پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان

نمایندگی پنل پیامک- پنل پیام کوتاه-پنل پیام کوتاه رایگان و ارسال انبوه پیامک در سایت پیام رسون

پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان

نمایندگی پنل پیامک- پنل پیام کوتاه-پنل پیام کوتاه رایگان و ارسال انبوه پیامک در سایت پیام رسون



نمایندگی پنل پیامک- پنل پیام کوتاه-پنل پیام کوتاه رایگان و ارسال انبوه پیامک در سایت پیام رسون

بایگانی

۶ مطلب در دی ۱۴۰۱ ثبت شده است

ریسلر نمایندگی پنل پیامکی پیام رسون

1401-10-24 22:05:30 10  0  0

اگر به دنبال اخذ نمایندگی سامانه پیامک رایگان هستید تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیام کوتاه پیام رسون همراه باشید .

 

اخذ نمایندگی سامانه پیام کوتاه رایگان :

ریسلری یا همان نمایندگی پنل پیامکی یکی از خدماتی است که نمایندگی سامانه پیام کوتاه میتواند در اختیار متقاضیان قرار دهد.
اما هر سامانه پیامک با توجه به شرایط خودش به متقاضی ، نمایندگی پیامک را ارائه می دهد و خیلی کم پیش می‌آید که متقاضی بتواند نمایندگی پیامک را به صورت رایگان دریافت کند .

حال سامانه پیام کوتاه شیراز در نظر دارد به مدت مشخص یعنی فاصله تارخی بین روز مادر و روز پدر  به کاربران و همراهان خود نمایندگی پیامک یا همان ریسلری را به صورت رایگان ارائه دهد .اما قبل از آن متقاضی باید با شرایط نمایندگی پنل پیامکی به طور کامل آشنا شود .
به همین منظور در ذیل به صورت تیتر وار به توضیح یکسری شرایط که متقاضی پس از اخذ نمایندگی سامانه پیام کوتاه باید بدان عمل کند ،پرداخته ایم که پس از مطالعه و آشنایی کامل با نمایندگی پنل پیامکی میتوانید در صورت تمایل ، اقدام به اخذ نمایندگی سامانه پیام کوتاه رایگان از اهورا اطلس فارس را داشته باشید .

 

 

 

شرایط اخذ نمایندگی سامانه پیامکی رایگان : 

- نماینده بابت فروش پنل های کاربری هیچ مبلغی به پیام رسون پرداخت نمی کند .

- نماینده میتواند با دامنه یا ساب دامنه اختصاصی خود از سامانه استفاده کند .

- نماینده میتواند با لوگوی اختصاصی خود از سامانه استفاده کند .

- در هیچ کجای سامانه نامی از پیام رسون برده نخواهد شد و کاربران نماینده تنها اطلاعات و نام و لوگوی نماینده را خواهند دید .

- برای هر نماینده ، یک دامنه IR. رایگان ثبت میگردد .

- نماینده میتواند قسمت بسته ها ، دسترسی بسته ها ، قیمت خطوط اختصاصی را در پنل مدیریت خود برای کاربران خود تعیین نماید .

- نماینده نیازی به تهیه فضای میزبانی وب نداشته و فضای نامحدود در اختیار ایشان قرار میگیرد .

- نماینده مجوز ارائه پنل با عناوین مادام العمر یا دائمی را ندارد .

- نماینده مجاز به فروش پنل ، زیر قیمت های موجود در پیام رسون را ندارد .

- نماینده مجاز به فروش خطوط اختصاصی ، زیر قیمت های موجود در پیام رسون را ندارد .

- نماینده موظف به مطالعه و عمل به قوانین پیام رسون می باشد .

- نماینده موظف به مانیتور کردن و کنترل تمامی پیامک های ارسالی توسط کاربران خود می باشد .

- نماینده موظف به احراز هویت تک تک کاربران خود بوده و می بایست مدارک کلیه کاربران خود را تکمیل نماید .

- نماینده موظف به توجیه کاربران خود در مورد ارسال های غیر مجاز و قوانین مربوطه می باشد .

- در صورت محرز نشدن هویت کاربر متخلف مسئولیت تمامی ارسال ها بر عهده ی شخص نماینده بوده و مشخصات کامل نماینده به حراست همراه اول جهت بازرسی ارسال خواهد شد .

- نماینده دارای پشتیبانی فنی از سمت پیام رسون می باشند .

- پنل های نمایندگی سامانه پیام کوتاه شیراز فقط به افراد دارای سن قانونی ( بالای 18 سال ) ارائه می گردد .

- کلیه ریسلری ها بصورت سالیانه ارائه می گردد.

 

 

 

پیام رسون :

اگر قصد خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس را دارید همین حالا به سایت سامانه پیام کوتاه شیراز مراجعه کنید و نمایندگی پنل پیام کوتاه خود را خریداری کنید  چرا که این شرایط ویژه و استثنایی فقط از تاریخ 23 دی ماه تا 15 بهمن ماه برای کاربران سامانه پیامکی پیام رسون در نظر گرفته شده است .  

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ دی ۰۱ ، ۲۲:۱۶
sms reson

کسری انرژی زیان سنگینی به مشاغل ایران وارد کرده است. مشاغلی که همچنان گرفتار اختلال اینترنت و خسارات ناشی از آن هستند، این بار دچار کسری انرژی شده‌اند. با‌این‌حال، کارشناسان می‌گویند کسری انرژی در ایران هشدار‌دهنده است و چنان‌که برای آن چاره‌ای اندیشیده نشود، می‌تواند سرآغاز بحران انرژی در کشور باشد.

کسری توأمان گاز و برق
کسری گاز در روزهای گذشته ادارات، بانک‌ها و مدارس بسیاری از استان‌های ایران را تعطیل کرد.‌ اگرچه کارشناسان انرژی اعتقاد دارند این تعطیلی‌ها تأثیر چندانی نداشته و نتوانسته شکاف بزرگ کسری گاز را پر کند‌ اما متولیان شرکت ملی گاز معتقد هستند تعطیلی‌ها مانع قطع گاز خانگی شده است. با‌این‌حال، خسارت اصلی کسری گاز به صنایع و مشاغل کشور رسیده است. بعد از اختلال طولانی‌مدت اینترنت و خسارت سنگین به کسب‌و‌کارهای کشور، حالا قطع گاز موجب خسارات درخور‌توجهی به مشاغل کشور شده است.
 
بزرگ‌ترین نگرانی کسری گاز، این روزها قطع توأمان برق است. بر اساس اعلام وزارت نیرو، حدود ۸۵ تا ۹۰ درصد نیروگاه‌های برق ایران حرارتی هستند و با سوخت گاز کار می‌کنند و بقیه نیروگاه‌ها برقابی به‌شمار می‌آیند. حالا بحران موجودی آب، راندمان نیروگاه‌های برقابی را به‌شدت کاهش داده و تولید برق را کمتر کرده است و از آن سمت عمده نیروگاه‌های کشور که حرارتی هستند نیز با مشکل تأمین سوخت مواجه شده‌اند. بر اساس اعلام شرکت ملی گاز ایران، حدود یک‌سوم یعنی ۳۳ درصد گاز تحویلی کشور در نیروگاه‌های برق مصرف می‌شود و به همین دلیل کسری گاز بیش از همه نیروگاه‌های برق را در مضیقه تأمین انرژی قرار داده و فعلا موجب خاموشی روشنایی‌های شهری شده است.

کسری هم‌زمان گاز و برق اما به گفته کارشناسان تازه ابتدای بحران انرژی در ایران است. آنها توضیح می‌دهند در‌حال‌حاضر بسیاری از نیروگاه‌های برق ناچار به سوزاندن مازوت شده‌اند. به گفته این کارشناسان، ایران در بهترین حالت حدود ۸۵۰ میلیون مترمکعب گاز تولید می‌کند که در پیک مصرف یعنی زمستان، بیش از ۶۵۰ میلیون مترمکعب از این تولید را مردم برای گرمایش مصرف می‌کنند. اگر نیاز مصرفی کشور را از میزان کل تولید گاز کم کنیم، حدود ۲۰۰ میلیون مترمکعب باقی می‌ماند که اصلا جوابگوی نیاز صنایع کشور نیست و اگر کشور بخواهد بر ناترازی گاز فائق آید، نیاز به یک‌میلیارد‌و ۲۵۰ میلیون مترمکعب گاز دارد که البته تأمین این میزان گاز سرمایه‌گذاری سنگینی را می‌طلبد؛ بنابراین در آینده نزدیک و با افزایش تقاضا، علاوه بر اینکه کسری گاز تشدید می‌شود، کاهش تولید برق نیز دور از انتظار نیست و صنایع کشور را با مشکلات بیشتری برای تأمین انرژی مواجه خواهد کرد. سال گذشته تنها کسری برق خسارت سنگینی به صنایع ایران وارد کرد و برآورد دقیقی از خسارات قطع گاز اعلام نشد.

علی رسولیان، رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، از خسارت سنگین قطع برق به صنایع در سال گذشته خبر داده و به مهر گفته است: بر اساس آمار اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی، تابستان ۱۴۰۰ بخش صنایع هفت‌میلیارد دلار از قطعی‌های نامنظم و مکرر برق متضرر شده است. به گفته او، صنایع فولاد و در مجموع صنایع فلزی، سیمان و صنایع غذایی از قطع برق زیان‌های سنگینی متحمل شده‌اند.

کاهش تولید صنایع بزرگ با کسری گاز و برق

صاحبان صنایع بزرگ می‌گویند قطع گاز و برق امسال هم خسارات سنگینی به صنایع وارد می‌کند. رضا شهرستانی، عضو هیئت‌‌مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد، به دنیای معدن گفته است: «به نظر می‌رسد قطعی گاز و برق در صنعت فولاد، کاهش دو‌میلیون تنی تولید فولاد را به همراه بیاورد». او توضیح داده است: «در‌حال‌حاضر به‌جز بخش احیا، سایر شرکت‌های فولادی گاز ندارند. صنعت فولاد روزانه ۴۰ میلیون متر‌مکعب گاز مصرف می‌کند که امروز عدد مصرف آنها به ۱۵ میلیون متر‌مکعب رسیده است. باید توجه داشت که این حجم گاز جوابگوی نیاز ۵۰ درصد شرکت‌های احیای آهن اسفنجی است». او با بیان اینکه ۵۰ درصد برق صنایع فولاد قطع است، گفت: کمبود گاز باعث قطعی برق صنایع نیز شده است؛ چراکه گاز فعلی جواب‌گوی نیاز نیروگاه‌ها برای تولید برق نیست و سال آینده این چالش شدیدتر هم خواهد شد و اگر همین رویه ادامه داشته باشد، در میزان تولید همه صنایع تأثیر ملموسی خواهد گذاشت». به‌جز فولادی‌ها، شرکت‌های پتروشیمی هم از زیان سنگین قطع گاز خبر می‌دهند. هرچند آنها برای امسال برآورد دقیقی اعلام نکرده‌اند، اما احمد مهدوی‌ابهر، دبیر انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی ایران، به ایسنا گفته است: «صنعت پتروشیمی با قیمت‌های جهانی سال گذشته، ۶۸۲ میلیون دلار یا ۱۶ هزار میلیارد تومان از محل قطعی گاز زیان یا عدم‌النفع داشته است».

او با بیان اینکه در سال گذشته ۱۱ پتروشیمی متانولی یا اوره‌ای که خوراک گاز طبیعی متان داشته‌اند، دچار قطعی گاز یا محدودیت شده‌اند، گفت: «۳۰ درصد از بازار سرمایه را پتروشیمی‌ها تشکیل می‌دهند و این صنعت نقش مهمی در این بازار دارد. برای سنجش خسارتی که قطعی گاز بر بازار سرمایه و سهام پتروشیمی‌های متانولی می‌گذارد، باید دقیقا آمارهای قطعی گاز را بررسی کرد‌ اما به‌طور‌کلی می‌توان گفت سهامداران به‌طور مداوم رصد می‌کنند و هنگامی که می‌بینند تولید در بازه‌ای کاهش می‌یابد، طبیعتا تقاضای آن نیز پایین می‌آید و قیمت افت می‌کند». علی‌اکبر الوندیان، دبیر انجمن سیمان نیز از کاهش ۲۰ تا ۲۳‌درصدی سوخت کارخانه‌های سیمان خبر داده و به ایلنا گفته است: «گاز بیش از ۵۰ کارخانه سیمان به‌صورت تقریبی قطع شده است. از سوی دیگر، برق واحدهای تولیدی نیز به‌تدریج دچار محدودیت شده‌اند و حتی تأمین سوخت دوم یعنی مازوت نیز برای کارخانه‌های سیمان دشوار است». دبیر انجمن سیمان افزود: «برق واحدهای تولیدی سیمان حدود ۵۵ درصد شده است و کاهش سوخت گاز و برق در میزان تولید تأثیر مستقیم گذاشته و آنها نمی‌توانند صد درصد ظرفیت تولید کار کنند و اگر ذخیره از گذشته نداشتند، امروز با بحران مواجه می‌شدند».

تولیدکنندگان خرد نگران خسارت هستند

علاوه بر صنایع بزرگ، کسب‌و‌کارهای کوچک هم امسال درگیر چالش تأمین انرژی شده‌اند.‌ گلخانه‌داران و پرورش‌دهندگان ماهی از احتمال خسارات قطع گاز و افت دمای مزارع پرورشی خود می‌گویند. آرش نبی‌زاده، مدیر‌عامل اتحادیه تعاونی‌های ماهیان سردآبی، از احتمال یخ‌زدگی ورودی آب مزارع پرورش ماهی در استان‌های سردسیر خبر داد و به ایلنا گفت: «مزارع پرورش ماهی در استان‌هایی مانند چهارمحال‌وبختیاری، لرستان و زنجان به دلیل افت فشار دما درگیر شده‌اند و امکان یخ‌زدگی کانال‌های ورودی آب وجود دارد؛ از این‌رو باید با مراقب‌های به‌موقع، مانع یخ‌زدگی آب کانال‌های ورودی شویم. یخ‌زدگی و انجماد کانال‌ها ورودی آب باعث خواهد شد که آب تمام استخر یخ بزند و ماهیان از بین بروند». هرچند او تأکید کرده است که فعلا صاحبان مزارع پرورش ماهی سهمیه سوخت گازوئیل و نفت در اختیار دارند.

در این میان، مرغداران و گلخانه‌داران نیز می‌گویند برای خسارت به گلخانه‌ها و مرغداری‌هایشان به دنبال افت دما نگران هستند. در همین زمینه محمد برزعلی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان، اعلام کرده است که «گلخانه‌داران و مرغداران آمادگی لازم برای قطعی گاز واحد تولیدی خود را داشته باشند و اقدام به تأمین سوخت جایگزین کنند». او افزود: «گلستان از‌جمله استان‌هایی است که کاهش درخور‌توجه دما را تجربه کرده و در همین راستا استاندار گلستان جلسات پیاپی و مؤثری را برای مدیریت گاز در استان تشکیل دادند و خوشبختانه تاکنون با قطعی گاز مواجه نبودیم». سازمان‌های جهاد کشاورزی سایر استان‌ها ازجمله اردبیل، خراسان و مازندران هم توصیه‌های مشابهی به تولیدکنندگان خرد داشته‌اند.

دامنه ناترازی انرژی به نانوایی‌ها، بازاریان و رانندگان رسید

به‌جز این، مشاغل کوچک‌تر مانند نانوایی‌ها، بازاریان و رانندگان تاکسی هم از چالش ناترازی گاز در امان نبوده‌اند و اتاق اصناف برخی استان‌ها اعلام کرده است بازاریان تنها تا ساعت ۲۰ امکان فعالیت دارند تا کسری گاز تشدید نشود.

علاوه بر این، نانوایی‌های بسیاری از شهرها و مناطق ایران هم با کاهش و محدودیت نوبت پخت مواجه شده‌اند.

طبق اعلام مسئولان استانی، در شهرستان نیشابور، به علت نیاز به کاهش قطع گاز خانگی، نانوایی‌ها فقط در نوبت صبح ساعت پنج تا هفت و نوبت ظهر ساعت ١١ تا ١٣ فعال بوده و نوبت عصر و شب تعطیل خواهند بود و شهروندان در دو نوبت صبح و ظهر می‌توانند نان خود را تأمین کنند.

در گرگان تا اطلاع ثانوی پخت نان در نانوایی‌ها از ساعت شش صبح تا ساعت دو بعدازظهر ادامه دارد و پخت عصر نانوایی‌های شهرستان صرفا با سوخت جایگزین مازوت صورت خواهد گرفت و از ساعت ۱۶ عصر شروع و تا ساعت ۲۱ شب ادامه می‌یابد.

در تربت‌حیدریه، نانوایی‌ها و صنوف حیاتی می‌توانند با استفاده از سوخت جایگزین به فعالیت خود ادامه دهند.

در بجنورد، نانوایی‌ها برای کنترل افت فشار گاز، دو شیفت شده‌اند و نانوایی‌های سطح شهرستان از روز یکشنبه تا آخر هفته فقط دوشیفت پخت می‌کنند. بر این اساس، نانوایی‌های سطح شهرستان از ۲۵ تا ۳۰ دی‌ماه به‌صورت دو‌شیفت، صبح از ساعت هشت تا ۱۱ و بعد‌از‌ظهر از ساعت ۱۴ تا ۱۷ پخت خواهند کرد.

در سبزوار، فعالیت نانوایی‌ها به علت مشکل افت فشار گاز، به‌صورت نوبت‌بندی‌شده است و این واحد‌های صنفی بر اساس برنامه نوبت‌بندی‌شده با استفاده از سیلندر‌های گاز توزیعی فعالیت خواهند کرد. در طبس، فعالیت نانوایی‌ها شیفت‌بندی خواهد بود و روز یکشنبه (۲۵ دی‌ماه) ۹ نانوایی در شهر طبس فعالیت کردند و تعدادی نیز در بخش‌های مختلف از ساعت ۹ صبح تا ۲۰ شب به‌طور مداوم پخت خواهند داشت.

در بیرجند، بین نانوایی‌های مناطقی که با افت فشار مواجه هستند، سوخت جایگزین توزیع شده است تا در صورت لزوم استفاده کنند. در کاشمر، پیرو مصوبات ستاد بحران این شهرستان، ۲۵ نانوایی به سوخت جایگزین مجهز شده‌اند و شهروندان می‌توانند نان مورد نیاز خود را از این مراکز تأمین کنند. علاوه بر این، تعطیلی جایگاه‌‌های CNG بسیاری از رانندگان تاکسی را با مشکل مواجه کرده است و پمپ‌‌بنزین‌های برخی مناطق شلوغ‌تر از همیشه است. با‌این‌حال، رئیس صنف جایگاه‌داران سوخت کشور به ایسنا گفته است: «با تلاش گسترده همه فعالان عرصه سوخت‌رسانی در کشور و با وجود سرمای بسیار زیاد و افزایش تقاضای مصرف بنزین ناشی از تعطیلی برخی جایگاه‌های CNG، کندی در تردد نفتکش‌ها در جاده‌ها و استفاده از ناوگان حمل برای سوخت‌رسانی به نیروگاه‌ها، توزیع بنزین مدیریت می‌شود. مشکلاتی داریم ولی شرایط بحرانی نیست». اسدالله قلی‌زاده با بیان اینکه طبیعی است که به دلیل سوخت‌رسانی به نیروگاه‌ها و توزیع نفت سفید از طریق ناوگان حمل فراورده‌های نفتی و کندی تردد نفتکش‌ها در جاده‌های مواصلاتی به دلیل برف و یخبندان، شاهد برخی تأخیرها در ارسال و دریافت فراورده‌های نفتی به برخی جایگاه‌ها باشیم، گفته است: «با‌این‌حال، در اکثر مجاری عرضه سوخت با پیش‌بینی‌های قبلی مبنی بر ذخیره‌سازی کافی فراورده در جایگاه‌ها مشکلی نداریم. در نظر داشته باشیم که کشور ما بیشترین ظرفیت ذخیره‌سازی فراورده در جایگاه‌ها در میان اکثر کشورهای جهان را دارد و بیش از این در پیش‌بینی و آیند‌ه‌نگری نمی‌توان اقدام کرد». او ادامه داد: «به جایگاه‌داران و مردم اعلام کرده‌ایم هر نوع کمبود بنزین یا صف‌های طولانی را خصوصا در مناطق برف‌گیر اطلاع دهند. رصد شبانه‌روزی وضعیت توسط این مجموعه صنفی و مسئولان شرکت‌های تابعه وزارت نفت در استان‌ها ادامه دارد و تمام تلاش بر عرضه بی‌وقفه سوخت طی شبانه‌‌روز است که گزارش‌ها حکایت از مطلوب‌تر‌شدن وضعیت امروز نسبت به روزهای پیش دارد».

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ دی ۰۱ ، ۲۲:۱۶
sms reson

استراتژی فروش عالی با پنل پیامک

1401-10-07 23:14:35 26  0  0

این روزها تنوع محصولات بسیار زیاد است و مردم برای خرید هر چیزی، با دنیایی از تنوع و شرکت ها و ارائه کنندگان مختلف رو به رو می‌شوند. اینکه بتوانید در ارائه محصولات و جلب اعتماد مشتری موفق باشید، کار دشواری نیست فقط نیاز به کمی تلاش و استفاده از تجربه های کسانی است که در این راه موفق شده اند.

تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیام کوتاه پیام رسون همراه باشید تا شما را با 5 مورد از استراتژی های عالی برای فروش بیشتر آشنا کنیم .

 

 

 

استراتژی عالی برای فروش بیشتر : 

شما دارای هر محصولی که باشید باید در اولین مرحله محصول خود را به طور 100 درصد بشناسید و عاشق محصول خود باشید  و ویژگی بارز آن را نسبت به دیگر کالاهای مشابه شناسایی کنید و مطمئن باشید که محصول شما باعث می‌شود که مخاطبتان زندگی راحت تری داشته باشد. در واقع آنقدر به محصول خود ایمان داشته باشید که مطمئن باشید اگر مخاطب شما از محصول خریداری نکند حتما ضرر خواهد کرد و برای اینکه از محصول شما خریداری شود، هر کاری را انجام می‌دهید.

اگر به این فکر می‌کنید که ارسال پیامک تبلیغاتی باعث مزاحمت مخاطبتان می‌شود، یعنی یا به محصول خود مطمئن نیستید یا اینکه ضرر کردن مخاطب برای شما اهمیتی ندارد.

در زیر به 5 مورد از بهترین راه کارها برای ارسال پیامک تبلیغاتی اشاره کرده ایم .

 

1- از عبارات کلیدی استفاده کنید:

یکی از ساده ترین راه ها برای جذب مشتری استفاده از عبارات کلیدی و تأثیرگذار در متن اس ام اس تبلیغاتی است. همانطور که می دانید کیفیت تبلیغات اس ام اسی  رابطه ی مستقیمی با محتوای آن دارد چرا که تنها پل ارتباطی میان کسب و کار و مخاطبان متن پیامک است. پس باید سعی کرد با استفاده از عبارت کلیدی، تأثیرگذاری اس ام اس تبلیغاتی را افزایش داد.

به طور کلی برای جذب مشتری از طریق ارسال اس ام اس تبلیغاتی باید برای مخاطبان انگیزه ایجاد کرد. اصلی ترین راهکار ایجاد انگیزه برای کابران پنل پیامکی استفاده از متن های انگیزشی است. متن هایی که نظر مخاطبان را جلب کرده و و آن ها را به سمت تجارت و کسب و کار شما سوق بدهد. یکی از راه های نوشتن متن مناسب برای پیامک تبلیغاتی، سنجیدن نیازهای مخاطبان است. به طور کلی یکی از اصلی ترین پیامک های انگیزشی، پیامک های حاوی کد تخفیف و جشنواره های تخفیفی هستند.

 

2- ویژگی های خود را به مخاطبان معرفی کنید:

ارسال پیامک انبوه یک درگاه مناسب برای معرفی شما به مخاطبانتان است. پس علاوه بر تبلیغات و بازاریابی می توانید از پیامک انبوه برای معرفی خدمات و یا محصولات خود به مشتریان نیز استفاده کنید. حتی در صورتی که شما یک برند شناخته شده باشید، باز هم نباید از معرفی خود غافل شوید. با کمی بررسی و تحقیق متوجه خواهید شد که چگونه باید خود را معرفی کنید و کدام ویژگی هایتان می توانند موجب الهام بخشیدن به مخاطبان شود.

 

3- انتخاب صحیح بین پیامک متنی و پیام صوتی:

استفاده از برخی عبارات و کلمات در متن اس ام اس تبلیغاتی نیاز به دقت زیادی دارد. چرا که محتوای تبلیغاتی مناسب در پیامک نیاز به متراکم و کوتاه شدن دارد. بنابراین ممکن است برخی متن های کوتاه ایجاد ابهام کند و برای مخاطب قابل درک نباشد، و یا ممکن است تأثیرگذاری برخی متن ها با لحن گفتار آن ها ارتباط مستقیم داشته باشد در این شرایط بهتر است تا به جای پیامک متنی از ارسال پیام صوتی استفاده گردد.

پیام صوتی یک از راه های تبلیغات در پنل پیامکی است که گزینه ی مناسبی برای انتقال احساس به مخاطبان است. علاوه بر این پیام صوتی به کاربران اجازه ی ارسال تبلیغات به مخاطبان گیرنده مسدود را نیز می دهد و همچنین با امکان ارسال به خطوط ثابت شهری مخاطبان بیشتری را برای کسب و کارها فراهم می کند.

 

4- انتخاب صحیح بازار هدف:
یکی از موضوعات مهم در بازاریابی پیامکی و تبلیغات از طریق ارسال اس ام اس تبلیغاتی، انتخاب درست بازار هدف است. این که انتخاب کنید پیامک انبوه را برای چه کسانی ارسال می کنید و یا برای هر قشر از جامعه چه محتوایی آماده می کنید، می تواند تأثیر مستقیمی روی نتیجه ی تبلیغات شما داشته باشد.

امکاناتی در پنل پیامکی برای تفکیک مخاطبان هنگام ارسال پیامک در نظر گرفته شده که به شما کمک می کند تا بتوانید کنترل نسبتاً دقیقی روی مخاطبان خود داشته باشید. برای مثال می توانید مخاطبان خود را بر اساس منطقه زندگی، سن و جنسیت، شغل و نوع فعالیت صنفی، شهر و استان و … تفکیک کنید و با این کار مخاطبانی که احتمال تبدیل شدن آن ها به مشتری بیشتر است را مورد هدف قرار دهید.

گاهاً ممکن است فعالیت بسیاری از مشاغل محدود به منطقه ی جغرافیایی خاصی شود و به صورت بومی صورت گیرد، به همین دلیل این مشاغل می توانند با استفاده از ارسال اس ام اس منطقه ای مخاطبان حاضر در منطقه ی خود را هدف تبلیغات قرار دهند تا با جلوگیری از ارسال اس ام اس تبلیغاتی بیهوده، هزینه های تبلیغات خود را نیز کاهش دهند.

 

5- تبلیغات باید پایدار و متداوم باشد:

در آخر، یک نکته ی کلی درباره ی ارسال اس ام اس تبلیغاتی وجود دارد که مانند سایر روش های بازاریابی، نیاز به تداوم و استمرار دارد. بازاریابی پیامکی به ویژه در ابتدای مسیر می تواند بسیار طاقت فرسا به نظر برسد. اما بهتر است تا گرفتار دام همچین تفکراتی نشوید. چرا که هر روش تبلیغاتی ای برای رسیدن به نتیجه و بازدهی مطلوب نیاز به ادامه دار شدن دارد. در این شرایط کافی است تا به این موضوع فکر کنید که استفاده از پنل پیامکی به دلیل هزینه ی کم و مقرون به صرفه شرایط استمرار در تبلیغات را برای شما فراهم می کند، اما ممکن بود با استفاده از سایر راهکارهای تبلیغاتی و بازاریابی قبل از رسیدن به نتیجه به دلیل هزینه های هنگفت تبلیغات از ادامه ی مسیر باز بمانید.

پس درتبلیغات پیامکی باید رویکردی پایدار داشته باشید، فراموش نکنید تعداد بیشماری از مخاطبان برای شما وجود دارند که با کمترین هزینه می توانید برای آن ها نیزارسال اس ام اس تبلیغاتی داشته باشید . 

 

 

 

پیام رسون : 

شما خیلی راحت میتوانید با خرید پنل اس ام اس از نمایندگی پیام کوتاه شیراز یک بانک شماره موبایل جامع داشته باشید که بر اساس آن ابتدا اقدام به ارسال اس ام اس تبلیغاتی انبوه کنید و سپس از بین افراد، آنهایی که به سایت شما مراجعه کرده اند و از محصولتان استقبال کرده اند را شناسایی کنید و آنها را جز مخاطبین هدف خود قرار دهید.

جهت خرید پنل پیامک شیراز از نمایندگی سامانه پیام کوتاه شیراز اینجا را کلیک کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ دی ۰۱ ، ۲۱:۰۵
sms reson

آلودگی هوا در کلان‌شهرهای کشور این روزها مانند زمستان‌های دیگر به صدر اخبار تبدیل شده است. وضع به‌گونه‌ای است که رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس گفته بود از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد روزهای بسیار ناسالم و خطرناک در تهران ۲۰۰ درصد افزایش یافته است. در کرج روزهای بسیار خطرناک چهار برابر، در تبریز و اراک دو برابر و در مشهد هم روزهای ناسالم دو برابر شده است. در شیراز تعداد روزهای ناسالم ۹ برابر شده و روزهای پاک هم به نصف کاهش یافته است. اصفهان هم به عنوان یکی از صنعتی‌ترین استان‌های کشور در این زمینه کم از مابقی شهرها ندارد.

در این شرایط نیروگاه‌های تولید برق و صنایع با سوزاندن مازوت و گازوئیل در خط اول اتهام قرار دارند، گرچه به گفته کارشناسان، نفت و گاز نیز از کیفیت لازم برخوردار نیستند و آنها هم در این زمینه بی‌گناه نیستند.

حالا شاید سؤال بسیاری از مردم این است که در این شرایط چاره چیست؟ چه باید کرد تا آلودگی رفع شود و چقدر انرژی‌های پاک می‌توانند در این زمینه کمک‌کننده باشند؟


‌بیشتر سوخت‌ها در ایران آلاینده‌اند
با اینکه این روزها مازوت به متهم ردیف اول آلودگی هوای کشور تبدیل شده است، اما به گفته رئیس اسبق مؤسسه مطالعات بین‌المللی انرژی، مشکل آلودگی هوا به‌خصوص در زمستان تنها ناشی از مازوت‌سوزی نیست: «متأسفانه همه سوخت‌های مورد استفاده در کشور مشکل آلودگی دارند. سوابق نشان می‌دهد که در زمستان برای تأمین گاز استانداردهای لازم رعایت نمی‌شود».

طبق نظر غلامحسین حسنتاش، «گاز طبیعی که وارد خطوط انتقال و شبکه می‌شود باید گاز متان تصفیه‌شده و حداکثر حاوی درصدی اتان باشد، ولی متأسفانه در زمستان هیدروکربن‌های سنگین‌تر از اتان نیز به خطوط لوله تزریق می‌شود و حتی گازهایی که از نظر ترکیبات گوگردی در حد استاندارد تصفیه نشده‌‎‌اند هم به خطوط لوله منتقل می‌شوند».

با این حساب و به گفته او، کیفیت گازی که در موتورخانه‌ها، شوفاژخانه‌‌ها و پکیج‌های حرارتی و حتی برای پخت‌وپز خانگی استفاده می‌شود؛ به‌خصوص در زمستان به‌طور کامل استاندارد نیست.

انتقاد این کارشناس انرژی به مسئولان این است: «هیچ مرجع مستقلی وجود ندارد که در این مورد نظارت داشته باشد و گزارش مستقل بدهد».

در صحبت‌های حسنتاش نکته دیگری نیز درباره بنزین وجود دارد: «این‌طور به نظر می‌رسد که مصرف بنزین در ماه‌های گذشته باز هم از تولید آن سبقت گرفته است و برای تأمین میزان کافی بنزین، مواد دیگری با آن مخلوط می‌شوند که استاندارد آن را کاهش و آلاینده‌های آن را افزایش می‌دهند. میزان ترکیبات گوگردی در نفت کوره‌ای که در نیروگاه‌ها و صنایع مصرف می‌شود نیز بسیار بالاتر از استانداردهای جهانی است».

‌کیفیت و میزان مصرف سوخت باید اصلاح شود
با توجه به این وضعیت چاره اصلاح کیفیت و میزان مصرف انواع سوخت‌ها در کشور است. حسنتاش در این زمینه گفت: «مصرف سوخت خودروهای تولید‌شده در ایران، بسیار بیشتر از استانداردهای روز دنیاست. کیفیت سوخت تحویلی به خودروها هم متناسب با استانداردهای روز دنیا نیست. متوسط راندمان نیروگاهی ما بسیار پایین است. بخاری‌های گازی و اغلب تجهیزات مصرف‌کننده سوخت ما با استانداردهای امروز جهان بسیار فاصله دارند».

او تأکید ‌کرد: «با توجه به این نکات من فکر می‌کنم که اولویت اول ما در بخش انرژی و محیط زیست بهینه‌سازی مصرف و ارتقای کارایی و بازدهی انرژی است. این موضوع به نفع محیط زیست هم هست».

به گفته این عضو انجمن اقتصاد انرژی ایران، اگر یک خودرو برای مثال در هر صد کیلومتر، به جای 10 لیتر، پنج لیتر بنزین مصرف کند و سوخت مورد استفاده هم استاندارد باشد، هم در مصرف سوخت صرفه‌جویی می‌شود و هم میزان انتشار آلاینده‌ها کاهش می‌یابد. همچنین اگر متوسط راندمان یا بازدهی نیروگاه‌های ما از حدود 35 درصد فعلی با همین میزان سوختی که مصرف می‌کنند به 50 درصد که امروز در جهان حداقل است، برسد و سوخت تحویلی به نیروگاه‌ها هم استاندارد باشد، هم مصرف سوخت و هم میزان انتشار آلاینده‌ها کاهش می‌یابد؛ بنابراین در شرایط فعلی ایران، ارتقای کارایی و بهره‌وری انرژی که آلاینده‌ها را کاهش می‌دهد نسبت به تولید هر نوع انرژی جدید مانند از تجدیدپذیرها اولویت دارد و بعد از آن اولویت با استاندارد‌کردن سوخت‌ها از نظر کیفیت است.

‌انرژی‌های پاک کجای این معادلات هستند؟
یکی از انرژی‌هایی که می‌توانند جایگزین سوخت‌های فعلی شوند، انرژی‌های پاک هستند که امکان تولید برق دارند. برق تولید‌شده از پنل‌های خوشیدی و توربین‌های بادی را می‌توان به شبکه وصل کرد و همه بخش‌ها امکان استفاده از آن را خواهند داشت. از این انرژی می‌توان برای کاربردهای محلی و محدود هم استفاده کرد، برای مثال آبگرم‌کن‌ها یا رادیاتورهای خورشیدی می‌توانند برای تأمین آب گرم مصرفی خانه‌ها به کار روند. با‌این‌حال ماجرا به این راحتی‌ها هم نیست. کارشناسان می‌گویند اولویت‌های دیگری وجود دارند.

حسنتاش درباره راه چاره و درجه اهمیت انرژی‌های خورشیدی گفت: «اگر واقعیت را بخواهید، تردیدی نیست که توسعه استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر و پاک میزان انتشار آلاینده‌ها را کاهش می‌دهند، اما این مسئله برای کشوری اولویت دارد که همه تلاش خود را برای بهینه‌سازی مصرف سوخت‌های فسیلی، ارتقای کارایی حامل‌های انرژی و استاندارد‌کردن فراورده‌های نفتی و گاز تحویلی به شبکه کرده باشد و حالا باز هم بخواهد گام‌های بیشتری بردارد؛ در‌صورتی‌که ما متأسفانه در همه این زمینه‌ها مشکل داریم».

‌مزایای انرژی‌های پاک برای ایران
اگر افزایش بهره‌وری انرژی و استاندارد‌کردن سوخت‌ها در ایران صورت بگیرد، پس از آن می‌توان به ترویج انرژی‌های پاک در کشور پرداخت؛ به‌خصوص که ایران در زمینه انرژی خورشیدی مزیت بسیار خوبی دارد.

رئیس اسبق مؤسسه مطالعات بین‌المللی انرژی به وجود استعداد زیاد در بیشتر مناطق کشور برای تولید انرژی خورشیدی اشاره می‌کند: «در بیشتر نقاط کشور به‌خصوص مناطق کویری تعداد روزها و نیز شدت تابش بسیار زیاد است و استعداد زیادی برای تولید برق خورشیدی وجود دارد. اهمیت این موضوع وقتی بیشتر آشکار می‌شود که بدانیم در حال حاضر کشور آلمان در تولید برق خورشیدی پیشرفت زیادی کرده است؛ در‌حالی‌که حداکثر متوسط تابش در آلمان از متوسط حداقل تابش در ایران کمتر است».

حسنتاش درباره اینکه آیا راه‌اندازی و ترویج این انرژی‌ها در مقایسه با رشد سرمایه‌گذاری در انرژی‌هایی مانند نفت و گاز، صرفه اقتصادی دارد، حکم کلی نداد: «مزیت و صرفه در هر منطقه با توجه به هزینه‌های انتقال و شبکه و انشعاب تفاوت دارد. برای مثال یک سکوی نفتی وسط دریا را در نظر بگیرید که نیاز به برق دارد. برای تولید برق مورد نیاز با ژنراتور نمی‌توان از نفت استخراجی خام استفاده کرد و باید گازوئیل به کار برد که آن هم لازم است از پالایشگاه‌های خشکی با کشتی به سکو حمل شود و روی سکو مخازنی برای ذخیره سوخت وجود داشته باشد. در چنین شرایطی احتمالا استفاده از برق خورشیدی مقرون‌به‌صرفه‌تر است و این باید در یک تحلیل فنی اقتصادی با توجه به وزن هرکدام از این تجهیزات و هزینه حمل سوخت و بسیاری پارامترهای دیگر مقایسه شود، اما متأسفانه در ایران در زمینه انرژی منطق اقتصادی حاکم نیست».

‌سهم ناچیز ایران از انرژی‌های پاک
به گفته این کارشناس، در حال حاضر سهم انرژی‌های تجدیدپذیر در ایران بسیار پایین است: «تخمین زده می‌شود که متوسط جهانی سهم این انرژی‌ها به حدود پنج در‌صد برسد، البته این عدد خیلی دقیق نیست».

به نظر می‌رسد با وجود مزایایی که این انرژی‌ها دارند، اما مشکلات بر سر راه آنها هم در ایران کم نیست. یک واردکننده نیروگاه‌های انرژی نو درباره این انرژی‌ها برای ما بیشتر توضیح داد. مهریار شاملو درباره مزایای این انرژی‌ها گفت: «در ایران آن‌طور که مطالعات سازمان ملی بهره‌وری انرژی نشان می‌دهد، در بیشتر مناطق حتی در زمستان بیش از هشت ساعت در روز نور خورشید وجود دارد. این در حالی است که گفته می‌شود وجود چهار ساعت نور خورشید در روز استفاده از پنل خورشیدی را به‌صرفه می‌کند».

به زعم او، در سال‌های گذشته هزینه تولید انرژی‌های پاک پایین آمده و راندمان و فناوری و تکنولوژی آن بالا رفته است: «برقی که از نیروگاه گازی به دست می‌آید، به ازای هر کیلووات ساعت حدود 45 تا 50 سنت هزینه دارد. برق حاصل از انرژی اتمی 70 سنت و برق حاصل از انرژی خورشیدی بین 30 تا 35 تمام می‌شود».

نیروگاه‌های خورشیدی همچنین نیازی به مصرف آب ندارند. به دلیل اینکه بدون سوخت کار می‌کنند، آلایندگی چندانی ندارند و تجهیزات آن هم به نیروی انسانی و نگهداری خاصی محتاج نیست و پس از نصب تا سال‌ها به کار خود ادامه می‌دهد. در ایران زمین‌های بدون استفاده زیادی هم برای نصب پنل‌های خورشیدی وجود دارد؛ با‌این‌حال استفاده از این مزایا در ایران نیاز به سرمایه‌گذاری دارد. دولت در حال حاضر برای تشویق مردم به سرمایه‌گذاری در این حوزه، نرخ برق تولیدی را به صورت ارزی با تولیدکنندگان محاسبه و با تغییر نرخ ارز ارقام را تعدیل می‌کند؛ با‌این‌حال به گفته فعالان این عرصه، پنل‌ها سالانه حدود یک‌و‌نیم درصد افت تولید دارند.

شاملو درباره میزان سرمایه‌گذاری در انرژی‌های پاک در ایران گفت: «به نظر می‌رسد بیشترین سرمایه‌‌گذاری در این بخش توسط دولت صورت گرفته و مردم کمتر سرمایه‌گذاری کرده‌اند؛ چراکه پرداخت‌های دولت به تولیدکنندگان برق منظم نبود و تعدیل نرخ نیز در دو سال اخیر تا حدی با تأخیر انجام شد».

علاوه بر اینها، ناامنی اقتصادی نیز در میزان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در این زمینه مؤثر بوده است. به گفته شاملو، یک نیروگاه پنج کیلو‌واتی با نرخ ارز فعلی حدود 110 تا 120 میلیون تومان سرمایه نیاز دارد و بسته به کیفیت پنل، ماهانه بین یک‌و‌نیم تا سه‌‌ونیم میلیون تومان درآمد به همراه می‌آورد. پنل‌های ایرانی بازدهی کمتری نسبت به مشابه خارجی دارد. به نظر می‌رسد با توجه به افزایش هر‌روزه نرخ ارز و تورم بالا در کشور، مردم برای ورود به این بازار احتیاط بیشتری به کار می‌برند.

شاملو معتقد است دولت اگر می‌خواهد افراد بیشتری را به سرمایه‌گذاری در انرژی‌های پاک تشویق کند باید اقداماتی انجام بدهد: «برای صرفه اقتصادی سرمایه‌گذاری در این بخش لازم است بانک تسهیلات کم‌بهره بدهد. با نرخ‌های فعلی زمان برگشت سرمایه به‌طور متوسط بین سه تا پنج سال است و اگر قرار باشد نقدینگی با رقم بهره 18 درصد فراهم شود، صرفه اقتصادی ندارد. علاوه بر آن لازم است دولت در زمینه فرهنگ‌سازی و معرفی این انرژی‌ها نیز کار بیشتری انجام بدهد».

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ دی ۰۱ ، ۲۱:۰۴
sms reson

در نخستین هفته ریاست محمدرضا فرزین بر بانک مرکزی، رکورد پول پاشی این بانک در بازار باز شکسته شد. تزریق پول در بازار شبانه نیز قله یک ماهه را فتح کرد.
 
بانک مرکزی جدیدترین گزارش خود از عملیات اجرایی سیاست پولی را منتشر کرد و این گزارش از تداوم رکوردشکنی پول پاشی این بانک در بازار باز و تشدید دخالت‌ها در بازار شبانه حکایت دارد.

رکورد جدید بانک مرکزی در پول پاشی
عملیات بازار باز، سازوکاری را فراهم می‌کند که بانک‌ها اوراق خود را به بانک مرکزی عرضه کرده و در قبال آن، نقدینگی مورد نیاز خود را از این بانک دریافت کنند. بانک مرکزی نیز با توجه به سیاست‌های خود، بخشی از این درخواست‌ها را پذیرفته و منابع نقدی مورد نیاز بانک‌ها را تامین می‌کند.
 
بر اساس گزارش منتشر شده توسط بانک مرکزی، در هفته دوم دی‌ماه سال 1401 و در مرحله چهل و سوم عملیات بازار باز، 21 بانک و موسسه اعتباری غیربانکی، درخواست نقدینگی خود که ارزش آن در مجموع به 115 هزار میلیارد تومان می‌رسید را به بانک مرکزی ارسال کردند.

به این ترتیب بازار باز بار دیگر شاهد رکوردشکنی در پول پاشی بود. به طوری که بانک مرکزی در اولین هفته ریاست محمدرضا فرزین، به بیش از 107 هزار میلیارد تومان از این درخواست‌ها پاسخ مثبت داد و در راستای مدیریت پول در شبکه بانکی این مبلغ را به بازار باز تزریق کرد.

دست و دلبازی بانک مرکزی ادامه دارد
با این تزریق پول 107 هزار میلیاردی، بانک مرکزی برای چهارمین هفته متوالی بیش از 100 هزار میلیارد تومان در بازار باز پول پاشی کرد که اتفاق بی‌سابقه‌ای در تاریخ عملیات بازار باز بانک مرکزی به حساب می‌آید.

همچنین لازم به ذکر است که تزریق این پول به بازار باز در قالب توافق بازخرید یا ریپو با سررسید هفت روزه و حداقل نرخ 21 درصدی انجام شد. نرخی که با وجود افزایش چشمگیر پول پاشی در هفته‌های اخیر، در چهار ماه گذشته تقریبا ثابت بوده است.

از سوی دیگر با توجه به پول پاشی 101 هزار میلیارد تومانی بانک مرکزی به بازار باز در هفته گذشته، این مبلغ در هفته دوم دی‌ماه به بانک مرکزی بازگشت تا خالص عملیات بانک مرکزی در این هفته معادل 6 هزار میلیارد تومان باشد.

تزریق هزار و 560 میلیارد تومان در بازار بین بانکی
یکی دیگر از از ابزارهای اعمال سیاست پولی بانک مرکزی، دخالت در بازار بین بانکی است. بازاری که بانک‌ها نقدینگی مورد نیاز خود را از بانک‌های دیگر با سررسید بسیار کوتاه‌مدت و معمولا یک روزه تامین می‌کنند. با این وجود بانک مرکزی می‌تواند با دخالت در این بازار و عرضه منابع خود در آن، نرخ بهره بازار بین بانکی را کنترل کند.

در هفته منتهی به 12 دی‌ماه 1401، سه بانک به این طریق نقدینگی مورد نیاز خود را از بانک مرکزی تامین کردند و بانک مرکزی هزار و 560 میلیارد تومان تزریق پول به این بانک‌ها انجام داد. به این ترتیب، پول پاشی بانک مرکزی در بازار شبانه به بیشترین مقدار خود در یک ماه گذشته رسید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ دی ۰۱ ، ۲۰:۰۱
sms reson

پنل پیامکی پیام رسون ویژه فروشندگان لاستیک

1401-10-14 22:22:26 6  0  0

با توجه به رشد روز به روز صنایع خودروسازی و احتیاج مردم به وسایل و قطعات خودرو  لزوم ایجاد یک ارتباط مناسب با مشتریان  بیشتر از پیش احساس می شود.  پنل اس ام اس یکی ار ابزاری میباشد که میتواند به برقراری این ارتباط کمک شایانی کند .  فروشندگان لاستیک و لوازم خودرو با پنل پیامکی میتواند یک ابزار مناسب و همچنین مقرون به صرفه برای حفظ ارتباط با مشتری داشته باشند. در این مقاله به چند مورد از مزیت های پنل پیام کوتاه برای فروشگاه لاستیک و لوازم جانبی ماشین اشاره می کنیم پیشنهاد میکنم تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیام کوتاه پیام رسون همراه باشید . 

 

 

پنل پیامک ویژه فروشندگان لاستیک : 

اگر جزء کسانی هستید که مغازه لاستیک فروشی دارید میتوانید با مراجعه به سامانه پیام کوتاه شیراز درخواست بانک شماره موبایل جامع را داشته باشید و یا اینکه برای جمع آوری شماره مشتریان خود را از طریق دستگاه ذخیره شماره موبایل وثبت در دفترچه تلفن سامانه پیامک این دستگاه را خریداری کنید و به صورت دوره ای به مشتری خود ارسال پیامک تبلیغاتی داشته باشید . 

همچنین اگر جزء فروشندگان لاستیک برای کامیون و ماشین سنگین هستید، با خرید بانک شماره موبایل رانندگان کامیون و ماشین سنگین می توانید پیامک تبلیغاتی برای فروش لاستیک را به رانندگان ماشین سنگین ارسال نمایید.

سامانه پیامکی پیام رسون خدماتی می باشد در نتیجه با این قابلیت می توانید پنل اس ام اس را به نرم افزار حسابداری و نرم افزار مدیریت فروشگاه لاستیک متصل کرده تا پیامک های فاکتور، یاداوری بدهی و… به صورت اتوماتیک و خودکار به مشتریان و خریداران لاستیک ارسال شود. 

شما می توانید تا زمان حدودی مراجعه مجدد مشتریان را برای خرید لاستیک پیدا کنید و در نرم افزار سامانه پیامک تنظیم کنید که به صورت دوره ای برای هر مشتری زمان خرید لاستیک جدید یاداوری شود و در این بازه های زمانی برای مشتریانتان به صورت اتوماتیک پیامک تبلیغاتی ارسال کنید وبرای اینکه آنها را دوباره به خرید از مغازه تان تشویق کنید برایشان یک کد تخفیف به عنوان وفاداری در نظر بگیرید و مطمئن شوید که برای خرید لاستیک حتما به سراغ شما می آیند . 

 

 

کاربرد پنل اس ام اس برای فروشندگان لاستیک : 


- ارائه پیشنهادات جذاب متعدد موجود در فروشگاه .
- ارائه کوپن ها ، تخفیفات و پیشنهادات در طول مدت برگزاری جشنواره های خودرویی.
- ارائه جزئیات درباره عرضه های جدیدتر.
- ارائه یادآوری کننده ها درباره خدمات فروشندگان لاستیک و لوازم خودرو .
- دسترسی آسان به پرسش ها و شکایات.
- یک راه ارتباطی مقرون بصرفه و کارآمد برای مشتریان.
- بررسی بازخوردهای مشتریان
- ارسال پیامک اخطار برای خدمات تکمیلی ، انقضای گارانتی ، رویدادها و …
- با ارسال پیامک محصولات مکمل و خدمات اضافی ارائه شده توسط فروشگاه را تبلیغ کنید.
- ارسال پیامک برای اعلام تاریخ تحویل لاستیک خودرو به مشتری .
- اطلاع رسانی از جدیدترین روش های فروش محصولات به مشتریان
- اطلاع رسانی در مورد شرایط اعطای تسهیلات تخفیف ویژه
- ارسال پیامک با توجه به مناسبت های ملی و مذهبی
- ایجاد صندوق انتقادات و پیشنهادات پیامکی
- ارسال پیامک تشکر از خرید مشتریان
- انجام نظر سنجی درمورد خدمات ارائه شده در فروشگاه لاستیک
- منشی آنلاین و پیامکی برای پاسخگویی به سوالات متداول مشتریان
- پاسخگوی 24 ساعته در مورد خرید نقدی و به روز هر مدل لاستیک
- معرفی محصولات مکمل و خدمات اضافی ارائه شده توسط مجموعه
 

 

پیام رسون : 

اگر علاقه دارید در کسب و کارتان از ارسال اس ام اس تبلیغاتی فروشندگان لاستیک استفاده کنید، بهتر است بدانید این خدمات قابلیت شخصی سازی داشته و می ‌توانید آن را بر اساس نیازهایتان تغییر دهید و به علاوه با استفاده از آن‌ می ‌توانید بخش ارتباطات کسب و کار خود را به شکل موثرتری گسترش داده و اداره نمایید.

ما در سامانه پیامکی پیام رسون با تبلیغات اس ام اسی پر بازده و هدفمند برای مشتریان خود ، افزایش درآمد ایجاد می کنیم و با گرفتن کمترین تعرفه پیامک از مشتریان و ارائه خطوط اختصاصی _خدماتی و اپراتور ۹۰۰۰  به کاربران (اعم  از اشخاص حقیقی و حقوقی) جهت ارسال پیامک تبلیغاتی به بلک لیست ، توانسته ایم امروزه به عنوان ارائه دهنده بهترین پنل پیامک در ایران معرفی شویم و هر جا که صحبت از اس ام اس مارکتینگ باشد شرکت اهورا اطلس فارس در صدر بهترین ارائه دهنده پنل پیامک قرار می‌گیرد. 

 

 جهت خرید پنل اس ام اس شیراز از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ دی ۰۱ ، ۲۰:۰۱
sms reson