسقط باز‌می‌گردد. در آن سو مقامات داخلی کشور از‌جمله شهریار حیدری، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیز با اشاره به زمان برگزاری مذاکرات برجام، اذعان کرده که تحولات اخیر منطقه‌ای و همچنین همکاری آژانس با سازمان انرژی اتمی ایران، این تحلیل را به ما می‌دهد که مذاکرات برجام در آینده‌ای نه‌چندان دور در یک کشور ثالث یا وین برگزار خواهد شد.

خوش‌بینی شهریار حیدری و دیگر افراد و رسانه‌ها بیشتر متأثر از مجموعه دیدارهای صورت‌گرفته بین مقامات ایرانی و آمریکایی است. در تبیین بیشتر این مذاکرات، وال‌استریت ژورنال چنین ادعا می‌کند که از اواخر سال ۲۰۲۲، رابرت مالی، نماینده ایالات متحده در ایران، در نیویورک با سفیر ایران در سازمان ملل متحد دیدار کرد؛ امری که مجموعه‌ای از دیدار‌ها را کلید زد که تا ماه آوریل ادامه یافت. در فوریه، مارس و می‌‌ در مسقط، مقامات عمانی پیام‌هایی را بین برت مک‌گورک، مشاور ارشد کاخ سفید در خاورمیانه و علی باقری‌کنی، مذاکره‌کننده ارشد هسته‌ای ایران، در به‌اصطلاح «مذاکرات نزدیک‌سازی» ارسال کردند. مالی در فوریه و مارس نیز در عمان بود. به گفته دیپلمات‌ها، مک‌گورک در اواخر ماه می ‌نیز کمی قبل از سفر سلطان هیثم بن طارق حاکم عمان به تهران، به عمان رفت. باقری‌کنی در نشست ۲۸ اردیبهشت ایران و عمان حضور داشت. به گفته افراد مطلع از این مذاکرات، قطر همچنین در بحث مربوط به زندانیان آمریکایی میانجیگری کرده است.

عمان  همچنان فعال

پیرو روایت وال‌استریت ژورنال، سید‌بدر البوسعیدی، وزیر امور خارجه عمان نیز در مصاحبه‌ای با المانیتور در روز چهارشنبه گفت که «جدیت را در واشنگتن و تهران برای حصول توافق حس می‌کند». بوسعیدی تأکید دارد که تهران و واشنگتن به توافق نزدیک هستند و احتمالا الان دیگر بحث مسائل فنی در میان است. سکاندار سیاست خارجی عمان درباره وجوه مسدود‌شده ایران عنوان کرد که «طرفین باید چارچوب و جدول زمانی تدارک ببینند که چگونه باید این موضوع را سازمان‌دهی کرد. فکر می‌کنم دارند این مسائل را حل می‌کنند». این دیپلمات ارشد عمانی از فضای مثبت درباره موضوع هسته‌ای گفت و تأکید کرد که «تا زمانی که طرف مقابل نیز با حسن نیت عمل کند، آنها مایل به انجام این کار هستند».

درباره تأکید سید‌بدر البوسعیدی، وزیر امور خارجه عمان، درباره فضای مثبتی در قبال موضوع هسته‌ای، بهروز کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی می‌گوید: «۲۹ دوربین و دستگاه آژانس جمع‌آوری شده بود که با توافق انجام‌شده حدود ۱۰ دوربین در نطنز فعال شد». به ادعای کمالوندی، دوربین‌هایی که طبق توافق با آژانس بین‌الملل انرژی اتمی دوباره فعال شدند، در مرکز تولید سانتریفیوژ اصفهان است که البته اطلاعات ذخیره‌شده در این دوربین‌ها نزد ایران خواهد ماند و تا رسیدن به توافق برای آژانس قابل دسترسی نیست. در بخش دیگری از مواضع سخنگوی سازمان انرژی اتمی به چند نکته مهم اشاره شد؛ نخست آنکه نظارت‌ها در فردو پادمانی است و هیچ دوربین فراپادمانی در آنجا نصب نشده است‌ و دوم آنکه آژانس دیگر سؤالی درباره دو مکان ادعایی آباده و جابر بن حیان ندارد. به ادعای کمالوندی، موضوع تورقوزآباد و ورامین یک‌روزه قابل حل است و مذاکرات با آژانس در‌این‌باره ادامه دارد. در بخش پایانی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی متذکر شد که «هیچ بازرسی آنلاینی در تأسیسات هسته‌ای ایران وجود ندارد؛ فقط بر روی خروجی غنی‌سازی ۶۰ درصد فردو و نطنز دستگاه غناسنج قرار دارد که پادمانی است». به موازات آنچه بهروز کمالوندی در قبال همکاری‌های تهران در زمینه هسته‌ای گفت، دیگر مقامات هم به همکاری درباره موضوع تعیین تکلیف زندانیان دوتابعیتی اشاره دارند؛ چنان‌که فداحسین مالکی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، اذعان کرد که «مذاکرات بدون واسطه با آمریکا داریم و مذاکرات با واسطه هم اگر موضوع خاصی باشد، انجام می‌شود. البته مذاکرات بدون واسطه به‌طور رسمی نیست، اما مواردی پیش بیاید، معمولا صورت می‌گیرد». نماینده مجلس درباره نتایج مذاکره بدون واسطه با آمریکا تأکید کرد که «این مذاکرات بیشتر برای این است که آنها پو‌ل‌های بلوکه‌شده جمهوری اسلامی ایران را بدهند و در بحث زندانیان و مصادیق آن هم صحبت شده و ایران هم موافق این مسائل است».

بایدن جدی‌تر  از همیشه

به دنبال مجموعه تضمین‌های صورت‌گرفته پشت پرده و نیز انجام این اقدمات تهران در حوزه فعالیت‌های هسته‌ای خود، به نظر می‌رسد که بایدن هم به صرافت حصول توافق یا تفاهمی با تهران افتاده است؛ کما‌اینکه در گزارش وال‌استریت ژورنال چنین آمده است که «دولت بایدن مشتاق است که با توجه به نزدیکی مبارزات انتخاباتی ریاست‌جمهوری، مذاکرات با ایران را در صدر دستور کار سیاسی قرار ندهد». در نتیجه به اعتقاد این روزنامه آمریکایی، «هرگونه توافق رسمی یا حتی یک تفاهم کمتر‌رسمی که به نظر بسیار محتمل‌تر به نظر می‌رسد، می‌تواند جهت بازنگری به دست کنگره بازنگری بیفتد؛ جایی که جمهوری‌خواهان و برخی دموکرات‌ها به‌شدت مخالف توافق هسته‌ای با ایران هستند؛ پس این توافق یک انحراف از توافق هسته‌ای به‌اصطلاح قوی‌تر و طولانی‌تر است که بایدن گفته بود درباره آن مذاکره خواهد کرد. از‌این‌رو تفاهم غیررسمی با ایران که شامل امتیازات آمریکا در ازای گام‌های محدود و برگشت‌پذیر ایران برای محدودکردن برنامه هسته‌ای‌اش می‌شود، با انتقاداتی مواجه خواهد شد؛ زیرا بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل، روز سه‌شنبه گذشته گفت که دولتش به چنین توافقی متعهد نخواهد بود». البته وال‌استریت ژورنال به دیدار روز دوشنبه باقری‌کنی با مقامات ارشد بریتانیا، فرانسه و آلمان در ابوظبی ورود می‌کند که از نگاه این رسانه بیشتر با هدف کمک به مذاکره بر سر توافق هسته‌ای بوده است. در‌این‌باره علی واعظ، مدیر پروژه ایران در گروه بحران نیز به وال‌استریت ژورنال گفته که «هدف اصلی تعاملات در هفته‌های اخیر، چه از طرف ایالات متحده و چه از طرف تروئیکای اروپایی، جلوگیری از وخامت بیشتر اوضاع است. اگر این امر باعث فرصت بیشتر در بحث هسته‌ای یا پرونده‌های دیگر شود، می‌تواند راه را برای گفت‌وگو‌های بیشتر باز کند».

علاوه بر وال‌استریت ژورنال، نیویورک‌‌تایمز هم در مطلبی به قلم مشترک مایکل کراولی، فرناز فصیحی و رونن برگمن از جزئیات توافق «غیرمکتوب» ایران و آمریکا نوشت و مدعی شد «ایران بر‌ اساس توافق جدید (که دو مقام اسرائیلی آن را قریب‌الوقوع توصیف کرده‌اند)، موافقت خواهد کرد که اورانیوم را فراتر از سطح تولید فعلی خود که ۶۰ درصد است، غنی‌سازی نکند. ایران همچنین حملات مرگ‌بار به پیمانکاران آمریکایی در سوریه و عراق از طرف نیرو‌های نیابتی در منطقه را متوقف می‌کند، همکاری خود را با بازرسان آژانس گسترش می‌دهد و از فروش موشک‌های بالستیک به روسیه خودداری می‌کند. در مقابل، ایران انتظار دارد که ایالات متحده از تشدید تحریم‌ها اجتناب کند. توقیف نفتکش‌های خارجی حامل نفت، همان‌طور که به‌تازگی در آوریل انجام شد، متوقف شود و به دنبال قطع‌نامه‌های تنبیهی جدید در سازمان ملل یا آژانس علیه ایران به دلیل فعالیت‌های هسته‌ای‌اش نباشند». همچنین یک مقام غربی که نخواست نامش فاش شود در گفت‌وگو با رویترز، ضمن اشاره به احتمال حصول توافق بین ایران و آمریکا، توافق محتمل را یک تفاهم فروکش‌کننده می‌داند. به ادعا این مقام غربی، «بیش از یک دور گفت‌وگوی غیرمستقیم در عمان بین برت مک‌گورک، هماهنگ‌کننده شورای امنیت ملی کاخ سفید در امور خاورمیانه و شمال آفریقا و علی باقری‌کنی، مذاکره‌کننده ارشد هسته‌ای ایران انجام شده که ایده اصلی آن ایجاد وضعیت قابل قبول برای همه است تا ایران از خط قرمز غرب یعنی غنی‌سازی تا خلوص ۹۰ درصد که معمولا به عنوان درجه تسلیحات تلقی می‌شود، اجتناب کند و احتمالا حتی غنی‌سازی خود تا ۶۰ درصد را نیز به حالت وقفه درآورد». طبق گزارش رویترز، مقامات ایرانی و غربی خبر دادند که ایالات متحده در حال مذاکره با ایران برای ترسیم اقداماتی است که به موجب آن بتوان برنامه هسته‌ای ایران را محدود کرد، برخی از شهروندان آمریکایی بازداشت‌شده در ایران را رها کرده و از طرفی بخشی از دارایی‌های مسدودشده ایران در خارج از کشور نیز آزاد شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ خرداد ۰۲ ، ۲۳:۱۹
sms reson

پنل پیامکی پیام رسون ویژه دفاتر بیمه

1402-03-25 23:18:54 28  0  0

امروزه سامانه پیامکی و پنل پیامکی کاربردهای فراوانی دارد یکی از این کاربردها از پنل پیامکی را میتوان برای دفاتر بیمه نام برد. دفاتر بیمه از پنل اس ام اس می‌توانند استفاده‌های متعددی داشته باشند . در اصل شرکت های بزرگ بیمه ای، جزو اولین و بزرگترین مشتری های سامانه پیامک انبوه هستند. پنل اس ام اس از قدیم تا به الان جزء کم هزینه ترین و موثر ترین شیوه ی یادآوری تمدید بیمه نامه های مختلف بوده است .  علاوه بر این، مشتریان موفق بیمه ای ما، از پیامک انبوه برای جذب مشتریان استفاده های گوناگونی میبرند. 

در این مقاله قصد داریم شما را با تمامی کاربردهای پنل پیامکی برای دفاتر بیمه بیشتر آشنا کنیم پس پیشنهاد میکنم تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیامکی پیام رسون همراه باشید . 

 

 

 

بازاریابی شرکت های بیمه از طریق ارسال پیامک تبلیغاتی : 
ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه یکی از بهترین راهکارها برای بازاریابی و جذب مشتریان است. هزینه ی منطقی و معقولانه ی خرید پنل پیامک در مقایسه با بازدهی مناسب آن، باعث می شود تا در صنف کاری بتوان از سامانه پیامکی برای بازاریابی استفاده کرد.

دفترهای بیمه نیز دائماً به دنبال جذب بیمه گذارهای بیشتر هستند و سامانه ارسال پیامک این امکان را به آنها می دهد تا بتوانند از طریق ارسال پیامک تبلیغاتی اقدام به جذب مشتریان جدید کنند.

 

 

 

لازمه استفاده از پنل پیامکی برای دفاتر بیمه : 
از آنجایی که بخش عمده ی بیمه ها اجباری نیستند و مشتریان باید با میل خود اقدام به استفاده از شرایط بیمه کنند، شرکت های بیمه نیاز بیشتری به تبلیغات خواهند داشت. به همین دلیل یک پیامک تبلیغاتی خوب برای دفاتر بیمه باید دارای محتوای تأثیرگذار و انگیزشی باشد.

معمولاً در زمینه ی کارهای خدماتی چون مشتری در قبال پولی که پرداخت می کند کالایی تحویل نمی گیرد، بازاریابی کمی دشوارتر می شود. به همین دلیل یکی از بهترین راهکارها، انگیزه دادن در کنار ارائه خدمات است. که در این راستا سامانه های پیام کوتاه سعی می کنید تبلیغات اس ام اسی تأثیرگذاری داشته باشند و در کنار آن از کمترین تعرفه پیامک هم استفاده کنند .

 

 

کاربرد پنل پیامکی برای دفاتر بیمه : 

- به صورت اتوماتیک مشتریانتان را از زمان سر رسید بیمه نامه مطلع نمایید.

- اطلاع رسانی به مشتریان با ارسال پیامک در مورد قوانین و مقررات جدید بیمه

- ارسال تشکر از تماس به نام اشخاص بعد از تماس بیمه گذار با نمایندگی

- به صورت اتوماتیک از طریق ارسال پیامک قبل از زمان سررسید اقساط بیمه گذار خود را مطلع کنید.

- در مورد تخفیفات بیمه به مشتریان خود اطلاع رسانی کنید و از آنها بخواهید که دوستان خود را نیز در مورد این تخفیف ها مطلع کنند.

- اعیاد و مراسم را به کلیه مشتریان خود به صورت ارسال پیامک اتوماتیک  با نام در کمتر از یک دقیقه تبریک یا تسلیت بگویید.

- هزینه های تماس با مشتریانتان را به میزان قابل توجهی کاهش دهید .

 

 

 

پیام رسون : 

با توجه به نیاز شرکت‌های بیمه سامانه پیامکی پیام رسون ، پنل اس ام اس بیمه شرکتی را به شما پیشنهاد می‌کند که تمامی امکانات مورد نیاز یک دفتر نمایندگی بیمه را دارد  و خط خدماتی رایگان بدون نیاز به سفته را در اختیار شما قرار می‌دهد تا پیامک های اطلاع رسانی خود را حتی به خطوط بلک لیست نیز ارسال کنید.

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید . 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ خرداد ۰۲ ، ۲۳:۱۸
sms reson

 سودای بهارستان داشت و بارها نامزد ریاست‌جمهوری شد تا اینکه با حضور در زمین بازی اصولگرایان در انتخابات دوازدهم، ناکام نماند و بالاخره به پاستور رفت؛ البته به‌عنوان معاون اقتصادی رئیسی، آن‌هم فقط برای کمتر از دو سال. دیروز برادر محسن دولت را ترک کرد تا او بماند و وعده‌های اقتصادی‌اش به‌عنوان یک اقتصاد‌دان که مدعی بود کافی است سکاندار قدرت اجرائی کشور شود تا به طرفه‌العینی مشکلات حل شود. دیروز با استعفای محسن رضایی موافقت شد تا بعد هفته‌ها گمانه‌زنی درباره اصلاح تیم اقتصادی دولت، خالق نظریه «تبدیل ایران به قدرتمندترین پول منطقه» از سِمت خود به‌عنوان معاون اقتصادی دولت سیزدهم خداحافظی کند. جایگاهی که تعریف دقیقی از وظایف و اختیاراتش نداشتیم و بارها هم گفته شد اختلاف میان تیم اقتصادی دولت کم نیست. به‌تدریج با بالاگرفتن زمزمه اختلافات بین او و معاون اول رئیس‌جمهوری، محسن رضایی به حاشیه رانده شد و جایگاه معاونت اقتصادی در حقیقت به جایگاهی تشریفاتی بدل شد. حتی زمانی که محسن رضایی درباره رسیدن سقف یارانه‌ها به 800 هزار تومان سخن گفت بلافاصله با تکذیب و توضیح وزیر امور اقتصادی و دارایی همراه شد و همان روزها بود که رئیسی نیز در یکی از اظهاراتش خواستار هماهنگی تیم اقتصادی دولت زیر نظر مخبر شد؛ بنابراین هرچند در اولین روزهای آغاز به کار دولت، عنوان شد که برنامه‌های اقتصادی محسن رضایی قرار است مبنایی برای حل مشکلات اقتصادی کابینه باشد؛ اما در عمل این مخبر بود که سمت فرماندهی اقتصادی را از آنِ خود کرد و چند ماه بعد از شروع به کار دولت سیزدهم، این برادر محسن بود که قافیه را به مخبر باخت و حتی در جلسات دولت هم جایی نداشت.

دی‌ماه 1400 مهدی آیتی، نماینده ادوار مجلس، در تشریح این اختلافات گفت که «آقای رئیسی معاون اول‌شان آقای مخبر را رئیس تیم اقتصادی می‌گذارد و بعد یک‌دفعه آقای محسن رضایی را معاون اقتصادی خودشان قرار می‌دهد! آن‌هم در شرایطی که آقای رضایی خودش را بسیار بالاتر از آقای مخبر می‌داند و شاید هم این احساس را دارد که او به‌عنوان معاون اقتصادی باید تصمیم نهایی را بگیرد و حرف آخر را بزند؛ در‌حالی‌که آقای مخبر یک اختیاراتی دارد که او ندارد؛ ازهمین‌رو به نظر می‌آید آقای رضایی حالت مشاور و تشریفاتی پیدا کرده است تا معاون اقتصادی. آقای مخبر هم بیشتر حالت عملیاتی و میدانی دارد. مشخص است این عوامل در کنار همدیگر از یک سو باعث می‌شود طرح‌ها و برنامه‌های اقتصادی به نتیجه نرسد که خروجی‌اش گرانی، تورم و مشکلات معیشتی است، از یک سو هم باعث سردرگمی مردم می‌شود».

ماندن در سطح مشاور یا سمتی تشریفاتی آن‌هم برای سرداری که سال‌ها بود تلاش می‌کرد چهره‌ای اقتصاددان را جایگزین چهره نظامی خود کند و حتی در فصل انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 از توانایی‌های بالقوه خود برای سامان‌بخشیدن به اقتصاد ایران بدون ارتباط با دنیا وعده بسیار داده بود، کمی دور از انتظار بود. به هر حال این حضور تشریفاتی کج‌‌دار و مریزوار ادامه یافت تا اینکه در چند ماه اخیر «به‌ویژه زمانی که از حضور در هیئت دولت و عضویت در کمیسیون اقتصادی دولت با حکمی رسمی منع شد»، بارها زمزمه حذف محسن رضایی شنیده شد. شرایط اقتصادی در مرز بحران و ارزش پول ملی در حال سقوط و تورم کالاهای اساسی و قیمت سرسام‌آور مسکن و طلا و... به نارضایتی عمیق مردم از دولت سیزدهم دامن زد که همگی نیاز به ترمیم تیم اقتصادی دولت را ناگزیر می‌کرد؛ اما دولت با لجاجت بر حفظ ترکیب تیم اقتصادی تاکنون از پس بحران‌ها برنیامده و فقط حذف وزیر صمت آن‌هم با تلاش بهارستان‌نشینان توانست بازار خودرو را در سراشیبی کاهش قیمت قرار دهد. حال اینکه رفتن محسن رضایی تا چه میزان به کمک اقتصاد پرچالش این روزهای ایران خواهد آمد، مشخص نیست؛ اما با نگاهی به شعارها و وعده‌های محسن رضایی، که هرگز محقق نشدند، می‌توان امید داشت دولت سیزدهم از مرحله آزمون و خطا و دل‌سپردن به وعده‌ها دست کشیده و به دنبال عمل‌گرایی باشد.

هنوز وعده‌های محسن رضایی فراموش نشده که او حذف شد، او در بحبوحه انتخابات مدعی شد که «قلب اقتصاد از سه بخش بورس، بیمه و بانک تشکیل شده است؛ اما در کشور ما این سه بخش ناهماهنگ عمل می‌کنند و او می‌تواند چاره کار را بیابد». او حتی گفت: «من اقتصاددان هستم و سال ۹۲ درحالی‌که هیچ خبری از سقوط پول ملی نبود، یک هزارتومانی را بلند کرده و نسبت به سقوط ارزش پول ملی هشدار دادم و گفتم ارزش پول ملی در خطر است». او حتی به آمریکا هشدار داد و گفت: «آمریکا باید به‌سرعت تحریم‌ها را بردارد و اقدام مشروط را نمی‌پذیریم و دیپلماسی را از حالت کاغذی خارج کرده و عملی می‌کنیم». وعده‌های عجیب‌وغریب رضایی ازجمله «پرداخت ماهانه ۴۵۰ هزار تومان یارانه نقدی به ۴۰ میلیون ایرانی، ایجاد صندوق جبران مال‌باختگان در بورس، بیمه سهام‌داران بورس و...» چنان بود که با شروع به کار در دولت و ناکامی‌های دنباله‌دار اقتصادی دولت با طعنه رقبای دیروز نیز مواجه شد و حتی در واکنش به خبر استعفایش، همتی در توییتی در این زمینه نوشت: «در اولین مناظره انتخاباتی ۱۴۰۰ آقای رضایی مدعی شدند که پول ملی را تقویت و بعد از یورو و دلار به قوی‌ترین پول منطقه تبدیل خواهند کرد. امروز با بیش از صددرصد کاهش ارزش پول ملی از دولت خارج شدند. باید خسته نباشید گفت بابت آنچه با راهبری آقای رئیسی و تیم اقتصادی به‌خط‌شده انجام دادند».

البته رئیسی او را به سمت جدید «رئیس دبیرخانه شورای‌ عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا» منصوب کرده که در شهریور 1400 (دو سال قبل) رئیسی هم‌زمان با انتصاب محسن رضایی به سمت معاون اقتصادی رئیس‌جمهوری، او را به‌عنوان «دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا» و «دبیر ستاد اقتصادی دولت» منصوب کرده بود. حالا این انتصاب با ارتقای جایگاه او از دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا به رئیس دبیرخانه این شورا، شاید در وهله نخست تشریفاتی به نظر برسد؛ اما در حقیقت به سمتی حساس و احتمالا مناقشه‌برانگیز منصوب شده است؛ زیرا عملکرد شورای هماهنگی سران قوا با قدرتی بسیار، عملکردی غیرشفاف و اختیارات بی‌حد‌وحصر تصمیماتی مانند گرانی بنزین در سال 98 و اجرای طرح مولدسازی را کلید زده است و مسئولیتی هم در قبال نتایج زیان‌بار تصمیماتش برعهده نگرفته و حتی خود را در مقام پاسخ‌گویی به افکار عمومی و هیچ نهاد نظارتی هم قرار نداده است. حال مأموریت جدید محسن رضایی تأسیس دبیرخانه شورای هماهنگی سران قواست و تجربه دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بودن محسن رضایی هم پیش‌روست و برای نمونه تأثیرش در این جایگاه بر مخالفت در پیوستن ایران به FATF و قرارگرفتن ایران در لیست سیاه گروه ویژه اقدام مالی و دیگر تصمیم‌سازی‌های او هنوز فراموش نشده و شاید نقش این دبیرخانه برای اقتصاد ایران نویدبخش روزهای خوشی نباشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ خرداد ۰۲ ، ۱۱:۴۷
sms reson

آشنایی با دیجیتال مارکتینگ و اهمیت آن با پیام رسون

1402-03-15 21:44:52 34  0  0

تعاریف متعددی درمورد دیجیتال مارکتینگ وجود دارد اما ما در این مقاله که در سایت سامانه پیامکی پیام رسون به ثبت رسیده است قصد داریم به ساده ترین روش ممکن مفهوم بازاریابی دیجیتال را برای شما شرح دهیم.

اینکه دیجیتال مارکتینگ چیست و کاربرد آن در دنیای کسب و کار های آنلاین چگونه است، چطور میتوان یک کارشناس دیجیتال مارکتینگ شد و شرح وظایف یک دیجیتال مارکتر به چه صورت است همه و همه در این مقاله توضیح داده شده است پس پیشنهاد میکنم تا پایان با نمایندگی سامانه پیامکی پیام رسون همراه باشید . 

 

 

 

دیجیتال مارکتینگ چیست ؟: 

اگر چه تعریف واحدی از بازاریابی دیجیتال در دست نیست، اما به نظر می‌رسد بتوان تعریف زیر را تا حد خوبی، فصل مشترک توضیحات رایج در زمینه بازاریابی دیجیتال در نظر گرفت.

به بیان خیلی ساده دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی است که در بستر دیجیتال انجام میشود. درواقع همان اصول و نظریه ها بازاریابی سنتی در این شیوه نیز اعمال میشود منتهی تمام این موارد در بستر وب و با استفاده از ابزار های آنلاین صورت میگیرد. برای درک بهتر این موضوع، بیایید یک مقایسه کوتاه بین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی انجام دهیم.

 

 بازاریابی سنتی:
- شما به یک دفتر کار، فروشگاه یا هر مکانی که مشتریان بتوانند به صورت فیزیکی به شما مراجعه کنند احتیاج دارید.
- احتمالا به یک فروشنده حرفه ای برای اقناع مشتریان و فروش محصولات خود نیاز دارید.
- برای تبلیغات محصولات و خدمات خود از ابزار هایی مثل چاپ تراکت ، بیلبورد ، رادیو و تلویزیون ، تبلیغات تلفنی ،تبلیغات اس ام اسی و… بهره میبرید.( البته در اینجا باید به این موضوع اشاره شود که پنل پیامکی و تبلیغات اس ام اسی اگر چه در بازاریابی سنتی بوده اما همچنان به عنوان یکی از بهترین روش های بازاریابی و کمک به بازاریابی دیجیتال هم استفاده میشود . ) 
- دامنه تبلیغات شما منطقه، شهر و نهایتا کشور را در بر خواهد گرفت.

 

بازاریابی دیجیتال:
- خبری از مکان فیزیکی نیست و مقر اصلی شما سایت شماست (که با هزینه ای اندک و خرید هاست و دامنه میتوانید آن را داشته باشید)
- نیازی به حضور فیزیکی افراد ندارید و درواقع شما با استفاده از متن، عکس، ویدیو و هرآنچه که در قالب محتوا یا کانتنت در فضای وب به اشتراک میگذارید، با مخاطبان خود ارتباط برقرار میکنید.
- برای تبلیغات از از تکنیک هایی مثل بازاریابی شبکه های اجتماعی، بازاریابی ایمیلی، بازاریابی ویروسی، ویدیو مارکتینگ و هرآنچه که بر مبنای فضای آنلاین باشد بهره میبرید.
- دامنه تبلیغات شما محدود به منطقه و شهر و کشور نیست و میتوانید به صورت جهانی تبلیغات خود را انجام دهید.

 

 

 

اهمیت دیجیتال مارکتینگ چیست؟
دریافت نظرات مثبت و بازخورد مشتریان درباره کسب و کار یا محصولات شما می‌تواند مشتریان جدید را جذب کرده و ارتباط بلندمدتی میان آن‌ها و برندتان ایجاد کند. اما مراقب باشید! چراکه این نظرات می‌توانند مانند شمشیر دولبه عمل کنند. همان‌طور که بازخوردهای مثبت، سایر افراد را تشویق به خرید از شما می‌کنند، نظرات منفی می‌توانند به طور جدی به کسب و کار شما صدمه وارد کنند. به همین دلیل، به عنوان صاحب یک کسب و کار آنلاین باید به این اطمینان برسید که اثرات دیجیتال مارکتینگ را زیر نظر دارید و از مزایا و اهمیت آن غافل نیستید.

 

 

آیا دیجیتال مارکتینگ برای همه کسب و کارها پاسخگو است؟
به طور کلی، می‌توان گفت تمامی شرکت‌ها، کسب و کارها و حتی انواع کارخانه‌ها به نوعی، به بازاریابی آنلاین نیازمند هستند. بدون در نظر داشتن خدمات یا محصولی که تولید می‌کنید، استفاده از تکنیک‌ها و استراتژی‌های بازاریابی برای شناخت بهتر مشتری، ضروری است. به یاد داشته باشید که این مطلب به این معنا نیست که استراتژی دیجیتال مارکتینگ برای همه یکسان است. بلکه هر کسب و کاری، بنا به شرایط و حوزه فعالیت خود، باید استراتژی ویژه‌ای را به کار بگیرد.

از آن‌جایی که شاخه‌های این نوع از مارکتینگ و استراتژی‌های آن بسیار زیاد است، با انواع بودجه می‌توان هریک از آن‌ها را به کار گرفت. با استفاده از روش‌های دیجیتال مارکتینگ می‌توان میزان سود، نرخ بازگشت سرمایه و میزان دقیق ضررها و هزینه‌ها را به دست آورد. محاسبه این مسائل، با دقت بالا در بازاریابی سنتی کمی دشوار و حتی غیرممکن است.

 

 

انواع دیجیتال مارکتینگ : 
همانطور که پیش تر نیز گفته شد، منظور از دیجیتال مارکتینگ همان فرایند بازاریابی است که با استفاده از روش ها ، تکنیک ها و ابزار های دیجیتال در بستر آنلاین انجام میشود که در ادامه با بخشی از این روش ها آشنا خواهید شد. دقت داشته باشید که برخی از مواردی که در ادامه مطرح میکنیم، میتوانند همپوشانی داشته باشند؛ یعنی میتوانند هم روش و تکنیک باشند و هم ابزار به حساب بیایند.

- تبلیغات بنری 
- بازاریابی ایمیلی 
- بازاریابی درونگرا 
- بازاریابی محتوایی
- تبلیغات کلیکی

- تبلیغات اس ام اسی و پنل پیامکی 

- بازاریابی شبکه های اجتماعی
- بازاریابی موتو های جست و جو 

 

 

 

پیام رسون : 

در این مقاله، به این سوال که دیجیتال مارکتینگ چیست به طور کامل پاسخ دادیم و کاربردهای این شاخه از بازاریابی نوین را با هم بررسی کردیم. با افزایش جمعیت کسب‌وکارها در فضای دیجیتال و مهاجرت آن‌ها از فضای سنتی به دنیای بازاریابی مدرن، نیاز به دیجیتال مارکتر متخصص روزبه روز افزایش می‌یابد. در حال حاضر، نیروی متخصص در این حوزه بسیار محدود است. امیدواریم با ورود نیروهای متخصص به دنیای دیجیتال مارکتینگ، این کمبود نیرو به زودی جبران شود. 

هرچند که خیلی از افراد هستند که رو به نمایندگی سامانه پیامکی آورده اند و از طریق فروش پنل پیامکی و نمایندگی پیامک در این حرفه قدم گذاشته اند اما باز هم میتوان گفت که تعداد افراد ماهر کم میباشد . 

اگر علاقه دارید وارد دیجیتال مارکت شوید و میخواهید از نمایندگی سامانه پیامکی و پنل پیامکی شروع کنید میتوانید به تیم حرفه ای ما اعتماد کنید و با آنها مشورت کنید و وارد دنیای دیجیتال مارکت شوید . 

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید . 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ خرداد ۰۲ ، ۱۱:۴۶
sms reson

مطابق اصل 165 قانون اساسی: «محاکمات علنی انجام می‌شود و حضور افراد بلامانع است. مگر آنکه به تشخیص دادگاه، علنی بودن آن منافی عفت عمومی یا نظم عمومی باشد...» در اصل 168 نیز به رسیدگی علنی به جرایم مطبوعاتی و سیاسی با حضور هیئت منصفه را ضروری دانسته است. با این حساب حق همکاران روزنامه‌نگار در برگزاری علنی دادگاه انکارناپذیر است، مگر آنکه دادگاه اعلام دارد که برگزاری آن مخالف نظم عمومی است. استفاده از این قاعده باید از یک منطق عقلایی تبعیت کند. آیا تاکنون سابقه داشته است که رئیس دادگاه علت غیرعلنی کردن دادرسی را اعلام نماید؟ ما که تاکنون نشنیده‌ایم. البته شاید بتوان علت و دلائل غیرعلنی بودن اندکی از موارد را حدس زد؛ فقط حدس زد. ولی قریب به اتفاق رسیدگی‌های قضایی غیرعلنی به‌ویژه در مورد همکاران‌ روزنامه‌نگارمان مشمول این قاعده نمی‌شوند. بله، این از اختیارات قاضی است؛ همچنان که صدور حکم هم از اختیارات قاضی است. ولی همانطور که حکم صادره باید مستدل و قانونی باشد و برای مراجع بالاتر پذیرفته شود و عرف حقوقدانان آن را مطابق قانون بدانند، غیرعلنی کردن دادگاه نیز مشمول این قاعده است و دلایل آن باید مستدل اعلام شود. همچنان که قرار جزو وظایف دادستان و بازپرس است و باید مستدل و متناسب با اتهام باشد و متهم هم می‌تواند به آن اعتراض کند، غیرعلنی اعلام کردن دادگاه هم از حقوق متهم و جامعه است و باید مستدل و متناسب و قابل اعتراض باشد.
پس چرا این فرایند در این مورد طی نمی‌شود؟ آیا به این دلیل که تصمیم دادگاه از منطق استواری تبعیت نمی‌کند؟ و یا قادر نیست این منطق را به دیگران منتقل کند؟ آیا نمی‌خواهند که افکار عمومی از جزئیات اتهامات و دفاعیات مطلع شوند؟ نه به دلیل آنکه علیه نظم عمومی است، بلکه به این علت که از حقیقت ماجرا مطلع می‌شوند و با مفاد پرونده، و حکم احتمالی علیه متهمان همراهی نخواهند کرد.
علنی بودن دادگاه، نه فقط حق متهمان است، بلکه فراتر از آن، حق جامعه نیز است. زیرا شهروندان و روزنامه‌نگاران علاقه‌مند هستند بدانند که مصداق‌های عناوین مجرمانه چیست تا پس از این کسی مرتکب آنها نشود. در واقع فلسفه علنی بودن دادرسی این است که مردم با مفاهیم و مصادیق جرم نیز آشنا شوند و اگر کسی عادلانه و منصفانه محکوم شد او را از نظر اخلاقی طرد کنند و اگر قرار باشد هیچ‌کس نداند که جرم چیست، چگونه باید از ارتکاب چیزی که نمی‌داند چیست، پرهیز کند؟ اصولاً فرهنگ و دانش حقوق جامعه از خلال دادگاه‌های علنی ارتقا پیدا می‌کند، بنابراین اگر به هر دلیلی دادگاه علنی نشود، این به‌معنای آن است که دادگاه اعتماد کافی به پرونده و حکم احتمالی خود ندارد و این حقیقتی است که افکار عمومی متوجه آن می‌شوند.
 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ خرداد ۰۲ ، ۲۲:۴۶
sms reson

کمپین تبلیغاتی پیام رسون

1402-02-31 21:58:54 25  0  0

یکی از روش‌هایی که می‌توانید به راحتی پیام تبلیغاتی خود را به مخاطب برسانید؛ استفاده از بازاریابی پیامکی است. با استفاده از این کار می‌توانید در مدت زمان کوتاهی توجه مشتریان زیادی را به خود، جلب کنید. واقعیت این است که افراد روزانه بیشترین زمان را با تلفن های همراه خود، می‌گذرانند‌. بنابراین، با احتمال زیادی پیام ارسالی از سمت شما به سرعت توسط مخاطب خوانده می‌شود.

در این مقاله قصد داریم نکاتی مهم برای اجرای یک کمپین پیامکی ذکر کنیم پیشنهاد میدهم تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیامکی پیام رسون همراه باشید . 

 

 

 

کمپین تبلیغاتی چیست ؟: 

کمپین تبلیغاتی مجموعه‌ای از فعالیت‌های تبلیغاتی چندجانبه است که قبل از هر چیز پیام هدف کمپین مشخص شده، مخاطب تعیین شده و با برنامه‌ریزی دقیق، بکوشد پیام مناسب در دوره زمانی مناسب با بودجه مناسب برای مخاطب مناسب ارسال شده و تعداد بیشتری از مخاطبان را برای نزدیک تر کردن ارتباط با مالک کمپین، ترغیب نماید. کمپین تبلیغاتی بدون تعریف معیار عددی مشخص برای سنجش کارایی، بی معنی است. در واقع کمپین تبلیغات اس ام اسی، سریع‌ترین راه برای جلب نظر مخاطبانی است که از قبل با کسب‌وکار شما آشنایی دارند. می‌توانید در عرض چند دقیقه با راه‌اندازی کمپین تبلیغاتی، به گروهی فعال از افراد دسترسی پیدا کنید. احتمال بسیار زیادی وجود دارد که این افراد پیامتان را بخوانند و به CTA ( که همان فراخوان یا call to action نیز میگویند ) شما عمل کنند.

 

 

نحوه اجرای کمپین پیامک تبلیغاتی :

برای اجرای کمپین پیامک تبلیغاتی، نیازمند یک پنل پیامکی معتبر هستید. انتخاب یک پنل پیامک استاندارد که از تمامی امکانات برخوردار باشد می‌تواند شما را برای اجرای بهترین کمپین پیامک تبلیغاتی آماده کند. اجرای کمپین تبلیغاتی از طریق پیامک، به خلاقیت و هنر شما بستگی دارد. امکاناتی که پنل پیامک در اختیار شما قرار می‌دهد یکی دیگر از مواردی است که باید به آن توجه کنید. اگر قصد دارید کمپین پیامک تبلیغاتی را به بهترین شکل اجرا کنید بهتر است تنها به ارسال متن از طریق پیامک، اکتفا نکنید. از طریق پیامک‌های چند رسانه‌ای از جمله عکس و ارسال پیامک صوتی می‌توانید بهتر با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید. بنابراین با خرید پنل پیامکی پیام رسون ، می‌توانید از امکانات آن برای اجرای کمپین پیامک تبلیغاتی استفاده کرده و با مشتریان خود تعامل کنید.

 

 

 

دلایل استفاده از کمپین تبلیغاتی : 

 

- پیامک‌ها ۶۰ الی ۹۸٪ نرخ باز شدن دارند که از نرخ باز شدن ایمیل خیلی بیشتر است. 

- 85 درصد از مشتریان، اس ام اس را به تماس‌های تلفنی بازاریابان ترجیح می‌دهند.

- بازاریابی تلفن همراه به فروش بیشتر کمک می‌کند زیرا مردم بیشتر اوقات تلفن همراه خود را در دست دارند و زودتر متوجه پیام‌های ارسالی و تبلیغاتی می‌شوند.

- با بازاریابی پیامکی نرخ تبدیل می‌تواند ۱۴ درصد افزایش یابد.

- ایجاد کمپین‌های پیامکی سریع و آسان است. در صورت داشتن لیست مخاطبان، می‌توانید یک کمپین را در عرض چند دقیقه راه‌اندازی کنید.

- محدوده توجه مردم (که در حال حاضر هشت ثانیه است) هرسال کوتاه‌تر می‌شود؛ بنابراین به کمک این نوع تبلیغات می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان پیام خود را به او منتقل کنید.

- دسترسی جهانی دارد. خدمات پیام کوتاه می‌تواند پیام یک برند را در سراسر جهان به هر شخصی که از تلفن همراه استفاده می‌کند، برساند.

- فرصت‌هایی را برای مشاغل محلی باز می‌کند. بازاریابان می‌توانند تبلیغات از طریق پیامک را در یک منطقه جغرافیایی خاص مورد هدف قرار دهند.

- مقرون‌به‌صرفه است. بازاریابی پیامکی در مقایسه با بازاریابی سنتی مثل تبلیغات تلویزیونی یا بیلبوردی یک روش ارتباطی ارزان است. بسیاری از شرکت‌های دولتی و خصوصی هزینه‌های خود را هر روز با ارسال اس ام اس به‌جای ارسال نامه یا بروشور کاهش می‌دهند. این امر همیشه برای محیط‌ زیست ما نیز عالی است!

- با سایر کانال‌های بازاریابی کار می‌کند و بازاریابان اغلب از آن به‌عنوان مکمل کمپین‌های بازاریابی ایمیلی استفاده می‌کنند. به‌‌عنوان مثال، اگر ایمیلی باز نشده باشد،اس ام اس  تبلیغاتی می‌تواند این پیام را بر روی تلفن همراه ارسال کند.

- همه مناطق اینترنت پرسرعت یا Wifi ندارند؛ بنابراین، اس ام اس‌ها راه بهتری برای دسترسی به مشتریان شما هستند.

- ارسال یک پیام شخصی (به مناسبت تولد یا تشکر) در صندوق ورودی مشتری مؤثرتر از یک ایمیل است.

 

 

 

پیام رسون : 

از اجرای اولین کمپین های تبلیغاتی که در آن از استراتژی پیامکی استفاده شده سالهاست که می‌گذرد و این بدان معناست که این روش بسیار موثر عمل کرده و همواره مشاغل جدید با خلاقیت و کاربردهای متفاوت از تبلیغات پیامکی استفاده می کند و همواره توانسته اند نتیجه بسیار خوبی از پنل پیامکی داشته باشند .

سامانه پیام کوتاه شیراز با فعالیت در همین حوزه و کسب موفقیت های روزافزون یکی از معتمد ترین و پیشرفته ترین سامانه پیام کوتاه در ایران شناخته شده است که برای خرید پنل پیامک از آن فقط کافیست وارد سایت سامانه پیام کوتاه پیام رسون شوید و از آنجا خرید خود را تکمیل کنید .

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس‌ ام‌ اس همین حالا اقدام کنید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ خرداد ۰۲ ، ۲۲:۴۵
sms reson